PDA

View Full Version : Wie krijgt de titleshot, Overeem of Miocic?



Triangleman
05-01-2016, 14:05
Ik check 4x per dag mixfight om te kijken wie voor de titel mag vechten en zie alleen in het GOAT onderwerp hier wat discussie over, vandaar dit nieuwe draadje....

Ik had het idee dat je Dana erg zag twijfelen toen hij Miocic de hand schudde. Leek toneel als je het mij vraagt. Denk eerlijk gezegd dat Ali niet weer zo'n dik contract gaat krijgen, ook al wil hij dat waarschijnlijk wel. Ben benieuwd!

viTRTor
05-01-2016, 14:09
Overeem, de ufc heeft 0 reden om Miocic die shot te geven en dat nu al te beloven als ze daaraan vast houden. Dit is puur als onderhandelingspositie met Overeem en als het niks wordt geven ze hem alsnog die kans.

Kemal
05-01-2016, 17:31
Misschien komen ze eerst wel tegenover elkaar uit, je weet het maar nooit bij de ufc..

Soulbringer320
05-01-2016, 19:03
Hangt er echt vanaf of Cain of Werdum wint.

Minotauro
05-01-2016, 19:26
Miocic heeft zeker wel voorrang op Overeem. Ook al hadden ze allebei verloren. Feit dat Overeem JDS versloeg laat nu iedereen twijfelen. Tegen elkaar wordt sowieso lastig, want ze hebben allebei net gevochten en als de UFC wilt dat er in juli/augustus weer voor de HW titel wordt gevochten, dan zou een match tussen Miocic en Overeem niet kunnen, tenzij er een lachende derde is.

LightHeavyWeight
05-01-2016, 20:17
Miocic heeft zeker wel voorrang op Overeem. Ook al hadden ze allebei verloren. Feit dat Overeem JDS versloeg laat nu iedereen twijfelen. Tegen elkaar wordt sowieso lastig, want ze hebben allebei net gevochten en als de UFC wilt dat er in juli/augustus weer voor de HW titel wordt gevochten, dan zou een match tussen Miocic en Overeem niet kunnen, tenzij er een lachende derde is.

Eind maart kunnen ze vechten. Ze hebben geen schade en nog 3 maanden om zich mentaal en tactisch voor te bereiden. Ze doen het bijna allemaal niet maar het kan wel. Kijk maar hoeveel veel van die gasten in het begin van hun carrière vechten, Alistair tot wel 7 keer per jaar. Cain en Dos Santos ook 4x per jaar in the UFC. Dus zolang er niks bijzonders gebeurt kan dit prima.

Bromios
05-01-2016, 20:24
Hangt vooral van de schade van werdum en cain af denk ik. Early submission en er kunnen op korte termijn 2 partijen plaatsvinden. 1 voor de titel en 1 voor de next title shot. Ik denk dat Overeem snel een partij wil omdat hij hem anders peert voor een dikke payday tegen fedor.

Soulbringer320
05-01-2016, 20:32
Vergeet ook UFC 200 niet....

mario the count
05-01-2016, 20:53
Eerlijkste zou zijn Overeem vs Miocic, de winnaar daarvan een titleshot.

Willem033
05-01-2016, 21:24
Vergeet ook niet dat Rothwel op een 3 fight win streak is, je weet wel, die dikke die Alistair ko sloeg.
Wat mij betreft verdiend hij nog eerder een shot dan Miocic.

Jantje
06-01-2016, 02:01
Vergeet ook niet dat Rothwel op een 3 fight win streak is, je weet wel, die dikke die Alistair ko sloeg.
Wat mij betreft verdiend hij nog eerder een shot dan Miocic.

Rothwell staat gematcht tegen Barnett op 30 januari.
Zou me idd ook niks verbazen als Rothwell bij winst voor de titel mag vechten en dat ze in de tussentijd Miocic tegen Overeem zetten en de winnaar zal dan de volgende zijn.

viTRTor
07-01-2016, 10:13
Ze gaan Rothwell echt niet voor de titel laten vechten. Je doet daar nog geen 200000 ppv's mee en om eerlijk te zijn verwacht ik van Miocic hetzelfde.

Jantje
07-01-2016, 17:21
Ze gaan Rothwell echt niet voor de titel laten vechten. Je doet daar nog geen 200000 ppv's mee en om eerlijk te zijn verwacht ik van Miocic hetzelfde.

Zolang Rothwell blijft winnen verdiend die man het gewoon daar komen ze nie onderuit

Minotauro
07-01-2016, 17:39
Miocic vs Overeem zou prima zijn. Winnaar een titleshot. Aan de andere kant is het ook gunstig om een alvast een titleshot te geven. Denk dat de meeste mensen de rematches in de HW top een beetje zat zijn.

viTRTor
07-01-2016, 21:39
Zolang Rothwell blijft winnen verdiend die man het gewoon daar komen ze nie onderuit

Tate verdiende ook een title shot, en Woodley, maar ze gaven hem aan Condit. Het boeit ze gewoon niet.

BIG Lebowski
07-01-2016, 23:51
Ik zet mijn geld op Overeem vs winnaar Cain/Werdum. Simpelweg omdat die verreweg de hoogste ppv zal opleveren. Daarnaast heb je ingeval van Overeem vs Werdum nog een extra verhaal (Rematch) en bij Cain vs Overeem een ander verhaal (2 kandidaat GOATS). Dollar Dana laat deze kans niet lopen, vermoed ik.

@ e-type: weer eens een ander type weddenschap dan wie er een partij wint. :icon3:

Minotauro
08-01-2016, 01:12
Kandidaten GOATS.. Doe even normaal

Klassikl
09-01-2016, 18:51
Miocic.

Johan Van den Boot
10-01-2016, 19:34
Miocic vecht voor de titel. betere record in UFC, staat hoger in de ranking, en de media hyped hem iets meer op, zal miss wel gebeuren op UFC 200?.
En sinds Alistair de grootste NL'se naam is laten ze hem wschijnlijk main event worden in Rotterdam denk ik zo misschien wel tegen de winnaar Josh Barnett vs Ben Rothwell.

Klassikl
10-01-2016, 21:34
Miocic vecht voor de titel. betere record in UFC, staat hoger in de ranking, en de media hyped hem iets meer op, zal miss wel gebeuren op UFC 200?.
En sinds Alistair de grootste NL'se naam is laten ze hem wschijnlijk main event worden in Rotterdam denk ik zo misschien wel tegen de winnaar Josh Barnett vs Ben Rothwell.

Als Barnett wint zou dat de ideale tegenstander zijn echter hij vecht hij middeld 1-2 keer per jaar. Die verwacht ik ik niet binnen 4 maanden daarna weer in de ring. Of het moet snel voorbij zijn in zijn partij tegen Rothwell. Ik verwacht niet dat Overeem echt op een Rothwell rematch zit te wachten.

Soulbringer320
10-01-2016, 22:34
Error

Soulbringer320
10-01-2016, 22:40
https://www.youtube.com/watch?v=v-_6qhAb6f0

BIG Lebowski
10-01-2016, 23:42
Kandidaten GOATS.. Doe even normaal

Doe ik. Werdum heeft van zowel Cain (Volgens velen de GOAT) als Fedor gewonnen (Volgens de rest de GOAT). Als jouw idool Overeem de pot wint, heeft ie alles gewonnen wat er te winnen valt: K-1, Dream, Pride en UFC. Plus van Werdum.

Ik nodig je uit om onderbouwd te vertellen wie volgens jou de GOAT is.

viTRTor
25-01-2016, 00:27
Velasquez geblesseerd, Miocic vecht voor de belt tegen Werdum tijdens UFC 196.

T15Boxing
25-01-2016, 00:30
Goed nieuws. Dan kan Alistair gewoon afwachten voor de volgende zolang Cain eruit blijft.

viTRTor
25-01-2016, 00:44
Velasquez is echt van glas, 33 jaar, 10 jaar prof en 15 partijen gevochten. Echt dramatisch, die houdt de hele divisie tegen met dat gestuntel van hem elke keer.

SpelPlan
25-01-2016, 01:08
Goed nieuws. Dan kan Alistair gewoon afwachten voor de volgende zolang Cain eruit blijft.

Exact dit is best case scenario voor Overeem. Zeker als Barnett volgende week van Rothwell wint. Rothwell is de enige die als hij weer wint een betere streak dan Overeem heeft en ook nog eens van hem gewonnen onlangs. Mocht Barnett het afleggen zou het best kunnen dat hij eerst langs Rothwell moet.

Timing is echt fantastisch voor Overeem. Free agent. Next in line. Scheelt wel een stukje aan de onderhandelingstafel.

Wie zou beter zijn voor Overeem? Miocic of Werdum?

LightHeavyWeight
25-01-2016, 07:50
En de winnaar tussen Rothwell en Barnett dan?
En toen zag ik dat Alistair ineens 3e geranked staat, gekkigheid allemaal bij die UFC met ranking en matchmaking. Die gekke Alistair gaat straks gewoon voor de titel vechten als ze Cain er niet weer tussen gaan wurmen. Zijn ranking klopt overigens ook totaal niet, afgelopen 2 jaar heeft hij 1 x gevochten en verloren.

The Company
25-01-2016, 09:53
Miocici heeft nog niet zo lang geleden nog kansloos van Struve verloren en Rothwell kansloos van Hunt en Gonzaga. Dus zo gek is het niet dat Overeem 3e geranked staat. HW is gewoon een gekke divisie.

Ik denk dat de UFC Werdum vs Overeem III boekt voor UFC 200 als Werdum Miocic verslaat.

viTRTor
25-01-2016, 11:57
Denk het niet, die partij heeft 0 ppv waarde in de VS.

The Company
25-01-2016, 13:06
Denk het niet, die partij heeft 0 ppv waarde in de VS.

Als co-main event.

Suplex
25-01-2016, 13:17
Als co-main event.

Verwacht wel minimaal 3 titel partijen
McGregor zoiezo als main event.
Ronda vecht niet op ufc 200 omdat ze rond die tijd acteer werk zou hebben in Hollywood en dit niet tw combineren is met het trainingskamp.

Overeem vs werdum zou kunnen idd als co-main
Mss rockhold vs Silva

Bromios
25-01-2016, 13:26
Het moet niet gekker worden eigenlijk. Dan ben je al zwaargewicht niet interessant omdat er een flyweight voor de titel moet vechten.

Minotauro
25-01-2016, 13:45
Mooie momenten altijd op MF NL. De nederlagen van tegenstanders weten de members zo uit de mouw te schudden, maar de lijst met nederlagen van hun favoriet blijven op de achtergrond.

Overeem was een jaar geleden ook gewoon nog afgeschreven. Dus zeggen dat de HW divisie onvoorspelbaar is klopt, maar om er dan niet bij te melden dat dit ook in positieve zin voor tegenstanders kan gelden, is typisch weer die oranje bril. Of rose

viTRTor
25-01-2016, 15:00
is typisch weer die oranje bril. Of rose

Rose bril? Dacht dat jij altijd op de Nederlandse spelling was?

Ontopic, Overeem heeft wat verloren, klopt, maar er is geen enkele reden waarom Miocic of Rothwell die partij zou moeten krijgen. Ik vermoed dat de onderhandelingen nog niet rond waren en Overeem gewoon niet in kamp zit.

e-type
25-01-2016, 15:07
Mooie momenten altijd op MF NL. De nederlagen van tegenstanders weten de members zo uit de mouw te schudden, maar de lijst met nederlagen van hun favoriet blijven op de achtergrond.

Overeem was een jaar geleden ook gewoon nog afgeschreven. Dus zeggen dat de HW divisie onvoorspelbaar is klopt, maar om er dan niet bij te melden dat dit ook in positieve zin voor tegenstanders kan gelden, is typisch weer die oranje bril. Of rose

Beter een oranje bril dan zo'n blubberzwarte strontbril die jij altijd op hebt als het aankomt op MF members. Wat een lul ben jij zeg.

Minotauro
25-01-2016, 15:07
S zit boven de z. Bedankt voor je correctie :)

maar eerlijk, het is toch zo? Niet te voorspellen. Ik vind wel dat Miocic het eerder verdient over laatste jaren gezien. Overeem is gewoon hierna en dan pakt ie de titel gewoon. Jullie geduld zal beloond worden

T15Boxing
25-01-2016, 15:35
Het zou voor Mino echt zielverwoestend zijn als Alistair gewoon de volgende kans krijgt en kampioen wordt. Laten we een petitie starten :D

Minotauro
25-01-2016, 15:40
Ik gun het Overeem wel hoor. Wel jammer dat je altijd de confrontatie met mij probeert op te zoeken. Rustaaag

Bromios
25-01-2016, 16:01
Ik denk dat ze Miocic al op de zijlijn hadden omdat de kans vrij groot was dat Cain geblesseerd zou raken.
Hij zat al in kamp en zonder schade dus fit blijven was niet te ingewikkeld.
Beste oplossing voor de UFC dit. Hoewel de partij een hoop minder aantrekkingskracht heeft gekregen.

Klassikl
25-01-2016, 19:54
Rose bril? Dacht dat jij altijd op de Nederlandse spelling was?

Ontopic, Overeem heeft wat verloren, klopt, maar er is geen enkele reden waarom Miocic of Rothwell die partij zou moeten krijgen. Ik vermoed dat de onderhandelingen nog niet rond waren en Overeem gewoon niet in kamp zit.

Overeem heeft met JDS de grootste overwinning. Maar om te zeggen dat Miocic geen enkele reden heeft om deze partij te krijgen nadat hij net Arlovski KO heeft geslagen en eerder dit jaar van Hunt won is onzin. Rothwell heeft niet genoeg gevochten imo om de titleshot te krijgen. Heeft wel een vrij recente overwinning op Overeem op zijn CV staan.

pronk
26-01-2016, 01:18
Ik zie liever Alistroid vs Cain.