PDA

View Full Version : Nederlands Ruigste; Fitte Vechtsporters gezocht!!!!



HUNTER
26-01-2016, 11:02
http://www.bjj-heemskerk.nl/wp-content/uploads/2016/01/leaderboard-2-728x90.jpg

In april zal er op RTL7 een nieuw programma de lucht in gaan, waarin gezocht wordt naar de Fitste Nederlander. In een battle waarin 10 verschillende disciplines het tegen elkaar op gaan nemen zal uiteindelijk de meest fitte sporter van Nederland komen. Naast crossfitters, obstacle runners, triatleten en bootcampers hebben vechtsporters ook hun plek tussen de disciplines, en terecht!

Bushido Heemskerk is als partner uitgekozen door de organisatie om de vechtsporters te mogen selecteren. Wij hebben de eer om 50 mannen en 50 vrouwen met een vechtsportachtergrond te mogen selecteren voor dit super vette evenement, dat door RTL zal worden gecoverd!


Heb jij een vechtsport achtergrond (welke maakt niet uit…. judo, kickboksen, MMA, karate, worstelen, taekwondo of anders), en denk jij dat je kans maakt op een hindernis parcours waarin conditie, kracht, behendigheid en een dosis wilskracht belangrijk zijn, stuur dan een mail naar [email protected] met daarin de volgende gegevens;


Naam:
Leeftijd:
M/V:
Email:
Vechtsport discipline(s):
Evt. behaalde titels:
Waarom zou jij mee willen doen aan Nederlands Ruigste:


De eerste selectie dag zal op zaterdag 2 april zijn op het terrein van Flevonice in Biddinghuizen, en mocht je je plaatsen bij de beste 10 vechtsporters (5 mannen/ 5 dames) dan plaats je je voor de finale op zaterdag 16 april in het Olympisch Stadion te Amsterdam.
Bij selectie zal een deelname bijdrage van €25,- worden gevraagd.

Bromios
26-01-2016, 11:28
Ik zou Latoel vragen als representant van de mma scene.

Willem033
26-01-2016, 13:25
Ik zeg Hank Moody

Kemal
26-01-2016, 18:41
Ik zou Latoel vragen als representant van de mma scene.


Ik zal hem eens even appje sturen

BabyMonkey
27-01-2016, 06:54
cool

Kemal
27-01-2016, 07:30
Ik zou Latoel vragen als representant van de mma scene.

Hij laat dit aan hem voorbij gaan ;)

Bromios
27-01-2016, 10:01
Hij laat dit aan hem voorbij gaan ;)

Hij was net lekker aan het trainen dacht ik. Maar prima.