PDA

View Full Version : ufc on fox <<<spoilers>>> chat discussie



lukashenko
20-12-2015, 00:51
nu shevchenko bezig ..
ik ben nu al fan ..
weet iemand of ze op bantam blijft aangezien ze de party op 8 dagen heb aangenomen ..
en ze 3x van strawweight champ joanna gewonnen heeft ..

ik vind dr gelijk een goede technische mma party draaien is ze heeft hier zeker op getraint

lukashenko
20-12-2015, 00:53
als ze bantam blijf mooie tegenstander voor germain . zigano en holm .
op strawweight natuurlijk de rematch tegen joanna ..

Soulbringer320
20-12-2015, 00:54
stream iemand ?

lukashenko
20-12-2015, 00:55
voor als je geen betaalde fox heb zoals mij en niet tot morgen of tot 2 uur wil wachten
http://cricfree.sx/fox-sports-1-usa-live-stream

lukashenko
20-12-2015, 01:02
een mma debutant die de ervaren kaufman outgrappelt en outclincht
heel indrukwekkent vergeet niet dat oud strikeforce kampioen kaufman een veteraan is die van tate , carmouche en davis heeft gewonnen ..
strakke overwinning voor valentina shevchenko

valentina wint op split decision van kaufman

lukashenko
20-12-2015, 01:07
voor als je geen betaalde fox heb zoals mij en niet tot morgen of tot 2 uur wil wachten
http://cricfree.sx/fox-sports-1-usa-live-stream
even op fox hd drukken tussen de streams en je kan op prima kwaliteit kijken met joe rogan en mike goldberg als commetators . (stukken beter dan die klunsen van fox tv)

lukashenko
20-12-2015, 01:11
ben ik nou de enige die live aan het kijken is ?
cb dollaway tegen marquard is next

Willem033
20-12-2015, 01:15
Ik wilde alleen cb zien op de prelims.
Vermoed dat CB dit wel wint.

Willem033
20-12-2015, 01:16
https://us23.chatzy.com/49849393208161#0

lukashenko
20-12-2015, 01:19
Ik wilde alleen cb zien op de prelims.
Vermoed dat CB dit wel wint.
eerste ronde was goed van cb
die lowkicks waren hard en hij sloeg nate mooi aan
jammer dat die de 2e ronde te vel erin ging

nate marquard verslaat cb dollaway 2e ronde ko

lukashenko
20-12-2015, 01:20
https://us23.chatzy.com/49849393208161#0
ik kom niet op de chat ze zeuren dat ik moet betalen halfe dollar per dag

Willem033
20-12-2015, 01:22
Das apart man haha, met elk ufc event zitten we op die chat en er is mij nooit geld gevraagd, misschien ruikt die dat je geld zat heb haha

lukashenko
20-12-2015, 01:24
ik zet wel gewoon de uitslagen met me mening .. hopelijk word het zo wat drukker hier als de main card op tv begint.
met mijn geluk . heeft natuurlijk mijn tv het begeven . bij een wedstrijd waar ik al jaren op wacht (alistair-jds)en het live word uitgezonden op tv... zucht gelukkig kan ik oudewets streamen

lukashenko
20-12-2015, 01:25
Das apart man haha, met elk ufc event zitten we op die chat en er is mij nooit geld gevraagd, misschien ruikt die dat je geld zat heb haha
We are sorry. Secure connections (https:) are not enabled in this chat room.
You can enable secure connections for yourself and all other visitors for half a dollar a day. Click here (https://www.chatzy.com/premium.htm) for more information.
As always, you can use the normal connection (http://www.chatzy.com/49849393208161) for free.

dit is de melding die ik krijg

Willem033
20-12-2015, 01:32
Ok, vaag, ik ben ook weg van die chat.
Mocht t wel druk worden hier kunnen we er alsnog eentje openen, want ik denk dat ik net iets verkeerds heb gedaan met het aanmaken.
Vind chat altijd wel fijn, hoef je niet elke keer pagina te vernieuwen

Soulbringer320
20-12-2015, 01:33
As always, you can use the normal connection (http://www.chatzy.com/49849393208161) for free.
Druk daarop dan..
Ik zit er al op

lukashenko
20-12-2015, 01:33
ben benieuwt naar jury in featherweight ik ken die braziliaan niet

lukashenko
20-12-2015, 01:37
Ok, vaag, ik ben ook weg van die chat.
Mocht t wel druk worden hier kunnen we er alsnog eentje openen, want ik denk dat ik net iets verkeerds heb gedaan met het aanmaken.
Vind chat altijd wel fijn, hoef je niet elke keer pagina te vernieuwen
ik ben er net opgesprongen normaal als een site over betalen begin druk ik daar geen llinks meer in ..
nu toch ff op normal user gedrukt ..

oliviera submit miles jury in de eerste ronde..
de fatherweight divisie begint echt stacked te worden

Soulbringer320
20-12-2015, 01:57
chat is gewoon werkend...

viTRTor
20-12-2015, 03:01
Diaz... wat een baas

lukashenko
20-12-2015, 03:14
karolina verslaat randa op split decision (not that anybody cares)
en diaz wint unaniem van johnson .. dikke pot
alistair up next lets do this

fifi23
20-12-2015, 03:28
samen geknepen billen met deze partij.
Kom op the Reem

Beast mode
20-12-2015, 03:34
Wat een saaie partij seg van ondereem

Suplex
20-12-2015, 03:35
Ooooohhhhhhhh overeem BAM titelshotttttttt

viTRTor
20-12-2015, 03:36
Joehoeeee

fifi23
20-12-2015, 03:36
pfffffffff

viTRTor
20-12-2015, 03:36
Econoreem new champion!

Suplex
20-12-2015, 03:36
Top game plan van Jackson is een gelukkige combinatie

fifi23
20-12-2015, 03:36
pfffffff

T15Boxing
20-12-2015, 03:38
Holy Shit hij heeft zich bewezen

joostje
20-12-2015, 03:38
Bam!! Super mooi!

Beast mode
20-12-2015, 03:38
Econoreem new champion!hhhhh thats a good one

spacebox
20-12-2015, 03:40
OOHHHHHHHHHH YEAHHH

lukashenko
20-12-2015, 03:41
hoppa
alistair verslaat jds op ko 2e ronde
wat een heerlijke prestatie

jk
20-12-2015, 03:44
En nieuwe onderhandelingen, mooi nieuw hoofdstuk!

Gert Jan
20-12-2015, 03:45
Na een uur continu gekwek door het originele geluid heen van pure ellende maar op internet een stream opgezocht, met originele commentaar.

The Company
20-12-2015, 03:53
Baas

Jeru
20-12-2015, 03:54
Wat een heerlijke KO!!

Willem033
20-12-2015, 03:59
Bonus sws voor m

pronk
20-12-2015, 04:05
De echte Baas Rafael dos Anjos.

appelsap
20-12-2015, 04:50
De echte Baas Rafael dos Anjos.

Die lever trap zat er beter op dan die van Overeem. Denk niet dat Dana Conor tegen Dos Anjos matched, dus die kan nog effe op 145lbs blijven tegen Edgar.

Als het gameplan was om JDS uit zijn tent te lokken door rond te rennen richting de sterke kant van JDS, en dan de profiteren van een te lange rechtse directe, dan krijgt zijn team een pluim.........

Overeem-Barnett, als die over een paar weken wint, en de winnaar voor de titel;)

T15Boxing
20-12-2015, 05:21
Nah Overeem moet gewoon meteen een titleshot krijgen. hij heeft nu teveel te verliezen.

Minotauro
20-12-2015, 05:34
Iedereen die wel voor Overeem was gefeliciteerd! Niet verwacht, maar heel erg netjes. Succes en misschien een titel, wie weet.

Harrie Nak
20-12-2015, 06:24
Diaz... wat een baashttps://streamable.com/e/9pm9

:D

fifi23
20-12-2015, 08:57
Diaz was idd erg goed. De stoten zien er niet uit, maar zoveel raak heej. Niet normaal

eidos
20-12-2015, 10:25
Gaaf Overeem, niet verwacht maar top gedaan. Klasse. Dit biedt mogelijkheden.

train2grow
20-12-2015, 13:16
Diaz was awesome, dat jaar niet vechten heeft hem echt wel nieuwe energie gegeven...
Overeem bracht een saaie 1e ronde mee maar een geweldig goed strijd plan and damn zat die linker er lekker op :D:D

ChingChong
20-12-2015, 13:41
Titelshot krijgt hij denk ik niet. Eerst Arlovski

T15Boxing
20-12-2015, 13:50
Hij kan het afwachten of gewoon voorkruipen. Overeem heeft al zoveel partijen gewonnen en dan als eerste JDS, de #2 KO slaan? WTF heef Arlovski gedaan? Dat richt ik meer op UFC staff.

appelsap
20-12-2015, 15:04
Hij kan het afwachten of gewoon voorkruipen. Overeem heeft al zoveel partijen gewonnen en dan als eerste JDS, de #2 KO slaan? WTF heef Arlovski gedaan? Dat richt ik meer op UFC staff.

Hij kan niet zo veel. De UFC legt hem voor wat er gaat gebeuren en dan kan hij op die basis bijtekenen of niet....De enige leverage die hij heeft is zijn free agent status op dit moment. Maar ik denk niet dat die dat die zo sterk is dat hij direct een titelgevecht kan eisen.

Nelisje
20-12-2015, 15:17
De wedstrijd overeem dos santos was in zijn geheel niet super indrukwekkend. Maarja het blijkt maar weer als je iemand goed raakt gaat hij slapen.

Wat ik wel misselijk vind van Overeem zijn die trappen net boven de knie, van die vieze Jon Jones trekjes.. bah bah als je toch op zo'n manier wil winnen.

Willem033
20-12-2015, 15:20
Zou lachen zijn als coker hem een goede zak geld bied.

Ralphie89
20-12-2015, 15:29
De wedstrijd overeem dos santos was in zijn geheel niet super indrukwekkend. Maarja het blijkt maar weer als je iemand goed raakt gaat hij slapen.

Wat ik wel misselijk vind van Overeem zijn die trappen net boven de knie, van die vieze Jon Jones trekjes.. bah bah als je toch op zo'n manier wil winnen.

Dan moet de UFC die trappen gewoon verbieden. Zolang t niet verboden is doet ie in mijn ogen niks verkeerds, hoewel ik t met je eens ben dat het smerige technieken zijn.

Spider
20-12-2015, 15:56
Zijn jullie niet blij ofzo ? Het is toch gaaf dat hij heeft gewonnen ik snap al die kritiek niet, ik vind gaaf dat er een Nederlandse vechter wint bij de ufc.

Pansier
20-12-2015, 16:10
Total domination van Overeem! Perfect uitgevoerd gameplan en een hele mooie showoff van zijn ervaring. Was genieten! Zoveel spanning tijdens de partij met de gedachte dat één foutje en het kan voorbij zijn.

LightHeavyWeight
20-12-2015, 16:11
Zijn jullie niet blij ofzo ? Het is toch gaaf dat hij heeft gewonnen ik snap al die kritiek niet, ik vind gaaf dat er een Nederlandse vechter wint bij de ufc.Precies. Gunfactor gaat het om, een Mousasi heeft die meer op dit forum terwijl zijn prestaties minder zijn in de UFC. Al denk ik dat Alistair nu weer wat meer credits heeft verdiend bij sommigen.

my2cents
20-12-2015, 16:32
Wat een win voor Overeem!!!
Jammer dat hij niet jaren eerder maar Jackson is gegaan anders was hij misschien al HW champ. Hij vecht zoveel slimmer en had zeker niet al die verlies partijen in de UFC hoeven te hebben. Vroeger stormde hij naar voren om direct proberen te clinchen. Nu behouden en slim.

Eigenlijk hoop ik ook dat Mousasi kijkt en ziet wat het veranderen van kamp een gigantisch verschil kan maken..

Nelisje
20-12-2015, 16:35
Dan moet de UFC die trappen gewoon verbieden. Zolang t niet verboden is doet ie in mijn ogen niks verkeerds, hoewel ik t met je eens ben dat het smerige technieken zijn.

Dan moeten ze het maar verbieden, als iemand zijn been breekt op een lowkick is dat part of the game. Zoiets gebeurt niet met de intentie om iemand te verwonden. Deze trap heeft maar 1 intentie en dat is iemand verwonden, en als het echt fout gaat iemand zijn carrière beëindigen.

kendamac
20-12-2015, 16:41
Hij kan het afwachten of gewoon voorkruipen. Overeem heeft al zoveel partijen gewonnen en dan als eerste JDS, de #2 KO slaan? WTF heef Arlovski gedaan? Dat richt ik meer op UFC staff.

Hij staat nu op nr. 9 van de hw lijst. Dus een titleshot slaat nergens op.

Nelisje
20-12-2015, 16:43
Zal nu wel plek 4 of 5 worden ofzo..

T15Boxing
20-12-2015, 16:51
Luke Rockhold kon ook voorkruipen terwijl Jacare aan de beurt was. Arlovski heeft wins over Mir, Schaub en Browne. Overeem had net zo goed een winst over Browne kunnen hebben met een andere scheids en versloeg Struve, Nelson en nu JDS de #2 via KO. Hij verdient overduidelijk een titleshot.

kendamac
20-12-2015, 16:55
Zal nu wel plek 4 of 5 worden ofzo..

Nee hij staat nu op 9

LightHeavyWeight
20-12-2015, 16:56
Luke Rockhold kon ook voorkruipen terwijl Jacare aan de beurt was. Arlovski heeft wins over Mir, Schaub en Browne. Overeem had net zo goed een winst over Browne kunnen hebben met een andere scheids en versloeg Struve, Nelson en nu JDS de #2 via KO. Hij verdient overduidelijk een titleshot.

Nee oneens, zal via Arlovski of Miocic moeten gaan. Of Barnett maar zijn ranking vind ik onterecht.

kendamac
20-12-2015, 16:58
Luke Rockhold kon ook voorkruipen terwijl Jacare aan de beurt was. Arlovski heeft wins over Mir, Schaub en Browne. Overeem had net zo goed een winst over Browne kunnen hebben met een andere scheids en versloeg Struve, Nelson en nu JDS de #2 via KO. Hij verdient overduidelijk een titleshot.
Hoezo had hij van Brown moeten winnen dan. Wat had de scheids volgens jou verkeerd gedaan. Wat je allemaal zegt slaat echt totaal nergens op.

T15Boxing
20-12-2015, 17:07
Hoezo had hij van Brown moeten winnen dan. Wat had de scheids volgens jou verkeerd gedaan. Wat je allemaal zegt slaat echt totaal nergens op.

Ik liet je weten dat Arlovski's beste recente win weinig betekent. Overeem heeft overduidelijk een betere set overwinningen. De #2 op KO verslaan telt meer in mijn ogen.

Minotauro
20-12-2015, 17:22
Waarom zou hij geen titleshot verdienen? Hooguit een partij nog en dan heeft hij gewoon zijn titleshot. Tegen de winnaar van Miocic vs Arlovski.

kendamac
20-12-2015, 17:26
Ik liet je weten dat Arlovski's beste recente win weinig betekent. Overeem heeft overduidelijk een betere set overwinningen. De #2 op KO verslaan telt meer in mijn ogen.

Arlovski verdient het meer. Je bent zijn winst op bigfoot vergeten te melden. Ik gun het overeem maar hij is gewoon niet next in line. Jij haalt er dingen bij die nergens op slaan zoals Brown had met een andere scheids verloren en vergeet een win van arlovski te melden. Zoals ik al zei wat je zegt slaat nergens op.

lukashenko
20-12-2015, 17:43
Dana white heeft een paar keer gezegd dat winnaar Jds - Overeem een title shot krijgt ..
je hebt altijd factoren dat als je dan wel wint maar niet overtuigend .
en dat een andere top contender wel overtuigend wint dat ze hem dan weggeven ..
ook word bij ufc altijd naar marktwaarde -ppv verkoop gekeken..
ik denk dat hij het niet beter had kunnen doen , hij vocht slim en berekenend .
hij is niet in de problemen gekomen (2 sec met rug naar kooi mischien) en heeft jds zijn eerste echte ko gegeven .
(die tko van cain dat jds keihard zn kop op de grond stoot is een halfe tko in mijn ogen.)
met jackson als manager en carrière planner . zal er wel een shot inzitten voor Alistair .

lukashenko
20-12-2015, 17:45
Iedereen die wel voor Overeem was gefeliciteerd! Niet verwacht, maar heel erg netjes. Succes en misschien een titel, wie weet.
heel sportief bericht ik had deze niet gelezen voor ik een gemeen grapje gemaakt had .. als ik deze gelijk had gelezen had ik die opmerking mischien niet gemaakt.

T15Boxing
20-12-2015, 17:47
Arlovski verdient het meer. Je bent zijn winst op bigfoot vergeten te melden. Ik gun het overeem maar hij is gewoon niet next in line. Jij haalt er dingen bij die nergens op slaan zoals Brown had met een andere scheids verloren en vergeet een win van arlovski te melden. Zoals ik al zei wat je zegt slaat nergens op.

Bigfoot Silva, die laatst ging liggen op een stoot van Frank Mir, en TIG anderen? Dat laat zien hoeveel hersencellen je hebt om te denken dat dit de 16-2 Bigfoot is die Fedor versloeg, die man is een schim van zichzelf. Arlovski verdient het absoluut niet meer. hij had een complete schijtpartij tegen een wandelende lijk als Mir(die een grappling-dummy was voor Alistair) en een nog slechtere prestatie tegen de can Schaub. Overeem liet al zien dat Travis in elkaar timmeren helemaal niet zo moeilijk is dus Arlovski's beste winst is niets vergeleken met JDS staand eruit slaan wat nog nooit iemand gelukt is, en jongens als Struve en Nelson compleet domineren. Volgens mij ben je Andrei's tok.

lukashenko
20-12-2015, 17:50
Nee hij staat nu op 9
ranking zullen deze week weer worden bewerkt ..
ik vermoed dat na je de nr 2 van de wereld ko slaat dat je wel wat stijgt in de lijst

Willem033
20-12-2015, 17:57
Ok denk dat hij ergens op plek 4,5,6,7 terecht gaat komen.
Daarbij zeggen de rankings in de ufc helemaal niets.
Het is niet altijd zondat de nr 1, 2 of 3 automatisch voor de titel vecht.
Dana heeft inderdaad aangegeven dat de winnaar van jds overeem een shot krijgt, maar de woorden van dana white zijn net zoveelnwaard als een ouderwetse gulden, helemaal niets dus.

lukashenko
20-12-2015, 17:57
Bigfoot Silva, die laatst ging liggen op een stoot van Frank Mir, en TIG anderen? Dat laat zien hoeveel hersencellen je hebt om te denken dat dit de 16-2 Bigfoot is die Fedor versloeg, die man is een schim van zichzelf. Arlovski verdient het absoluut niet meer. hij had een complete schijtpartij tegen een wandelende lijk als Mir(die een grappling-dummy was voor Alistair) en een nog slechtere prestatie tegen de can Schaub. Overeem liet al zien dat Travis in elkaar timmeren helemaal niet zo moeilijk is dus Arlovski's beste winst is niets vergeleken met JDS staand eruit slaan wat nog nooit iemand gelukt is, en jongens als Struve en Nelson compleet domineren. Volgens mij ben je Andrei's tok.bigfoot zat ook vol met testo .. alleen heeft hij (in mijn ogen) als enige wel recht op trt .als hij het houd zoals henderson op normale tot een beetje extra waardes.bigfoot heeft kanker overwonnen en heeft hiervoor meerderen chemo therapie gehad .de chemische balans en de balans van zijn hormonen lijken nergens meer op ..alleen ook hij ging op "superhuman" testo level zitten . net als belfort . en mag hij daarom niks meer gebruiken ..nu hij dus zonder zit is ook hij inderdaad een schim van wat hij was ..ook hij zag er "zachter" uit

lukashenko
20-12-2015, 18:00
over dos anjos moet ik zeker me woorden terugtrekken .
hij zag er scherp en fit uit en hij heeft een topprestatie geleverd .
wie had ooit verwacht dat hij cowboy er zo snel en overtuigend had uitgeslagen..
denk dat de beelden van training en intervieuw beetje tussen kampen door was . dat hij daarom mischien wat "zachter" uitzag.

mario the count
20-12-2015, 18:17
Dan moeten ze het maar verbieden, als iemand zijn been breekt op een lowkick is dat part of the game. Zoiets gebeurt niet met de intentie om iemand te verwonden. Deze trap heeft maar 1 intentie en dat is iemand verwonden, en als het echt fout gaat iemand zijn carrière beëindigen. Een lowkick geven gebeurt echt wel met de intentie om iemand te verwonden, een lowkick blocken in eerste instantie misschien niet, maar een bijkomend voordeel.

lukashenko
20-12-2015, 18:54
iemand ko slaan is ook een vorm van verwonden (hersenschudding)

Willem033
20-12-2015, 19:26
Moet wel bekennen dat ik tijdens de partij van Alistair echt super zenuwachtig was.
Vond t wel rustig op mixfight en op de chat.

Wheelie
20-12-2015, 20:32
Moet wel bekennen dat ik tijdens de partij van Alistair echt super zenuwachtig was.

Voor Alistair of vanwege de weddenschap ;)

Willem033
20-12-2015, 20:46
Haha van beide.
Wat winnen is mooi meegenomen, maar naar mijn mening was dit een do or die fight voor hem.
Als die hem had verloren was die titel waarschijnlijk uit beeld geweest de komende tijd.
En de constante zenuwen omdat het bij beide heren met 1 goede stoot klaar kon zijn.

LightHeavyWeight
20-12-2015, 20:54
Moet wel bekennen dat ik tijdens de partij van Alistair echt super zenuwachtig was.Vond t wel rustig op mixfight en op de chat.Anders ik wel, keek vanochtend met mijn kleine op schoot maar heb die toch maar even boven bij zijn moeder gelegd want mijn hart ging 180.Zeker toen ik begon te voelen dat Alistair kon gaan winnen.

BIG Lebowski
21-12-2015, 00:09
Hij kan niet zo veel. De UFC legt hem voor wat er gaat gebeuren en dan kan hij op die basis bijtekenen of niet....De enige leverage die hij heeft is zijn free agent status op dit moment. Maar ik denk niet dat die dat die zo sterk is dat hij direct een titelgevecht kan eisen.

In deze vorm en support van Jackson maakt het niet uit of hij direct een titelshot krijgt of nog een opwarmertje tussen door. Super prestatie!

victor45
21-12-2015, 09:48
Echt zitten genieten van Overeem, klasse prestatie!