PDA

View Full Version : Gaat de partij van germaine nog door?



Suplex
14-12-2015, 10:30
Op de site van de ufc heeft Sarah kaufman een andere tegenstander terwijl ze toch aan germaine gematcht voor aanstaande zaterdag?
Iemand info?

Chane
14-12-2015, 10:38
Nee helaas niet...


My Dear Friends,
With a heavy broken heart I have to tell you guys that I have been forced to pull out of my fight with Sarah Kaufman Dec 19. Everything went following plan feeling absolutely great and in the best shape ever. Ready to put up a great performance!! but due to a injury it won't be possible for me to continue to train and fight.
Words are coming up short, and pain is what I feel is left. People that know me, know I'm a fighter by heart!! And this won't stop me from accomplishing my dreams and goals!! I have a great team of experts behind me that will do everything to get me back in training and in the cage ASAP!! I hope the @ufc will rebook the fight with Sarah Kaufman and me, so that the fans still can get to see one exciting fight. I wanna thank my team, coaches and training partners, for helping me daily to become better and achieving my dreams. Thank you to my sponsors for making it possible to focus on my training.My family and dear friends thank you so much for all your love and support I wouldn't know what to do without you guys, I love you guys!!
There is a reason they call me the Ironlady and I will show why!! I'm more motivated than ever before, and I know I will be back stronger than ever!! Nothing is gonna stop me from that.
Die with memories not dreams����
Germaine " Ironlady" de Randamie

Suplex
14-12-2015, 12:31
Zo dat is klote zeg was een mooie kans voor germaine om zich omhoog te vechten in de rankings kaufman stond 6e geloof ik hopen dat ze snel weer een kans krijgt tegen iemand uit de top 10

blackadder
14-12-2015, 13:40
Kut zeg.

payap
14-12-2015, 18:50
Erg jammer Germaine is en blijft altijd een van mijn favoriete vechters.

Ze hebben wel een hele goede vervanger voor haar gevonden. Valentina Shevchenko. Imo momenteel de beste vrouwelijk kickbokser ter wereld. In MMA is ze nu 9-1.

viTRTor
14-12-2015, 22:30
Beter dan Jorina Baars?

payap
15-12-2015, 22:50
Beter dan Jorina Baars?

Jorina is momenteel erg sterk en staat in haar klasse eenzame hoogte momenteel. Heb me ook enigszins verkeerd omschreven met kickbokser. Kickboks regels schat ik Jorina hoger in. Valentina is van trappen, clinchen en werpen en geef ik een licht voordeel qua (modified) muaythai rules. mede daar ze heel frequent vecht. Valentina heeft oa recentelijke op ko gewonnen van Anke van Gestel die dit weekend voor de Enfusion wereldtitel vecht, hier in Nederland gewonnen van Chajmaa Bellakhal en Ilona Wijmans, drie keer van huidig UFC kampioen Joanna Jedrzejczyk en Carly Reece. Zie overigens dat ze haar laatste partij heeft verloren van Chinese op kickboksreles. Ze staat nu 60-2, 21 KO.

Maar zowel Valentina en Jorina zou ik zeker zetten in de drie beste kickboksers\muaythai vechtsters van het moment (vrouwen)

Terugkomend op Germaine (Imo de beste vrouwelijke kickbokser ever). Hoop dat Valentina wint en er in de UFC een Germaine de Randamie VS Valentina Shevchenko komt. Dat moet een schitterende pot worden tussen twee staande experts.

MB667
16-12-2015, 08:31
Terugkomend op Germaine (Imo de beste vrouwelijke kickbokser ever)

samen met Lucia Rijker.....