PDA

View Full Version : Kickboksgala in Club Xero Dinxperlo afgelast na geruchten over rellen



Dragon64
14-12-2015, 07:51
DINXPERLO - Het grote kickboksgala dat deze zondag gehouden zou worden in Club Xero in Dinxperlo is op last van burgemeester Bert Berghoef afgelast. Er zou sprake zijn geweest van geruchten over mogelijke rellen. De burgemeester heeft organisator Roberto van Osch laten weten dat er te weinig politie is op zondag om de veiligheid te kunnen garanderen.Van Osch is 'zeer teleurgesteld' over de late afgelasting. "We weten niets van geruchten of rellen. Het gaat hier om jeugdpartijen en een paar B- en C-gevechten. Geen toppers. We zijn hier maanden mee bezig geweest. De vergunning hebben we al 3 maanden in huis en dan hoor je dit vrijdagavond om 18.30 uur."Van Osch wil het er niet bij laten. Hij heeft dinsdag een gesprek op het gemeentehuis. "Ik wil in februari alsnog een gala organiseren in Club Xero."http://www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/aalten/kickboksgala-in-club-xero-dinxperlo-afgelast-na-geruchten-over-rellen-1.5538146Gaat weer lekker deze week eerst Gerges in het nieuws en nu dit weer

Pansier
14-12-2015, 09:53
Bij voetbal zijn elke week rellen.. Bij een kickboksgala naar mijn weten eigenlijk nooit!

LightHeavyWeight
14-12-2015, 10:04
Bij voetbal zijn elke week rellen.. Bij een kickboksgala naar mijn weten eigenlijk nooit!Bijna nooit, in Hoorn is het natuurlijk wel enorm uit de hand gelopen. dat is wel een incident inderdaad.Bij ''voetbal'' is het ook niet elke week, los van het feit dat er veel meer wedstrijden zijn. Je kunt bij Ajax prima met je kinderen rond lopen. Dit alles om de dingen even in het juiste perspectief te zetten.

e-type
14-12-2015, 10:39
Bijna nooit, in Hoorn is het natuurlijk wel enorm uit de hand gelopen. dat is wel een incident inderdaad.Bij ''voetbal'' is het ook niet elke week, los van het feit dat er veel meer wedstrijden zijn. Je kunt bij Ajax prima met je kinderen rond lopen. Dit alles om de dingen even in het juiste perspectief te zetten.

Dat komt juist door prima optreden van de politie. Anders is het wel elke week raak rond de stadions.

Maar wel ontzettend klote dat de gemeente niet vanuit zichzelf direct met duidelijkheid komt omtrend het afgelasten. De dooddoener 'veiligheid garanderen' wordt wel erg makkelijk gebruikt natuurlijk.

Anderson
14-12-2015, 15:44
Nooit? Utrecht een paar keer, Amsterdam een paar keer, Rotterdam ook een keer geweest, Den Haag een paar keer, Schiedam volgens mij ook een keertje.