PDA

View Full Version : UFC 194 - Aldo vs McGregor | Results **Spoiler**



Kemal
13-12-2015, 07:46
Conor McGregor def. Jose Aldo via knockout (punch) – Round 1, 0:13
Luke Rockhold def. Chris Weidman via TKO (strikes) – Round 4, 3:12
Yoel Romero def. Ronaldo Souza via split decision (29-27, 28-29, 29-28)
Demian Maia def. Gunnar Nelson via unanimous decision (30-26, 30-26, 30-25)
Max Holloway def. Jeremy Stephens via unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Urijah Faber def. Frankie Saenz via unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
Tecia Torres def. Jocelyn Jones-Lybarger via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
Warlley Alves def. Colby Covington via submission (guillotine choke) – Round 1, 1:26
Leonardo Santos def. Kevin Lee via TKO (punches) – Round 1, 3:26
Magomed Mustafaev def. Joe Proctor via TKO (strikes) – Round 1, 1:54
Yancy Medeiros def. John Makdessi via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Court McGee def. Marcio Alexandre Jr. vs. via unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)

Kemal
13-12-2015, 07:47
https://www.youtube.com/watch?v=SY_gvcfzBnQ

Kemal
13-12-2015, 07:48
https://www.youtube.com/watch?v=JjXHai7M7oU

Kemal
13-12-2015, 08:24
https://www.youtube.com/watch?v=8Kmp7r3f0z0

Kemal
13-12-2015, 08:28
https://www.youtube.com/watch?v=y_nFe4RlbY4

Kemal
13-12-2015, 09:42
http://www.telegraaf.nl/telesport/24871091/__McGregor_pakt_Jose_Aldo_in__.html

Sato
13-12-2015, 09:43
Al was ik voor Aldo en vind ik McGregor een verschrikkelijk mannetje, hier is geen ontkennen aan. Hij heeft overduidelijk gewonnen. Viel wel op dat Aldo minder sportief is na een verliespartij dan na een winst, en dat is wellicht een understatement.

Tony
13-12-2015, 10:40
Wtf....... Oh my god.
ik was natuurlijk zwaar voor Aldo. Maar ik baal nog erger van het feit dat we niet eens een gevecht hebben gezien.
Snel een rematch mag ik hopen??

Soulbringer320
13-12-2015, 11:13
https://www.youtube.com/watch?v=58-MDw6roK8

Soulbringer320
13-12-2015, 11:17
https://www.youtube.com/watch?v=ijj6g9XeggU

Soulbringer320
13-12-2015, 11:19
https://www.youtube.com/watch?v=5EIv94GGlLY

pitbulram
13-12-2015, 12:02
Je zag bij de opkomst al dat Aldo zooo gespannen was , en in de kooi ook. Toen zag ik dat hij zou verliezen.

Tykill
13-12-2015, 12:28
Hahaha, mensen zeiden bij de weigh ins dat ze zagen dat Aldo ontspannen was en Conor gespannen en daarom Aldo zou winnen.
Ik vind het zo mooi om te zien. De haters zijn echt als sneeuw voor de zon verdwenen.

VivaLaStef
13-12-2015, 12:49
Hahaha, mensen zeiden bij de weigh ins dat ze zagen dat Aldo ontspannen was en Conor gespannen en daarom Aldo zou winnen.
Ik vind het zo mooi om te zien. De haters zijn echt als sneeuw voor de zon verdwenen.
Aldo zag er ook meer ontspannen uit bij de weigh ins, maar om nou al hater bestempeld te worden? Integendeel ik was juist voor conor.. Al geef ik wel eerlijk toe dat ik verwacht had dat aldo zou winnen

LightHeavyWeight
13-12-2015, 13:17
Laten we het even over één van de grootste top partijen ooit in de UFC hebben: Rockhold - Weidman.
Die hele MW-divisie is sterk zeg.

Soulbringer320
13-12-2015, 13:39
Al was ik voor Aldo en vind ik McGregor een verschrikkelijk mannetje, hier is geen ontkennen aan. Hij heeft overduidelijk gewonnen. Viel wel op dat Aldo minder sportief is na een verliespartij dan na een winst, en dat is wellicht een understatement.


X2

McGregor zijn "Act" was dan ook volledig weg na de wedstrijd.
Duidelijk te zien in te interviews.

StrikeforceRoy
13-12-2015, 14:22
McGregor is gewoon een showman. Zo verkoopt hij ook grotendeels de events. Maar waar hij nog beter in is dat is knokken. Wat een baas. Maar nu gaat het komen.. Frankie Edgar. We weten allemaal dat Conor op de grond 'zwak' is. Ik ben benieuwd naar dat gevecht. Ik zie hem eerder naar 155 gaan. En hoewel ik fan ben van Weidman heeft hij nu zijn meerdere gevonden. Rockhold is op alle fronten beter. Ik zie hem ook niet snel verliezen.

T15Boxing
13-12-2015, 14:30
Haha moet je voorstellen dat je als Aldo fan niet hebt gekeken en vervolgens hier de uitslag ziet. Wat zuur.

pronk
13-12-2015, 14:43
2015 gaat geboekt in als het jaar van de upsets.

Het was geen gevecht volgens Aldo haha "Você vai morrer"

Capo dei capii
13-12-2015, 14:54
Wel een anti-climax dat de partij maar 13 sec. duurde. Gelukkig dat Rockhold vs Weidman er een super partij van maakte.

Westpaw
13-12-2015, 14:59
Je zag bij de opkomst al dat Aldo zooo gespannen was , en in de kooi ook. Toen zag ik dat hij zou verliezen.
Exact dat! Bij mij stond op dat moment het geluid uit en op één of andere manier maakte dat het alleen nog maar duidelijker.

hankmoody
13-12-2015, 15:02
Lekker zeg, precies zoals ik het wilde zien. Conor en Rockhold met de belt, had ook niet anders verwacht. Rematchen kunnen we doen, maar dan verliezen ze gewoon opnieuw. Ik heb veel gekickbokst en wedstrijdjes gedaan, maar kickboksen is gewoon niet effectief in MMA. De trappen zijn voorspelbaar en goed een take down op te timen, het bokswerk in kickboksen heeft vaak alleen als doel om druk te zetten en trappen op te zetten in tegenstelling tot boksen waarmee je meer reageert op wat je tegenstander doet... Kickboksen werkt tegen een slechtere kickbokser, maar in MMA is afstandsgevoel, timing en onvoorspelbaarheid belangrijk. Staat er iemand voor je die dat snapt dan heb je een probleem. Net zoals Barao van TJ Dillashaw verloor.

Naast dat ik Weidman totaal niet mag sinds hij het ongeluk met Anderson Silva als een legit overwinning beschouwde zag ik ook gewoon niet hoe hij van Rockhold had kunnen winnen. Rockhold trained met Cain Valesquez en Daniel Cormier..

viTRTor
13-12-2015, 15:07
Ik heb veel gekickbokst en wedstrijdjes gedaan, maar kickboksen is gewoon niet effectief in MMA.

Gast... hou nou toch eens op...

ontopic;
Ik voelde me een beetje bestolen, je zit maanden te wachten op een oorlog tussen die gasten en voor de spanning een beetje weg is, is het al beslist. Desalniettemin, een prachtige prestatie van Mcgregor, evenals van Rockhold. Die laatste is echt een grote meneer aan het worden.

Briant
13-12-2015, 15:13
2 kampioenen ontttroond dit evenement, dat is nogal wat. Maia was ook indrukwekkend, wist niet dat hij al 38 was trouwens. Anyway, ben geen voorstander van een rematch voor Aldo. Voor deze partij had hij meer dan een jaar niet gevochten en er is veel veranderd in die tijd. Laat hem eerst maar weer een paar potjes winnen voor hij een nieuwe kans krijgt. Vraag me op dit moment wel serieus af wie Mcgregor kan verslaan. Frank Edgar is genoemd, maar denk eerlijk gezegd dat hij letterlijk te kort komt (reach)... maar ja, we hebben ook gezien dit jaar dat er vele verassingen kunnen gebeuren :)

pronk
13-12-2015, 15:37
Aldo one punch en gaat KO, en geen instant rematch...Holly Holm domineert Rousey en krijgt meteen een rematch?

T15Boxing
13-12-2015, 15:46
Aldo one punch en gaat KO, en geen instant rematch...Holly Holm domineert Rousey en krijgt meteen een rematch?

Alhoewel ik Ronda niet mag, ze is wel betrouwbaar. Aldo is vaak geblesseerd en klaagt zeer veel.

Mischien is het niet eens mogelijk want het klinkt alsof Conor naar een hoger gewicht klasse gaat.

Overhand Right
13-12-2015, 15:58
Ik ben hartstikke blij met de uitslag, maar ik had graag meer willen zien. Meer, zodat we een beetje kunnen zien waar hij nou echt staat. Dit was absoluut geen lucky punch, maar ik ben nog niet echt overtuigd zeg maar.

Zoals hierboven iemand zegt: "Ik zou niet weten wie van Conor kan winnen"

Ik heb nu nog juist het gevoel dat alle top contenders van hem kunnen winnen. Maar dat maakt het wel weer rete spannend elke keer en ik hoop echt dat ie ze allemaal eruit slaat.

Tijdens de post fight press zei hij dat hij hoe dan ook de 145 belt wil houden, ookal gaat hij voor de 155 belt. Hij wil net als in zijn vorige organisatie 2 belts in 2 gewichtsklassen.

Dat betekent wel dat hij telkens moet afwisselen, maar hoe mooi zou dat zijn: 2 divisies domineren. Make it happen!

Wiseguy
13-12-2015, 16:36
Strikeforce domineert de UFC met 4 kampioenen. Strikeforce was de shit.

Willem033
13-12-2015, 17:44
Ik vind het prachtig dat die Conor gewonnen heeft, maar wat zat ik vannacht te balen dat het zo snel afgelopen was.
Maanden naar uitgekeken en de zaken waren gedaan in 13 seconde.
Ik ben heel benieuwd hoe Aldo hier mentaal uitkomt.
Benieuwd of hij na deze 1 punch ko terug kan komen op zijn oude niveau.
Al dat trash talken van Conor zie ik nu niet meer zozeer als trash talk want hij doet wat die zegt.
wat een fucking baas.

pronk
13-12-2015, 18:17
Alhoewel ik Ronda niet mag, ze is wel betrouwbaar. Aldo is vaak geblesseerd en klaagt zeer veel.

Mischien is het niet eens mogelijk want het klinkt alsof Conor naar een hoger gewicht klasse gaat.

Als persoon heb ik het ook niet op Ronda ,het blijft natuurlijk Dana zijn knuffelvechter.
Wel opmerkelijk dat zowel Ronda als Aldo het gevecht in gingen als een trein met veel emotie en beide moesten afleggen.
Naar mijn mening had Aldo al verloren voordat hij in de octagon kwam.

e-type
13-12-2015, 18:21
Strikeforce domineert de UFC met 4 kampioenen. Strikeforce was de shit.

QFT

BIG Lebowski
13-12-2015, 20:01
Rockhold geweldige kampioen en Weidman gedeklasseerd.

Tja, wat moet je zeggen over Conor? Toen ik hem tijdens de post fight press conference de plek van dat kale mannetje zag opeisen, schoot er door me heen dat Conor inderdaad misschien pas net is begonnen. Kan hij misschien dezelfde impact krijgen als Ali in het boksen, of Senna in Formule 1? Ik kan niet in de toekomst kijken, maar sluit het niet uit.

Zelfs de Telegraaf heeft nu een klein artikel geplaatst. Dit kan de komende jaren echt groot gaan worden. En met Conor als grote animator.

Pansier
13-12-2015, 20:36
Geweldig dit! Precies zoals ik had verwacht toont Conor nu het respect voor Aldo. Hij heeft meerdere malen uitgelegd gewoon een act op te zetten tijdens zijn promotie. En toch blijven mensen hem haten. Die haat is juist de reden voor zijn act! Des te meer mensen kijken, des te meer mensen het geld besteden. In een relatief korte tijd heeft hij al zoveel gedaan voor het MMA. Ik hoop dat hij het opnieuw kan waarmaken door 2 gewichtsklassen te domineren.

Nu alle hoop voor Alistair! Make it happen! :)

mario the count
13-12-2015, 21:14
Zou mooi zijn als hij voor de titel gaat in de 155 en zijn titel niet vacant gaat. Laat Aldo en Edgar maar uitmaken wie het volgende titelgevecht krijgt, terwijl Conor probeert de 155 titel te pakken.

hypergiant
13-12-2015, 21:25
Mooie show van Maia. Romero vs Jacare was afgezien van de tweede ronde spannend. Rockhold vs Weidman, partij van de avond. Mcgreggor vs Aldo was na bijna een jaar wachten teleurstellend. Mcgreggor in de lightweight divisie wordt een heel ander verhaal. Leukste partij van deze 3 dagen durende kermis vond ik Ferguson vs Barbosa.

hypergiant
13-12-2015, 21:35
Strikeforce domineert de UFC met 4 kampioenen. Strikeforce was de shit.

Werdum, Lawler, Rockhold en?

Willem033
13-12-2015, 21:38
Werdum, Lawler, Rockhold en?

Cormier

hypergiant
13-12-2015, 21:48
O jah, dacht bij de light heavyweights automatisch aan Jones.

Overhand Right
13-12-2015, 22:32
En terecht, Cormier nep light heavyweight champ in mijn ogen.

Willem033
13-12-2015, 22:46
Ik vind dit wel interessant, er was een gerucht dat Conor niet meer zo goed was met 1 van de Fertitas.
Conor ontkende dat.
Als je dit filmpje goed kijkt zo je Frank Fertitta na de KO de belt oppakken en m weer optafel smijt.



https://mobile.twitter.com/anthonycreasey/status/676126790709039104/video/1

ChingChong
13-12-2015, 23:49
Ik zie echt helemaal niks. En waar heb je dat gerucht gehoord

Willem033
14-12-2015, 00:03
Kijk goed op de achtergrond naar de eerste rij mensen, hij zit naast lorenzo.Ik had het op een ander forum gelezen en Ariel Helwani vroeg Conor er ook naar in een pre fight interview.

Kingbalotelli
14-12-2015, 03:39
Dit was dan ook de beste event. Conor op tko had ik dan ook al voorspeld, maar had het niet zo snel verwacht hij is niet eens 1 keer aangeraakt. Jammer dat Weidman verloor het begon allemaal bij die vreselijke spinningback kick en daardoor daardoor liep ik 250euro mis uit 10euro:s, maar ik denk dat hij toch weer een beetje moet aankomen (hij weegt nu ongeveer 193 lbs), want hij leek heel klein als je hem vergelijkt met Rockhold, Souza en Romero op fight night. En ook had hij in de 3de ronde geen antwoord op de full mount van Rockhold dat vond ik ook vreemd als je zijn worstel creditaties bekijkt.

fww
14-12-2015, 09:43
ik was 100% voor Aldo en dacht echt dat ie zou gaan winnen maar idd toen ik hem in de octagon zag staan voelde het niet goed en inderdaad toen zag connor er juist heel goed uit zoals bij de weging het andersom ging.

Ik zie ook graag een rematch maar denk niet dat Aldo hier boven op komt en denk dat de UFC ook geen tijd en geld hier voor wil uitgeven. F. Edgar zou mooi zijn en misschien de enige zijn die hem kan verslaan in deze divisie.

Divisie omhoog lijkt me wel een opgave en zie ik hem niet zo makkelijk domineren.. maar zal me niks verbazen dat die gek van een dana op ufc 200 dos anjos/cowboy vs connor eruit gooit voor de lightweight belt.

Verder zo kut dat demian maia op leeftijd is..want wat een animal is dat

justafan
14-12-2015, 10:43
Geweldig dit! Precies zoals ik had verwacht toont Conor nu het respect voor Aldo. Hij heeft meerdere malen uitgelegd gewoon een act op te zetten tijdens zijn promotie. En toch blijven mensen hem haten. Die haat is juist de reden voor zijn act! Des te meer mensen kijken, des te meer mensen het geld besteden. In een relatief korte tijd heeft hij al zoveel gedaan voor het MMA. Ik hoop dat hij het opnieuw kan waarmaken door 2 gewichtsklassen te domineren.

Nu alle hoop voor Alistair! Make it happen! :)

Op de kooi springen terwijl je tegenstander nog op de grond ligt en twee middelvingers uitdelen aan de trainers van Aldo vind ik geen respect :)

ChingChong
14-12-2015, 11:15
Op de kooi springen terwijl je tegenstander nog op de grond ligt en twee middelvingers uitdelen aan de trainers van Aldo vind ik geen respect :)

Conor en respect zou ik niet snel in de zelfde zin zetten idd, maar volgens mijn waren die middelvingers naar het publiek, "de haters".
En als er iemand is die een rematch verdient is het Aldo wel, 10 jaar ongeslagen + enige FW kanpioen die UFC heeft gehad. Silva, Cain, Edgar, Honda, Barao, en waarschijnlijk meer kregen ook een 2e kans.

YoMarK
14-12-2015, 11:21
Rematch zou inderdaad terecht zijn. Mooie KO van Conor, maar je kan er verder niet veel aan afleiden.

justafan
14-12-2015, 11:31
Conor en respect zou ik niet snel in de zelfde zin zetten idd, maar volgens mijn waren die middelvingers naar het publiek, "de haters".
En als er iemand is die een rematch verdient is het Aldo wel, 10 jaar ongeslagen + enige FW kanpioen die UFC heeft gehad. Silva, Cain, Edgar, Honda, Barao, en waarschijnlijk meer kregen ook een 2e kans.

Dat zou best wel kunnen hoor. Maar het lijkt mij geen toeval dat hij de corner van Aldo kiest.
Wat betreft de rematch, helemaal mee eens :)

fww
14-12-2015, 11:57
ik denk maar weet niet zeker maar zal me niks verbazen als de hoek van aldo wat heeft geroepen

justafan
14-12-2015, 12:27
ik denk maar weet niet zeker maar zal me niks verbazen als de hoek van aldo wat heeft geroepen

Dat zou me zeker niet verbazen.
Weet je wat mij trouwens sterk opvalt.. (ik ben maar een casual fan overigens, dus wellicht dat ik het totaal verkeerd heb). Maar meestal zie je dat de Braziliaanse corners hun vechters helemaal opfokken ipv hen een fatsoenlijke strategie mee geven. Uiteraard is dit niet het geval voor de vechter van Rafael Cordeiro, maar als ik bv kijk naar Junior Dos Santos (mijn favoriete vechter), Renan Barao en Jose Aldo...telkens zie/hoor ik hun corners (tijdens de embedded en road to the octagon docu's) tegen hun vechters zeggen dat zij veel sneller, sterker en overall beter zijn. Prima als je ze een fatsoenlijke strategie meegeeft, maar het lijkt er meestal op dat ze voor 99% op de harten van de vechters vertrouwen. JDS krijgt bv pak slaag van Cain en krijgt voor de rematch te horen 'Cain slaat als een meisje, hij kreeg jou niet neer in 5 rondes'. JDS vertrouwt vervolgens weer op zijn chin en past zijn strategie totaal niet aan. Zo ook bij de rematch voor Renan tegen Dillashaw, ze noemden het eerste gevecht een fluke, en volgens hen was Dillashaw een clown en Renan alsnog beter op ieder vlak. En we weten hoe dat verlopen heeft. En precies dat gevoel krijg ik weer bij Aldo....Nogmaals, ik weet niet veel van mma en kan het totaal verkeerd hebben, maar het verbaast mij hoe de corners van de Brazliaanse vechters hen opfokken en de octagon insturen. Soms vraag ik me af wat deze taaie heren wel niet zouden bereiken als ze bv bij een Greg Jackson trainden.

Fightfan
14-12-2015, 20:48
Mcgregor heeft mijn mond gesnoerd. Eerlijk is eerlijk. Die man is zo ontspannen.
Ik was ook voor Aldo. Het is jammer dat het zo kort duurde, maar dat komt door Connor zijn stoot.
Ik hoop een rematch, maar als Aldo weer zo opgefokt komt, gaat hij weer liggen.

Willem033
14-12-2015, 21:15
Conor zei altijd " I'm going to clean out the division"
Conor is een man van zijn woord denk ik dus ik vermoed dat de partij tegen Edgar er komt.
Mocht hij die winnen dan heeft hij echt letterlijk de divisie schoon geveegd.

MRV
14-12-2015, 21:32
Mcgregor heeft mijn mond gesnoerd. Eerlijk is eerlijk. Die man is zo ontspannen.
Ik was ook voor Aldo. Het is jammer dat het zo kort duurde, maar dat komt door Connor zijn stoot.
Ik hoop een rematch, maar als Aldo weer zo opgefokt komt, gaat hij weer liggen.

Ook ik was zeer pro Aldo, maar eerlijk is eerlijk: Connor heeft Aldo op ware klasse verslagen. Was ook alles behalve een lucky punch. Hij anticipeerde op agressief instappen van Aldo. Achteraf had hij het over de "illusie van kracht" en hoe precisie veel belangrijker is. Tja. Dan ben je toch wel een baas.

LightHeavyWeight
14-12-2015, 22:35
Precision beats power and timing beats speed.
Gewoon de quote van het jaar in de vechtsport wereld.

T15Boxing
14-12-2015, 22:50
Yep, mooie woorden.

lukashenko
14-12-2015, 23:30
heel onrealistisch einde van een lange opbouw van de grootste featherweight match-up in ufc history.
aldo had inderdaad al twijfel in zn ogen . als je ook ziet hoe conor hem uitdaagde .
terwijl je zo dominant en respectvolle kampioen bent . dat moet in je hoofd gaan zitten .

https://www.youtube.com/watch?v=LY7r-DwtjD8
sit on my lap i am your daddy ..wat een monster

rematch geeft me een heel dubbel gevoel ..
tuurlijk elke mma fan wil een 5 round oorlog tussen conor en jose zien .
maar ik zit na 9 maanden ufc 189 en 194 promotie wel even vol van aldo vs conor reclame .
en ook wil ik eigenlijk conor niiet meer op 145 zien...
even serieus hij zag er echt als iemand uit die nog weken te leven heeft.
die blik in zn ogen was eng.. ik denk toch ook dat ufc niet wil dat het nieuwe gezicht van het bedrijf eruit ziet als een anorexia patient .. maar nogmaals is maar mijn mening..
ik denk dat we echt gruwelijk spannende partyen gaan krijgen met mcgregor in lightweight .
renan berao gaat ook richting 145 en max hollowway word elke party beter die gaan het nog wel leuk maken in de feather weight .

Willem033
14-12-2015, 23:35
Hij zeg er inderdaad slecht uit tijdens de weging.
Waar ik benieuwd naar ben, is Conor al in zijn prime?
Ik bedoel hij is nog relatief jong en vraag me af of hij nog beter kan worden.
Als je t mij vraagt heeft hij het beste fight iq in de ufc.
Hoop echt dat hij potten kan breken in de lw divisie.
Eerst twijfelde ik of hij wel wat te zoeken had in de lw divisie, maar de man is zo goed dat je echt gewoon bijna alles gaat geloven wat die zegt.

MRV
14-12-2015, 23:44
Precision beats power and timing beats speed.
Gewoon de quote van het jaar in de vechtsport wereld.

Ja. Ik was eerlijk gezegd wel een beetje klaar met z'n praatjes, maar wanneer he deze daden koppelt aan deze teksten... Dan kan je niet meer echt om hem heen.

Willem033
15-12-2015, 00:09
http://www.smh.com.au/sport/us-sports/ufc-194-conor-mcgregor-earns-13-million-per-second-in-defeat-of-jose-aldo-20151214-glmqrk.html

Schijnbaar heeft mcgregor 1,3 miljoen per seconde verdiend afgelopen weekend.

BIG Lebowski
15-12-2015, 00:30
Met afstand mooiste quote: 'winners focus on winners, losers focus on winners'.

Soulbringer320
15-12-2015, 00:50
https://www.youtube.com/watch?v=N5ObUSqWIjI

Soulbringer320
15-12-2015, 00:52
UFC featherweight championConor McGregor (http://www.mmafighting.com/fighter/1859/conor-mcgregor)easily topped the disclosed payroll for UFC 194 (http://www.mmafighting.com/fight-card/681/ufc-194-aldo-mcgregor), banking a cool $500,000 for his 13-second knockout of Jose Aldo (http://www.mmafighting.com/fighter/7/jose-aldo) at Saturday's pay-per-view, according to information released to MMA Fighting by the Nevada Athletic Commission.
After telling the world for nearly a year what he would do against Aldo, McGregor went out and kept his promises, flooring the all-time great with a left hook in the opening stages of the fight. Counting only his disclosed salary and not any post-fight or pay-per-view bonuses, McGregor averaged earnings of more than $38,461 per second for his stunning finish of Aldo.
The former champion Aldo, meanwhile, earned $400,000 in a losing effort.
UFC 194 took place on Dec. 12 at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, Nevada. In the night's co-main event, Luke Rockhold (http://www.mmafighting.com/fighter/98/luke-rockhold) ($160,000) upset Chris Weidman (http://www.mmafighting.com/fighter/352/chris-weidman) ($275,000) with a brutal fourth-round TKO to capture the UFC middleweight title.
In addition to their NAC-reported salaries, McGregor, Rockhold, Weidman, and undercard winner Leonardo Santos (http://www.mmafighting.com/fighter/1068/leonardo-santos) all scored $50,000 fight night bonuses for their performances.
A complete list of the UFC 194 salaries can be seen below. As always, these figures do not represent a fighter's total earnings, as certain sponsorship incomes, pay-per-view incomes, or discretionary post-fight bonuses are not publicly disclosed.



Main Card (Pay-per-view)
Conor McGregor ($500,000 + no win bonus = $500,000) def. Jose Aldo ($400,000)
Luke Rockhold ($80,000 + $80,000 = $160,000) def. Chris Weidman ($275,000)
Yoel Romero (http://www.mmafighting.com/fighter/387/yoel-romero) ($125,000 + $25,000 = $150,000) def. Ronaldo Souza (http://www.mmafighting.com/fighter/395/ronaldo-souza)($135,000)
Demian Maia (http://www.mmafighting.com/fighter/93/demian-maia) ($78,000 + $78,000 = $156,000) def. Gunnar Nelson (http://www.mmafighting.com/fighter/295/gunnar-nelson)($75,000)
Max Holloway (http://www.mmafighting.com/fighter/1541/max-holloway) ($45,000 + $45,000 = $90,000) def. Jeremy Stephens (http://www.mmafighting.com/fighter/78/jeremy-stephens)($43,000)
Preliminary Card (FOX Sports 1)
Urijah Faber (http://www.mmafighting.com/fighter/2/urijah-faber) ($150,000 + $150,000 = $300,000) def. Frankie Saenz (http://www.mmafighting.com/fighter/2972/frankie-saenz)($20,000)
Tecia Torres (http://www.mmafighting.com/fighter/1842/tecia-torres) ($12,000 + $12,000 = $24,000) def. Jocelyn Jones-Lybarger ($10,000)
Warlley Alves (http://www.mmafighting.com/fighter/2897/warlley-alves) ($21,000 + $21,000 = $42,000) def. Colby Covington (http://www.mmafighting.com/fighter/2975/colby-covington)($18,000)
Leonardo Santos ($20,000 + $20,000 = $40,000) def. Kevin Lee (http://www.mmafighting.com/fighter/2665/kevin-lee) ($21,000)
Preliminary Card (UFC Fight Pass)
Magomeod Mustafaev ($12,000 + $12,000 = $24,000) def. Joe Proctor (http://www.mmafighting.com/fighter/1637/joe-proctor)($13,000)
Yancy Medeiros (http://www.mmafighting.com/fighter/954/yancy-medeiros) ($21,000 + $21,000 = $42,000) def. John Makdessi (http://www.mmafighting.com/fighter/420/john-makdessi)($30,000)
Court McGee (http://www.mmafighting.com/fighter/95/court-mcgee) ($24,000 + $24,000 = $48,000) def. Marcio Alexandre Junior ($12,000)

Wiseguy
15-12-2015, 01:02
http://www.smh.com.au/sport/us-sports/ufc-194-conor-mcgregor-earns-13-million-per-second-in-defeat-of-jose-aldo-20151214-glmqrk.html

Schijnbaar heeft mcgregor 1,3 miljoen per seconde verdiend afgelopen weekend.

Geloof daar helemaal niets van. Ze hebben het trouwens over Australische dollars. Dat aandeel is veel te groot voor 1mln ppv buys en een gate van 10mln.

Willem033
15-12-2015, 01:14
Geloof daar helemaal niets van. Ze hebben het trouwens over Australische dollars. Dat aandeel is veel te groot voor 1mln ppv buys en een gate van 10mln.

Hoezo niet?
Ok dat van die Australische dollars heb ik over het hoofd gezien, ik weet niet hoeveel dat is in vergelijking tot us dollar.
Heb op verscheidene fora gelezen dat mcGregor 7 dollar per verkochte ppv zou krijgen als ze boven een miljoen verkochte ppv's kwamen.
Of dat helemaal correct is weet ik niet, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Tel daar bij op de locker room bonussen en sponsor geld en merchandise dan kom je toch op een fors bedrag uit.
In vergelijking tot boksers verdienen ze nog peanuts.


http://www.independent.ie/sport/mma/ufc-champion-conor-mcgregor-set-for-bumper-15m-windfall-following-vegas-ko-34285143.html

Overhand Right
15-12-2015, 03:34
Main Card (Pay-per-view)
Conor McGregor ($500,000 + no win bonus = $500,000) def. Jose Aldo ($400,000)


Dit kan ook niet waar zijn... Denk dat McG echt zijn eigen dealtjes heeft.

Tony
15-12-2015, 08:53
The people at Forbes (http://www.forbes.com/sites/mattconnolly/2015/12/13/ufc-194-conor-mcgregor-breaks-ronda-rouseys-earnings-per-second-record-with-quick-ko-win/) have been doing the math and here are their estimates on the lowest and highest amount of money McGregor earned on Saturday night.

"McGregor’s contract gives him a cut of pay-per-view shares: a reported $3-$5 for each purchase. While we don’t know exactly how many buys UFC 194 will total — most outlets predict well over one million.
"Going off the lowest figures in that equation, one million PPV buys with a $3 cut, McGregor would already be getting paid more than $230,000 per second.
"Add in his $580,000 combined fight and sponsor pay, and that number rises to over $275,000 per second ($3.5 million total). In case you’re curious, a more optimistic estimate for McGregor — say, a $5 PPV cut and 1.5 million PPV buys — would equate to nearly $622,000 per second ($8 million total)."
So that's somewhere between €210,000 and €568,000 per second in that fight. Incredible.

donalexandro
15-12-2015, 16:22
Wel bizar eigenlijk dat iemand als Prelim 300k verdient. Mcgregor wordt de nieuwe champ en krijgt GEEN winbonus??? Yeah right.... belasting ontduiking :lol:

Soulbringer320
15-12-2015, 17:42
Dit kan ook niet waar zijn... Denk dat McG echt zijn eigen dealtjes heeft.

Staat op internet dus het moet wel waar zijn...:lol:

Nee ik denk die hele act hoort erbij om zijn PVV te verkopen.
En uiteraard met Dana een deal gemaakt.
Vermoed dat meerdere vechter een beter salaris hebben dan dat ze bekend maken..

e-type
15-12-2015, 17:50
Steve Jobs stond ook voor $1 op de loonlijst van Apple. Dit soort gasten krijgt hun geld echt wel.

T15Boxing
15-12-2015, 18:32
Wel bizar eigenlijk dat iemand als Prelim 300k verdient. Mcgregor wordt de nieuwe champ en krijgt GEEN winbonus??? Yeah right.... belasting ontduiking :lol:

Denk je dat Dana hem een koffer contant geeft in de kleedkamer?

donalexandro
15-12-2015, 19:02
Denk je dat Dana hem een koffer contant geeft in de kleedkamer?
Zou kunnen... Hij is er iig niet vies van om cash te betalen (TUF) :lol:

Wiseguy
15-12-2015, 19:32
Hoezo niet?
Ok dat van die Australische dollars heb ik over het hoofd gezien, ik weet niet hoeveel dat is in vergelijking tot us dollar.
Heb op verscheidene fora gelezen dat mcGregor 7 dollar per verkochte ppv zou krijgen als ze boven een miljoen verkochte ppv's kwamen.
Of dat helemaal correct is weet ik niet, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Tel daar bij op de locker room bonussen en sponsor geld en merchandise dan kom je toch op een fors bedrag uit.
In vergelijking tot boksers verdienen ze nog peanuts.


http://www.independent.ie/sport/mma/ufc-champion-conor-mcgregor-set-for-bumper-15m-windfall-following-vegas-ko-34285143.html

Ach, we hoeven in ieder geval geen medelijden met hem te hebben.

mario the count
15-12-2015, 19:53
Met afstand mooiste quote: 'winners focus on winners, losers focus on winners'.
Winners focus on winning denk ik:)

Wiseguy
15-12-2015, 20:05
Winners focus on winning denk ik:)

Hij bedoelt hiermee dat hij zich alleen opzichzelf focust en niet op zijn tegenstander. Terwijl zijn tegenstander zich we op hem focust.

mario the count
15-12-2015, 20:07
Hij bedoelt hiermee dat hij zich alleen opzichzelf focust en niet op zijn tegenstander. Terwijl zijn tegenstander zich we op hem focust. Conor zei toch winners focus on winning, losers focus on winners. Althans, dat klinkt logischer.

Kingbalotelli
15-12-2015, 22:13
Dit kan ook niet waar zijn... Denk dat McG echt zijn eigen dealtjes heeft.

Is ook niet zo.
De toppers krijgen natuurlijk bonussen en een aandeel in de ppv. We kunnen zeker schatten dat hij 10x meer dan dat gaat krijgen. En ook Aldo krijgt natuurliuk meer dan die 400k.