PDA

View Full Version : Kan iemand uitleggen waarom Glory niet onde de vlag van FOG moet organiseren.



haas10
07-12-2015, 16:01
Ik had begrepen dat alle grote gala's voortaan onder de FOG zou vallen en dat je anders geen vergunning krijgt. Waarom hoeft Glory dat niet en trekken ze een jury uit Amerika aan. Ze hebben nu de vechters en de bond in eigen beheer en dan krijg je rare uitslagen. Zoals de ene jury 49-46 en de andere 46-49.

Anderson
07-12-2015, 16:29
Bij welke Amerikaanse bond Glory hoord weet ik niet maar ze kunnen gewoon een vergunning vragen bij de Rai en ze hebben ze niks te maken met de FOG, Rai is een evenementen hal en daar gelden andere regels voor.

Glory zit vast aan hun eigen jury. Stel je wilt een gala houden en je wilt voor de WBC titel gaan zal je jury leden van WBC mee moeten meenemen. Dat doen we in Nederland niet omdat het veel te duur is voor een promoter Glory kan dat wel die hebben geld zat.

Assasin
07-12-2015, 17:56
Voor zover ik weet zat er vrijdag een Nederlandse jury aan de ring.

Coldcrust
07-12-2015, 23:27
Ik had begrepen dat alle grote gala's voortaan onder de FOG zou vallen en dat je anders geen vergunning krijgt. Waarom hoeft Glory dat niet en trekken ze een jury uit Amerika aan. Ze hebben nu de vechters en de bond in eigen beheer en dan krijg je rare uitslagen. Zoals de ene jury 49-46 en de andere 46-49.

Dan heb je dat verkeerd begrepen.
Glory organiseerde onder auspicieen van de VON, die andere speler in de markt. :)
En het is helemaal niet zo dat alles onder de FOG moet omdat je anders geen vergunning krijgt. Men is druk doende met het oprichten van de Vechtsportautoriteit en dat gaat het orgaan worden wat de aanbeveilingen gaat doen naar de gemeenten.

Overigens heeft Glory zijn eigen scheidsrechterskorps.