PDA

View Full Version : Overeem potentiële GOAT?



Suplex
20-12-2015, 10:28
Als overeem zijn titelshot vanacht heeft verdient en hij werdum of Cain verslaat
Dan is overeem qwa prestaties toch wel de GOAT .
4 voormalig ufc kampioenen verslagen
-Brock
-JDS
-mir
-Werdum
-Dream champion
-K1 champion
-strikeforce champion
En dan nog ufc champion
Hoop echt dat hij bijtekend bij de ufc

raoul-gtr
20-12-2015, 10:31
Held is het al alleen jammer dat veel lui hem hier te niet gunnen!
Ik zeg gefeliciteerd alistar!

Capo dei capii
20-12-2015, 10:55
'T was een mooie prestatie van Overeem. En ik gun het hem zeker om UFC champ te worden, maar Greatest of All Time zal die zeker nooit zijn. Daarvoor heeft hij nooit echt jaren lang een top divisie voor gedomineerd. Is echt heel knap dat hij al 20 jaar aan de top staat en de enige Nederlander die vanuit de jaren 90 echt is door gedrongen tot de wereldtop in het MMA. Yvel,Manhoef en dergelijke konden op een goede dag een wereldtopper verslaan maar Alistair is een echte wereldtopper geworden.

Jabdealer
20-12-2015, 11:04
Mwah GOAT weet ik niet maar Alistair krijgt veel te weinig waardering voor zijn prestaties als je het mij vraagt

Als je Badr Hari en Junior Dos Santos KO slaat en Vitor Belfort kan submitten ben je een heule grote in mijn boekje

Dat is de top van de top van de top

LightHeavyWeight
20-12-2015, 11:04
'T was een mooie prestatie van Overeem. En ik gun het hem zeker om UFC champ te worden, maar Greatest of All Time zal die zeker nooit zijn. Daarvoor heeft hij nooit echt jaren lang een top divisie voor gedomineerd. Is echt heel knap dat hij al 20 jaar aan de top staat en de enige Nederlander die vanuit de jaren 90 echt is door gedrongen tot de wereldtop in het MMA. Yvel,Manhoef en dergelijke konden op een goede dag een wereldtopper verslaan maar Alistair is een echte wereldtopper geworden.

En zo is het precies. Een jaar geleden zou hij de UFC nog wel uit gekickt worden en nu alweer de GOAT, het kan verkeren.

Minotauro
20-12-2015, 11:25
Lol, dit topic

Down under
20-12-2015, 11:29
Goat denk ik ook niet, maar zeer indrukwekkend wat de man presteert. Wow! Fedor en Ali verdienen de Goat naam. Ik zag toch een hele andere Overeem gisteren, veel rustiger en gecontroleerd. Voordat hij bij Ufc tekende was hij al door de wol geverfd, maar wat heeft hij 't zwaar gehad zeg. Hij was echt te arrogant / zelfverzekerd geworden, heeft goeie klappen gehad en was eventjes niet de 'big shot' meer. Dit heeft hem goed gedaan. Nu tegen Werdum? Poeh, dat wordt wat hoor. Hij zou het kunnen doen, maar Werdum geeft nog veel meer gas dan bijv JDS. Hij is ook zoveel beter geworden (!) Anyway: een diepe buiging voor Overeem!

viTRTor
20-12-2015, 11:37
Werdum wil echt niet staan met Alistair. Ali is wereld top ondanks dat veel mensen hem dat niet gunnen. Hij heeft geen kin, maar goed die pakt hij zo in dat hij al drie partijen niet geraakt is. De enige logische partij voor de UFC is nu tegen Werdum of Cain.

mario the count
20-12-2015, 11:56
Geen GOAT maar een absolute topper. Na zoveel jaren lichamelijke mishandeling nog aan de top staan, petje af.

lukashenko
20-12-2015, 12:02
Lol, dit topic
doet je pijn he hater!
hoe is je dansje gisteren verlopen ??
veel succes met het volgen van je idool jds
als je na gisteren denkt dat jds altijd schoon is gebleven (hij zag er nogal "zacht" uit)
dan ben je niet alleen een hater maar dan ben je naief en simpel ook nog

lukashenko
20-12-2015, 12:07
laat alistair eerst maar 10 x de belt verdedigen voordat we hem een goat gaan noemen ..
je kan er over discuseren als hij de belt heeft .. die heeft hij nog niet...
hij heeft een knappe prestatie gelevert door jds te verslaan..
alleen denk ik dat jds nu de periode heb die alistair had met bigfoot en travis brown ..
je lichaam laten wennen door natura te draaien ..
ik ben een alistair fan maar ik ga niet te chauvinistisch doen .
alistair heeft wel laten zien een echte top 5 heavyweight te zijn ..
mocht hij ufc gold halen .. dan staat hij bij mij ook in de top 5 beste heavyweight ever ,
maar dat is allemaal mening naturlijk

Tony
20-12-2015, 12:14
Puike prestatie van Overeem. Helemaal te gek.
nu op naar een title shot. WAR Overeem!!!

Suplex
20-12-2015, 12:54
Ik heb het over de GOAT qwa behaalde prestaties en belts die hij gepakt heeft.
geen enkele andere vechter in de wereld heeft gepresteerd wat hij gedaan heeft bij al die top organisaties en ook nog in 2 verschillende disciplines K1 en MMA .
Mocht hij de ufc belt pakken kan je niet om hem heen in een top 3 GOAT .
Fedor heeft jaren lang de HW divisie geregeerd maar alleen in pride.

makavelli
20-12-2015, 12:59
Lol, dit topic

jij bent er zeker goed ziek van dat je je feestje hebt moeten cancelen

train2grow
20-12-2015, 13:20
laat alistair eerst maar 10 x de belt verdedigen voordat we hem een goat gaan noemen ..
je kan er over discuseren als hij de belt heeft .. die heeft hij nog niet...
hij heeft een knappe prestatie gelevert door jds te verslaan..
alleen denk ik dat jds nu de periode heb die alistair had met bigfoot en travis brown ..
je lichaam laten wennen door natura te draaien ..
ik ben een alistair fan maar ik ga niet te chauvinistisch doen .
alistair heeft wel laten zien een echte top 5 heavyweight te zijn ..
mocht hij ufc gold halen .. dan staat hij bij mij ook in de top 5 beste heavyweight ever ,
maar dat is allemaal mening naturlijk

Welke kampioen in de UFC heeft dan 10 titel verdedigen gedaan?
Dus beetje bullshit.
Overeem heeft een geweldige carriere met meer titels dan de meeste vechters in de UFC kunnen laten zien.
Hij is een van de beste ter wereld als hij nu nog de UFC Heavyweight Titel eraan toe kan voegen is het voor mij gewoon GOAT!!

Capo dei capii
20-12-2015, 13:21
Ik heb het over de GOAT qwa behaalde prestaties en belts die hij gepakt heeft.
geen enkele andere vechter in de wereld heeft gepresteerd wat hij gedaan heeft bij al die top organisaties en ook nog in 2 verschillende disciplines K1 en MMA .
Mocht hij de ufc belt pakken kan je niet om hem heen in een top 3 GOAT .
Fedor heeft jaren lang de HW divisie geregeerd maar alleen in pride.

Maar die divisie was wel echt stacked. BigNog in zijn prime 2 keer verslagen. Crocop staand gesloopt. Tis echt super knap wat voor prijzen Alistair heeft gepakt. Maar Strikeforce liepen niet de beste HW rond. De K1 waren de echte toppers er ook niet meer. Blijft een top prestatie maar het niveau was toen minder dan jaren ervoor.

Minotauro
20-12-2015, 13:39
jij bent er zeker goed ziek van dat je je feestje hebt moeten cancelen


Nee absoluut niet. Mooie en indrukwekkende KO. Had het uiteraard niet verwacht, maar heel knap. Alleen GOAT gaat me iets te ver...

lukashenko
20-12-2015, 13:42
Welke kampioen in de UFC heeft dan 10 titel verdedigen gedaan?
Dus beetje bullshit.
Overeem heeft een geweldige carriere met meer titels dan de meeste vechters in de UFC kunnen laten zien.
Hij is een van de beste ter wereld als hij nu nog de UFC Heavyweight Titel eraan toe kan voegen is het voor mij gewoon GOAT!!

vriendelijke vriend
onderaan mijn post staat al dat het natuurlijk een kwestie van mening is
ik zeg erbij dat als hij 10x de belt verdedigt dat hij de absolute goat is ..
nu is het een kwestie van mening .. ik zet er ook al bij dat als hij de ufc belt haalt dat je er al erover kunt discuseren . hij heeft nu de belt nog niet maar hij staat bij mij al top 5 ..
dat je mijn mening als bullshit afwimpelt .beetje respectloos. terwijl ik 1 een alistair fan ben en 2 alistair tegen alle haters ben aan het verdedigen de hele tijd ..door alle moelijke tijden heen ..
ik zei gisteren met de live chat al dat we morgen heerlijke bloemige chauvinisme gaan zien ..
je kan beter iemand kraken die negatief doet over alistair ,. in plaats van een heel realistische post bullshit te noemen ..

en anderson silva heeft 10 x zijn titel verdedigt aangezien je je huiswerk niet goed doet :fp:..http://www.fightmatrix.com/ufc-records/title-defenses/

ook een jon jones die nog geen 30 is .. in mijn ogen onverslagen(tel mat hamil niet als defeat) heeft 8 x zijn titel verdedigt als die straks heavyweight champ word (en daar twijfel ik niet aan ) en die ook lang verdedigt dan heb je een ondisputed goat ..
nu zal het altijd kwestie van mening zijn ...
nogmaals mog alistair straks ufc goud pakken discuseren we nog wel een keer pikkie

T15Boxing
20-12-2015, 13:47
Nee absoluut niet. Mooie en indrukwekkende KO. Had het uiteraard niet verwacht, maar heel knap. Alleen GOAT gaat me iets te ver...

Doet je pijn he hater!? Haha

Werdum had Fedor al ingehaald maar nu kan Overeem er ook tussenin kruipen als hij de titel pakt.

Budokan
20-12-2015, 14:07
Maar Strikeforce liepen niet de beste HW rond.
Werdum, Cormier???
helaas word je geen goat met 14 verliespartijen

leks
20-12-2015, 14:21
Heb net pas kunnen kijken, argh vdomme toch heel mooie hoor, kwam even een 'fuck yeah' uit, hier in me uppie, dus ik gun het Overeem zeker, alhoewel ik Santos niks misgun.

Maar ben zelf ook wat kritisch over Overeem, maar dat is meer omdat hij in potentie zo goed is dat hij inderdaad met een betere kin/stamina/mentaliteit wat het ook is inderdaad een ongelooflijk dominante vechter had kunnen zijn geweest... goat-like.

Maarja dat kun je niet veranderen, blijft een van de meest atletische vechters die er rondlopen, dit was gewoon erg knap... chapeau!

Willem033
20-12-2015, 14:23
Haha, er heeft er eentje een flinke dosis zand in zijn kudtje.

king
20-12-2015, 14:25
Het begint hier steeds meer op sherdog te lijken. Vanaf twee verliespartijen roept iedereen dat je niets bent en moet stoppen. Sla je met een goede hoek een keer iemand neer, dan roepen ze direct dat je de GOAT bent..

T15Boxing
20-12-2015, 14:30
Het begint hier steeds meer op sherdog te lijken. Vanaf twee verliespartijen roept iedereen dat je niets bent en moet stoppen. Sla je met een goede hoek een keer iemand neer, dan roepen ze direct dat je de GOAT bent..

TS geeft duidelijk aan dat het een 'ALS' discussie is. Als Overeem gewoon de UFC titel nog kan pakken na 3 brute KO nederlagen is hij gewoon in de running voor GOAT hoor. Het gaat erom wie je hebt verslagen in je carriere en op wat voor manier, je titels, comebacks etc. Het gaat niet om wie de mooiste record heeft, het is meer dan alleen cijfertjes.

leks
20-12-2015, 14:32
Laten we eerlijk zijn als je, in mma in ieder geval, alle partijen waar Overeem tegen een topvechter heeft gestaan op een rijtje zet, dan is deze win over Dos Santos eerder uitzondering dan regel, toch?

T15Boxing
20-12-2015, 14:40
Laten we eerlijk zijn als je, in mma in ieder geval, alle partijen waar Overeem tegen een topvechter heeft gestaan op een rijtje zet, dan is deze win over Dos Santos eerder uitzondering dan regel, toch?

Topvechters, dus top 5 en top 10? Rogers, Werdum, Lesnar, Silva, Browne, Santos en mischien mis ik er een paar, maar het lijkt erop dat Overeem 4-2 is tegen toppers in HW laatste paar jaren. En hij deed het ook uitstekend in K-1 maar dat terzijde.

Willem033
20-12-2015, 14:41
Hoezo, Overeem heeft gewoon pech gehad en soms domme beslissingen gemaakt tijdens een gevecht.
Die partij tegen Browne had gestopt kunnen worden, hij liet zich gaan en sloeg zich leeg.
Big foot was ook een onnodige loss, voor de ko domineerde hij de partij.

En de man die nu in de ufc de belt heeft zijn laatste loss kwam van Alistair.

Ik was ook sceptisch en had het niet verwacht, maar daar bij jackson zit hij op zijn plek.

Willem033
20-12-2015, 14:43
En daarbij wil ik wel eens zien hoe Werdum is na het nieuwe testen, een hoop brazillianen vallen door de mand, behalve rds.

T15Boxing
20-12-2015, 14:48
En daarbij wil ik wel eens zien hoe Werdum is na het nieuwe testen, een hoop brazillianen vallen door de mand, behalve rds.

Wie is Rafael Dos Santos?

Willem033
20-12-2015, 15:15
Waar staat dos santos?
Typefout. De s zit naast de a.
Hup naar t boks forum jij.

T15Boxing
20-12-2015, 15:30
Boks, 'swa'.

Mattie73
20-12-2015, 15:50
Wat een parodie op vechtsport die 1e ronde. Ze deden beide echt helemaal niets. Dat kan toch niet!!

largo0
20-12-2015, 15:53
-ALS hij de ufc titel haalt dan is dat bijzonder uitzonderlijk.

Ufc, strikeforce, dream en K1.

Al moet ik zeggen dat K1 dat jaar wel heel makkelijk ging. Tyrone had ze eerste echte test tegen kaliber zwaargewicht, Saki was geblesseerd en Aerts was helemaal kapot na zijn partij tegen schilt en durfde eigenlijk niet tegen Alistair. Maar toch een mma'er die het uitstekend heeft gedaan in het kickboxen, dat zouden de andere hw's niet kunnen. Met kerst op de taart Badr Hari knock out slaan.

Budokan
20-12-2015, 17:33
-ALS hij de ufc titel haalt dan is dat bijzonder uitzonderlijk.

Ufc, strikeforce, dream en K1.

Al moet ik zeggen dat K1 dat jaar wel heel makkelijk ging. Tyrone had ze eerste echte test tegen kaliber zwaargewicht, Saki was geblesseerd en Aerts was helemaal kapot na zijn partij tegen schilt en durfde eigenlijk niet tegen Alistair. Maar toch een mma'er die het uitstekend heeft gedaan in het kickboxen, dat zouden de andere hw's niet kunnen. Met kerst op de taart Badr Hari knock out slaan.

Helemaal mee eens, vooral kerst op de taart!

VivaLaStef
20-12-2015, 17:35
Helemaal mee eens, vooral kerst op de taart!
Wie wilt dat nou niet? Kerst op de taart!

pronk
20-12-2015, 17:42
Hoezo, Overeem heeft gewoon pech gehad en soms domme beslissingen gemaakt tijdens een gevecht.


Heeft totaal niks met pech te maken,

Nelisje
20-12-2015, 20:57
Er is de afgelopen 2 a 3 jaar wel veel veranderd, Cain en Junior hebben niet veel gevochten en hebben niet echt een ritme. Zoals Overeem dat ook niet had na zijn schorsing. Werdum moet mogelijk zijn, maar Werdum is wel meer allround dan tijdens hun eerste gevecht. Er is een serieuze kans dat Overeem de titel kan halen op dit moment. Maar of hij hem ook 1 of 2 jaar vast kan houden denk ik niet.

Verder zal Overeem nooit de GOAT worden, daarvoor heeft hij simpelweg te veel verloren.

Briant
20-12-2015, 22:15
Er is de afgelopen 2 a 3 jaar wel veel veranderd, Cain en Junior hebben niet veel gevochten en hebben niet echt een ritme. Zoals Overeem dat ook niet had na zijn schorsing. Werdum moet mogelijk zijn, maar Werdum is wel meer allround dan tijdens hun eerste gevecht. Er is een serieuze kans dat Overeem de titel kan halen op dit moment. Maar of hij hem ook 1 of 2 jaar vast kan houden denk ik niet.

Verder zal Overeem nooit de GOAT worden, daarvoor heeft hij simpelweg te veel verloren.

Je bedoelt het tweede gevecht, het eerste won Werdum op kimura.

Suplex
20-12-2015, 22:45
Er is de afgelopen 2 a 3 jaar wel veel veranderd, Cain en Junior hebben niet veel gevochten en hebben niet echt een ritme. Zoals Overeem dat ook niet had na zijn schorsing. Werdum moet mogelijk zijn, maar Werdum is wel meer allround dan tijdens hun eerste gevecht. Er is een serieuze kans dat Overeem de titel kan halen op dit moment. Maar of hij hem ook 1 of 2 jaar vast kan houden denk ik niet.

Verder zal Overeem nooit de GOAT worden, daarvoor heeft hij simpelweg te veel verloren.

ik heb het ook over goat qua prestaties stel dat hij de titelpakt is er niemand die hem dat nog nadoet.

carlo1
20-12-2015, 23:00
Ben ik nou de enige die vanmorgen ging kijken of er al video's van deze fightnight gepost waren en door deze topic de uitslag van alistair al wist

Lionheart
20-12-2015, 23:19
Ik zou Alistair VS Fedor willen zien op het Rizin gala volgende week. En na te te winnen van Fedor terug naar de UFC voor z'n nieuwe contract.

BIG Lebowski
21-12-2015, 00:25
Ik zou Alistair VS Fedor willen zien op het Rizin gala volgende week. En na te te winnen van Fedor terug naar de UFC voor z'n nieuwe contract.

Je was me net voor. Fedor vs. Cees was toen dé partij waar iedereen het over had. Stel je voor......AT LAST....Overeem vs Fedor.

hankmoody
21-12-2015, 01:33
Ben ik nou de enige die vanmorgen ging kijken of er al video's van deze fightnight gepost waren en door deze topic de uitslag van alistair al wist

Op fightnext.com kan je ook MMA gevechten bekijken, staan er vrij snel op meestal.

train2grow
21-12-2015, 08:13
vriendelijke vriend
onderaan mijn post staat al dat het natuurlijk een kwestie van mening is
ik zeg erbij dat als hij 10x de belt verdedigt dat hij de absolute goat is ..
nu is het een kwestie van mening .. ik zet er ook al bij dat als hij de ufc belt haalt dat je er al erover kunt discuseren . hij heeft nu de belt nog niet maar hij staat bij mij al top 5 ..
dat je mijn mening als bullshit afwimpelt .beetje respectloos. terwijl ik 1 een alistair fan ben en 2 alistair tegen alle haters ben aan het verdedigen de hele tijd ..door alle moelijke tijden heen ..
ik zei gisteren met de live chat al dat we morgen heerlijke bloemige chauvinisme gaan zien ..
je kan beter iemand kraken die negatief doet over alistair ,. in plaats van een heel realistische post bullshit te noemen ..

en anderson silva heeft 10 x zijn titel verdedigt aangezien je je huiswerk niet goed doet :fp:..http://www.fightmatrix.com/ufc-records/title-defenses/

ook een jon jones die nog geen 30 is .. in mijn ogen onverslagen(tel mat hamil niet als defeat) heeft 8 x zijn titel verdedigt als die straks heavyweight champ word (en daar twijfel ik niet aan ) en die ook lang verdedigt dan heb je een ondisputed goat ..
nu zal het altijd kwestie van mening zijn ...
nogmaals mog alistair straks ufc goud pakken discuseren we nog wel een keer pikkie

Mijn fout Lukashenko, niet helemaal 100% gelezen...

bryan
21-12-2015, 09:23
Schrap anders de titels van de lijst onder PED's..... want van die 130 ubereem is niets meer over. Ik snap niet dat mensen hem maar blijven ophemelen...

fww
21-12-2015, 09:36
ik ben ook geen grote fan van overeem (gedrag en nu al helemaal niet hoe die vecht) maar we kunnen er toch niet om heen mocht hij deze titel pakken is het toch wel een unieke prestatie en in mijn ogen val je dan wel in een rijtje GOAT..

maar goed we doen als of hij al van werdum heb gewonnen, bedoel knappe prestatie al vond ik JDS er verdomd slecht bij lopen.

maar nogmaals respect voor ze prestatie

Suplex
21-12-2015, 10:05
Schrap anders de titels van de lijst onder PED's..... want van die 130 ubereem is niets meer over. Ik snap niet dat mensen hem maar blijven ophemelen...

Zeker is dat iets dat meespeelt maar ff realistisch? Denk dat minimaal 80 % van alle vechters aan de peds zaten dus voor mij maakt het niet uit.
Kijk naar de lijst met ufc en pride toppers van de afgelopen 15 jaar en toppers in de K1 zijn toch bijna allemaal anabooltjes geweest.
Is pas sinds de laatste jaren dat ze het streng aanpakken binnen de ufc bij pride en K1 hadden ze helemaal nog nooit van testen gehoord

LightHeavyWeight
21-12-2015, 10:49
Zeker is dat iets dat meespeelt maar ff realistisch? Denk dat minimaal 80 % van alle vechters aan de peds zaten dus voor mij maakt het niet uit.Kijk naar de lijst met ufc en pride toppers van de afgelopen 15 jaar en toppers in de K1 zijn toch bijna allemaal anabooltjes geweest.Is pas sinds de laatste jaren dat ze het streng aanpakken binnen de ufc bij pride en K1 hadden ze helemaal nog nooit van testen gehoord100 %, zeker in HW. Bijna onmogelijk om op 115 kg te lopen en 5x5 rondes cardio te hebben.

e-type
21-12-2015, 11:21
Schrap anders de titels van de lijst onder PED's..... want van die 130 ubereem is niets meer over. Ik snap niet dat mensen hem maar blijven ophemelen...


Omdat Ubereem in het verleden andere vechters op PEDs ook naar huis sloeg. En nu als Econoreem weer een mooie w-streak heeft neergezet. Alleen na het stoppen met PEDs heeft ie het even lastig gehad (o.a. tegen een Bigfoot op PEDs, geen schande). Voorlopig niets dan respect voor Overeem.

Wiseguy
21-12-2015, 12:37
GOAT? Hij heeft 14 losses.


https://www.youtube.com/watch?v=D4t3EG8Pnco

Lionheart
21-12-2015, 13:03
Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.

Suplex
21-12-2015, 14:44
GOAT? Hij heeft 14 losses.


Ja idd maar als je goed leest heb ik het over zijn prestaties en behaalde titels mocht hij de ufc belt pakken
Is hij toch zoals Joe rogan het altijd zegt:
" the most decoratet fighter in the ufc ever"

T15Boxing
21-12-2015, 16:02
Sugar Ray Robinson: 12 losses(niet gelijk denken dat ik hem met Overeem vergelijk). Het gaat om meer dan alleen cijfertjes.

my2cents
21-12-2015, 17:23
Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.

Wacht even... Dus Fedor heeft bij pride alleen maar tegen pannenkoeken gestaan maar Overeem daar alleen maar tegen toppers?? Righhhttt:whistling:

Nelisje
21-12-2015, 17:48
Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.

Die freaks en pannenkoeken zaten erbij ja, maar hij heeft ook tegen grootheden in hun prime gevochten. Hoeveel mensen heeft hij verslagen die daarvoor of daarna UFC heavyweight kampioen geweest zijn. Fedor ging naar de grond met big Nog.. Staand met Cro cop.. Dus ja Fedor blijft voor mij altijd de GOAT.

Willem033
21-12-2015, 17:50
Wacht even... Dus Fedor heeft bij pride alleen maar tegen pannenkoeken gestaan maar Overeem daar alleen maar tegen toppers?? Righhhttt:whistling:
Haha, Alistair heeft ook de altijd gevaarlijke Tony Silvester op zijn lijst staan ��

Capo dei capii
21-12-2015, 18:28
Ik persoonlijk vindt dat er in het MMA geen GOAT is. Tis nog steeds een relatief jonge sport en is al heel erg geëvolueerd de afgelopen jaren. Er waren wel vechters die op sommige momenten p4p de sterkste waren alleen kun je de tijd van nu niet vergelijken met 10 of 20 jaar terug.

king
21-12-2015, 19:56
Ja dan vraag ik me toch af hoe de meeste mixfight vrienden het hier bekijken.

Of een GOAT (Fedor) met almost clean winningstreak tegen freaks en pannekoeken uit de Pride era en nu vechtend tegen gasten als een Singh Jaideep of een GOAT (Overeem) met 14 losses en altijd al sinds het begin tegen toppers gestaan en sindsdien actief is.

http://replygif.net/i/633.gif

pronk
21-12-2015, 21:34
Gewoon Nee!

Anderson
21-12-2015, 21:54
Fanboys leven in een fantasy world.

Lionheart
21-12-2015, 23:35
Voor mij is er 1 GOAT en dat is Mohammed Ali!

En het MMA is idd een relatief "jonge" sport om het nu al over een GOAT te hebben, en dat is mijn mening.

Willem033
22-12-2015, 00:59
Zie dat er al een paar keer is gezegd dat je geen GOAT word met 14 losses.
Maar bijna al die losses waren op LHW.
Als Heavyweight is Alistair 20-4.
En als je kijkt dat hij toch namen als JDS, Brock, Werdum en Mir heeft verslagen, die allemaal de belt hebben gehad dan ben ik van mening dat als hij nu die titel pakt dat die wat mij betreft in aanmerking komt als GOAT.

pronk
22-12-2015, 01:19
Fanboys leven in een fantasy world.

haha ach ooit worden ze wakker.

lukashenko
22-12-2015, 01:19
omdat de sport zo jong is is de argument voor goat inderdaad echt discutabel .fedor sprong er met kop en schouders uit in de eerste decade om zo maar te zeggen .en werd hij globaal als goat en meest gevreesde man ter wereld erkend .een decade verder spring in mijn ogen anderspn silva eruit .. maar niet boven fedor uit ..(in mijn mening)nu de sport de laatse ontwikkelingen doorgaat en ze vanaf de basic met all round mma beginnen ..heb je een paar gevaarlijke contenders en legendes bij gekregen ..jon jones is er een om in de gaten te houden dat kan greatness worden . conor mc gregor kan greatness worden . alistair als hij ufc gold haalt .. dan behaalt hij instandly legende status . maar om dan gelijk te zeggen dat hij met kop en schouders boven fedor en silva uitsteek ... niet in mijn mening ..zoals ik in mijn eerste post aangeeft moch alistair een goede ufc title defence serie houden kan hij goat worden .. maar daar zijn we nog lang niet .. dus laten we lekker pot voor pot bekijken en niet te chauvinistisch worden .ik ben al heel blij en super trost dat alistair uit amesfoort .. de enge jds heeft neergeslagen en eventueel voor gold kan vechten .al zou fedor tussendoor pakken met nieuwjaar of een show later wel goed zijn voor zijn cv .. alistair heeft keuzes nu en zoals mcgregor zecht keuzes zijn goed voor een vechter..

LightHeavyWeight
22-12-2015, 07:43
Er zijn bijna geen GOAT's, alleen in polstok hoogspringen misschien die Bubka die jaren wereldrecords bleef verbeteren maar verder bestaan ze niet. Zelfs nu met Messi op de voetbalvelden is er geen GOAT omdat niet alle mensen dezelfde perceptie hebben. Dus het is een never ending story om hierover door te gaan want iedereen heeft er een andere mening over.

mario the count
22-12-2015, 09:01
Voor mij is er 1 GOAT en dat is Mohammed Ali!

En het MMA is idd een relatief "jonge" sport om het nu al over een GOAT te hebben, en dat is mijn mening.
In het boksen zou ik dan weer eerder gaan voor Mayweather.

Lionheart
22-12-2015, 10:46
Idd, een Mayweather zou ook makkelijk de titel van GOAT kunnen dragen.

YoMarK
22-12-2015, 14:50
GOAT vind ik zo'n beladen term.

Maar wat Alistair gepresteerd heeft is redelijk uniek te noemen.

Glen
22-12-2015, 16:10
Sugar Ray Robinson: 12 losses(niet gelijk denken dat ik hem met Overeem vergelijk). Het gaat om meer dan alleen cijfertjes.
Owwwwww T15Boxing, nu raak je een gevoelige snaar bij me...
Sugar Ray...zijn eerste verlies kwam pas in zijn 40ste partij!
Zijn tweede verlies kwam in zijn 132ste partij...
En hij heeft er trouwens 19 verloren..
(Maar ik begrijp je wel hoor!)
Overeem is geen GOAT....

T15Boxing
22-12-2015, 16:20
Zie dat er al een paar keer is gezegd dat je geen GOAT word met 14 losses.
Maar bijna al die losses waren op LHW.
Als Heavyweight is Alistair 20-4.
En als je kijkt dat hij toch namen als JDS, Brock, Werdum en Mir heeft verslagen, die allemaal de belt hebben gehad dan ben ik van mening dat als hij nu die titel pakt dat die wat mij betreft in aanmerking komt als GOAT.

Goed punt over zijn HW record. Titel pakken van Werdum, ook nog een winst erbij tegen Cain, Arlovski, Barnett en mischien een paar verlies partijen wreken en hij is zeker in de running voor GOAT. Als hij zo ver komt kan ik alleen Werdum een argument geven. Fedor en Nog niet.

Overhand Right
22-12-2015, 18:49
Fedor is de absolute GOAT.

Jones potentiële opvolger.

Een GOAT heeft geen glazen kin...

LightHeavyWeight
22-12-2015, 19:23
GOATS hebben geen record van 1-3 in Strikeforce.

pronk
22-12-2015, 19:53
Fedor is de absolute GOAT.

Jones potentiële opvolger.

Een GOAT heeft geen glazen kin...

Ik zie Jones ook echt als de grote GOAT mog hij zo door gaan.

viTRTor
22-12-2015, 23:37
De enige echte mma goat, die buiten win streaks ook nog buiten de ring een held is/was en die van alle doping schandalen weg is gebleven is GSP. Daar kan geen Anderson Silva (doping) Jones (drugs, onsportief en justitie) en Fedor (hopeloos mislukt in de USA, en pride was toch een groot circus ondanks de wins tegen Nog, crocop etc)

GSP wordt vaak vergeten maar heeft naar mijn idee het meest betekend voor de sport zoals hij is.

Nelisje
24-12-2015, 03:08
Als het niet Fedor zou zijn dan mag het inderdaad GSP zijn.

Jon Jones zal het niet worden omdat hij 1 belangrijk aspect mist en dat is respect voor de sport. Hij zit continu mensen in de ogen te prikken, nare trappen uit te voeren. Hij is niet echt een uithangbord voor de sport, dronken rijden... af en toe een snuifje doen. De GOAT moet een uithangbord voor de sport zijn, iemand die de negatieve aandacht t.o.v. de sport kan counteren door een rolmodel te zijn.

R.D.N
24-12-2015, 10:32
Alistair nu tegen Cain en dan tegen Wedrum voor de Titel.
Dan is die de Baas.

YoMarK
24-12-2015, 10:33
Ik gooi er ook maar even iemand bij: https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Vovchanchyn
(Igor was slechts 1.73, en vind dat ie vaak vergeten wordt in dit soort discussies)


Imho met 22 partijen(Jon Jones) kan je nog geen GOAT status bereiken. Ik zet zelf de grens even op 30.

Minotauro
24-12-2015, 12:41
Twee jaar geleden was het of Anderson Silva of Fedor. Nu wordt Anderson Silva totaal niet genoemd en iemand die elke partij of welterweight saai wist te maken wel, en nog wel als GOAT. GSP is voor mij sowieso geen GOAT. Een JJ, Khabib of McGregor kunnen allemaal nog GOAT worden, maar GSP vanwege zijn dominantie op de vloer? En dan de hele partij on top en dan de GOAT? No way

Willem033
24-12-2015, 13:45
Twee jaar geleden was het of Anderson Silva of Fedor. Nu wordt Anderson Silva totaal niet genoemd en iemand die elke partij of welterweight saai wist te maken wel, en nog wel als GOAT. GSP is voor mij sowieso geen GOAT. Een JJ, Khabib of McGregor kunnen allemaal nog GOAT worden, maar GSP vanwege zijn dominantie op de vloer? En dan de hele partij on top en dan de GOAT? No way

haha jij volgt zeker mma evenlang als dat je account hier oud is.

Minotauro
25-12-2015, 04:55
Willem, in plaats van dat je inhoudelijk reageert moet je weer haantjesgedrag vertonen. Ik ben sowieso langer lid dan jij, plus ik ben hiervoor twee x gebanned. Als je vanuit zo n kort stukje tekst zo n conclusie durft te trekken, dan ben je vooral ontwetend of onontwikkeld. Kom maar terug als je wat te zeggen hebt waarop ik inhoudelijk kan reageren ipv met zulke losse flodders te komen

tarantula
25-12-2015, 14:29
Zit net die ko van overeem nog eens te bekijken, let niet op de motoriek maar die ko heeft wat mike tysonachtig.
Hij ontwijkt de jab mooi stapt tegelijkertijd met zijn rechterbeen mee terwijl hij die hoek maakte, iets wat tyson soms deed maar dan met zijn rechterhoek en rechterbeen.

https://www.youtube.com/watch?v=qHA8D7h_K_k

Willem033
25-12-2015, 16:38
Willem, in plaats van dat je inhoudelijk reageert moet je weer haantjesgedrag vertonen. Ik ben sowieso langer lid dan jij, plus ik ben hiervoor twee x gebanned. Als je vanuit zo n kort stukje tekst zo n conclusie durft te trekken, dan ben je vooral ontwetend of onontwikkeld. Kom maar terug als je wat te zeggen hebt waarop ik inhoudelijk kan reageren ipv met zulke losse flodders te komen
* onwetend.

Suplex
25-12-2015, 17:23
Zit net die ko van overeem nog eens te bekijken, let niet op de motoriek maar die ko heeft wat mike tysonachtig.
Hij ontwijkt de jab mooi stapt tegelijkertijd met zijn rechterbeen mee terwijl hij die hoek maakte, iets wat tyson soms deed maar dan met zijn rechterhoek en rechterbeen.

https://www.youtube.com/watch?v=qHA8D7h_K_k

dat was idd een perfect uitgevoerde techniek uit het schoolboekje en exact op het goeie plekje, het puntje van de kin

pronk
25-12-2015, 17:44
Twee jaar geleden was het of Anderson Silva of Fedor. Nu wordt Anderson Silva totaal niet genoemd en iemand die elke partij of welterweight saai wist te maken wel, en nog wel als GOAT. GSP is voor mij sowieso geen GOAT. Een JJ, Khabib of McGregor kunnen allemaal nog GOAT worden, maar GSP vanwege zijn dominantie op de vloer? En dan de hele partij on top en dan de GOAT? No way

2X Fedor zal idd altijd wel in de running blijven voor GOAT , Silva door zijn drug schandaal zal men minder zien als GOAT, GSP tja hij was goed in wat hij deed Lay end Pray, maar GOAT no way.

e-type
25-12-2015, 17:57
* onwetend.

*onderontwikkeld


Onze Mixfight spellings-nazi is aardig de weg kwijt.

Willem033
25-12-2015, 18:50
Ach, misschien is onze Minotauro zelf een beetje ontwetend en onontwikkeld.
En dan zeuren dat hier fouten worden gemaakt met het typen van namen van vechters ��

Willem033
25-12-2015, 18:58
In de laatste jaren van zijn carrière was GSP weinig spektakel, daar ben ik het volledig mee eens, maar volgens mij vergeten mensen de vette partijen tegen Hughes, Serra, BJ en Fitch en ik zal er nog wel een paar vergeten.

The Company
25-12-2015, 19:41
In MMA veranderen de zaken zo snel dat je iemand zijn carrière eigenlijk pas moet beoordelen als die is afgelopen. Je zou bijvoorbeeld de reacties na gevechten tegen Bigfoot of Rothwell is moeten vergelijken met dit topic.:lol:

Overeem heeft relatief veel verloren maar hij heeft ook tegen de allerbeste gestaan op LHW, HW en in K1. In het onderstaande lijstje staan genoeg vechters die ook in een GOAT lijstje van HW of LHW divisie terug komen. Hij heeft een beetje een vergelijkbaar record met Robbie Lawler, naar mijn mening geen GOAT omdat hij te veel verloren heeft maar wel een baas die iedereen KO kan slaan en hopelijk word Overeem net als Lawler in 2016 UFC kampioen.

Liddell,
Lil Nog 2x,
Belfort 2x,
Kharitov 2x
Shogun 2x
Werdum 2x
Arona
Cro cop
Lesnar
JDS
Bigfoot
Mir
Travis Browne
Rothwel
Hunt

en in K1

Hari 2x
Aerts 2x
Saki
Bonjasky

SpelPlan
25-12-2015, 19:56
Ik denk dat je als GOAT ook een tijd dominant geweest moet zijn terwijl je tegen de cream of the crop vocht.

Overeem zal eerst de titel moeten pakken en dan 4-5 keer succesvol verdedigen en dan kunnen we voorzichtig over de heavyweight GOAT gaan spreken. Maar hij is op basis van z'n K1, Dream en Pride belts sowieso al een van de meest succesvolle heavyweights ooit die ook nog eens nu relevant is.

Persoonlijk is Fedor nog altijd een held maar als ik probeer objectief te kijken kom ik uit op GSP, Anderson Silva en Jon Jones. Vind het moeilijk om de absolute GOAT te kiezen, wat mij betreft delen ze hem voorlopig.

Mocht Jones de belt terugpakken van DC, vervolgens naar heavyweight gaan (wat ik heel erg hoop) en dan de titel pakken en een aantal keer succesvol verdedigen denk ik dat hij de absolute GOAT zal zijn tot nu toe. Zou het hem als persoon niet gunnen maar heb wel groot respect hoe hij als vechter het toch weer iedere keer voor elkaar krijgt. Ook als het flink tegen zat en hij diep moest graven om terug te komen.

Ik heb het idee dat het ook moeilijker is om tegenwoordig voor langere tijd de top dog te zijn. Als ik zie wat voor moordenaars in elke divisie er rondlopen en hoe snel best jonge gasten omhoog komen en contenders zijn denk ik dat de tijd dat iemand jaren lang de belt vasthoudt wel een beetje voorbij is. Had eigenlijk gedacht dat Weidman de komende tijd wel goed in het zadel zou zitten. Viel tegen.

Justforu
26-12-2015, 11:20
Niemand is Goater dan Chuck. Check de feiten.

mario the count
26-12-2015, 12:02
Niemand is Goater dan Chuck. Check de feiten.
Norris?

Klassikl
26-12-2015, 12:09
Naar mijn mening heeft Overeem gewoon te veel belangrijke partijen verloren om als Goat genoemd te worden.

e-type
26-12-2015, 12:29
Norris?hahahaha!.slotje.

pronk
26-12-2015, 17:56
Naar mijn mening heeft Overeem gewoon te veel belangrijke partijen verloren om als Goat genoemd te worden.

Dat is een feit!

Justforu
26-12-2015, 19:37
Dat is een feit!
Yvel in zijn prime ontweken.

Einde go at discussies

Justforu
26-12-2015, 19:44
Norris?

Er zijn vechters die zich terugtrokken toen ze de NAAM hoorden in een toernooi. Zoek het maar op

pronk
26-12-2015, 20:20
Yvel in zijn prime ontweken.

Einde go at discussies

Ik zou niet weten als hij Yvel heeft ontweken, maar dat is precies een vechter waar hij het naar mijn mening van gewonnen zou hebben.

Justforu
26-12-2015, 20:53
Ekte liefhebber komt er nooit achter

Justforu
26-12-2015, 20:58
scarebana . Rijdt in rolstoel. Degene verantwoordelijk heeft mijn respect.

M.M.A fightworld
02-01-2016, 02:39
Overeem , leuke vechter, maar je weet niet welke overeem de volgende x de kooi instapt.
Soms een beest en soms staat i wat te kloten. Ik zeg geen GOAT.

- Fedor
- A.Silva

Verlies partij, doping of wat dan ook.
Dit zijn naar mijn mening toch wel de namen.GOAT

Suplex
03-01-2016, 20:33
Wie is de volgende tegenstander voor overeem nu miocic de volgende titelshot krijgt ?
verliezer cain/werdum ?

Willem033
03-01-2016, 20:45
Ik geloof nooit dat de ufc Miocic een shot geeft.
Miocic is bij het grote publiek totaal onbekend, Overeem daarentegen is een gevestigde naam.
Daarbij komt, Alistair is nu op een 3 fight win streak, Miocic maar 2.
Miocic verloor van JDS, waar Overeem JDS ko sloeg.
En ik denk dat Alistair een sterke positie heeft in zijn contract onderhandelingen, want ik denk niet dat Dana hem graag naar Scott Coker ziet vertrekken nadat hij hun nummer 2 ko heeft geslagen.
In zijn nieuwe contract dwingt Alistair een title shot af, kan niet anders.

Willem033
03-01-2016, 20:49
http://forums.sherdog.com/threads/do-you-believe-dana-when-he-says-stipe-is-getting-the-next-title-shot.3142497/page-1

mario the count
03-01-2016, 21:07
Ik zou zeggen, Overeem vs Miocic. Beide weinig tot geen schade opgelopen in hun laatste partij. Daarnaast vecht Cain toch eerst nog tegen Werdum voor de titel.

Suplex
03-01-2016, 21:27
Dana white bevestig in het "event recap" interview dat miocic de volgende is voor een titelshot.
Na de partij schreeuwt miocic naar white dat hij een titelshot wilt en roept miocic :" are we on the same paige".
Tijdens de persconferentie zegt Dana white tegen miocic : " we are on the same paige" en schudde daarop de hand van miocic.

Suplex
03-01-2016, 22:13
http://youtu.be/OwQd4muqRfIBij 5:00 zegt Dana dat stipe de volgende titelshot

Willem033
03-01-2016, 22:27
Dana white bevestig in het "event recap" interview dat miocic de volgende is voor een titelshot.
Na de partij schreeuwt miocic naar white dat hij een titelshot wilt en roept miocic :" are we on the same paige".
Tijdens de persconferentie zegt Dana white tegen miocic : " we are on the same paige" en schudde daarop de hand van miocic.

Paige vanzant?
Dus Dana gaf toe dat ze op dezelfde Paige zitten.
naughty girl.

viTRTor
03-01-2016, 22:27
Hij beloofde Tate ook een shot. En zo kan ik nog wel vijf mensen bedenken bij wie het niet is waar gemaakt.

Willem033
04-01-2016, 03:45
T zou belachelijk zijn iemand een title shot te geven die op een 2 fight win streak is terwijl er een ander op een 3 win streak zit en die heeft net de nummer 2 KO geslagen.
Ik lees het ook veel op andere fora, Stipe heeft 0,0 marketing waarde, en marketing waarde heeft Alistair wel.
En daar draaithet bij de ufc om.

T15Boxing
04-01-2016, 08:05
Blijkbaar kun je tegenwoordig gewoon krijgen wat je wilt als je je grote muil opent en ervoor smeekt.

e-type
04-01-2016, 10:36
Miocic is al langer bezig om zich in de picture te krijgen voor een title shot. Maar Dana heeft al een paar keer aangegeven dat ie gewoon te saai en onbekend is. UFC gaat voor entertainment en daarom hoop ik dat de bekendere Overeem een kans krijgt. Maar Overeem ligt niet goed bij Dana na al z'n leugens en PED misbreuk en vecht nu ook heel voorzichtig (zie o.a. z'n eerste ronde tegen JDS) dus het kan volgens mij nog alle kanten op.
Misschien moet Bas Boon maar weer de onderhandeling beginnen. Die heeft 'm ook de $500k per gevecht bezorgd. Toch, Bas?

YoMarK
04-01-2016, 10:57
Overeem heeft het probleem dat hij geen gevechten op z'n contract meer heeft. Na z'n laatste winst over JDS heeft hij op zich een goede onderhandelingspositie, maar ik denk dat Stipe gebruikt gaat worden door de UFC om Overeem's contract uit te kleden.
Als Overeem geen water bij de wijn doet krijgt Stipe z'n titleshot.

Vandaan
04-01-2016, 11:53
Overeem heeft het probleem dat hij geen gevechten op z'n contract meer heeft. Na z'n laatste winst over JDS heeft hij op zich een goede onderhandelingspositie, maar ik denk dat Stipe gebruikt gaat worden door de UFC om Overeem's contract uit te kleden.
Als Overeem geen water bij de wijn doet krijgt Stipe z'n titleshot.

X2. Als ze Overeem nu publiekelijk een titleshot zouden aanbieden dan wordt zijn onderhandelingspositie veel te sterk, dus dat zouden ze nooit doen. Ik kan me goed voorstellen dat als Overeem er één deze weken uitkomt met de UFC dat hij opeens toch de titleshot krijgt ipv Miocic.

Willem033
04-01-2016, 11:58
Op welke manier kan Stipe gebruikt worden om Alistair zijn contract uit te kleden?
Overeem heeft meerdere opties, Bellator, Glory, Rizin.
En dat zijn organisaties waar je gewoon met je eigen sponsoren aan mag komen, daar wordt er geen reebok door je strot geduwd.

e-type
04-01-2016, 12:11
Overeem heeft het probleem dat hij geen gevechten op z'n contract meer heeft. Na z'n laatste winst over JDS heeft hij op zich een goede onderhandelingspositie, maar ik denk dat Stipe gebruikt gaat worden door de UFC om Overeem's contract uit te kleden.
Als Overeem geen water bij de wijn doet krijgt Stipe z'n titleshot.

Inderdaad nog genoeg mogelijkheden voor beide.

Suplex
04-01-2016, 12:59
Op welke manier kan Stipe gebruikt worden om Alistair zijn contract uit te kleden?
Overeem heeft meerdere opties, Bellator, Glory, Rizin.
En dat zijn organisaties waar je gewoon met je eigen sponsoren aan mag komen, daar wordt er geen reebok door je strot geduwd.

Glory??😂😂😂
Ik weet dat rico Verhoeven voor zijn partij in Amsterdam €75.000,- kreeg voor dat geld komt overeem zijn bed niet uit.

Klassikl
04-01-2016, 13:43
Moet wel heel raar lopen wil Miocic niet zijn titelshot krijgen.

YoMarK
04-01-2016, 14:23
Op welke manier kan Stipe gebruikt worden om Alistair zijn contract uit te kleden?
Overeem heeft meerdere opties, Bellator, Glory, Rizin.
En dat zijn organisaties waar je gewoon met je eigen sponsoren aan mag komen, daar wordt er geen reebok door je strot geduwd.
Glory en Rizin zijn nu niet echt betrouwbare partijen. Weet jij of ze er over 6 maanden of een jaar nog zijn, en hoeveel evenementen/shows ze geven per jaar? Met de UFC is van alles mis, maar ze houden wel gegarandeerd een groot aantal shows per jaar waar je potentieel kan vechten.
Bellator is een optie, maar de HW divisie spreek niet echt tot de verbeelding. Sterker nog, Vitaly Minakov(Bellator HW kampioen) heeft op 4 april 2014(ja 2 duizend veertien) z'n belt voor het laatst verdedigd.
Kortom: de UFC is zo slecht nog niet. Tenzij hij alleen nog 1x wil cashen bij Rizin, en daarna wil stoppen.

pronk
04-01-2016, 16:06
Glory??
Ik weet dat rico Verhoeven voor zijn partij in Amsterdam €75.000,- kreeg voor dat geld komt overeem zijn bed niet uit.

dat is Overeem zijn KO bonus op JDS :)