PDA

View Full Version : Bellator



Minotauro
06-01-2016, 17:47
Zelf kijk ik niet vaak Bellator (vrijwel alleen fight vids die hier worden gedropt), maar word in mijn omgeving regelmatig aangesproken over MMA op Spike. Af en toe eens naar gekeken, maar heb echt het gevoel bij de interviews of ik naar een interview met een WWE celebrity zit te kijken. Is het de bedoeling dat het fake lijkt of wat?

cornelus
06-01-2016, 18:11
Pff ik vind de partijen daar veel rauwer gefilmd dan bij de UFC.. Niks nep an!

Minotauro
06-01-2016, 18:15
Daar heb ik het ook niet over, daar twijfel ik ook niet aan, maar ik doel op de interviews, de twitter berichten tijdens de partijen, etc. Heb het gevoel alsof ik naar een toneelspel zit te kijken buiten het vechten om

viTRTor
06-01-2016, 18:15
Kijk even naar Ortiz - Bonnar en de ontknoping en de reacties achteraf. Of de partijen gescript zijn weet ik niet, maar wat een poppenkast

Willem033
06-01-2016, 18:37
Ik kijk bijna elk Bellator event.
Vaak hele goede partijen, de rest eromheen boeit me niet.

Kemal
06-01-2016, 18:38
Ik vind er vaak ook wel leuke partijen bij zitten ja.

Bromios
06-01-2016, 18:41
Partijen zijn wel leuk maar natuurlijk al van ff geleden. Maar de manier waarop het ge-edit is is inderdaad wel erg wwe. De gemiddelde niet-mma kenner vind het daardoor wel beter te behappen als de gemiddelde UFC partij weet ik uit mijn vriendenkring.

Minotauro
06-01-2016, 19:43
Ja same here. Kijk ook die partij van Joe Warren waarin hij zijn titel verliest tegen een geblondeerde latino en dan vooral op het interview achteraf.... Te fake. Dat was de reden van dit topic

Klassikl
06-01-2016, 19:58
De interviews en vooral de acts zijn echt verschrikkelijk. Ortiz vs Bonnar is tot nu toe wel het dieptepunt.

De shows, partijen en presentatie vind ik weinig mis mee. Zelfs de freakshows kan ik nog wel hebben, zolang ze het maar niet te gek gaan maken.

LightHeavyWeight
11-01-2016, 19:52
Ik keek ook alleen maar losse gevechten maar ben nu behoorlijk wat aan het inhalen op Spike. Ik skip vaak de gedeeltes tussen de gevechten maar dat doe ik ook bij de UFC. Gevechten vind ik niet onaardig, de vertaler bij Spike moet even een spoedcursus mma terminologie krijgen.

de Stiep
13-01-2016, 15:57
Jongens, meisjes, mannen, vrouwen. Ik snap er dus geen ruk van kennelijk. Ik vind Bellator best leuk. Kennelijk ben ik zo blind als een vleermuis.Ik zie alleen goede vechters (soms wat mindere), maar is MMA alleen leuk als het van de UFC is ? :blush:

LightHeavyWeight
13-01-2016, 16:21
Bij de UFC kunnen ze er ook wel wat van. Zie je iemand als Miocic ineens schreeuwen om de titel en (de ergste van allemaal) Ben Rothwell met zijn hele act. Het is gewoon geen Japan maar de gevechten zijn toch goed, ik geniet echt wel van MMA en ook Bellator is prima. Groot minpunt is geen goede HW-divisie.

Klassikl
13-01-2016, 18:04
Jongens, meisjes, mannen, vrouwen. Ik snap er dus geen ruk van kennelijk. Ik vind Bellator best leuk. Kennelijk ben ik zo blind als een vleermuis.Ik zie alleen goede vechters (soms wat mindere), maar is MMA alleen leuk als het van de UFC is ? :blush:

Zeker niet! Alleen heeft Bellator gewoon een groot verschil in kwaliteit tussen verschillende shows.
Dus snap heel goed dat veel mensen uitkiezen wat ze van Bellator kijken en wat niet.

lukashenko
13-01-2016, 19:15
ik vind bellator ook een groot "fake" gehalte aan .
die party tussen kimbo en shamrok is een gekochte party.
de hele drama met dada 5000 heeft ook een hoog wwe gehalte.
het heeft gave partyen en leuke vechters .. alleen met de show eromheen denk ik dat ze betere concurentie bieden aan ufc.
ik kijk er toch wel graag naar eind van de dag

Minotauro
14-01-2016, 01:08
Me too, helemaal met lukashenko eens

Klassikl
14-01-2016, 18:03
Bellator heeft toch een beetje JMMA gevoel zo af en toen. Ondanks dat het niet in een ring is.

lukashenko
14-01-2016, 18:40
ik heb gisteren nog een keertje rizin teruggekeken en bellator op tv gezien ..
toen kwam deze topic weer in mijn hoofd..
als je erover nadenkt is er nu in deze tijdperk voor elke fan wel wat ..
UFC -weinig mismatches ...laag wwe gehalte ... goede doping beleid .. en de beste vechters van de wereld (behalfe fedor in prime)-
RIZIN- voetstomps..veel mismatches en slachtpartyen...0% doping beleid .. alle soorten vechters gemixed van wereld toppers als souwer tot freaks als akebono ..gemiddelt wwe gehalte-
BELLATOR- goede matches ..beetje doping beleid .. beetje omkoping..best of the rest gehalte met vechters (hongerig dus)...hoog wwe gehalte...

nogmaals ik denk dat we in een gouden tijdperk leven om van mma te houden ..
zowiezo de hele evolutie die ik heb kunnen meemaken van ufc 1 (bokser met 1 handschoen :fp:) tot de complete style die je nu moet hebben.. ik vind het zelfs een eer als vechtsporter . om erbij te zijn geweest hoe alle vragen van het oude vechtsport werd beantwoord.. als je dan terugkijkt naar de boodschap van bruce lee .. heeft hij altijd gelijk gehad

https://www.youtube.com/watch?v=aYplaCMP9Nk

Ch3f1
15-01-2016, 13:44
Waar ik me vooral aan stoor bij Bellator op Spike is de toegevoegde 'boom-sounds' aan treffers bij high lights en replay's. Daarnaast worden veel replay's en high lights beelden versneld. Dat geeft een onnatuurlijk en sensationeel beeld van de gevechten die zo veel lijken op een videogame.