PDA

View Full Version : Glory fantasy matchmaker



Fasada
08-12-2015, 13:59
Glory 26 is in de boeken en het Glory seizoen voor 2015 is ten einde. Nu wij ons kunnen gaan opmaken voor 2016 en nemen wij brutaal de rol als matchmaker over van Cor Hemmers. Wij bepalen de winnaars en verliezen en wie hun volgende tegenstander het best kan zijn. Uiteraard hebben wij niets te maken met lopende contracten en is onze budget onbeperkt. Wij maken geen onderscheid, wij willen alleen de beste gevechten zien.

Met het succesvol Amsterdam show hopen wij uiteraard dat Glory in 2016 weer terug komt naar de hoofdstad en anders is Ahoy Rotterdam een prima alternatief. Vandaar dat wij in deze fantasy matchmaking vooral kijken wat voor ons interessant zou zijn. Wij gebruiken de winnaars en verliezers van Glory 26 en geven ze nieuwe tegenstanders.

Verliezers

Karapet Karapetyan

De verwachting was toch dat hij zijn wedstrijd zou winnen maar zijn tegenstander Yoann Kongolo leek hongeriger te zijn dan Karapet. Het was dus niet Karapet zijn beste wedstrijd maar hij is nog steeds een top 10 vechter in de welterweight divisie. Alleen met twee verliespartijen op rij moet hij zijn volgende wedstrijd wel gaan winnen. In de huidige ranking van Glory zie ik weinig interessants tussen voor Karapet dus ik zou zeggen zet hem tegen over Hicham El Gaoui

Fred Sikking

Fred Sikking maakte zijn debuut in Glory en verloor helaas zijn wedstrijd. Hoewel Sikking niet moet denken om titelkandidaat te worden is hij wel een vechter die komt om te knokken dus wat mij betreft mag hij nog een kans krijgen. Bij WFL had hij toch weer de partij van de avond tegen Tavares en ook zijn partij tegen Redouan Cairo was een geweldige partij voor het publiek. Ik zou zeggen waarom geen Nederlands onderonsje en boek hem tegen Michael Duut.

Danyo Ilunga

Met drie verliespartijen op rij is Ilunga wel de grote verliezer van de avond. Hoewel hij in zijn verliespartijen niet kansloos was lijkt een mogelijke titelgevecht verder dan ooit. Toch zie ik hem graag in de top 10 blijven dus ik zou zeggen, geef hem een tegenstander waar hij kan laten zien dat hij meer is dan een subtopper. Als je kijkt naar de ranking zie ik een verdwaalde Amerikaan Brian Collette op plaats 7 staan dus ik zou zeggen waarom niet? Voor onze Nederlanders is het altijd leuk om hem tegen een landgenoot te zien dus dan zou ik zeggen Luis Tavares.

Errol Zimmerman

Ik schreef net dat Ilunga de grote verliezer was van de avond maar ik neem dat terug, ik was al weer bijna vergeten dat Errol Zimmerman ook heeft staan vechten, althans als je het vechten kan noemen. Uiteraard heeft hij er een tijdje uitgezeten door een blessure en wellicht was hij niet voldoende herstelt maar voordat hij de ring betrad zag je dat hij niet in zijn beste vorm was. Hij blijft toch een naam uit het K-1 tijdperk en dat helpt hem om partijen te krijgen maar met deze instelling zal hij verder en verder afzakken. Dat hij wisselvallig is weten wij allemaal want vorig jaar nog wist hij knap het 4 mans toernooi op zijn naam te zetten door Ben Edwards en Anderson Silva te verslaan, dus het kan wel. Ik zou zeggen zet hem tegen over een trashtalker die hij graag de mond wil snoeren en je hebt misschien een gemotiveerde Zimmerman. Ik zou hem boeken tegen Chi Lewis Parry.

Chibin Lim

Deze sterke Koreaan staat op de 4e plek in de Glory ranking maar werd toch kansloos aan de kant gezet door Amrani. Het geeft aan dat de diepte in die divisie toch slecht gesteld is. Er lopen zoveel goede betaalbare jongens rond in dat gewicht waarvan er al 3 of 4 in Nederland rondlopen. Ik zou graag Massaro, Bulaid en Zakaria Zouggary in Glory zien dus geef ze gelijk maar een top 5 vechter, is meer dan terecht.

Shane Oblonsky

Ik had het wel met hem te doen deze avond. Hij heeft een zware periode achter de rug waarbij zijn zus zelfmoord heeft gepleegd en haar ook herdacht bij zijn opkomst. Dat hij dan zo verliest gun ik hem niet want het is een leuke vechter om te zien. Alleen je ziet weer duidelijk dat zij Amerikaanse vechters een streepje voor willen geven in de rankings. Van alle Amerikaanse vechters miste ik altijd Kevin Ross, deze voormalig WBC kampioen had al veel eerder in Glory moeten staan. 2015 was voor hem een rampzalig jaar met twee verliespartijen bij Lion Fight dus ik zou zeggen breng Kevin Ross naar Glory en laat hem knokken tegen Shane Oblonsky, een all american war.

Maykol Yurk

Deze relatief onbekende brazilaan Yurk heeft het prima gedaan, hoewel hij bij de verliezers column staat heeft hij toch veel gewonnen want zijn eerste wedstrijd tegen meteen de nummer 3 van de ranking Shane Oblonsky was zeer overtuigend. Ik zou hem dan graag in de Glory ring terug willen zien. Wel vind ik dat Glory meer featerweights moet gaan scouten want er zijn er genoeg die het niveau gemakkelijk aan kunnen. Het is dan ook vreemd dat hij na zijn debuut al plek 5 heeft ingenomen in de ranking. Zet Yurk tegen zijn landgenoot Minoru Kimura en verkoop het als de twee beste vechters uit Brazilië. Voor een gala in Nederland kan hij prima tegen één van de drie eerder genoemde jongens.

Benjamin Adegbuyi

De Roemeen zit in een lastig parket, hij heeft twee keer de kans gekregen om Verhoeven zijn titel te pakken maar beide keren is hij er niet in geslaagd. Om eerlijk te zeggen was hij in beide wedstrijden volledig kansloos. In hun eerste partij werd hij gewoon vijf ronde lang op punten weggetikt en de wedstrijd van vorig week hebben wij allemaal kunnen zien. Hij zal waarschijnlijk een top 10 vechter krijgen binnen de Glory ranking en zal het een jongen als Ben Saddik worden. Voor ons Nederlands evenement wil ik graag nieuwe jongens zien, in dit geval Ismael Londt of Ismail Lazaar.

Murthel Groenhart

Als je alle reacties leest kan je concluderen dat de meeste mensen vonden dat Groenhart nu de Glory riem om zijn middel had moeten hebben. Helaas zagen twee andere mensen het anders en is Nieky Holzken nog steeds de kampioen en zal Groenhart zijn goede vorm moeten doorzetten om weer een titelgevecht af te dwingen. Glory moet nu gebruik maken van het momentum en hem een main event geven in de vorm van Raymond Daniels. Dat is de wedstrijd die Glory moet maken.

Winnaars

Yoann Kongolo

Deze Zwitser heeft veel indruk op mij gemaakt, zelf vond ik als dat hij in de partij tegen Karim Ghajji de winst had
moeten krijgen maar na zijn partij tegen Karapet ben ik helemaal om. Deze jongen verdiend een titelcontender plek als je het mij vraagt. Het is te vroeg om hem tegen Holzken te zetten maar ik zou hem wel gebruiken om hem in lijn te zetten voor die titel want zij vechtsstijl leent zich goed om Holzken te ontregelen. Hij scoort veel punten en is zeer bewegelijk. Ik zou graag Groenhart tegen Kongolo willen zien maar aangezien zij teamgenoten zijn vraag ik mij af of zij dit willen. Aan de andere kant beide zaten ook in het 4 mans toernooi en gezien de Mike’s gym mentaliteit doen zij daar niet zo moeilijk over. Toch wil ik Kongolo nog één keer zien winnen en Chad Sugden won verassend van Groenhart eerder dit jaar dus ik zou zeggen boek die partij maar, Kongolo vs Sugden.

Zinedine Hameur-Lain

Ik ben niet zo bekend met deze jongen maar hij won zakelijk van Sikking. Zelf had ik niet zoiets dat ik naar een titelkandidaat zat te kijken maar hij wist toch zijn debuut goed af te sluiten. Net als de featherweight divisie is de light heavyweight divisie niet zo diep, althans er zijn een aantal jongens die ik graag in Glory wil zien. Zabit Samedov, Pavel Zhuravlev en Redouan Cairo zijn drie namen die ik graag in Glory wil zien schitteren. Voor onze show in 2016 ligt het voor de hand dat Redouan Cairo de voorkeur krijgt.

Mourad Bouzidi

Mourad Bouzidi heeft knap de nummer twee van de ranking verslagen en heeft bewezen dat hij genoemd mag worden als mogelijke titelkandidaat. Alleen tijdens Glory 25 werd ook de terugkeer van Saki aangekondigd dus hij zal als eerste een afspraak hebben met de kampioen Saulo Cavalari. De meest logische partij voor Bouzidi lijkt mij die tegen Artem Vakhitov, een zeer technische vechter die ook onlangs Ilunga wist te verslaan. De winnaar van die partij mag wat mij betreft tegen de winnaar Saki vs Cavalari.

Thomas Vanneste

Deze belg is lastig te beoordelen, hij deed het vooral slim tegen Zimmerman door hem te ontregelen en vast te zetten in de hoek maar aan de hand van die wedstrijd is het moeilijk te zien hoe goed die is. Wij weten dat hij groot is en in de wedstrijd tegen Zimmerman beschikte hij ook een goede incasseringsvermogen te hebben. Al met al is een winst op Zimmerman genoeg om verder omhoog te kijken dus ik zou zeggen geef hem Zimmerman zijn teamgenoot en gebruik de bekende ‘wraak’ storyline. Dus ik zou zeggen Jamal Ben Saddik.

Mosab Amrani

Het ligt voor de hand dat er maar één wedstrijd valt te maken en dat is die tegen de huidige kampioen Serhiy Adamchuk. Amrani heeft grote indruk gemaakt in zijn 4 mans toernooi en wist zijn tegenstanders in de eerste ronde te verslaan. Hij verdiend dat ook de kans om zijn titel weer terug te pakken. Het zal een interessante wedstrijd worden want Adamchuk zal niet als Yurk en Lim onbesuisd de aanval zoeken. Zelf heb ik toch altijd gehoopt dat Saenchai een keer in Glory gaat vechten voordat hij met pensioen, dus mocht Glory na de titelgevecht een vechter zoeken dan heb ik er totaal geen problemen mee als zij de oude rot één keer vragen om op te draven.

Rico Verhoeven

Het wordt nu wel heel lastig om iemand te matchen tegen Rico Verhoeven, hij heeft zo wat de hele divisie opgeruimd. Er is in de Glory ranking nog één iemand die tegen hem zou mogen staan en dat is Jahfarr Wilnis. In mijn ogen had die er al moeten staan want zijn verliespartij tegen Adegbuyi was in mijn ogen onterecht. Alleen ik denk wel dat Glory toch hard zijn best moet doen om wat vers vlees binnen te halen. Jongens als Lazaar en Londt zijn toch vechters die het buiten Glory goed doen. Hoewel ik niet denk dat zij Verhoeven kunnen verslaan, zij het wel nieuwe vechters die misschien wat meer impuls in de divisie kunnen geven. Je zou verwachten dat ik Badr Hari ook zou noemen als mogelijke tegenstander maar ik denk gewoon dat een Hari niet zit te wachten op Verhoeven die alleen maar beter wordt. Badr zal waarschijnlijk een Patrice Quarteron kiezen om zijn laatste wedstrijd te vechten in Marokko en al helemaal niet onder de Glory banner. De enige wedstrijd die nu logisch lijken voor Verhoeven is Wilnis en/of Andrei Herasimchuk, deze laatst genoemde versloeg Verhoeven verassend begin dit jaar en kan mij voorstellen dat Verhoeven dat maar al te graag recht wilt zetten.

Nieky Holzken

Voor Holzken wordt het ook lastig om iemand uit de Glory ranking te vinden die het verdiend om tegen hem te staan. Zelf vind ik dat Groenhart genoeg heeft gedaan om een rematch te rechtvaardigen maar aan de andere kant wil je toch liever nieuwe jongens zien waar hij nog niet tegen heeft geknokt. Yoann Kongolo zou een optie kunnen zijn maar dat is nog te vroeg en Karim Ghajji heeft al een keer tegen hem gestaan. Zelf is er voor mij één wedstrijd waar ik al een tijdje op wacht. De rematch tussen Kyshenko en Holzken. Beide heren hebben in 2011 tegen elkaar gestaan in United Glory (voorloper van Glory) in Moscow en Kyshenko was Holzken de hele wedstrijd de baas. Ik kan mij dan ook voorstellen dat Holzken dit graag wilt rechtzetten.

largo0
08-12-2015, 18:36
-Rico Verhoeven tegen Badr Hari moet gewoon gematch worden. Anders hebt je dat achteraf gelul van ja hij heeft niet tegen Badr gestaan etc.

Rico wilt het dolgraag dus make it happen.

-Zet Nieky Holzken tegen de winnaar van Kyschenko vs Danenberg @ Kunlun 35.

Eindbaas
08-12-2015, 18:52
Rico Verhoeven tegen Badr Hari echt iedereen wil die partij zien.
Thomas Vanneste heeft inderdaad een goede incasseringsvermogen, ik heb het gezien toen hij tegen Ismael Lazaar in de ring stond.

Willem033
08-12-2015, 19:25
Rico is zwaar in zijn prime, Badr is daar al 6 jaar overheen.
Zitten er echt mensen te wachten op deze partij?
Ik denk dat de Badr van 2009 gehakt maakt van de 2015 Rico.

Holzken tegen Wilnis of Kyshenko lijkt me wel wat.

Fasada
08-12-2015, 20:07
Badr is pas 31 dan kan je niet spreken over dat hij over zijn prime is, als ik mij niet vergis won Schilt z'n eerste K-1 titel toen hij 32 was ofzo.. Het lijkt er meer op dat Badr het niet kan opbrengen om als een topatleet te leven.

Ik vraag mij echt af of de Badr uit 2009 gehakt van Rico nu zou maken. Het spelletje evolueert ook gewoon door en de tempo waar in hij vecht is bijzonder hoog. Net als dat Badr nooit Remy eruit heeft kunnen slaan denk ik ook niet dat het bij Rico zou lukken.

Natuurlijk is een pot Verhoeven vs. Badr vet maar zoals ik al zei hij heeft die ambities niet meer om de beste te willen zijn en dat heeft Rico wel..

Willem033
08-12-2015, 21:12
Sommige vechters winnen pas een titel als ze 32 zijn, sommige vechters gaan met hun 32e met pensioen.

Remy is 1 van de weinige die hij er inderdaad niet uitgeslagen heeft.
Aan de andere kant zie ik Rico een Schilt er nooit uit slaan.

Of de sport nu evolueert of niet, Badr heeft jaren lang de top in de oude k1 eruit geslagen.
Dat zie ik Rico niet doen.

Rico is een geweldige vechter, en een goed uithangbord voor de sport.

Maar de beesten waarmee Badr in de ring heeft gestaan zijn er nu niet.

Fasada
08-12-2015, 21:35
Ben het met je eens dat Rico een Schilt er niet zo snel uit zou slaan. Dat komt simpelweg omdat hij de stijl er niet voor heeft, als je Schilt eruit wilt slaan moet je agressief zijn net als dat Yvel en Bob dat destijds deden. Betekent dat automatisch omdat Yvel het gelukt is dat hij beter is dan Rico??

Vandaar dat er een verschil is tussen KO meppen en winnen..

Rico zijn laatste pot tegen Schilt was een close on and Schilt had het van de 4 tegenstanders die avond het moeilijkst tegen, ja z'n eerste ronde wedstrijd Rico Verhoeven. De legacy die Badr vooral bij mij na laat is dat hij een KO machine was en daardoor enorm entertaining was en je graag z'n wedstrijden wilde zien. Als hij niet iemand KO sloeg was de kans groot dat het anders wel bij hem gebeurde. Hij vocht gecontroleerd 'ongecontroleerd' en dat bedoel ik niet oneerbiedig maar hij was er gewoon op uit om je hoofd er van af te slaan waar een Rico veel berekender is.

Verder denk ik dat K-1 ook gewoon heel goed was hun vechters zo neer te zetten dat je bij een toernooi echt het gevoel had dit zijn de beste 8 ter wereld. Daarnaast kreeg Badr ook veel kanonnenvlees om z'n highlight reel mooi te maken want laten we eerlijk wezen gasten als Fujimoto, Choi en de helft van z'n record waren jongens waar zelfs Rico op KO zou winnen... En als Badr echt moest knokken wanneer het ergens om gaat verloor die. (De Schilt en Saki gevecht uitgezonderd overigens en dat was Badr op z'n top in 2009)

Ben het wel met je eens als Badr dezelfde dedication had als Rico dat hij beter was want Badr was/is een natuurlijk talent maar discipline en wilskracht is iets wat Rico meer heeft.

daanII
08-12-2015, 22:19
Ik hoop oprecht dat Murthel Groenhart nooit instemt met een derde gevecht op "glory-rules" vs Nieky Holzken.
Een bokspartij tussen deze twee zou ik wel leuk vinden.

Nick.
08-12-2015, 23:38
Wat dachten we van Nieky Holzken tegen Aussie?!

Willem033
09-12-2015, 00:36
Aussie die heb al 3 jaar niet gevochten geloof ik.

Anderson
09-12-2015, 01:14
Vreemd dat je over hem niks meer hoort.

blackadder
09-12-2015, 01:45
Badr Die is toch met pensioen?

hakkelaar
09-12-2015, 11:30
Daarnaast kreeg Badr ook veel kanonnenvlees om z'n highlight reel mooi te maken want laten we eerlijk wezen gasten als Fujimoto, Choi en de helft van z'n record waren jongens waar zelfs Rico op KO zou winnen... En als Badr echt moest knokken wanneer het ergens om gaat verloor die. (De Schilt en Saki gevecht uitgezonderd overigens en dat was Badr op z'n top in 2009)


Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Badr heeft vele andere toppers verslagen die ik Rico nu niet zo 1,2,3 zie verslaan:
- Zimmerman in de vorm van 2008
- Aerts in 2008
- De partijen tegen Karaev (2007/2009)
- Ray Sefo, die ik niet eerder zo'n afslachting heb zien krijgen.
- Overeem
Badr vs. Saki was overigens in 2012 en niet in 2009. Complete walkover, terwijl Badr in de 1.5 jaar daarvoor maar 1 partij had gevochten. Tegen een nietszeggende tegenstander (Gregory)

Nick.
09-12-2015, 12:13
Aussie die heb al 3 jaar niet gevochten geloof ik.
Hij heeft Nieky twee keer verslagen en als enige Nieky letterlijk twee keer gedeclasseerd. Nieky heeft verder alles en iedereen verslagen, lijkt mij dan een hele logische partij.

Fasada
09-12-2015, 12:30
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Badr heeft vele andere toppers verslagen die ik Rico nu niet zo 1,2,3 zie verslaan:
- Zimmerman in de vorm van 2008
- Aerts in 2008
- De partijen tegen Karaev (2007/2009)
- Ray Sefo, die ik niet eerder zo'n afslachting heb zien krijgen.
- Overeem
Badr vs. Saki was overigens in 2012 en niet in 2009. Complete walkover, terwijl Badr in de 1.5 jaar daarvoor maar 1 partij had gevochten. Tegen een nietszeggende tegenstander (Gregory)

Goed punt, alleen denk ik dat de Aerts en Zimmerman van 2008 verliest van de Rico van nu.. Dat Zimmerman in 2008 een goed jaar had en veel wedstrijden won ga ik niet ontkennen maar van welke toppers won hij nou echt? Zamedov, Feitosa en Teixera (allemaal op beslissing overigens) Het was vooral de wijze waarop Badr van Zimmerman won wat de meeste indruk achter laten...Zwaar knockdown gaan maar toch de wedstrijd beslissen iets wat Badr vaker deed...

Partijen Karaev waren legendarisch maar ook daarin zag je ook Badr zijn kwetsbaarheid, zijn KO in de laatste seconde zijn memorabel en dat is wat mensen bij blijft maar als je kritisch kijkt naar Karaev, wie heeft hij nou echt verslagen? Hij had een mooie stijl en was een prima editie maar heel goed was hij nooit. Karaev maakte indruk tegen nobody's. De K-1 zetten vaak gevestigde namen tegen onbekende zwaargewichten om hun er goed uit te laten zien, zodat de final 16 iets was om naar uit te kijken. Daar zag je pas de aansprekende namen.

Ray Sefo verloor drie wedstrijden achter elkaar voordat hij Badr Hari trof dus Sefo was al uit vorm toen hij de ring in stapte, dat zag je aan alles.

Mijn punt blijft gewoon dat de sport door groeit en Rico is daar het product van, hoe hij eet, slaapt en traint bewijzen dat hij alles voor de sport doet. Zijn boksen met Tyson Fury was ook duidelijk te zien in zijn laatste gevecht. Het enige kritiek - die ik overigens ook had - is dat hij gewoon tegenstander niet kon finishen. Het is leuk dat je voor zwaargewicht begrippen snel bent en een goede conditie heb maar wil je echt gezien worden als de beste moet je ook jongens KO slaan, zo zit het gewoon in elkaar. Dat deed hij in zijn laatste wedstrijd en als hij die lijn kan doorzetten zal hij ook binnenkort genoemd worden als één van de grootheden als Kaman, Hoost, Aerts en Remy Bonjasky

Maar goed ik begrijp heel goed dat dit een gezonde discussie oplevert want het is iets waar je geen ja of nee op kan antwoorden en het is meer een gevoel. Zelf denk ik gewoon dat Rico zijn stijl, Badr niet zou liggen en dat hij daardoor de wedstrijd zou gaan winnen op punten. Maar het blijft speculeren want wij kunnen helaas geen tijdscapsule ontwikkelen waarbij de Rico van nu de Badr uit 2009 ontmoet...

P.S. een jaar geleden dacht ik er trouwens anders over ;)

Nick.
09-12-2015, 12:52
Goed punt, alleen denk ik dat de Aerts en Zimmerman van 2008 verliest van de Rico van nu.. Dat Zimmerman in 2008 een goed jaar had en veel wedstrijden won ga ik niet ontkennen maar van welke toppers won hij nou echt? Zamedov, Feitosa en Teixera (allemaal op beslissing overigens) Het was vooral de wijze waarop Badr van Zimmerman won wat de meeste indruk achter laten...Zwaar knockdown gaan maar toch de wedstrijd beslissen iets wat Badr vaker deed...

Partijen Karaev waren legendarisch maar ook daarin zag je ook Badr zijn kwetsbaarheid, zijn KO in de laatste seconde zijn memorabel en dat is wat mensen bij blijft maar als je kritisch kijkt naar Karaev, wie heeft hij nou echt verslagen? Hij had een mooie stijl en was een prima editie maar heel goed was hij nooit. Karaev maakte indruk tegen nobody's. De K-1 zetten vaak gevestigde namen tegen onbekende zwaargewichten om hun er goed uit te laten zien, zodat de final 16 iets was om naar uit te kijken. Daar zag je pas de aansprekende namen.

Ray Sefo verloor drie wedstrijden achter elkaar voordat hij Badr Hari trof dus Sefo was al uit vorm toen hij de ring in stapte, dat zag je aan alles.

Mijn punt blijft gewoon dat de sport door groeit en Rico is daar het product van, hoe hij eet, slaapt en traint bewijzen dat hij alles voor de sport doet. Zijn boksen met Tyson Fury was ook duidelijk te zien in zijn laatste gevecht. Het enige kritiek - die ik overigens ook had - is dat hij gewoon tegenstander niet kon finishen. Het is leuk dat je voor zwaargewicht begrippen snel bent en een goede conditie heb maar wil je echt gezien worden als de beste moet je ook jongens KO slaan, zo zit het gewoon in elkaar. Dat deed hij in zijn laatste wedstrijd en als hij die lijn kan doorzetten zal hij ook binnenkort genoemd worden als één van de grootheden als Kaman, Hoost, Aerts en Remy Bonjasky

Maar goed ik begrijp heel goed dat dit een gezonde discussie oplevert want het is iets waar je geen ja of nee op kan antwoorden en het is meer een gevoel. Zelf denk ik gewoon dat Rico zijn stijl, Badr niet zou liggen en dat hij daardoor de wedstrijd zou gaan winnen op punten. Maar het blijft speculeren want wij kunnen helaas geen tijdscapsule ontwikkelen waarbij de Rico van nu de Badr uit 2009 ontmoet...

P.S. een jaar geleden dacht ik er trouwens anders over ;)

Ik mis overigens enorm Sem Schilt in je post. Hoort die niet tussen het rijtje Hoost, Aerts, Bonjasky en dergelijke?

Wheelie
09-12-2015, 13:01
Vreemd dat je over hem niks meer hoort.

We hebben binnenkort een interview met Aussie ;)

Fasada
09-12-2015, 13:44
Ik mis overigens enorm Sem Schilt in je post. Hoort die niet tussen het rijtje Hoost, Aerts, Bonjasky en dergelijke?

Uiteraard, wel ernstig dat ik hem vergeet.. my bad

Triangleman
09-12-2015, 18:15
Hij heeft Nieky twee keer verslagen en als enige Nieky letterlijk twee keer gedeclasseerd. Nieky heeft verder alles en iedereen verslagen, lijkt mij dan een hele logische partij.

buakaw is de enige die dat gedaan heeft imo. De tweede partij tegen Aussi was een extra ronde decision. Verder was Kyshenko Holzken ook ruim de baas in hun ontmoeting. Die partij zou ik het liefste nog een keer zien. Bokspartij doe maar tegen Marc de Bonte, ook al lijkt me dat geen verstandige keuze voor Nieky...

Willem033
09-12-2015, 18:21
Ik mis overigens enorm Sem Schilt in je post. Hoort die niet tussen het rijtje Hoost, Aerts, Bonjasky en dergelijke?

Schilt hoort zeker in dat rijtje, qua prestaties vooraan het rijtje, maar dat Fabricio hem vergeet zegt ook wel wat denk ik.

Willem033
09-12-2015, 18:23
Hij heeft Nieky twee keer verslagen en als enige Nieky letterlijk twee keer gedeclasseerd. Nieky heeft verder alles en iedereen verslagen, lijkt mij dan een hele logische partij.

iemand die 3 jaar niet gevochten heeft matchen tegen iemand die in de vorm van zijn leven is.
Die Ko was een goede overwinning van aussie, de tweede partij was een extra ronde als ik me niet vergis, het is dus maar wat je onder declasseren verstaat.

Nick.
09-12-2015, 19:55
buakaw is de enige die dat gedaan heeft imo. De tweede partij tegen Aussi was een extra ronde decision. Verder was Kyshenko Holzken ook ruim de baas in hun ontmoeting. Die partij zou ik het liefste nog een keer zien. Bokspartij doe maar tegen Marc de Bonte, ook al lijkt me dat geen verstandige keuze voor Nieky...

Extra ronde nadat Aussie acht tellen kreeg maar alsnog een extra ronde omdat hij drie rondes lang Nieky domineerde. :D Daarnaast vind ik het niet uitmaken of hij drie jaar wel of niet gevochten heb, als je claimt dat je de beste bent zul je deze zeker nog moeten goed maken. Zoals Rico dat ook op de persconferentie van Glory zei wat betreft Badr; 'Als Badr wilt eindigen als de beste, zal hij de beste van nu moeten verslaan. Dat ben ik dus laat Badr maar komen'.

Een Glory evenement met Holzken tegen Aussie en Rico tegen Badr zit er waarschijnlijk niet in, maar zou ongelooflijk vet zijn en zeker een uitverkochte Arena halen.

P.S Buakaw vs Holzken was al in 2008.