PDA

View Full Version : Nate Diaz says UFC told him Conor McGregor fight "is on"



Fighter1212
21-12-2015, 03:55
https://youtu.be/6OcpWnKbsSw

hankmoody
21-12-2015, 13:59
Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen, lijkt me niet eerlijk voor Frankie.

Tykill
22-12-2015, 00:57
Ga toch weg man, Nate heeft niets in te brengen.

LightHeavyWeight
22-12-2015, 08:39
Die Nate lult maar een eind heen, leuk dat hij Johnson eruit gebokst heeft met simpele combo's maar hij probeert zichzelf (terecht) alleen maar te verkopen. Ook afgetraind heeft hij niks in te brengen tegen jongens als Dos Anjos en Conor.

fww
22-12-2015, 10:32
denk dat nate wel verassend uit de hoek kan komen hierin.. 1 ding waarom het zeker moet gebeuren PERSCONF.

mario the count
22-12-2015, 12:30
denk dat nate wel verassend uit de hoek kan komen hierin.. 1 ding waarom het zeker moet gebeuren PERSCONF.
Conor pakt hem zowel verbaal in de persconferentie, als fysiek in de octagon. Nate praat veel tijdens de persconferentie, maar verder dan wat scheldwoorden met een droopy stem komt hij niet. Maar goed dat die gast kan knokken want ik zou het nog niet aandurven om mijn tuin te laten schoffelen door hem.

carlo1
22-12-2015, 13:04
punt bij de broertjes Diaz is dat zij conor ook gerust een pak slaag geven bij een persconferentie of de weging of zo. dat ze dan geschorst worden oid nemen ze dan maar voor lief. Nate en nick pikken het nooit wat conor allemaal zegt

fww
22-12-2015, 13:15
nee precies dat bedoel ik.

ik vind het wel leuk dat mensen nate direct afschrijven en dat hij geen kans heb, ik denk dat het allemaal ligt aan hoe connor gaat vechten..wil die echt knokken met nate zie ik nate het zomaar winnen.

ik blijf gewoon achter diazbrothers staan en persconf winnen ben benieuwd want denk dat nate juist in connor ze kop kan komen.

denk wel dat dit er van gaat komen wellicht in april al om op ufc 200 tegen dos anjos (winst op nate) of f. edgar (verlies tegen nate)

my2cents
22-12-2015, 14:04
Die Nate lult maar een eind heen, leuk dat hij Johnson eruit gebokst heeft met simpele combo's maar hij probeert zichzelf (terecht) alleen maar te verkopen. Ook afgetraind heeft hij niks in te brengen tegen jongens als Dos Anjos en Conor.

Ik neem aan dat hij niet met hem gaat boksen, want dat verliest hij. Op de grond kan hij het evt nog wel van Conor winnen denk ik.

Al met al - behalve de persconferentie - niet echt een partij waar ik op zit te wachten eigenlijk...

viTRTor
22-12-2015, 14:52
Mcgregor verliest van Diaz met boksen? Kleine kans denk ik, Diaz is echt wereldklasse.

Tony
22-12-2015, 15:05
WAR DIAZ!!!

Ik hoop op een mooie triangle choke waarbij beide middelvingers van Diaz in de lucht gaan :D

Suplex
22-12-2015, 15:56
No way dat hij van Conor wint Conor slaat hem gek totdat hij niet meer weet waar hij is vechters als nate vallen precies in zijn straatje en die slaat hij KO ,100%!
Je ziet ook dat nate alle trekken van liegen krijgt op het moment dat hij zegt dat hij een partij tegen Conor krijgt.

Persconferentie zou lachen worden idd nadat nate binnen 1 min 3x verbaal voor schut is gezet door Conor is het bal Haha

fww
22-12-2015, 16:11
vergeet niet dat connor een show opvoer he en dat nate echt zo is, dus verbaal wil ik nog wel zien. en qua boxen verliezen van connor??? dat vind ik maar beetje apart als je zo denk.

LightHeavyWeight
22-12-2015, 17:40
Ik vind het boksen va de Diaz broeders niet van wereldklasse. Dat heeft niets met haten o.i.d. te maken maar dat is gewoon wat ik zie. Zeker niet als je ziet hoeveel klappen Nate zelf krijgt telkens door amper met zijn hoofd te bewegen. Hij heeft snelle en lange stoten die erg gevaarlijk zijn, dat is een goed wapen.

T15Boxing
22-12-2015, 17:48
Diaz moet weer tegen Cerrone. Hij heeft verder niets te zoeken in zo'n grote event tegen Conor. Wel ziellig hoe al die vechters zitten te smeken voor een gevecht tegen Conor. Moet je nagaan hoe ze financieel verhongeren.

Overhand Right
22-12-2015, 19:38
Diaz moet weer tegen Cerrone. Hij heeft verder niets te zoeken in zo'n grote event tegen Conor. Wel ziellig hoe al die vechters zitten te smeken voor een gevecht tegen Conor. Moet je nagaan hoe ze financieel verhongeren.

Dit...

Nate heeft een spraakgebrek, waar Conor precies weet wat hij zegt en het klopt allemaal. Pressconference wordt net zo eenzijdig als het gevecht. Het enige spannende zou zijn de staredown.

Ik ben een grote diaz brothers fan, maar Conor zal geen problemen hebben met Nate.

Anderson
22-12-2015, 19:49
Als je een jaar niet gevochten hebt, zit je in financiele nood. Ik begrijp wel dat die smeekt voor het grote geld.

Kingbalotelli
23-12-2015, 15:10
Johnson raakt 'm best vaak en we weten allemaal dat McGregor doelgerichter is en veel harder stoot dus ik zie het niet goedkomen voor Diaz, maar voor Conor is het wel een goede gevecht even laten zien dat hij op LW kan vechten en daarna door naar de echte test (Dos Anjos).

Bromios
24-12-2015, 00:21
Ik denk dat als Conor hem raakt met alles wat hij heeft dat Nate hem recht in zijn bek uitlacht en hem bitchslapt. En dan een combo er over heen. Diaz boxing ziet er niet sterk uit maar ze kunnen beiden incasseren, houden de hele wedstrijd druk, zijn levensgevaarlijk op de grond en zijn echte diesels.

En er is nog een reden waarom deze pot er moet komen; ufc moet laten zien dat zij de baas zijn en niet een omhoog gevallen vechter.

pronk
24-12-2015, 02:50
Verschil is dat Conor "back it up" tot nu toe ,Nate daarin tegen praat veel onzin die hij niet waar maakt.
Kan me nog goed herrinderen tegen Benson henderson ,Rafael dos Anjos zoveel praat en in de partij was het net een vis op het droge.

LightHeavyWeight
24-12-2015, 11:45
Verschil is dat Conor "back it up" tot nu toe ,Nate daarin tegen praat veel onzin die hij niet waar maakt.
Kan me nog goed herrinderen tegen Benson henderson ,Rafael dos Anjos zoveel praat en in de partij was het net een vis op het droge.

Precies, Dos Anjos heeft hem gewoon mishandeld. Klasse verschil was schrijnend.

YoMarK
24-12-2015, 12:24
Precies, Dos Anjos heeft hem gewoon mishandeld. Klasse verschil was schrijnend.
Naja, zelfde verhaal voor Cerrone(2x), Benson, Pettis, en dat zijn toch ook niet de minsten.
RDA z'n standup is zo ontzettend goed geworden.

Anyway, Nate lult uit z'n nek, want Joe Silva heeft dit echt niet toegezegd.
Maar ik zie het gevecht tussen Nate en Conor wel zitten.

T15Boxing
24-12-2015, 18:02
Geef hem Cerrone en een muilkorf.

Tykill
24-12-2015, 22:48
Nate heeft amper een kans tegen Conor, hij mist KO power.

pronk
25-12-2015, 19:35
Geef hem Cerrone en een muilkorf.

Duct tape dan weet je zeker dat er niks uitkomt.