PDA

View Full Version : Alistair Overeem: Ronda Rousey 'Definitely Got Exposed' Against Holm (VIDEO)



Soulbringer320
05-12-2015, 18:42
Albuquerque, N.M. -- Alistair Overeem (http://www.mmafighting.com/fighter/32/alistair-overeem) talks about Holly Holm's (http://www.mmafighting.com/fighter/2173/holly-holm) big win over Ronda Rousey (http://www.mmafighting.com/fighter/871/ronda-rousey), his upcoming fight against Junior dos Santos (http://www.mmafighting.com/fighter/22/junior-dos-santos), a potential fight against teammate Andrei Arlovski (http://www.mmafighting.com/fighter/423/andrei-arlovski) and more.

24px;">
https://www.youtube.com/watch?v=qvGANGFA_tQ

Wiseguy
05-12-2015, 19:11
Hijs wel "skinny" geworden zonder de juice

stamang
06-12-2015, 07:54
Uhm, ik denk dat jij bent "exposed"... you look like a lightweight :D

Kemal
06-12-2015, 09:10
nou hij is flink wat kwijt ja

LightHeavyWeight
06-12-2015, 10:51
De weging zal het wel laten zien hoe het echt zit, vorige keer dachten we ook allemaal dat hij de 100 KG niet meer ging aanraden, was ook gewoon weer 110 kg als ik me niet vergis.

YoMarK
06-12-2015, 11:40
Goed dat ie niet meer zo'n opgeblazen kop heeft. Hij ziet er verder fit uit.
Dit is veel beter.

Minotauro
06-12-2015, 13:28
Hij werd zelf ook drie x exposed de laatste jaren, tegen Rothwell, Browne en Bigfoot. Doei Alistair

viTRTor
06-12-2015, 14:28
Heeft hij ongelijk dan?

Precies.

Soulbringer320
06-12-2015, 14:31
Dat verhaal met die Ipad ook, deze loopt ook al zo lang...
Helwani zei ooit een keer dacht ik dat Overeem een wedstrijd moest winnen en dat die dan een Ipad kreeg, hij heeft wel gewonnen maar nooit de Ipad gehad.

blackadder
06-12-2015, 17:44
Hij werd zelf ook drie x exposed de laatste jaren, tegen Rothwell, Browne en Bigfoot. Doei Alistair
Dus hij weet waar die over praat.

lukashenko
07-12-2015, 16:40
alistair overeem heeft de laatste 2 jaar alles goed gedaan . wat hij goed kon doen . nu hij met de grote jongens van de ufc moet meekunnen draaien .
hij focust zich enkel nog op mma .. hij is aan zijn cardio gaan werken als een beest (cardioreem) .
hij traint full time met wereld toppers en top trainers ..
en hij was in zijn pot tegen nelson erg soepel.
hij is een paar keer tegen een kraker gelopen . kan gebeuren dit zijn de beste zwaargewichten ter wereld . met kapot kleine handschoenen aan ..
overeem heeft zich aangepast .. en hopelijk gaat het allemaal goed uitpakken ..
met een overwinning tegen jds (is mogelijk jds is ook niet meer het monster die hij was)
staat er een nederlander te knokken voor een ufc title ..
laten we positief blijven en hem steunen ..
war overeem !!!

BIG Lebowski
08-12-2015, 12:56
*2!! Hoge bomen vangen veel wind, maar sommigen op dit forum zeiken tegen elke boom die het maaiveld overstijgt.

e-type
08-12-2015, 14:37
Wat Lukashenko en The Dude zegt. Overeem is zich aardig aan het herstellen en staat heel erg open voor verbeteringen in z'n spel. Dit is wel eens anders geweest. In z'n laatste verliespartijen was ie ook aan het domineren trouwens, hij moet gewoon bezig zijn om die kin te beschermen. Tegen Nelson deed ie dat erg scherp, constant handje omhoog, ook al kreeg ie aan het eind alsnog een flinke petser.
JDS is wel een ander niveau dan Nelson, maar Overeem is zeker niet kansloos.

viTRTor
08-12-2015, 14:59
Sta niet gek te kijken als Overeem straks gewoon wint van JDS. laatst genoemde heeft de laatste 4 partijen 275 klappen gehad, die gaan echt niet in de koude kleren zitten.

ChingChong
08-12-2015, 15:10
Bij HWs heb ik ik sws het idee dat er altijd een KO van beide kanten kan komen en daardoor je nooit van te voren weet wie er wint.

Minotauro
09-12-2015, 11:40
Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt

Bromios
09-12-2015, 11:51
Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt

Ik denk dat het de toon is die de muziek maakt in jouw post. Waaruit duidelijk minachting en een hekel aan Overeem blijkt (en dat in 1 regel; op zich knap genoeg). Ik weet niet of hij vroeger je knikkers heeft afgepakt of dat je niet op zijn feestje mocht komen; maakt ook niet uit, maar een heleboel mensen hier hopen dat Alistair het goed doet. Blijft toch een Nederlander en je krijgt vaak spektakel.

pronk
10-12-2015, 00:35
Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt

Ik doe mee :)

Wiseguy
10-12-2015, 00:46
Fuck it ik wil niet uitblijven en gooi er ook nog wat neg reps bij.

Minotauro
10-12-2015, 02:27
Wie neg reps geeft om iemands mening kan net zo goed een enkeltje Syrië boeken

BIG Lebowski
10-12-2015, 16:00
Haha

Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt

Het tekent jou-vechter, trainer en representant van jouw sportschool dat je dit zo stelt.

kendamac
10-12-2015, 16:21
Ik word zo moe van sommige die denken dat iedereen op de forum voor Alistair moeten zijn omdat hij voor NL uitkomt. DIT IS EEN FORUM!!!! Hier heb je voor en tegenstanders. Wat de reden ook mag zijn. Ja ook als het om "the Reem" gaat. So get over it. Ga niet elke keer lopen zeiken dat we voor hem moeten zijn omdat hij NL vertegenwoordicht. JDS by K.O

Minotauro
10-12-2015, 17:20
Precies. Je wordt hier massaal aangevallen als je niet voor de favoriet bent en al helemaal niet als het om een Nederlander gaat. Maak je niet zo druk. JDS op KO

makavelli
10-12-2015, 18:42
Precies. Je wordt hier massaal aangevallen als je niet voor de favoriet bent en al helemaal niet als het om een Nederlander gaat. Maak je niet zo druk. JDS op KO

Het zielige is dat jij een feestje viert als iemand verliest of 'kapot' wordt gemaakt. Niet blij zijn omdat je voor iemand bent maar blij zijn omdat je de andere haat

Stannos
10-12-2015, 18:50
Het zielige is dat jij een feestje viert als iemand verliest of 'kapot' wordt gemaakt. Niet blij zijn omdat je voor iemand bent maar blij zijn omdat je de andere haat

Precies dat!

Denk niet dat het een druk feestje zal worden:rolleyes:

mario the count
10-12-2015, 19:14
Ik word zo moe van sommige die denken dat iedereen op de forum voor Alistair moeten zijn omdat hij voor NL uitkomt. DIT IS EEN FORUM!!!! Hier heb je voor en tegenstanders. Wat de reden ook mag zijn. Ja ook als het om "the Reem" gaat. So get over it. Ga niet elke keer lopen zeiken dat we voor hem moeten zijn omdat hij NL vertegenwoordicht. JDS by K.O
:rolleyes:

LightHeavyWeight
10-12-2015, 19:53
Haha zo mooi altijd hier op MF. Als je niet voor de favoriet bent en in dit geval zegt dat hij exposed werd in die 3 gevechten, dan krijg je bad reputation! Om je mening bad reputation krijgen, echt sprotief!

Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt

Man wat had jij een grote bek toen ik een ironische opmerking maakte over de kruisband van Ronda, moest je hem toen horen onze moraalridder (en amateurdocent Nederlands).

Soulbringer320
10-12-2015, 22:35
http://cdn2.pu.nl/media/bas/rustaaag.png

kendamac
11-12-2015, 00:41
:rolleyes:

Nics beter te doen ovzo???

Minotauro
11-12-2015, 01:12
Iemand een afgescheurde kruisband wensen is wel even iets anders dan een cheater KO willen zien gaan. Of niet?

pronk
11-12-2015, 01:27
Ik hoop iedergeval dat JDS wint ,en op KO zou natuurlijk geweldig zijn.

appelsap
11-12-2015, 04:36
Iemand een afgescheurde kruisband wensen is wel even iets anders dan een cheater KO willen zien gaan. Of niet?


Allebei een beetje zielig.

Maar JDS was ook nooit vies van wat hulpmiddelen, als ik sommige jongens die met hem getraind hebben in Brazilië moet geloven. Hoop je nu op een dubbele ko ala Dekkers-Simson?

YoMarK
11-12-2015, 09:58
Precies. Je wordt hier massaal aangevallen als je niet voor de favoriet bent en al helemaal niet als het om een Nederlander gaat. Maak je niet zo druk. JDS op KO
Dat komt doordat je geen mening hebt, maar altijd alleen maar om negatieve aandacht vraagt met je ongefundeerde stellingen.
Je bent, je weet wel, zo'n zeikerd.

makavelli
11-12-2015, 09:59
Allebei een beetje zielig.

Maar JDS was ook nooit vies van wat hulpmiddelen, als ik sommige jongens die met hem getraind hebben in Brazilië moet geloven. Hoop je nu op een dubbele ko ala Dekkers-Simson?

Wake up call voor minotauro ; niet alleen overeem maar zo'n beetje alle zwaargewichten hebben wel eens gesnoept. Zelfs the natural couture

Minotauro
11-12-2015, 11:02
Yomark, wie ben jij dan? Dus omdat ik nu voor JDS ben, gaat iedereen hier als een stel wijven janken. Alsof ik jullie favoriete band One Direction heb afgekraakt. Get the fuck out of here

e-type
11-12-2015, 11:24
Jee,

YoMarK
11-12-2015, 11:44
Yomark, wie ben jij dan? Dus omdat ik nu voor JDS ben, gaat iedereen hier als een stel wijven janken. Alsof ik jullie favoriete band One Direction heb afgekraakt. Get the fuck out of here
Who cares dat jij voor JDS bent. Vind het zelf ook een geweldige vechter, aardige gast. en ik misgun hem niks.
Maar jij moet zo nodig altijd je mening "verduidelijken" door iemand anders af te zeiken/hatelijke opmerkingen te posten. Daarna krijg je daar commentaar over, en dan doe je weer hetzelfde door opmerkingen als

Wat zal ik nog meer feesten als Overeem gestrekt KO op de grond ligt
PS. De video gaat helemaal niet over Overeem vs. JDS.

e-type
11-12-2015, 12:01
Lijkt wel een Badr topic.

viTRTor
11-12-2015, 12:17
Alistair works in fabric

pronk
11-12-2015, 13:14
Maar JDS was ook nooit vies van wat hulpmiddelen, als ik sommige jongens die met hem getraind hebben in Brazilië moet geloven. Hoop je nu op een dubbele ko ala Dekkers-Simson?

Tot nu toe is het speculatie van horen en zeggen, waarschijnlijk kregen ze pakslaag op de training van hem.

my2cents
11-12-2015, 14:23
Wat een onzin allemaal hier. Ongeacht wat je van meneer Overeem persoonlijk vindt, het is toch gewoon mooi om een Nederlander in de UFC te zien?

Hoe goed is het dan voor ons land, de sport waar we van houden, de acceptatie van de sport in NL etc etc als hij daar presteert?

Hoop echt dat hij JDS pakt en volgend jaar voor de titel vecht!

Minotauro
11-12-2015, 19:05
Juist bij een vechtsport als MMA zie ik niks verbonden met nationaliteiten persoonlijk. Iedereen traint overal te wereld of komt uit voor het land waar hij geboren is ipv opgegroeid enz enz. Juist een sport als MMA (en een bond als UFC) geven mij persoonlijk het gevoel dat ik eens NIET voor mijn landgenoot MOET zijn, maar mijn persoonlijke voorkeur voor stijl en persoonlijkheid de overhand heeft.

Wat maakt het nou uit dat ik voor JDS ben? Die opmerking over Overeem KO komt ook niet uit het niets he? Maar jammer dat je hier geen mening mag hebben. Misschien hier ook een soennietische sectie op het forum openen admins?

Wiseguy
11-12-2015, 20:18
Gozer wat loop je te janken. Jij mag je mening geven, maar wij ook. Je posts worden toch niet gecensureerd? Jij kan uitdelen, maar incasseren ho maar.

lukashenko
11-12-2015, 20:36
Who cares dat jij voor JDS bent. Vind het zelf ook een geweldige vechter, aardige gast. en ik misgun hem niks.
Maar jij moet zo nodig altijd je mening "verduidelijken" door iemand anders af te zeiken/hatelijke opmerkingen te posten. Daarna krijg je daar commentaar over, en dan doe je weer hetzelfde door opmerkingen als

PS. De video gaat helemaal niet over Overeem vs. JDS.

true video gaat over holm en ailistair zn mening ..
en net zoals wij onze mening geven mag alistair dat ook.
vergeet niet dat hij bij holm in het kamp zit tuurlijk heeft ie dan een holly bril op bij zn visie ..

ik denk dat alistair veel mensen heeft teleurgesteld qua prestaties je weet dat nederlanders heel snel ontevreden zijn ..
iedereen zn eigen ding ..
ik zeg eerlijk ik ben een alistair fan en ik kijk heel erg naar de pot tegen jds .
dat iemand fouten maakt en partyen verliest is menselijk.
het is ook vaak dan dat iemand met extreem talent . ook extreme fouten maakt .

verder in het dynamische wereldje van mma is onverslagen blijven ... bijna onmogelijk
eindbaas fedor heeft ook 3 partyen op rij verloren .. of de brute ontroning van spider silva .
elk mens zal ooit vallen .. daarna moet je laten zien hoe je op kan staan na het vallen ..
en alistair is goed bezig met weer op te staan en ik hoop dat hij zoveel mogelijk positieve steun krijgt..

LightHeavyWeight
13-12-2015, 13:16
Je hoeft me niet in mijn inbox te beledigen Minotauro. Helemaal uit je dak gaan om ''bad reputation'' op internet. Koop af en toe een blokje hasj om tot rust te komen zou ik zeggen.

hankmoody
13-12-2015, 15:40
lmao hierzo

Overhand Right
13-12-2015, 16:18
Haha soms vraag ik me echt af wat de leeftijd is van sommige bezoekers hier...

Ralphie89
13-12-2015, 22:15
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1256497117710336&id=146596972033695

Waarom blijft hij nou niet gewoon bij Jackson-Wink z'n training doen?

Ton
14-12-2015, 14:22
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1256497117710336&id=146596972033695Waarom blijft hij nou niet gewoon bij Jackson-Wink z'n training doen?Hij 'started' zijn camp daar. Een week voor je gevecht start je je kamp natuurlijk niet. Hij heeft zich gewoon bij jackson wink voorbereidt en zal nu al wel onderweg naar Orlando zijn...