PDA

View Full Version : Mohammed jaraya vs Nordin ben moh



Fighter1212
06-12-2015, 20:55
Vandaag is de loting geweest voor enfusion 70 kg max finale!

Mohammed jaraya vs Nordin ben Moh

Tayfun ozcan vs phillippe salmon

Wie gaat dit toernooi op z'n naam zetten?

Anderson
06-12-2015, 22:08
Denk Nordin Ben Moh

Akrymes
08-12-2015, 11:58
Twee grootste talenten tegen elkaar

Anderson
08-12-2015, 12:20
Nordin Ben Moh vecht al een tijdje in de a klasse.

LightHeavyWeight
08-12-2015, 13:54
Eens in de zoveel tijd is er een vechter die direct je hart steelt. Voor mij is dat echt Mohammed Jaraya, echt een absolute topper. Ik hoop dat Glory door pakt en dit soort jongens allemaal gaat contracteren en in Europa en Japan laat vechten. Dat gala in Amsterdam heeft mijn kickbokshart toch erg goed gedaan en bij Enfusion lopen echt een paar toptalenten rond.

bigone
08-12-2015, 15:33
T schijnen 2 hele goede vrienden te zijn,
Zou me niet verbazen als er 1 zich terugtrekt.

Maar mochten ze vechten dan zal t jaraya v.s tayfun worden in de finale denk ik.

Gezien ze beiden prof zijn ga ik ervanuit dat ze gewoon vechten en een mooie partij neerzetten.
Badr en Ronaldo zijn ook goede vrienden,
Zullen ook vast wel sparren of voetballen af en toe :),
Hoewel je die 2 alleen maar bij elkaar op schoot ziet in de media, samen met liefdevolle berichten.lol

The Doctor
08-12-2015, 16:03
Dit soort jongens staan al onder contract bij een organisatie die even meer visie had.

Wheelie
08-12-2015, 16:41
Echt een mooi toernooi, hoop dat Jaraya wint maar makkelijk krijgt hij het zeker niet

Wheelie
08-12-2015, 16:55
Heb een poll toegevoegd

blade
08-12-2015, 17:37
Heb een poll toegevoegd

http://i130.photobucket.com/albums/p259/dutchy_07/20066fcnl111.jpg

largo0
08-12-2015, 18:21
Ben Moh de favoriet. Die man is niet te stoppen.

Atila
09-12-2015, 21:31
De winnaar van deze pot, zal (waarschijnlijk) gehavend uit de strijd komen en het op moeten nemen tegen (meest logisch) Tayfun Ozcan, die niet heel veel moeite met zijn tegenstander zal hebben. Hierdoor zal Tayfun een voordeel in de finale hebben. Dit scenario lijkt mij het meest logisch.

Anderson
09-12-2015, 23:01
Zou best eens kunnen gebeuren

Sluwe Fox
10-12-2015, 12:00
De winnaar van deze pot, zal (waarschijnlijk) gehavend uit de strijd komen en het op moeten nemen tegen (meest logisch) Tayfun Ozcan, die niet heel veel moeite met zijn tegenstander zal hebben. Hierdoor zal Tayfun een voordeel in de finale hebben. Dit scenario lijkt mij het meest logisch.


Dat is de fout die bij meeste toernooien gemaakt word over tegenstanders heen kijken en onderschatten. Die Salmon is technisch niet de beste maar een taaie MOTHERF.... Het is een afrikaan - fysiek zeer sterk - ook ik denk dat tayfun de beste papieren heeft maar als er iemand gehavend uit de strijd komt zal het Tayfun zijn. Die gasten knokken voor hun leven voor 100 E laat staan wat er gebeurd als er 25.000 te winnen valt.

Dannyboy
10-12-2015, 14:08
Ben Mo is zeker een goede knokker, brengt ook nog eens spektakel met zich mee. Echter vorig jaar verloor hij van Grigorian, waarbij dit jaar Fortes ook een waanzinnige pot knokte tegen Ben Mo.

Jaraya is eveneens een goede knokker, ook spektakel in de ring!
Walid Hamid was hem echter de baas tactisch gezien.

Hopelijk wordt het een knalpot waarbij de beste die dag mag winnen. Voorspellen is lastig....

Gezien bovenstaande namen en de vele talenten/toppers mis ik eigenlijk "de lijst van Jim", wat is nou de echte top 10 70kg (en andere gewichtsklasses) Benelux?

Waarbij het helemaal leuk zou zijn als Enfusion opschuift naar Muay Thai, K1/Glory kunnen de nederlandse vechters wel, nu clinch/elleboogje erbij en het spelletje is compleet. De kampioen van Lion fight gaat al tegen de kampioen van MTGP, Enfusion erbij en er staat een aardige wereldwijde competitie naast WMC / WBC.

Edwin van Os doe je ding....

mootje46
10-12-2015, 23:59
Wat je zegt klopt Danny, ik vind Ben Moh met name in de eerste ronde ontzettend gevaarlijk. Als hij in de eerste ronde niet op KO wint word hij vaak wat zwakker tegen hele goede tegenstanders als het op punten gaat. Dat zag je tegen Fortes, die kreeg hij niet neer.

Jaraya heeft idd tegen Walid Hamid verloren maar sindsdien geen partij mee verloren, is gegroeid en wint heel vaak voortijdig op KO. In tegenstelling tot Ben Moh vind ik Jaraya wel sterker en gevaarlijk worden als het langer duurt. Dat zag je tegen Tayfun duidelijk.

Mijn conclusie is dat als Jaraya de eerste ronde blijft staan, wat ik verwacht hij aan het langste eind zal trekken en de partij zal winnen op punten en misschien ook wel op K.O! Het publiek is sowieso de winnaar van dit toernooi, allemaal top partijen!!



Ben Mo is zeker een goede knokker, brengt ook nog eens spektakel met zich mee. Echter vorig jaar verloor hij van Grigorian, waarbij dit jaar Fortes ook een waanzinnige pot knokte tegen Ben Mo.

Jaraya is eveneens een goede knokker, ook spektakel in de ring!
Walid Hamid was hem echter de baas tactisch gezien.

Hopelijk wordt het een knalpot waarbij de beste die dag mag winnen. Voorspellen is lastig....

Gezien bovenstaande namen en de vele talenten/toppers mis ik eigenlijk "de lijst van Jim", wat is nou de echte top 10 70kg (en andere gewichtsklasses) Benelux?

Waarbij het helemaal leuk zou zijn als Enfusion opschuift naar Muay Thai, K1/Glory kunnen de nederlandse vechters wel, nu clinch/elleboogje erbij en het spelletje is compleet. De kampioen van Lion fight gaat al tegen de kampioen van MTGP, Enfusion erbij en er staat een aardige wereldwijde competitie naast WMC / WBC.

Edwin van Os doe je ding....

ringfighter
11-12-2015, 16:06
Ik ga voor Jaraya op KO voor mij nu al de partij van 2016!

Erkempo
12-12-2015, 00:38
Mohamed Jaraya is zeker een grote talent maar, als ik naar zijn laatste opponenten kijk dan zie ik niet echt grote/sterke namen er tussen staan. Dat is ook zo met ilias bulaid. Wil enfusion toch concurreren met grotere organisaties lijkt het mij om deze jongens een paar keer te testen. Ik kijk graag naar zulke vechters maar ik word er naderhand moe van als ik alleen onbekende vechters in de ring zie tijdens enfusion galas.

Anderson
12-12-2015, 00:47
idd begint een beetje op prof boksen te lijken daar laten ze ook de grote talenten tegen nobodys vechten en af toe een tegenstander van formaat.

Erkempo
12-12-2015, 05:35
Je zag ook tijdens de partij tussen Walid Hamid en Mohamed Jaraya dat er een heleboel jongens van dezelfde kaliber rondlopen alleen ja die worden bijna niet tegen elkaar gematcht. Ik zie graag Mohamed Didouh, Redouan Daoudi,Mohamed el mezouari , Samir Kasrioui of een Zakaria Zougarry op een enfusionlive event. Dat lijkt me toch wel wat meer hebben dan een onbekende pool of tsjech.

Anderson
12-12-2015, 11:53
Zeker weten maar ik ben bang dat Enfusion daar geen zin in heeft Jaraya en Bulaid staan onder contract bij Enfusion.

Atila
12-12-2015, 20:13
Ben Mo is zeker een goede knokker, brengt ook nog eens spektakel met zich mee. Echter vorig jaar verloor hij van Grigorian, waarbij dit jaar Fortes ook een waanzinnige pot knokte tegen Ben Mo.
....

Waarbij het helemaal leuk zou zijn als Enfusion opschuift naar Muay Thai, K1/Glory kunnen de nederlandse vechters wel, nu clinch/elleboogje erbij en het spelletje is compleet. De kampioen van Lion fight gaat al tegen de kampioen van MTGP, Enfusion erbij en er staat een aardige wereldwijde competitie naast WMC / WBC.

Edwin van Os doe je ding....

Daar is FIGHT NIGHT PROMOTIONS uit Belgie inmiddels mee begonnen. Die gaan beginnen met het 'Europe vs Thailand' concept op FMT regels in 3x3min. Eerste gala zal al heel snel zijn, waarbij verscheidene Thai hun opwachting zullen maken.

Dannyboy
12-12-2015, 23:51
@ Atila

Dank voor je bericht!
Nice, leuk om te vernemen. Ik ben benieuwd! Zou leuk zijn als de talenten van de Benelux hier ook in deelnemen.

Zeker als er ook connecties zijn met Lion Fight of MTGP. Ikzelf vind het muay thai spelletje het mooist en het gewoonweg zonde dat Nederland/Belgie niet doorpakt naar muay thai.

Frankrijk, Engeland doen nog enigzins mee in muay thai. Nederland totaal niet... Wie weet wordt dit wat...

Julie Kitchen
15-12-2015, 16:18
https://www.youtube.com/watch?v=Eswikl4TYsM

Ajay Somai
22-02-2016, 13:44
Is er geen mogelijkheid op zulke wedstrijden te wedden? 27e Enfusion event?

faysal
24-02-2016, 07:59
Dat is de fout die bij meeste toernooien gemaakt word over tegenstanders heen kijken en onderschatten. Die Salmon is technisch niet de beste maar een taaie MOTHERF.... Het is een afrikaan - fysiek zeer sterk - ook ik denk dat tayfun de beste papieren heeft maar als er iemand gehavend uit de strijd komt zal het Tayfun zijn. Die gasten knokken voor hun leven voor 100 E laat staan wat er gebeurd als er 25.000 te winnen valt.

Ben Moh en Jaraya zijn ook Afrikanen :smartass:, mooie tournooi met topvechters, Jaraya een talent als geen ander
(Zodra zijn spieren volgroeid zijn is hij niet te stoppen) Ben Mo met ervaring en power, tyfon een mini Saki (mooie snelle technieken) en een stugge 'Afrikaan.

Enfusion doet het goed!

largo0
28-02-2016, 01:24
Wat een prachtige wedstrijd shitttt men. Behoort tot een klassieker tering.

Glory, beat this lol.

mrtweakbox
28-02-2016, 01:33
De party van Jaraya vs Ben Mohwas echt wat anders ja, tijdje geleden dat ik stond te schreeuwen voor m'n beeldscherm...

Mattie73
29-02-2016, 00:54
Tering wat een wedstrijd was dit zeg, pfff. Had zo uit de script van een Rocky film kunnen komen.