PDA

View Full Version : Knock-out van Brabant krijgt geen vervolg



Fasada
17-12-2015, 09:51
Het was toch een verassing toen Nieky Holzken via social media bekend maakte dat zijn show ‘knock-out van Brabant’ stopt. Volgens Nieky waren de kijkcijfers niet goed genoeg om een tweede seizoen op te zetten bij RTL 5.

De reality-tv show volgde Nieky Holzken en zijn kleurrijke familie. Samen met zijn trainer en schoonvader Sjef Weber kreeg je een unieke inkijk in het leven van een succesvol (kick)bokser. De show werd op social media goed ontvangen en wekelijks keken er rond de 300.000 mensen naar de real-life show. In de maanden dat het programma op TV was kreeg de sport een positieve impuls wat resulteerde in een bijzonder Glory evenement in de RAI, Amsterdam.

Het is niet bekend of het programma definitief stopt of dat er gekeken wordt om het onder te brengen bij een andere zender.

Bericht op Nieky zijn twitter

@niekyholzken: “Vrienden en fans @RTL5 gaat niet door met ‪#‎kovb‬ kijkcijfers waren te laag..jammer iedereen vraagt…”

Tony
17-12-2015, 10:24
JAmmer hoor. IK had het zeker nog een tweede seizoen gegund.

Kemal
17-12-2015, 15:48
ja echt sund dit

bryan
17-12-2015, 17:39
Snap het volledig. Nu nog die roy donders stoppen.

Coldcrust
17-12-2015, 18:08
Snap het volledig. Nu nog die roy donders stoppen.

hahahahaha

Nelisje
17-12-2015, 18:21
De kijkcijfers kan het niet zijn want die zijn zeker goed genoeg voor een zender als RTL5. Roy Donders scoort niet veel meer en die zit op een gunstiger tijdstip.

Het probleem is denk ik dat Nieky zelf te serieus is. Roy Donders is gewoon een simpele boerenlul die domme dingen doet en dat scoort. Nieky wilde de focus meer op de sport en dat men zich enigszins aanpast aan zijn trainingsschema. Eerlijk is eerlijk maar de meest vermakelijke momenten waren toch wanneer Sjef weer wat geks deed, de rest is alleen interessant voor liefhebbers van de sport, en dat is niet genoeg om de show door te laten gaan.

Willem033
17-12-2015, 19:23
Ik ben altijd benieuwd wat die gasten nou betaald krijgen, Nieky en die Roy en barbie.

Leventdepevent
17-12-2015, 23:45
Snap het volledig. Nu nog die roy donders stoppen.
hahaha ja je schaamt je als brabander toch je ballen uit je broek voor die shit

BIG Lebowski
17-12-2015, 23:51
hahaha ja je schaamt je als brabander toch je ballen uit je broek voor die shit

Nee hoor, Brabanders zijn gewoon zo :lol::lol:

Leventdepevent
19-12-2015, 17:28
Nee hoor, Brabanders zijn gewoon zo :lol::lol:

des nie woar :)

Wheelie
19-12-2015, 17:41
Ik ben altijd benieuwd wat die gasten nou betaald krijgen, Nieky en die Roy en barbie.

Niks :crying:

BIG Lebowski
19-12-2015, 21:08
des nie woar :)

Des gotnondeju wel woar. Deweldejeh.