PDA

View Full Version : Velasquez injured, Miocic in to fight Werdum for heavyweight title



Soulbringer320
25-01-2016, 02:17
Today on Instagram, UFC President Dana White announced that Cain Velasquez (http://www.mixedmartialarts.com/f/C2080A16A554CE39/Cain-Velasquez/) has suffered an injury and will be replaced with Stipe Miocic (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=news.search&phrase=Stipe%20Miocic) at UFC 196:
danawhiteufc (https://www.instagram.com/p/BA8KhBQvA5Q/?taken-by=danawhiteufc)
Cain Velasquez (http://www.mixedmartialarts.com/f/C2080A16A554CE39/Cain-Velasquez/) is out with a back injury. Stipe vs Werdum for the heavyweight championship February 6th.
5,726 likes
20m ago
http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=werdum-miocic.png

Fabricio Werdum (http://www.mixedmartialarts.com/f/584DB7540A5C83D4/Fabricio-Werdum/) was originally scheduled to defend his title in a rematch with Velasquez whom he defeated back at UFC 188 to unify his heavyweight title.

Naj85
25-01-2016, 04:54
Helaas jammer, maar had het ergens wel verwacht. Velasquez is de laatste jaren zovaak geblesseerd geweest. Had graag de rematch gezien. Hopelijk krijgt Alistair een Title shot hierna als miocic al is geweest

Klassikl
25-01-2016, 07:46
Damn.

Ik weet niet zeker of we Velasquez ooit nog in de ring terug gaan zien. Dit is al de zoveelste naar het lijkt zware blessure.

Wel een mooie partij dit.

LightHeavyWeight
25-01-2016, 07:48
Blessure 2 weken voor het event? Nou het zal allemaal wel maar ik heb op zijn minst mijn twijfels hierbij.

e-type
25-01-2016, 09:25
Laat Cain eerst maar wat partijtjes draaien in HW voordat ie weer een title shot krijgt. Een champ moet laten zien dat ie in een competitie mee kan draaien en op dit moment moet ik er niet aan denken dan Cain mogelijkerwijs de belt weer anderhalf jaar in de lappenmand kan laten liggen.

Naj85
25-01-2016, 09:35
Laat Cain eerst maar wat partijtjes draaien in HW voordat ie weer een title shot krijgt. Een champ moet laten zien dat ie in een competitie mee kan draaien en op dit moment moet ik er niet aan denken dan Cain mogelijkerwijs de belt weer anderhalf jaar in de lappenmand kan laten liggen.
Juist!

Suplex
25-01-2016, 10:22
Die Cain is ook gemaakt van papier mache zeg pffff

T15Boxing
25-01-2016, 15:32
Als je hebt gezien hoe Cain als een barbaar traint is het niet zo erg verrassend.

Willem033
25-01-2016, 18:53
Dan mag Alistair tegen de winnaar.

goro
25-01-2016, 18:59
Waarom zegt DC niet... Jo Dana, let me fight Werdum! I m undefeated in heavy weight and I wanna proof I m the baddest man on the planet! I m Cains team member so I did know longer thzt he couldn t compete!

Hey is mijn Amerikaans UFC or not?

Is toch waar? Ik lig niet te wachten op Werdum tegen die pool. Niet dat die Pool het niet verdient. Miocic...

e-type
25-01-2016, 19:28
Dan mag Alistair tegen de winnaar.


ik vrees winnaar van Barnett vs Rothwell...maar dan hopelijk wel in Rotterdam.

Klassikl
25-01-2016, 19:44
Waarom zegt DC niet... Jo Dana, let me fight Werdum! I m undefeated in heavy weight and I wanna proof I m the baddest man on the planet! I m Cains team member so I did know longer thzt he couldn t compete!

Hey is mijn Amerikaans UFC or not?

Is toch waar? Ik lig niet te wachten op Werdum tegen die pool. Niet dat die Pool het niet verdient. Miocic...

Misschien omdat hij de lhw kampioen is? En niet direct de noodzaak heeft om zijn beste vriend in de weg te gaan staan?
Miocic is overigens een Amerikaan met Kroatische roots. Dus leuk dat je hem 'die Pool' noemt maar dit is echt nergens voor nodig.

goro
25-01-2016, 20:11
Om zijn beste vriend niet in de weg te staan is een punt ja...

Pool is niet kleinerend bedoeld

yuko
25-01-2016, 22:08
Werdum ook geblesseerd, gaat lekker zo.

http://www.mmafighting.com/2016/1/25/10828922/fabricio-werdum-pulls-out-of-ufc-196-with-injury


Vraag me af hoe ze dit gaan oplossen.

viTRTor
25-01-2016, 22:18
Groot gelijk dat hij zich ook terug trekt nu.

Soulbringer320
25-01-2016, 22:26
https://www.youtube.com/watch?v=tm0DXdHdHLs

Soulbringer320
25-01-2016, 22:29
Werdum ook geblesseerd, gaat lekker zo.

http://www.mmafighting.com/2016/1/25/10828922/fabricio-werdum-pulls-out-of-ufc-196-with-injury


Vraag me af hoe ze dit gaan oplossen.


Overeem dan erin...


"I was already injured," Werdum told Brazilian journalists on Monday. "I have a foot injury, and haven’t been able to throw kicks in training for two weeks. I would still fight Cain because I was injured the last time, but I also hurt my back last Friday. I went to the doctor, tried to continue training, but couldn’t spar as I should spar.

"I decided not to fight because I’m not 100 percent," he continued. "If Cain was the opponent, I would go on. It’s not his fault, it’s nobody’s fault. Injuries happen. You can’t avoid them. I have no option. I made this decision because I’m not feeling 100 percent."

Werdum says he’s "still confused" about everything that happened.
"I made this decision together with my team," he said. "We decided not to fight. Cain can’t fight. I was going to hide the injury one more time, like I always did. I tried to hide it, but couldn’t this time. I can’t fight if I’m not 100 percent to put on a show like I always did."

The Brazilian says he’s down to fighting in "two or three months", and is open to facing Velasquez or Miocic.
"It took me a long time to get here and win this belt, be the champion, to throw everything away because I’m not 100 percent," Werdum said. "I have to think about everything now, I can’t think and act like I did when I was 20. It’s not like that anymore. Everything changed. I’m 38 now, and I feel I’m at the best moment of my career, and I can’t risk my career because of pride."

VivaLaStef
25-01-2016, 22:51
Overeem zal niet gaan vechten, heeft niks te winnen en alles te verliezen zo

Klassikl
26-01-2016, 00:29
Damn. Wel een teleurstelling dit hoor. Pffff

T15Boxing
26-01-2016, 03:14
Jammer zeg.

LightHeavyWeight
26-01-2016, 06:42
Oftewel, deze divisie zit weer even een paar maandjes op slot tot ze beiden weer ''fit'' zijn om tegen elkaar te vechten voor de titel.

e-type
26-01-2016, 07:33
Zonde...

Kemal
26-01-2016, 08:03
Ik zie die Cain niet veel meer in de octagon terugkomen op deze manier

train2grow
26-01-2016, 10:14
Oei wat een verrassing...
Had ook niet verwacht dat overeem voor de titel zou gaan, is er trouwens al iets bekend over een nieuw contract van Overeem bij de UFC?
Afgelopen gevecht was toch het laatste gevecht uit zijn oude contract?

Jeffrey1976
26-01-2016, 12:56
Werdum nu ook geblesseerd, gaat lekker zo.

Bromios
26-01-2016, 20:04
Niks geblesseerd. Heeft gewoon geen zin om het risico te lopen zijn belt kwijt te raken tegen Miocic.
Slechte zaak dit.

mario the count
26-01-2016, 21:12
Miocic zal ook flink balen, eindelijk zijn titleshot en dan dit....

yuko
26-01-2016, 21:56
Oei wat een verrassing...
Had ook niet verwacht dat overeem voor de titel zou gaan, is er trouwens al iets bekend over een nieuw contract van Overeem bij de UFC?
Afgelopen gevecht was toch het laatste gevecht uit zijn oude contract?


Nog niets over bekend. Het enige wat ik er over gehoord heb is dat Overeem vond dat hij een goede onderhandelings positie had. Ook is bekend dat Dana hem niet mag. Als Overeem zijn losing streak langer was geweest dan had Dana hem maar wat graag geloosd. Denk daarom dat die onderhandelingen weleens problematisch kunnen zijn.

Zou hem sowieso nu niet tegen Miocic zien aantreden omdat Miocic net van een gevecht komt en waarschijnlijk al een seintje heeft gekregen om zich beschikbaar te houden voor het geval dat er iemand geblesseerd zou raken.

Willem033
26-01-2016, 22:42
Haha check dit, prachtig.

https://mobile.twitter.com/fabriciowerdum/status/692097543975514112

viTRTor
26-01-2016, 23:04
Werdum is echt een opper troll.

De ppv is geschrapt, het wordt een fight night evenement en Hendricks - Thompson wordt de headliner.

T15Boxing
26-01-2016, 23:12
Hendricks, nog zo'n betrouwbare yank.

Klassikl
26-01-2016, 23:32
Hahaha

Wie heeft Twan van Peperstraten gezien in Fox sports news net?

Valasquez en Werrd-um. Wel leuk dat het er in voor komt.

Soulbringer320
27-01-2016, 00:07
https://pbs.twimg.com/profile_images/544393719835672578/iFbwG_Iu_bigger.jpegJon Bones JonesVerified account‏@JonnyBones (https://twitter.com/JonnyBones)

Jon Bones Jones Retweeted Rodrigo Elizalde
If it was for the actual title I would totally do it

Willem033
27-01-2016, 00:16
https://mobile.twitter.com/MMASun/status/692073078667505668?ref_src=twsrc%5Etfw

e-type
27-01-2016, 11:23
https://mobile.twitter.com/MMASun/status/692073078667505668?ref_src=twsrc%5Etfw

Grappig weer om te zien hoe één tweet een enorme vage discussie op gang kan brengen, zelfs zover dat mensen zich bijna moeten verontschuldigen voor iets wat nooit een mogelijkheid of issue is geweest.
Nu heeft Miocic Jones geweigerd, alleen maar omdat één fan tegen ome Dana zei: Make it happen!!

Twitter....

dirk5
27-01-2016, 14:43
Hahaha

Wie heeft Twan van Peperstraten gezien in Fox sports news net?

Valasquez en Werrd-um. Wel leuk dat het er in voor komt.

Die man heet Toine van Peperstraten ;)

DonMMA
27-01-2016, 15:22
Interim heavyweight belt Overeem vs. Miocic?

Suplex
27-01-2016, 17:06
Cain vocht de laatste 4 jaar maar 5 x en werdum de laatste 4 jaar ook maar 6 keer.Mss dat het bij cain meer opviel omdat hij de champ was maar werdum is ook miet echt heel actief geweest.Is werdum ook zo blessure gevoelig of had dit andere redenen bij werdum?

ChingChong
27-01-2016, 17:10
Zijn er uberhaupt HW's die vaak vechten?

e-type
27-01-2016, 17:43
Interim heavyweight belt Overeem vs. Miocic?

Waarom een interim belt? Werdum heeft nog minstens tot juni om zn belt te verdedigen.

appelsap
27-01-2016, 18:38
Zijn er uberhaupt HW's die vaak vechten?

Jeff Monson

LightHeavyWeight
27-01-2016, 19:38
Jeff Monson

Nou dat mag je zeggen, zeker in Rusland. Een aantal keer TKO gegaan en binnen 2 weken weer vechten en weer TKO geslagen.
Erg actief en erg ongezond.

Suplex
27-01-2016, 19:39
Jeff Monson

Zo of niet daar kunnen ze nog een voorbeeld aan nemen die gast vecht gewoon 10x per jaar , nie lullen maar poetsen

LightHeavyWeight
27-01-2016, 19:41
Zo of niet daar kunnen ze nog een voorbeeld aan nemen die gast vecht gewoon 10x per jaar , nie lullen maar poetsen

Lul niet zo dom man.

Suplex
27-01-2016, 19:46
Lul niet zo dom man.Gelukkig is alles wat jij zegt zinnig hè kulleke! Beetje jammer weer dit , altijd de zelfde met zon reactie

LightHeavyWeight
27-01-2016, 19:56
Gelukkig is alles wat jij zegt zinnig hè kulleke! Beetje jammer weer dit , altijd de zelfde met zon reactie

Zou je die opmerking even willen backuppen met wat quotes van mij? Ik heb een gemene opmerking over Ronda gemaakt, that's it. Dus als je op de man wilt spelen graag wat onderbouwing erbij. En ik heb sokken die ouder zijn dan jou dus dat knulleke lijkt me ook niet echt op zijn plaats.
In zijn laatste jaren is hij regelmatig binnen korte tijd TKO geslagen, dat is geen voorbeeld maar juist het tegenovergestelde.

Suplex
27-01-2016, 20:17
Zou je die opmerking even willen backuppen met wat quotes van mij? Ik heb een gemene opmerking over Ronda gemaakt, that's it. Dus als je op de man wilt spelen graag wat onderbouwing erbij. En ik heb sokken die ouder zijn dan jou dus dat knulleke lijkt me ook niet echt op zijn plaats.
In zijn laatste jaren is hij regelmatig binnen korte tijd TKO geslagen, dat is geen voorbeeld maar juist het tegenovergestelde.

Vreemd dat je over onderbouwing begint terwijl jou reactie is "lul niet zo dom man" goeie onderbouwing👍🏻.
ik wil het niet op de man spelen ik reageer alleen op jou reactie (die op de man gespeeld was) en ja dan krijg je reactie , maar aangezien je al aardig op leeftijd ben snap je dat toch wel en moet je ook niet zeuren als je reactie krijgt.

Wat hij doet is zeker niet gezond en er is blijkbaar niet een organisatie of mensen om hem heen die hem tegen zichzelf in bescherming nemen.
Maar een vechter wil vechten ookal is dat niet altijd even gezond dat zit er in , hem zal je nooit horen zeggen ik wil niet of ik kan niet vechten want ik ben geblesseerd of ik heb geen voorbereiding bel Jeff Monsen en hij komt knokken een instelling die veel vechters ontbreekt.
IN de UFC lopen er maar weinig rond met zon instelling ,alleen cowboy waarschijnlijk

Bromios
27-01-2016, 21:25
Vreemd dat je over onderbouwing begint terwijl jou reactie is "lul niet zo dom man" goeie onderbouwing👍🏻.
ik wil het niet op de man spelen ik reageer alleen op jou reactie (die op de man gespeeld was) en ja dan krijg je reactie , maar aangezien je al aardig op leeftijd ben snap je dat toch wel en moet je ook niet zeuren als je reactie krijgt.

Wat hij doet is zeker niet gezond en er is blijkbaar niet een organisatie of mensen om hem heen die hem tegen zichzelf in bescherming nemen.
Maar een vechter wil vechten ookal is dat niet altijd even gezond dat zit er in , hem zal je nooit horen zeggen ik wil niet of ik kan niet vechten want ik ben geblesseerd of ik heb geen voorbereiding bel Jeff Monsen en hij komt knokken een instelling die veel vechters ontbreekt.
IN de UFC lopen er maar weinig rond met zon instelling ,alleen cowboy waarschijnlijk

x2 . Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. Monson vecht ook wel eens een paar Sapp partijen waarbij hij me iets te snel gaat liggen en alleen voor de payday komt maar UFC gemiddeldes zijn ook kut.

Gewoon je titel binnen 6 maand verdedigen en anders is die vacant. Die carriere duurt maar een paar jaar dus dan moet je ook aan de bak.

Klassikl
27-01-2016, 23:17
Die man heet Toine van Peperstraten ;)

En daar zat ik al bijna trots te zijn dat ik zijn voornaam nog ergens in mijn geheugen kon opduikelen. Niet helemaal dus hehe.

LightHeavyWeight
28-01-2016, 07:54
Monson vecht ook wel eens een paar Sapp partijen waarbij hij me iets te snel gaat liggen

Nou dat hebben we echt nodig binnen de UFC. Ik geloof verder dat echt iedereen op dit forum inc. ik vind dat vechters te weinig vechten maar dan kun je beter Cowboy als voorbeeld nemen dan Monson. Het is toch de bedoeling dat het een serieuze promotie is? Anders kijk ik wel Bellator.

Suplex
28-01-2016, 11:11
Nou dat hebben we echt nodig binnen de UFC. Ik geloof verder dat echt iedereen op dit forum inc. ik vind dat vechters te weinig vechten maar dan kun je beter Cowboy als voorbeeld nemen dan Monson. Het is toch de bedoeling dat het een serieuze promotie is? Anders kijk ik wel Bellator.

Het gaat om de instelling en denk dat die van cowboy niet zo verschilt met die van Monsen , als je cowboy zijn gang laat gaan vecht hij ook iedere maand.
verschil is dat cowboy wel mensen om zich heen heeft die hem tegen zichzelf beschermen.
maar snap als je zegt dat cowboy een beter en gezonder voorbeeld is.
het punt wat ik duidelijk wilde maken in mijn vorige post was puur zijn instelling en wil om te willen vechten terwijl veel vechters in de ufc genoegen lijken te nemen met 2x per jaar vechten.

Naj85
28-01-2016, 11:17
Zodra ze de belt hebben lijken ze allemaal vaker geblesseerd te raken. Effe de tijd als champion uitrekken denk ik. Staat zo leuk op Wikipedia enzo

Bromios
28-01-2016, 11:29
Zodra ze de belt hebben lijken ze allemaal vaker geblesseerd te raken. Effe de tijd als champion uitrekken denk ik. Staat zo leuk op Wikipedia enzo

Precies; carriere van 8 jaar en daarvan 6 jaar champ geweest. 3x gevochten in die 6 jaar maar dat weet niemand meer.

Chane
28-01-2016, 13:04
Een record van 13-2 in 10 jaar tijd is toch eigenlijk heel karig?
Maar dat vind ik van veel MMA-ers. Ze vechten eigenlijk maar heel weinig.
Vergelijk dat 's met bv Andy Souwer's recordlijst ;)

Suplex
28-01-2016, 13:18
Een record van 13-2 in 10 jaar tijd is toch eigenlijk heel karig?
Maar dat vind ik van veel MMA-ers. Ze vechten eigenlijk maar heel weinig.
Vergelijk dat 's met bv Andy Souwer's recordlijst ;)

Kickboxen/K1 is niet te vergelijken met mma waar je door het grond gevecht in allerlei onnatuurlijke houdingen terecht kan komen en is daardoor meer blessure gevoelig .
ook is de kans op een zware ko veel meer aanwezig dan bij kickboxen door de kleine handschoenen en in het mma kent men geen 8 tellen.
Bij het kickboxen word een partij gestopt bij een kleine verwonding of snee , bij mma moet het echt heftig zijn wil een partij gestopt worden door een verwonding.

Maar 15 partijen in 10 jaar is heel karig idd

hypergiant
28-01-2016, 13:56
Het zijn professionele prijsvechters, het kan dat er hier en daar roekeloze types rondlopen die elk gevecht aannemen maar het is niet de norm. In het geval van Werdum kan ik zijn beslissing begrijpen. Hij is zelf geblesseerd, krijgt op zeer korte termijn tegen een andere tegenstander en het levert veel minder op dan de partij tegen Velasquez.

Het lijkt me niet meer dan logisch dat vechters, zeker als ze de belt hebben veroverd, berekend te werk gaan. Afgezien van mcgregor is het, in een reebok tijdperk, niet bepaald een vetpot wat ze verdienen.

LightHeavyWeight
29-01-2016, 07:29
Het gaat om de instelling en denk dat die van cowboy niet zo verschilt met die van Monsen , als je cowboy zijn gang laat gaan vecht hij ook iedere maand.
verschil is dat cowboy wel mensen om zich heen heeft die hem tegen zichzelf beschermen.
maar snap als je zegt dat cowboy een beter en gezonder voorbeeld is.
het punt wat ik duidelijk wilde maken in mijn vorige post was puur zijn instelling en wil om te willen vechten terwijl veel vechters in de ufc genoegen lijken te nemen met 2x per jaar vechten.

Maar lieve jongen, daarvan hoef je toch niemand te overtuigen? Daar denkt iedereen toch hetzelfde over?

Suplex
29-01-2016, 11:00
Maar lieve jongen, daarvan hoef je toch niemand te overtuigen? Daar denkt iedereen toch hetzelfde over?

Nee niet iedereen er was iemand die het dom lullen vond , weet zo snel niet meer wie dat was.
weet jij da nog kulleke?

LightHeavyWeight
29-01-2016, 11:15
Nee niet iedereen er was iemand die het dom lullen vond , weet zo snel niet meer wie dat was.
weet jij da nog kulleke?

Waarom blijf je zo denigrerend doen? Lees de comments nog eens door, ik vond dat jou opmerking over Monson dom lullen was, een beetje stoere praat van iemand die net een jaartje zaktraining heeft gedaan of zo. Jammer dat je dit expres een eigen leven laat leiden en de comments bewust anders interpreteert omdat je je aangevallen voelt. Laten we voor de rest maar geen energie aan elkaar besteden, zonde van de tijd en zonde van een forum.

Suplex
29-01-2016, 12:43
Waarom blijf je zo denigrerend doen? Lees de comments nog eens door, ik vond dat jou opmerking over Monson dom lullen was, een beetje stoere praat van iemand die net een jaartje zaktraining heeft gedaan of zo. Jammer dat je dit expres een eigen leven laat leiden en de comments bewust anders interpreteert omdat je je aangevallen voelt. Laten we voor de rest maar geen energie aan elkaar besteden, zonde van de tijd en zonde van een forum.

Waarom blijf ik denigrerend doen? Eerst is het dom lullen (denigrerend), dan is het lieve jongen (denigrerend) dan is het een jaartje zak training (denigrerend).
als je zelf niet zo behandeld wilt worden doe het dan zelf ook niet dan krijg je ook geen denigrerende antwoorden terug.
laten we het voortaan on topic houden idd zonde van de energie en het forum.

Bromios
29-01-2016, 14:25
Waarom blijf je zo denigrerend doen? Lees de comments nog eens door, ik vond dat jou opmerking over Monson dom lullen was, een beetje stoere praat van iemand die net een jaartje zaktraining heeft gedaan of zo. Jammer dat je dit expres een eigen leven laat leiden en de comments bewust anders interpreteert omdat je je aangevallen voelt. Laten we voor de rest maar geen energie aan elkaar besteden, zonde van de tijd en zonde van een forum.

Volgens mij ben jij degene die denigrerend doet hier. Hij geeft duidelijk aan dat het verhaal Monson alleen een voorbeeld is en dat het niet over het type vechter gaat. Volgens mij ben jij degene die niet helemaal begrijpt wat de strekking van het verhaal is en probeer je dat nueen beetje recht te lullen.