PDA

View Full Version : UFC 194 Embedded on FOX: Aldo vs McGregor – FULL SHOW



KayOne
06-12-2015, 09:06
http://mmanext.com/ufc-194-embedded-on-fox-aldo-vs-mcgregor-full-show/

tarantula
06-12-2015, 15:04
Mcgregor is een gevaarlijke tegenstander, lastig om een winnaar te kiezen het wordt zoiezo geen makkie zoals hij het doet voorkomen in zijn psychologische oorlogsvoering, Aldo is een van de weinig ufcvechters die echt de Nederlandse kickboks niveau heeft.

50% 50% zeg ik.

Soulbringer320
07-12-2015, 01:14
https://www.youtube.com/watch?v=KfSAXxtw0V8

Soulbringer320
07-12-2015, 01:15
https://www.youtube.com/watch?v=kAmmWOazboc

blade
07-12-2015, 08:41
Aldo pakt die clown wel

train2grow
07-12-2015, 10:12
Ik zet me geld op McGregor in... Iedereen verwacht dat Aldo hier overheen loopt...
Ook verwachte een hoop mensen een armbar in het gevecht Rousey Vs Holm...

viTRTor
07-12-2015, 11:12
Volgens mij verwacht echt niet iedereen dat Aldo er even doorheen loopt, eerder andersom, of ben ik nou gek?

Fasada
07-12-2015, 11:30
Ik zet me geld op McGregor in... Iedereen verwacht dat Aldo hier overheen loopt...
Ook verwachte een hoop mensen een armbar in het gevecht Rousey Vs Holm...

Ik weet niet wie je heb gesproken die denkt dat Aldo even over McGregor heen loopt maar wat ik heb gelezen en heb gehoord denkt iedereen dat het een zeer competitieve wedstrijd zal gaan worden. Ik hoop en denk Aldo maar dat gaat niet makkelijk...

my2cents
07-12-2015, 11:53
Ik denk dat Aldo het naar de grond zal proberen te brengen. Vond Connor er daar tegen Mendes er vrij matig uit zien..

LightHeavyWeight
07-12-2015, 11:59
Ik blijf zeggen, Conor's voorste been staat er helemaal klaar voor om kapot geschopt te worden en als iemand dat kan is het Aldo wel. Als Conor na 2 rondes niet meer explosief in and out kan komen dan verandert het spelletje ineens drastisch.
Op de grond hebben ze niks te zoeken, dit wordt gewoon een potje ouderwets rammen.
lekker hoor.

YoMarK
07-12-2015, 12:24
Op de grond hebben ze niks te zoeken, dit wordt gewoon een potje ouderwets rammen.
Ik denk dat Aldo het even aankijkt hoe het gaat. Ik zie hem best voor een takedown gaan. We moeten niet vergeten dat Aldo, alhoewel we het niet veel zien, heel goed is op de grond.

Bromios
07-12-2015, 17:07
Ik zet me geld op McGregor in... Iedereen verwacht dat Aldo hier overheen loopt...
Ook verwachte een hoop mensen een armbar in het gevecht Rousey Vs Holm...

Iedereen hoopt dat McGregor vet knock-out gaat. Net als Rousey tegen Holm.
(nou ja, behalve Dana dan)

viTRTor
07-12-2015, 17:24
Iedereen hoopt dat McGregor vet knock-out gaat. Net als Rousey tegen Holm.
(nou ja, behalve Dana dan)
Dat is echt niet waar, er zijn enorm veel mensen voor Conor.

Ik niet, ik hoop dat Aldo hem weer terug naar de middenmoot van de divisie trapt.

viTRTor
07-12-2015, 17:25
Trouwens, mocht hij hem winnen, zou ik hem zo graag tegen een top lightweight willen zien. Graag tegen Dos Anjos, maar liever nog tegen Khabib mocht die ooit nog fit worden. Al gaan ze dat natuurlijk nooit doen aangezien hij onverslaanbaar is.

Overhand Right
07-12-2015, 22:17
Ik hoop zo dat Mcgregor wint! Vrees alleen dat Aldo iets te goed is, maar hoop dat ik ongelijk heb!

fww
08-12-2015, 10:51
waarom hoop je dat overhand right?? omdat ie zo´n goede persoonlijkheid heb?? qua style brengt ie echt wat in mijn ogen maar qua alles er om heen moet ie gewoon weer op ze plek worden gezet

Proximo
08-12-2015, 12:02
waarom hoop je dat overhand right?? omdat ie zo´n goede persoonlijkheid heb?? qua style brengt ie echt wat in mijn ogen maar qua alles er om heen moet ie gewoon weer op ze plek worden gezet

Ik vind dat mcgregor moet winnen, omdat hij uitzonderlijk goed in staat is om druk uit te oefenen en hij heeft laten zien dat hij komt om te slopen. Buiten zijn gevechten om vind ik het prachtig hoe hij martial arts beleeft.

Bromios
08-12-2015, 12:42
. Buiten zijn gevechten om vind ik het prachtig hoe hij martial arts beleeft.

Ik vind dat iemand die martial arts doet zich wel wat nederiger kan gedragen eigenlijk.
Als ik dit soort bullshit wil zien kijk ik wel WWE.

fww
08-12-2015, 13:56
ik begrijp ergens wat je bedoelt proximo, maar zodra er een camera bij komt bestaat humble and respect niet meer

SnerkeL
08-12-2015, 14:42
Oh jawel hoor, maar niet bij de McGregors, Rousey's en Hari's. Neem Fedor, Cerrone, Hunt en vroeger Hoost Aerts Bonjasky. Die hadden echt wel respect hoor. Ze worden hierin wel gestuurd of in ieder geval niet gestraft door Dana White.

Tykill
08-12-2015, 15:53
Wat zeuren jullie over het gebrek aan respect van Conor. Hij zegt altijd dat hij respect heeft voor iedere vechter die leeft van vechten. Zeggen dat ze niet goed bewegen, klein zijn en alleen maar 1 truukje kunnen is niet gebrek aan respect. Dit is gewoon een deel trash talk om zijn tegenstander emotioneel te maken en hij gelooft wat hij zegt en ik ook.

Na het gevecht is hij meteen respectvol. Hij touched gloves altijd voor het gevecht begint. (niet als het al begonnen is want dan wil hij meteen druk zetten en dat is optioneel. Lijkt mij een goede reden aangezien hij altijd de eerste trap uitdeelt.)

Conor gaat winnen, mark my words.

Tony
08-12-2015, 18:15
Mannen, we kunnen weer wedden. Zojuist de vier hoofdpartijen toegevoegd aan het wedkantoor.

Eindbaas
08-12-2015, 18:53
Mooie aflevering. Ik hoop dat Aldo wint.

Flabbert
08-12-2015, 19:10
Ik kijk er naar uit!

ik las ergens dat het om 04:00 op de gratis Fox zender komt, klopt dat?

Willem033
08-12-2015, 19:30
Ik kijk er naar uit!

ik las ergens dat het om 04:00 op de gratis Fox zender komt, klopt dat?

Volgens de tv gids laat het open kanaal van fox het event Rousey vs Holm zien.

http://www.foxtv.nl/schema

Flabbert
08-12-2015, 19:32
Volgens de tv gids laat het open kanaal van fox het event Rousey vs Holm zien.

http://www.foxtv.nl/schema

huh? die heb ik al gezien.... al zie ik Rousey graag nogmaals met haar harses het canvas koppen.

Flabbert
08-12-2015, 19:36
http://www.epicmma.nl/2015/12/breaking-ufc-194-aldo-vs-mcgregor-live.html

volgens deze site Aldo vs Mcgregor

Stannos
08-12-2015, 20:17
Ik kan niet echt zeggen wie er gaat winnen, denk 50/50 maar ik hoop dat Mcgregor wint!
Voor europa is het goed maar ook voor het mma, door hem gaan er echt veel mensen kijken wie dat normaal niet zo snel zouden doen.

mario the count
08-12-2015, 21:32
Ik hoop op McGregor, maar aldo is echt moeilijk te verslaan. 10 jaar ongeslagen, dat is niet voor niks. Als McGregor de lowkicks van Aldo weet te blokken / ontwijken dan pakt McGregor hem, vallen die lowkicks op zijn bovenbeen dan verliest hij zijn beweeglijkheid en kan hij niet meer staan aan het eind van de tweede ronde.

fww
09-12-2015, 10:47
ja om vervolgens maar de sport als een WWE te zien, de mensen die zo pro connor zijn waren ook pro ronda en ja ze doen veel voor de sport maar na de beat up zijn ze ook weer pleite dus mij boeit het weinig of er nieuwe mensen echt mma gaan volgen of niet.

nu zit je met van die gasten in je lunch die je even vertellen dat connor aldo zomaar even sloopt en als je dan wat dieper er op in gaat weten ze me god niet waar ze het over hebben...

goed voor de sport vind ik niet echt, goed voor show 100%

Bromios
09-12-2015, 11:27
ja om vervolgens maar de sport als een WWE te zien, de mensen die zo pro connor zijn waren ook pro ronda en ja ze doen veel voor de sport maar na de beat up zijn ze ook weer pleite dus mij boeit het weinig of er nieuwe mensen echt mma gaan volgen of niet.

nu zit je met van die gasten in je lunch die je even vertellen dat connor aldo zomaar even sloopt en als je dan wat dieper er op in gaat weten ze me god niet waar ze het over hebben...

goed voor de sport vind ik niet echt, goed voor show 100%

Haha, dat heb ik ook. Zie je op iemand zijn facebook: Connor gaat Aldo slopen #zinin.
Als je ze een plaatje laat zien weet de helft niet wie van de 2 connor is :lol:

Wheelie
09-12-2015, 12:00
Place your bets : http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet

EPIC MMA
09-12-2015, 12:47
dat is correct :)

Overhand Right
09-12-2015, 17:55
Ik ben pro Conor en zeker niet pro Ronda.

Waarom hoop ik op Conor? Heb je even?
Omdat ik het geweldig vindt wat hij allemaal te weeg brengt in de sport.
Omdat ik hou van zijn prachtige vechtstyle.
Omdat hij tot nu toe al zijn "praatjes" waarmaakt.

Ik geloof dat het een goede kerel is, maar dat boeit me eigenlijk niet eens. Ik ken hem niet persoonlijk en dat hoeft ook niet. Waar het mij om gaat is dat hij mij entertaint. Jones is ook geen ideale schoonzoon, maar wel één van mijn favo vechters, datzelfde GOLD voor Badr.

Als ik mijn vrienden uit mag zoeken, let ik op persoonlijkheid. Een vechter hoeft niet per se een goede persoonlijkheid te hebben; ik bouw geen band op met Mcgregor. Ik wil hem gewoon zien knallen zaterdag!

Wiseguy
09-12-2015, 18:11
Wat Overhand Right zei. Hekel aan Ronda maar ik vind McGregor een held. Hij zit gewoon enorm te trollen en lach me ziek om hem.

Willem033
09-12-2015, 18:28
Ik heb ook een hekel aan Ronda en ben pro Conor.

Snap niet dat er mensen zijn dat mensen af lopen geven op de manier hoe Conor zich promoot.
Hij wil in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld verdienen, geef hem eens ongelijk.
Hoeveel gasten zijn er wel niet in de ufc geweest, die altijd netjes en respect vol praatte en na hun retirement bijna geen piek meer hebben.

fww
10-12-2015, 10:12
het gaat niet om netjes praten het gaat om jezelf zijn als iemand een show opvoer of dat hij gewoon zo is neem een Nick Diaz die is gewoon hoe die is, maar zoals gisteren bij conference weer een soort van meneer zen uit te hangen ja ik ben daar niet zo van.. maar goed neemt niks weg van ze kunnen alleen vind ik inderdaad dat een kampioen humble respect moet hebben en een voorbeeld moet zijn.
een bad guy is wat anders dan een clown...

maar ik ben een groot aldo fan al denk ik wel dat dit ze moeilijkste partij word ever gezien connor wel echt een beest is.

Trouwens vraagje iemand die zich ook ergert aan Ido Portal?? man man wat hangt die gast om connor heen ... zweverig gedoe