PDA

View Full Version : Overzicht events?



Lou
18-12-2015, 10:46
Hai Mixfighters,

Ik maak een tv-programma voor NPO3 en wou graag wat aandacht aan MMA besteden, omdat het mij een doorn in het oog is dat deze sport voornamelijk negatieve aandacht krijgt.

Ik heb al flink wat tijd besteed aan het zoeken naar een overzicht van mmawedstrijden en gala's door het land, maar heb deze niet kunnen vinden. Bestaat dit? Of is dit tegen de regels van het mixfight forum? Dat zou mij enorm helpen.

Ik hoor het graag!

MB667
18-12-2015, 10:50
NK amateur MMA
In het jaar 2016 zullen er kampioenschappen mma amateur plaats vinden op het event muaythai and MMA fights Nettetal.
Deze zullen zijn in de volg...ende gewichtsklasse
-65,8kg -70,3kg -77,1kg -83.9kg en dames -70,1kg
deelnemers mogen niet meer dan 5 mma amateur partijen gedraaid hebben
Geen semi pro in welke ringsport dan ook.
Gevochten wordt in poules
Voorrondes en halve finales zijn 2x3min zonder GnP de finale is 2x4 met GnP
Inschrijfgeld bedraagt €20,-
De nr 1 krijgt een kampioensgordel en een certificaat
De nr 2 krijgt een medaille en een certificaat.
Het 1e event is op zondag 13 maart
Aan de hand van de inschrijvingen wordt bepaald welke klasse of klassen wordt gevochten.
Aanmelden enkel door trainers naar [email protected]

payap
18-12-2015, 17:53
Fightclub Den Haag houdt jaarlijks een groot gala met veel MMA partijen en daarnaast ook enkele kleinere gala's genaamd Fightclub Den Haag on Tour. met veel MMA.

http://fightclubdenhaag.nl/

Promotor Satisch Jhamai zit zelf hier ook regelmatig op Forum onder de naam Beau01

Marco (scheids)
18-12-2015, 19:10
Voor de grotere MMA gala's in de "buurt":
19-02 M-1 Challenge 64 in Moskou-Rusland
12-03 FAIR FC vip MMA gala in Herne-Duitsland
16-04 GMC 8 in Castrop Rauxel-Duitsland

Zoek je contacten voor deze gala's of wil je wat over regels weten :-) kun je me contacten, help je graag verder.

Harun
21-12-2015, 13:22
20 feb 2016 'the mixx ' kickbox en mma in Eindhoven . Meer info en aanmeldingen [email protected] of 0681026217 .

Gr Harun

Wheelie
21-12-2015, 15:05
We zijn bezig met een nieuwe site en daar komt ook een uitgebreide agenda op met MMA & Kickboks evenementen uit binnen en buitenland op.

Wil jij jullie evenement bij ons in de agenda stuur dan een mail met alle info naar [email protected]

Rverm
21-12-2015, 22:37
Hai Mixfighters,

Ik maak een tv-programma voor NPO3 en wou graag wat aandacht aan MMA besteden, omdat het mij een doorn in het oog is dat deze sport voornamelijk negatieve aandacht krijgt.

Ik heb al flink wat tijd besteed aan het zoeken naar een overzicht van mmawedstrijden en gala's door het land, maar heb deze niet kunnen vinden. Bestaat dit? Of is dit tegen de regels van het mixfight forum? Dat zou mij enorm helpen.

Ik hoor het graag!

Hallo Lou,

Ook Rings Fighting Network heeft in 2016 weer een MMA League in verschillende gewichtsklasses.
Rings organiseert meerdere groter opgezette gala's in het jaar.

Succes met je voorbereiding en top dat je mma meer op de kaart wilt gaan zetten!

Simon-chellie
23-12-2015, 22:01
Hallo Lou,

zie inbox.

Mvg,

Simon