PDA

View Full Version : Mohamed Khamal (HL)



Anderson
27-12-2015, 21:51
https://www.youtube.com/watch?v=JL6qVZZA9TY

Richelieu
29-12-2015, 03:21
Blijft een topper!

Kemal
29-12-2015, 07:29
thanks mooie hl!

Zaher Thomas
29-12-2015, 17:30
Heel mooi.

Zwaar ellebogen tegen Liam Harrison.

Zaher Thomas
29-12-2015, 17:49
https://www.youtube.com/watch?v=8u_GvzL7r14

Weet ik niet als het alvast geplaatst is maar, er wordt die video van zijn wedstrijd tegen Chahid.


Het lijkt mij alsof zijn lichaam wordt heel sterker dan de vorig keer dat wij hebben hem gezien.
Groter armen en bovenrug etc.
Duidelijk hij concentreert zich op veel meer krachttrainen dan eerder.
Grote verbeteringen!!




Van nieuwsgierigheid, wie bent de man op zijn hoek voor die wedstrijd?
Hij is van Vos Gym??


Ik heb die zelfde man gezien op de hoek van Mosab Amrani in de laatste tijd.
Zij zijn op die zelfde team nu??

Anderson
29-12-2015, 18:20
Dat is Kamal Chabrani is de manager van Mohamed Khamal en volgens mij ook van Mosab Amrani nu. Zitten nu in hetzelfde team Real Fighters maar Ivan Hippolyte is nog steeds de hoofd coach[trainer] van Mohamed Khamal.

Zaher Thomas
29-12-2015, 18:42
Ah oke.


Weet u of Mosab is nog steeds trainen met Mousid Gym? Of het wordt die zelfde situatie van Khamal; Mousid is nog steeds de hoofd coach van Mosab?


Hebben Real Fighters hun eigen sportscentrum op Amsterdam?


Ik heb getrainde met hen een lang tijd geleden, en zij waren vrij dicht met elkaar, het scheen.
Ik ben nieuwsgierig alleen als Mosab is nog steeds met zijn langtijd coach, of als hij
gescheiden van hem om te trainen met deze nieuw team...


Het schijnt alsof Real Fighters zijn het bevorderen van de grootste tentoonstellingen(?), gevechten, en strijders nu.

Anderson
29-12-2015, 19:01
Mosab traint al een tijdje zonder Mousid. Geen idee of Real Fighters een eigen gym heeft.

Mattie73
29-12-2015, 19:34
Kamal Chabrani was in de jaren 90 zelf ook een topvechter uit de stal van Vos Gym.

Hij heeft nu z'n eigen management bureau (Real Fighters) en sportschool in Hilversum.

payap
02-01-2016, 10:38
Thanx,

Khamal is echt een topper. Mooie is dat hij zo wel op K-1 als op full Muaythai rules met elke topper kan meten.