PDA

View Full Version : UFC Road to the Octagon: dos Anjos vs Cerrone



Wheelie
14-12-2015, 12:54
https://www.youtube.com/watch?v=2yqavPWkqZw

Ton
14-12-2015, 14:26
Kan niet wachten! Ben in NY en zal is op zoek gaan naar een goede bar om het tussen de yanks te bekijken. WAR OVEREEM!

Overhand Right
14-12-2015, 14:55
Lekkere card weer hoor.

Wat zijn jullie voorspellingen?

Cowboy vs Dos anjos, geen idee. Heb niet heel veel gezien van de twee.
Ik hoop Alistair, maar denk JDS
Ik hoop Nate, maar ik denk Johnson

Soulbringer320
14-12-2015, 16:38
Cowboy - JDS - Nate

Wat kan er gedaan worden tegen JDS? Cain kreeg hem ook niet K.O.
En komen er nog afleveringen van The Reem ?

Willem033
14-12-2015, 17:36
Cain staat ook niet echt bekend om zijn KO power.
Ik geloof dat hij Congo 300 keer geraakt heeft en die stond ook nog.

Met het juiste game plan moet Alistair dit kunnen winnen.

Ik hoop dat Cerrone die titel pakt.

Capo dei capii
14-12-2015, 18:36
Ik denk helaas JDS. Alistair heeft een iets te zwakke kin tegen de zware stoten van JDS.

mario the count
14-12-2015, 19:19
Overeem ziet er licht uit, in de video hierboven is hij redelijk wat massa kwijt. Misschien is de video aan het begin van zijn fightcamp gemaakt?

hankmoody
15-12-2015, 01:15
Dos Anjos
Overeem
Johnson

Mijn glazen bol zegt dat Alistair JDS in ronde 2 finished, vervolgens trapt hij Werdum nog eens in elkaar en krijgt Nederland eindelijk een beetje respect voor MMA.

War Alistair

willy123
15-12-2015, 06:09
Overeem kan niet verliezen, want hij traint met de Iceman!
Haha op 25.17 'you are the master of your own body' ik lag helemaal dubbel..
hoe hij dat zei... Maar wie weet heeft hij er wat aan...

LightHeavyWeight
15-12-2015, 07:36
Binnen nu en een paar jaar denk ik dat mensen meer respect gaan krijgen voor Wim Hof. Hij is nu nog de ''gekke iceman'' maar je ziet dat mensen steeds meer de kracht van zijn trainingen gaan inzien.

e-type
15-12-2015, 09:16
Binnen nu en een paar jaar denk ik dat mensen meer respect gaan krijgen voor Wim Hof. Hij is nu nog de ''gekke iceman'' maar je ziet dat mensen steeds meer de kracht van zijn trainingen gaan inzien.

Absoluut!
Die man is een fenomeen en al vaak hebben ze zijn lichaam en geest aan labtesten onderworpen en menig expert staat versteld van wat hij kan. In tegenstelling tot andere mental coaches laat hij zelf tot in het extreme gewoon zien wat mogelijk is. Ik wist niet dat ie bekend stond als de 'gekke iceman' trouwens. Dat doet 'm echt tekort. Slim van Overeem om met hem samen te werken.

fww
15-12-2015, 11:06
wel grappig dat ze amersfoort laten zien en dan Amsterdam erbij zetten maar verder op als wim hof komt wel Ermelo juist hebben...

verder denk ik ..Overeem (meer hopen) , Cowboy en NATE DIAZ

tarantula
15-12-2015, 12:00
De naam excentriek zou beter bij de man passen en meer respectvol voor wat hij doet, jds of overeem ik gun het ze allebei zelfde geldt voor rda cowboy ik hoop wel op diaz.

LightHeavyWeight
15-12-2015, 12:05
De naam excentriek zou beter bij de man passen en meer respectvol voor wat hij doet, jds of overeem ik gun het ze allebei zelfde geldt voor rda cowboy ik hoop wel op diaz.

Excentriek is hij inderdaad wel.

Suplex
15-12-2015, 12:33
Als we de zelfde dos anjos zien als tegen pettis gaat cowboy dat niet redden al hoop ik wel op cowboy cerrone.

Jds vs overeem is lastig is moeilijk te zeggen waar jds nu staat en heb ook wel heel veel vertrouwen in de samenwerking overeem/greg Jackson en ik ben Nederlander dus hoop op overeem

Maar het lijkt me sterk dat overeem jds ko/tko slaat en lijkt me nog veel sterker dat jds overeem zijn kin niet gevonden krijgt in 3 rondes .
Me gevoel zegt overeem maar mijn gezonde verstand zegt jds.
Jds by ko

Suplex
15-12-2015, 14:43
En de aflevering nog een keer gekeken wat ziet het er amateuristisch uit bij overeem die trainingen in vergelijking tot de jongens in america met alle respect voor die trainer van overeem maar hoe kan zon mannetje van 70-75 kilo nou pad trainer zijn van overeem hij kan nooit meerdere combo's doen want hij kan gewoon de power van overeem niet handelen op de pads , de trappen al helemaal niet na de lowkicks huppelt tie weg.
Kan mij toch niet vertellen dat er geen betere boks trainers rond lopen bij Jackson dan een ventje van 29 jaar en 70 kilo dat word toch ook niet serieus genomen?
Of zie ik iets over het hoofd bij die azad soufi dat overeem beter maakt en een andere trainer niet kan?

Ralphie89
15-12-2015, 15:09
En de aflevering nog een keer gekeken wat ziet het er amateuristisch uit bij overeem die trainingen in vergelijking tot de jongens in america met alle respect voor die trainer van overeem maar hoe kan zon mannetje van 70-75 kilo nou pad trainer zijn van overeem hij kan nooit meerdere combo's doen want hij kan gewoon de power van overeem niet handelen op de pads , de trappen al helemaal niet na de lowkicks huppelt tie weg.
Kan mij toch niet vertellen dat er geen betere boks trainers rond lopen bij Jackson dan een ventje van 29 jaar en 70 kilo dat word toch ook niet serieus genomen?
Of zie ik iets over het hoofd bij die azad soufi dat overeem beter maakt en een andere trainer niet kan?

Volgens mij traint hij toch alleen bij FPA als hij in Nederland is? Hij zit 't grootste deel van de tijd in Amerika..

Suplex
15-12-2015, 15:16
Volgens mij traint hij toch alleen bij FPA als hij in Nederland is? Hij zit 't grootste deel van de tijd in Amerika..

Wat ik ervan begrijp is dat hij regelmatig met alistar traint ook in america tegen struve Nelson en mir stond hij zelfs bij overeem in de hoek geloof ik.

mario the count
15-12-2015, 20:05
Suplex verwoord het mooi. Mijn gevoel zegt overeem maar mijn gezond verstand zegt JDS.

Ubereem had een grotere kans gehad als je het mij vraagt, maar misschien dat hij een stuk sneller is nu.

Mauro
16-12-2015, 13:52
Wat ik ervan begrijp is dat hij regelmatig met alistar traint ook in america tegen struve Nelson en mir stond hij zelfs bij overeem in de hoek geloof ik.
Klopt, als coach is Azad dus nog altijd ongeslagen ;)

Overeem op UD !!

tarantula
16-12-2015, 15:10
En de aflevering nog een keer gekeken wat ziet het er amateuristisch uit bij overeem die trainingen in vergelijking tot de jongens in america met alle respect voor die trainer van overeem maar hoe kan zon mannetje van 70-75 kilo nou pad trainer zijn van overeem hij kan nooit meerdere combo's doen want hij kan gewoon de power van overeem niet handelen op de pads , de trappen al helemaal niet na de lowkicks huppelt tie weg.
Kan mij toch niet vertellen dat er geen betere boks trainers rond lopen bij Jackson dan een ventje van 29 jaar en 70 kilo dat word toch ook niet serieus genomen?
Of zie ik iets over het hoofd bij die azad soufi dat overeem beter maakt en een andere trainer niet kan?

Dat viel mij ook op, ik ken die man verder niet mischien is hij wel een goede coach maar de bedoeling bij padstraining is dat de padhouder de beul is die aanstuurt, het was duidelijk dat hij de kracht van alistair niet aankon.


Vooral cardio gericht moeten de combinaties vloeien maar dat gaat lastig om snel de andere combinaties aan te geven als je heen en weer wordt geslingerd en zelf bestuurd wordt.

Boxingfan
16-12-2015, 15:36
Dos Anjos
Overeem
Johnson

Mijn glazen bol zegt dat Alistair JDS in ronde 2 finished, vervolgens trapt hij Werdum nog eens in elkaar en krijgt Nederland eindelijk een beetje respect voor MMA.

War Alistair

en mensen gaan jou niet meer belachelijk maken op mixfight.

basicly, not gonna happen. JDS by KO R1.

YoMarK
16-12-2015, 17:32
JDS is een bad matchup voor Overeem. Toch heeft Overeem alle tools om hem te verslaan, mits hij z'n eigen tempo langer dan 2 ronden kan volhouden.
Beste gameplan zou m.i. zijn clinchen, knieën, knieën, knieën en af en toe een takedown proberen(GnP proberen te finishen).
Ik denk dat Overeem z'n eigen groundgame ook wat meer moet gaan vertrouwen, z'n topgame is namelijk erg goed.

Vooral niet te lang gaan boxen met JDS, want die heeft een betere kin.

Wheelie
16-12-2015, 20:47
Klopt, als coach is Azad dus nog altijd ongeslagen ;)

Overeem op UD !!

Wilde ik net zeggen, maakt mij niet uit wie er bij Alistair in de hoek staat als hij maar wint ;)