PDA

View Full Version : De Match waar iedereen overheen kijkt .. jacare - romero



lukashenko
07-12-2015, 17:05
ufc 194 heeft alle ingedienten om een top avond te worden .
eindelijk zal conor tegen aldo staan . en weidman zal eindelijk tegen rockhold staan ..
veel aandacht naar deze title partyen .. uiteraard verdienen ze deze aandacht ook ..
Maar... Jacare tegen Romero is ook een wedstrijd waar ik heel erg naar uitkijk..
2 elite grapplers .. met een freak of nature fysiek . die het tegen elkaar opnemen .
jacare absoluut de laatste 5 a 7 jaar een van de meest ontlopen en gevreesde vechters van de wereld .
tegen olympisch silver medaile winnaar yoer romero. die 9 van zijn 10 laatste winst op ko heeft gewonnen .
ik vind deze party een eigen topic verdienen!!

https://www.youtube.com/watch?v=M7QC32zW0Qg


ik heb een zwak voor yoel romero . wie denken jullie

appelsap
07-12-2015, 17:17
ufc 194 heeft alle ingedienten om een top avond te worden .
eindelijk zal conor tegen aldo staan . en weidman zal eindelijk tegen rockhold staan ..
veel aandacht naar deze title partyen .. uiteraard verdienen ze deze aandacht ook ..
Maar... Jacare tegen Romero is ook een wedstrijd waar ik heel erg naar uitkijk..
2 elite grapplers .. met een freak of nature fysiek . die het tegen elkaar opnemen .
jacare absoluut de laatste 5 a 7 jaar een van de meest ontlopen en gevreesde vechters van de wereld .
tegen olympisch silver medaile winnaar yoer romero. die 9 van zijn 10 laatste winst op ko heeft gewonnen .
ik vind deze party een eigen topic verdienen!!

https://www.youtube.com/watch?v=M7QC32zW0Qg


ik heb een zwak voor yoel romero . wie denken jullie

Rmero, omdat het over 3 rondes gaat. Hij heeft vaak niet langer nodig maar tegen Jacare misschien wel. Dat zou een probleem worden met zijn cardio denk ik.

Brainthief
07-12-2015, 17:39
Jacare ftw! Ik denk dat de bjj van Jacere de takedown van Romero kan counteren. Jacere is volgens mij ook completer.
Romero is, denk ik, de betere atleet. Hoewel Jacare ook een monster is, wat een pak slaag kreeg mousasi van Jacare...

Briant
07-12-2015, 17:54
Jacare is mijn held. Zal voor hem duimen. Denk ook dat hij moet kunnen winnen

lukashenko
07-12-2015, 19:13
Jacare ftw! Ik denk dat de bjj van Jacere de takedown van Romero kan counteren. Jacere is volgens mij ook completer.
Romero is, denk ik, de betere atleet. Hoewel Jacare ook een monster is, wat een pak slaag kreeg mousasi van Jacare...

jacare is zeker de meer ervaren vechter maar of hij completer is weet ik niet aangezien yoel romero veel meer succes heb staand .
ook denk ik dat als jacare eenmaal bovenop romero ligt dat hij het vanaf daar kan finishen ..
ik weet wat voor monster jacare is . dit gaat een heel spannende party worden .
veel kleine factoren zullen beslissend zijn ..

lukashenko
07-12-2015, 19:18
https://www.youtube.com/watch?v=dgV6sK1p0ws
voor degene die nog niet veel van romero hebben gezien . is de party tegen tim kennedy een aanrader

Budokan
07-12-2015, 20:50
dank voor de highlight, Romero kende ik een jaar geleden nog niet. Dacht dat Mousasi of Jacare kampioen zou worden. Denk ik nu niet meer. Romero kan alles en Jacare houdt de worpen echt niet tegen. Kan alleen gokken op een snelle sub denk ik

Willem033
07-12-2015, 21:16
Ik durf hier echt geen kant te kiezen.
Jacare is een beest, maar heb het gevoel dat we nog niet alles gezien hebben van Romero.

Ik gun het beide heren, hoop op een knalpartij.

my2cents
07-12-2015, 21:43
Jacare denk ik.

tarantula
07-12-2015, 23:00
Ik ga ook voor jacare, de enige die hem had kunnen temmen is steve the crocodile hunter maar die leeft niet meer.

hypergiant
07-12-2015, 23:13
Kan Jacare een olympisch mediale winnaar naar de grond krijgen? Wilt Romero wel een grondgevecht aangaan met een superieure bjj beoefenaar?

Denk dat het voornamelijk een staand gevecht gaat worden, ook hierin ontlopen ze elkaar niet veel. Romero lijkt me iets explosiever en heeft een onorthodoxe stijl van vechten. Aan de andere kant is hij staand kwetsbaar zoals in de partij tegen Tim Kennedy. Jacare heeft veel kracht in zijn stoten en zijn staand werk is erop vooruitgegaan.

Beide heren zijn geweldige vechters, gun ze allebei wel een titelshot.

Hans Kazan
08-12-2015, 09:11
Dit kan echt een toppartij worden!

Ik hoop/denk op Jacare via submission. Puur vanwege ervaring dat hij aan het langste eind zal trekken. Ik vind die Romero maar een rare snuiter met z'n gekke praat na afloop van z'n partijen (tegen Lyoto Machida bijvoorbeeld). En heel dat "soldier of god" gedoe, hoeft voor mij niet zo nodig.

LightHeavyWeight
08-12-2015, 09:22
Ik denk dat ze beiden dezelfde testosteron dealer hebben, gasten zien er beter uit dan de gemiddelde bodybuilder (bij wijze van spreken).
Verder gaat Jacare dit winnen.

YoMarK
08-12-2015, 10:24
Ik denk dat Jacare in de eerste en begin tweede ronde de standup nipt gaat winnen, en op het moment dat Romero even niet oplet gaat Jacare voor de takedown. Dan is het meteen gebeurd voor Romero.
Jacare door Submission.

T15Boxing
08-12-2015, 10:34
Is het 3 of 5 rondes? Als het 3 is ga ik voor Romero, 5 voor Jacare via stoppage.

lukashenko
08-12-2015, 14:38
Kan Jacare een olympisch mediale winnaar naar de grond krijgen? Wilt Romero wel een grondgevecht aangaan met een superieure bjj beoefenaar?

Denk dat het voornamelijk een staand gevecht gaat worden, ook hierin ontlopen ze elkaar niet veel. Romero lijkt me iets explosiever en heeft een onorthodoxe stijl van vechten. Aan de andere kant is hij staand kwetsbaar zoals in de partij tegen Tim Kennedy. Jacare heeft veel kracht in zijn stoten en zijn staand werk is erop vooruitgegaan.

Beide heren zijn geweldige vechters, gun ze allebei wel een titelshot.

daarom vond ik deze party een eigen topic verdienen ..
ik denk dat jacare het wel een keer lukt de takedown en romero zal ook wel even met jacare kunnen grapplen .
dat is het mooie aan 2 elite grapplers .. ik denk ook dat een groot gedeelde staande zal plaats vinden ..
maar als iemand in de problemen komt zal hij automatisch op zijn basis terug vallen .
ook denk ik dat strategisch gezien jacare en romero wel even elkaars ground en clinch game gaan testen.
nogmaals ik heb echt zin in deze party .. het mooie aan mma is dat er zoveel variabelen zijn hoe deze party kan beeindigen..

lukashenko
08-12-2015, 14:42
Is het 3 of 5 rondes? Als het 3 is ga ik voor Romero, 5 voor Jacare via stoppage.

3 rondes .
bizar dat zo,n party niet eens de co main is ..
ik hoop dat zulke gekke grote ufc kaarten de richtlijn word van 2016
ufc 194 is echt een monsterkaart

mario the count
08-12-2015, 18:45
Ik ga voor jacare! Scheelt ook weer een jezus/god preek na de partij.

Kingbalotelli
09-12-2015, 00:49
3 rondes .
bizar dat zo,n party niet eens de co main is ..
ik hoop dat zulke gekke grote ufc kaarten de richtlijn word van 2016
ufc 194 is echt een monsterkaart
Dit was het in eerste instantie tot dat Romero geblesseerd uitviel.

appelsap
09-12-2015, 02:52
Ik denk dat Jacare in de eerste en begin tweede ronde de standup nipt gaat winnen, en op het moment dat Romero even niet oplet gaat Jacare voor de takedown. Dan is het meteen gebeurd voor Romero.
Jacare door Submission.

Hoe gaat Jacare hem naar de grond krijgen? Misschien na een goeie stoot of uit een scramble kan hij een poging wagen, maar hoe goed Jacare's takedowns ook zij voor BJJ, hij gaat Romero echt niet naar de grond krijgen. Jacare gaat vliegen in ronde twee en drie als het zo lang duurt.

The Company
09-12-2015, 07:21
Hoe gaat Jacare hem naar de grond krijgen? Misschien na een goeie stoot of uit een scramble kan hij een poging wagen, maar hoe goed Jacare's takedowns ook zij voor BJJ, hij gaat Romero echt niet naar de grond krijgen. Jacare gaat vliegen in ronde twee en drie als het zo lang duurt.

Romero zijn TDD is niet perfect. Brunson kreeg hem ook meerdere malen naar de grond.

Jacare derde ronde sub.

willy123
09-12-2015, 09:02
Misschien dat Jacare hoopt dat Romero voor de takedown gaat...
en dan vanuit guard werken naar een sub.
A la Cain vs Werdum.
Spannend, maar ik hoop op winst voor Jacare...

Trouwens, Nelson vs Maia is ook zo'n partij van UFC194
waar ik echt naar uit kijk!
Echt een topcard!!

YoMarK
09-12-2015, 10:37
Romero zijn TDD is niet perfect. Brunson kreeg hem ook meerdere malen naar de grond.
Precies. Romero mag dan een superieure worstelaar zijn, dit is MMA, en in het verleden is hij al meerdere keren op z'n rug beland na b.v. een mislukte stoot. Met Jacare boven op je is dat geen pretje en het is even afwachten hoe het met de BJJ skills van Romero zit.

LightHeavyWeight
09-12-2015, 10:43
Jacare is ook langer met dezelfde massa en langere benen. Romero is zo opgepompt dat hij zijn eigen rug niet meer kan krabben. Romero moet gewoon blijven staan en Jacare KO slaan, anders wordt het een lastig verhaal voor hem.

train2grow
10-12-2015, 09:02
Dit word ook een lekker knal partij :D:D
Damn wat een verdomd goeie card dit weekend...

lukashenko
10-12-2015, 15:03
Dit was het in eerste instantie tot dat Romero geblesseerd uitviel.

bron??

op de ufc site staat ie nog op de card
gisteren met media dag hadden ze nog een intervieuw

https://www.youtube.com/watch?v=Z1-Fm_kKw1c

dit is na jouw post dus ik denk dat je bron fout is

viTRTor
10-12-2015, 15:37
Hij bedoelt dat het een paar maanden geleden main event was ;)

lukashenko
11-12-2015, 20:48
Misschien dat Jacare hoopt dat Romero voor de takedown gaat...
en dan vanuit guard werken naar een sub.
A la Cain vs Werdum.
Spannend, maar ik hoop op winst voor Jacare...

Trouwens, Nelson vs Maia is ook zo'n partij van UFC194
waar ik echt naar uit kijk!
Echt een topcard!!

nelson vs maia is ook een potentieel top wedstrijd . maar is ook een wedstrijd dat in een slaappil kan veranderen .. ik hoop het niet

holloway tegen stephen kan ook een kraker worden .. en als bonus hebben we faber op de undercard

als alle partyen even spannend zijn als vorige conor card ufc 189 dan word dit de dikste ufc ooit .
de potentie heeft het er zeker voor

lukashenko
11-12-2015, 20:50
Hij bedoelt dat het een paar maanden geleden main event was ;)

oops mijn fout ..
:blush:

ChingChong
13-12-2015, 22:09
Wat een zaad overwinning. 2e keer dat yoel wint terwijl hij het niet verdient. Ook nog tussen de rondes water over zichzelf gooien om tijd te rekken voor meer rust. Ik hoop dat Luke hem KO trapt.

appelsap
13-12-2015, 23:53
Wat een zaad overwinning. 2e keer dat yoel wint terwijl hij het niet verdient. Ook nog tussen de rondes water over zichzelf gooien om tijd te rekken voor meer rust. Ik hoop dat Luke hem KO trapt.

Niet verdient? Het was niet mooi om te zien en 5 rondes wordt een probleem als hij tegen Rockhold moet, maar hij wint toch gewoon ronde 1 en ronde 2 (10-8 als je het mij vraagt).

T15Boxing
14-12-2015, 15:03
Niet verdient zegt ie. Romero scoorde een prachtige knockdown dus hij won het staand, en zelfs in Jacare's guard sloeg hij hem bijna TKO met zn ground and pound dat is echt ongehoord tegen zo'n grote BJJ master. En zelfs toen hij zelf werd neergehaald zonder energie kon Jacare niet zijn positie verbeteren op de grond. Romero is veel beter dan ik dacht.

lukashenko
14-12-2015, 15:26
2 dagen bij moeten komen van de bizare 3 dagen vechtsport marathon die ik dit weekend heb gehad.
wat een weekend en wat een onreal einde ..
verder romero ik vind hem ook zeker verdient hebben gewonnen ..
ik had romero eerste ronde een 10 -7 en 2 jury leden hadden dat ook..
jacare heeft hem eerste ronde misschien max 5 keer geraakt.
terwijl romero hem een down geeft .. en hem 2 minuten lang kapot pound ..nadat jacare hem uitdaagde op de grond..
ook inderdaad het moment dat hij de 3e ronde uit komt als jacare in top controll licht .. geeft aan dat yoel die avond beter was.
i ben benieuwt tegen rockhold ..
met zo,n power house als romero weet je nooit at er gaat gebeuren

Suplex
14-12-2015, 15:37
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat die gast middelweight is wat een beest is die Romero heeft gewoon de fysiek van een heavyweight.
Denk dat tie het tegen rockhold niet gaat trekken maar zoals gezegd met Romero kan een ko altijd zo vallen.
5 rondes gaat hem zoiezo niet worden voor hem

LightHeavyWeight
14-12-2015, 15:49
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat die gast middelweight is wat een beest is die Romero heeft gewoon de fysiek van een heavyweight. Denk dat tie het tegen rockhold niet gaat trekken maar zoals gezegd met Romero kan een ko altijd zo vallen.5 rondes gaat hem zoiezo niet worden voor hemHet is ook ongelofelijk en eigenlijk ook onmogelijk. Hij is wel ''maar'' 1.78 en zal zeker wel op 90 kg rondlopen als het al geen 95 is. Rockhold is geweldig maar niet onverslaanbaar al acht ik de kans niet groot. Mousasi kan echt niet mee in dit topgeweld, echt een sterke divisie hoor.