PDA

View Full Version : UFC 196 : Werdum vs Cain II



Wheelie
24-12-2015, 20:54
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10560427_434967859961179_5896147568902825618_o.jpg

lukashenko
24-12-2015, 21:18
ik heb het gevoel dat we de beste cain ooit gaan zien ..
geen altitude om zijn turbo diesel te blokkeren .
ik denk dat het een grote factor geweest is laatste keer.
al is werdum wel altijd gevaarlijk om te takedownen en dat zal cain altijd blijven doen onder druk ..
we zullen zien

T15Boxing
24-12-2015, 21:26
Ik denk niet dat Cain zoveel beter zal zijn. Werdum blijft een extreem lastige stijl voor hem.

mario the count
24-12-2015, 21:58
Cain gaat de titel zeker terugpakken, zijn cardio wordt nu niet gehinderd door de hoogte. Die takedown waarop die guillotine volgde was uit wanhoop omdat de gastank helemaal leeg was, dat zie ik deze keer niet gebeuren.

kooivechter
24-12-2015, 23:03
Dit wordt Cain. Werdum is wel moeilijk te stoppen. Maar Cain blijft veruit de beste HW allertijden. Ook na een loss tegen Werdum

hankmoody
25-12-2015, 00:19
Cain heeft niks voor Werdum, hij wordt gewoon weer gefinished.

viTRTor
25-12-2015, 08:33
Dit wordt Cain. Werdum is wel moeilijk te stoppen. Maar Cain blijft veruit de beste HW allertijden. Ook na een loss tegen Werdum

Beste HW aller tijden? Waarom dan?

makavelli
25-12-2015, 11:35
Dit wordt Cain. Werdum is wel moeilijk te stoppen. Maar Cain blijft veruit de beste HW allertijden. Ook na een loss tegen Werdum

Als je naar zijn stats kijkt heeft hij dat nod niet bewezen.. In 5 jaar tijd maar 3 verschillende tegenstanders. Hij won tegen Silva en dos Santos en verloor van werdum

Minotauro
25-12-2015, 13:04
Zo vermoeiend. "GOAT" en "beste aller tijden" zijn puur ter provocatie voor een gevoelige discussie op MF. Laten we deze woorden vanaf nu allemaal in de ban gooien

T15Boxing
25-12-2015, 13:26
Anderson Silva= GOAT. Werdum= HW GOAT.

mario the count
25-12-2015, 14:49
Anderson Silva= GOAT. Werdum= HW GOAT.
Werdum:lol:

T15Boxing
25-12-2015, 15:01
Jouw GOAT moest aftikken in 1 minuut toen hij vastzat in Werdum's kruis. Hij heeft ook talloze andere grootheden verslagen als Cain, Overeem, Nog, Aleks en heeft de UFC titel kunnen pakken(iets waar jouw Goat allergisch voor is). Als hij ook nog Arlovski, JDS en Overeem verslaat in rematches is er al helemaal geen twijfel meer mogelijk.

mario the count
25-12-2015, 15:17
Jouw GOAT moest aftikken in 1 minuut toen hij vastzat in Werdum's kruis. Hij heeft ook talloze andere grootheden verslagen als Cain, Overeem, Nog, Aleks en heeft de UFC titel kunnen pakken(iets waar jouw Goat allergisch voor is). Als hij ook nog Arlovski, JDS en Overeem verslaat in rematches is er al helemaal geen twijfel meer mogelijk.
Dan ben ik toch benieuwd wie mijn GOAT is?

kooivechter
26-12-2015, 00:09
Zo vermoeiend. "GOAT" en "beste aller tijden" zijn puur ter provocatie voor een gevoelige discussie op MF. Laten we deze woorden vanaf nu allemaal in de ban gooien


Wat heeft dat nou met provocatie te maken? Die man is veruit de beste zwaar gewicht vechter ooit. Als hij nou is gaat trainen tegen Werdum, wat hij nu zeker gaat doen. Dan maakt Werdum ook geen enkele kans. Als die man goed getraind is, stijgt hij ver boven de rest uit. Hij vecht alleen veel te weinig.

blackadder
26-12-2015, 03:35
Fedor

Kemal
26-12-2015, 06:49
Is wel een leuke partij dit! Ik zie Cain wel met de winst er vandoor gaan

Willem033
26-12-2015, 14:23
Rematch Cain is another animal, vraag JDS.

Bromios
26-12-2015, 16:03
Hij vecht alleen veel te weinig.

Dat ben ik helemaal met je eens. Zodra er eentje een titel heeft zie je hem een jaar niet meer terug. Die gasten kunnen in die paar jaar die ze hebben toch wel wat vaker in de ring staan ? Full camp duurt 3 maand zeggen ze altijd. Maandje rust er tussen. Kunnen ze 3x per jaar vechten.

viTRTor
26-12-2015, 16:24
Vraag me af waarom iedereen Cain zo bijzonder vindt. Het is een cardio beest dat is zeker. Het is een killer dat is ook zekerm. Verder verliest hij van Werdum en JDS. Net als velen anderenm. Wat maakt hem zo bijzonder behalve dat de UFC promo machine hem zo bijzonder maakt?

Soulbringer320
26-12-2015, 18:29
Cain....

Down under
26-12-2015, 18:52
Wat maakt Cain zo bijzonder? Het is een beest. Ja, hij wordt vreselijk gehyped door ome Dana (na Brock moet hij het doen $€) Maar wat een atleet is dit zeg.. (!) Tja, dan Werdum; Bizar hoe goed en allround deze man is geworden zeg. Eerst gevreesd op de grond, nu vreest hij staand helemaal niemand.

The match: ik verwacht een hele boze en vooral enge Cain..

Justforu
26-12-2015, 20:13
Rematch is wat een vechter groot maakt. Of....

Bromios
26-12-2015, 22:16
Probleem bij HW is dat het lastig is een GOAT te worden. 1 goeie klap en het is over en iedereen loopt vroeg of laat in een partij wel eens tegen eentje aan.

Dus de HW;s zijn lastig te voorspellen en te hypen. Lastig voor UFC. Die hebben liever Connors en Ronda's, maar leuk voor de kijker.

Wheelie
26-12-2015, 22:26
https://www.youtube.com/watch?v=oNuuLJNy5XE

train2grow
27-12-2015, 10:05
Wat maakt Cain zo bijzonder? Het is een beest. Ja, hij wordt vreselijk gehyped door ome Dana (na Brock moet hij het doen $€) Maar wat een atleet is dit zeg.. (!) Tja, dan Werdum; Bizar hoe goed en allround deze man is geworden zeg. Eerst gevreesd op de grond, nu vreest hij staand helemaal niemand.

The match: ik verwacht een hele boze en vooral enge Cain..

Dat $$$ varkentje heette Ronda Rousey... Totdat Holm haar richting UFC 200 stampte... Nu heet dat $$ makende mannetje Conor Mcgregor...

Werdum Vs Cain 2, weet niet zit er niet echt op te wachten... Er zullen heus wel andere opties zijn om te doen...

LightHeavyWeight
27-12-2015, 10:34
Dat $$$ varkentje heette Ronda Rousey... Totdat Holm haar richting UFC 200 stampte... Nu heet dat $$ makende mannetje Conor Mcgregor...

Werdum Vs Cain 2, weet niet zit er niet echt op te wachten... Er zullen heus wel andere opties zijn om te doen...

Ik niet i.i.g. Na een hele tijd niet gevochten te hebben komt Cain terug en wordt hij compleet verslagen. Dan mag je weer even terug richting de Rotwell's om jezelf omhoog te knokken.
Zo zet je de divisie op slot omdat de jongens eronder toch (bij wijze van spreken) voor niets vechten. Arlovski was niet indrukwekkend maar de cijfers liegen niet, die had toch minstens tegen Cain moeten vechten nu.

Soulbringer320
28-12-2015, 20:34
Fabricio Werdum will defend his UFC heavyweight title for the first time in a rematch against Cain Velasquez (http://www.mmafighting.com/fighter/37/cain-velasquez) on Feb. 6, headlining UFC 196 in Las Vegas, and he’s looking to submit the American Kickboxing Academy product one more time.

"Vai Cavalo" dominated and tapped Velasquez to win the undisputed gold with a guillotine back in June, and predicts he’ll catch the former champion’s right arm when they meet again inside the Octagon.
"And now, just asking Cain Velasquez, be careful with the right arm, it’s my specialty," Werdum told Ariel Helwani on The MMA Hour (http://www.mmafighting.com/2015/11/2/9654934/the-mma-hour-with-fabricio-werdum-miesha-tate-joseph-duffy-rose). "Don’t come inside my guard, please, because, hey, be careful with the right arm."


Velasquez disappointed in the first fight in Mexico City, but "Vai Cavalo", who criticize those to claim he only beat Velasquez because of the high altitude, expects his opponent to come back better prepared in Las Vegas.

"The rematch, he (will) come very strong again," he said. "I think I have more confident this time. I think he come very good, for sure, 100 percent, but I beat him again, man. I’m not (cocky), you know, I’m just confident in my training. I’m confident in Kings MMA.


"I think it’s a good rematch, for sure. It’s the big show, but I don’t go inside the cage like ‘I lost this fight’. I visualize everything. When I go inside the cage, when I fight with him, and after that, the interview with Joe Rogan (http://www.mmafighting.com/fighter/2232/joe-rogan), I visualize everything. I have everything in my mind."

https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/ly6_RZcANB86HwS3c7xsCUyEIQo=/0x0:1920x1280/709x473/filters:format(webp)/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/47575419/115_Fabricio_Werdum_vs_Cain_Velasquez.0.0.jpg

BIG Lebowski
30-12-2015, 20:56
Fedor wordt algemeen gezien als GOAT. In dit topic wordt Cain door sommigen als GOAT gezien. Maar Cain is verslagen door Werdum die ook van Fedor heeft gewonnen. Is Werdum dan de GOAT? Tja, die is weer verslagen door Overeem. Die al 3 belts te pakken heeft. Is Overeem dan de GOAT? Misschien is hij dat wel geweest, met paardenvlees, dus niet echt. Maar als hij de winnaar van Cain-Werdum verslaat is hij voor mij wel de GOAT. Een met veel verliespartijen, maar zonder weerstand geen glans. Zonder fouten, geen verbeteringen. De enige die daar in potentie nog een stokje voor kan steken is mogelijk Fedor. Dus lastig verhaal wie de HW GOAT is.

Ik stel voor dat iedereen een poster van zijn eigen GOAT op zijn kamer ophangt en zo tevreden het nieuwe jaar ingaat. Met de beste wensen!

viTRTor
30-12-2015, 23:12
Ik stel voor dat iedereen een poster van zijn eigen GOAT op zijn kamer ophangt en zo tevreden het nieuwe jaar ingaat. Met de beste wensen!

Amen

Sadix
31-12-2015, 15:41
Anderson Silva= GOAT. Werdum= HW GOAT.

En Fedor is koekenbakker...

Fedor is GOAT van MMA.

T15Boxing
31-12-2015, 16:49
Fedor is Vodka shaker.

Kemal
03-01-2016, 10:47
https://www.youtube.com/watch?v=jM8SRokqhQI

Kemal
03-01-2016, 10:47
https://www.youtube.com/watch?v=GHI7NGTw4b4

Kemal
03-01-2016, 10:47
https://www.youtube.com/watch?v=u8ZRZ10rlGQ

Kemal
04-01-2016, 21:19
https://www.youtube.com/watch?v=xXrCKxcK954

Kemal
06-01-2016, 07:18
Misha Cirkunov meets 205-pound newcomer Alex Nicholson at UFC 196 in Las Vegas

The UFC’s Super Bowl weekend card in Las Vegas continues to grow with the addition of a light heavyweight bout featuring a promotional newcomer.

Misha Cirkunov (10-2 MMA, 1-0 UFC) will welcome Alex Nicholson (6-1 MMA, 0-0 UFC) to the promotion at UFC 196. Promotion officials announced the new booking today.

UFC 196 takes place Feb. 6 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass. The bout order hasn’t been finalized.

Cirkunov has five straight wins, including his UFC debut this past August – a first-round knockout of Daniel Jolly at UFC Fight Night 74 in Saskatoon, Canada. The 28-year-old Latvia native, who trains at Xtreme Couture in Las Vegas, has four knockouts and four submissions on his resume, and his five consecutive victories all are first-round stoppages.

Nicholson, from Florida, has all six of his career wins by stoppage with five knockouts and a submission. The 25-year-old, who also has fought at heavyweight, has won five straight since the lone loss of his pro career, with four of those victories coming in the first round. He went 3-0 in 2015 with three knockouts in his home state.

With the addition, the latest UFC 196 lineup now includes:
•Champ Fabricio Werdum vs. Cain Velasquez – for heavyweight championship
•Johny Hendricks vs. Stephen Thompson
•Roy Nelson vs. Jared Rosholt
•Josh Burkman vs. K.J. Noons
•Mike Pyle vs. Sean Spencer
•Rafael Cavalcante vs. Ovince Saint Preux
•Noad Lahat vs. Diego Rivas
•Artem Lobov vs. Alex White
•Misha Cirkunov vs. Alex Nicholson

Klassikl
06-01-2016, 18:35
War Wonderboy en Werdum.

Geen slechte kaart. Burkman vs Noons zal wel een war worden.

Diz
06-01-2016, 19:04
Ik denk toch dat Werdum zijn titel kan behouden in de rematch tegen Cain...Cain haalt veel van zn succes in zn striking en pressure game uit het feit dat zn tegenstanders erg alert zijn op de takedown, en daardoor de ruimte laten... Werdum kan het geen reet schelen dattie eventueel naar de grond gehaald wordt, sterker nog, hij voelt zich daar het best. In de clinch, een andere favoriete plek van Cain zal Werdum ook de nodige wapens hebben om het Cain moeilijk te maken gezien zijn sterk ontwikkelde MT onder Cordeiro...Maar zoals iedereen al aangeeft het is HW dus 1 treffer en het kan klaar zijn...