PDA

View Full Version : Invicta FC 15 | Results **Spoiler**



Kemal
17-01-2016, 07:25
Cristiane Justino def. Daria Ibragimova via knockout (punches) – Round 1, 4:58 to retain featherweight title
Livia Renata Souza def. DeAnna Bennett via TKO (strikes) – Round 1, 1:30 to retain strawweight title
Colleen Schneider def. Raquel Pa’aluhi via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Amber Brown def. Shino VanHoose via submission (guillotine choke) – Round 1, 2:36
Mizuki Inoue def. Lacey Schuckman via submission (armbar) – Round 3, 3:41
Angela Hill def. Alida Gray via knockout (strikes) – Round 1, 1:39
Megan Anderson def. Amber Leibrock via TKO (strikes) – Round 3, 2:33

viTRTor
17-01-2016, 16:06
Pfff cyborg, wat een beest is dat. Denk dat de UFC dames blij zijn dat ze niet gaat zakken naar 135.

Suplex
17-01-2016, 18:55
Zijn er beelden van de partij van cyborg ?

Willem033
17-01-2016, 19:22
Wie liepen hier altijd te zeiken dat Ronda cans aan het verslaan was, maar die Cyborg vecht ook alleen maar pannekoeken.
Die tegenstander van gister was ook niks.

viTRTor
17-01-2016, 19:23
Vast wel ergens ;) sowieso op fight pass

Suplex
17-01-2016, 22:06
Thanx net gezien op fightpass idd echt tegenstander van nix. Zelfs op in been was cyborg veel sterker

viTRTor
18-01-2016, 00:48
Niemand wil tegen haar vechten. Ze pakt de wedstrijden echt wel als het kan hoor, die loopt niet voor niks vijf rondes tegen Jorina Baars te kickboksen.

fifi23
18-01-2016, 22:22
Idd.
Tegen wie moet Cyborg dan nog knokken?
Nog een keer tegen Marloes?

Als ze nog 4 kilo er af kan krijgen vermoord ze Holly Holm. :-)

Willem033
18-01-2016, 22:29
Worden vechters van Invicta ook getest door de USADA?

viTRTor
18-01-2016, 23:36
Ja tuurlijk. Heeft niks te maken met de bond.

T15Boxing
19-01-2016, 00:29
Idd.
Tegen wie moet Cyborg dan nog knokken?
Nog een keer tegen Marloes?

Als ze nog 4 kilo er af kan krijgen vermoord ze Holly Holm. :-)

Ik dacht nooit dat een vrouw in MMA Cyborg kon verslaan maar Holly Holm? Vergeet het maar, ze bokst Cristiane's tanden eraf. Holm kan echt boksen, meer dan een mma standaard.

LightHeavyWeight
19-01-2016, 08:27
Je moet oppassen dat je die ene win van Holm niet groter gaat maken dan het is maar als je goed kijkt hoe ze dat deed was het ook echt goed.
Al blijf ik zeggen dat Rousey op die manier door iedereen verslagen had kunnen worden. Maar Holm kan inderdaad echt boksen, en ook erg prima trappen trouwens.

T15Boxing
19-01-2016, 14:08
Het heeft te maken met styles make fights. Cyborg komt recht naar voren met haar kracht, voornamelijk met stoten. Alle andere vrouwen(inclusief ronda) zouden dat niet aankunnen maar Holly gebruikt dan gewoon haar superieure voetwerk en haar lange reach om te counteren. Cyborg eet dan een stoot en Holly is dan allang weg voordat ze iets terug kan doen. Iemand als Tate zou Holm problemen geven, iemand die van ver takedowns kan blijven schieten.

Naj85
19-01-2016, 15:55
Mee eens dat ik cyborg Holly Holm niet zo snel zie verslaan. Vraag me ook af of cyborg echt clean is.. Lijkt net een vrouwelijke bodybuilder

Klassikl
20-01-2016, 10:57
Mee eens dat ik cyborg Holly Holm niet zo snel zie verslaan. Vraag me ook af of cyborg echt clean is.. Lijkt net een vrouwelijke bodybuilder

Ze is al eens gepakt. Of ze nu gebruikt zou ik niet durven zeggen. Ze ziet er naar mijn mening niet veel anders uit dan toen. Maar dat zegt ook niet alles.

The California State Athletic Commission (CSAC) has suspended the license of Mixed Martial Arts (MMA) fighter Cristiane Justino Santos, better known in MMA circles as Cris Cyborg, and has fined her $2,500 as the result of a positive test for a banned substance.
Santos' December 16, 2011 drug test came back positive for stanozolol metabolites. CSAC learned of the test results December 23, 2011 and suspended Santos's license, with the suspension applied retroactively to December 16, 2011

LightHeavyWeight
20-01-2016, 12:16
We gaan ons toch niet echt afvragen of cyborg clean is? Kom op zeg dat gaat te ver hoor, het is net Bigfoot als je haar ziet.

viTRTor
20-01-2016, 14:10
Jij denk dat ze niet gecheckt wordt? Ze traint en woont gewoon in de VS en staat onder contract bij Zuffa. Gezien haar historie, wordt die meerdere malen per jaar gecontroleerd.

e-type
20-01-2016, 14:47
Wie liepen hier altijd te zeiken dat Ronda cans aan het verslaan was, maar die Cyborg vecht ook alleen maar pannekoeken.
Die tegenstander van gister was ook niks.

Omdat Cyborg besloot om op 145 te vechten moest er een nieuwe tegenstander opgetrommeld worden. De pot zou eerst op 140 gevochten worden tegen Dandois (ook geen held trouwens). Helaas durft Cyborg zonder infuus niet meer onder de 145. Ik ben bang dat het nog even gaat duren voordat we Cyborg tegen de UFC champ zullen zien.

Bromios
20-01-2016, 14:53
Volgens mij schatten jullie het voetenwerk van Holm een beetje te hoog in. Cyborg lijkt me echt van een andere categorie. Misschien als Holm keihard rondjes blijft rennen dan kan ze op punten winnen maar eerlijk gezegd denk ik dat ze kansloos is. Maar Holm gaat al van Tate verliezen en Cyborg kan niet lichter dus het is allemaal speculeren.

Suplex
20-01-2016, 20:31
Holm heeft al eens aangeven tegen cyborg te willen vechten op 145 en tate ook volgens mij

e-type
20-01-2016, 21:30
Holm heeft al eens aangeven tegen cyborg te willen vechten op 145 en tate ook volgens mij


'tuurlijk...totdat puntje bij paaltje komt. Ik moet het nog maar zien. Beide zijn tegen Cyborg op 145 kansloos.

Willem033
20-01-2016, 21:31
Als ik me niet vergis had Cindy wel een win op de laatste tegenstander van cyboy

T15Boxing
20-01-2016, 23:36
Alsof Holly er niet uitziet alsof ze genoeg gebruikt? Ze is net zo "clean" als de rest van onze sport. Zoals niemand dus.


Volgens mij schatten jullie het voetenwerk van Holm een beetje te hoog in. Cyborg lijkt me echt van een andere categorie. Misschien als Holm keihard rondjes blijft rennen dan kan ze op punten winnen maar eerlijk gezegd denk ik dat ze kansloos is. Maar Holm gaat al van Tate verliezen en Cyborg kan niet lichter dus het is allemaal speculeren.

Volgens mij onderschat jij het voetenwerk van een voormalig wereld kampioen in het kunst van boksen. Volgens mij heb je laatst niet gezien hoe Holm Ronda letterlijk liet struikelen over haar eigen linker hoek omdat ze zo ze snel in en uit bewoog. Volgens mij weet jij niet waar je naar moet kijken.

Fightfan
21-01-2016, 14:05
Alsof Holly er niet uitziet alsof ze genoeg gebruikt? Ze is net zo "clean" als de rest van onze sport. Zoals niemand dus.



Volgens mij onderschat jij het voetenwerk van een voormalig wereld kampioen in het kunst van boksen. Volgens mij heb je laatst niet gezien hoe Holm Ronda letterlijk liet struikelen over haar eigen linker hoek omdat ze zo ze snel in en uit bewoog. Volgens mij weet jij niet waar je naar moet kijken.

Klopt, Holm is zeer technisch en bewegelijk. Echt knap hoe zij de transformatie maakt van boksen naar MMA.

T15Boxing
22-01-2016, 00:46
Om het nog even visueel in beeld te brengen:


http://i.imgur.com/e6a63lD.gif