PDA

View Full Version : Terugkeer Gokhan Saki uitgesteld, Cavalari teleurgesteld.



Fasada
27-01-2016, 13:47
Het was al een tijdje bekend dat Saki zijn terugkeer in de Glory ring zou gaan maken. Tijdens Glory Amsterdam was al een promotiefilmpje te zien dat hij voor de titel zou vechten tegen Saulo Cavalari. Hoewel Glory nog niets officieel heeft bekend gemaakt wanneer en waar dat gevecht zou plaatsvinden waren de geruchten al erg sterk toen Harinck al had gepost dat het gevecht tussen Saki en Cavalari was uitgesteld van februari naar eind maart.

Dit gerucht werd versterkt toen de Burt Watson van Glory en de man verantwoordelijk voor de Europese shows Rachid Lamalam op Facebook posten in Parijs te zijn met de tekst ‘It’s time for Glory! Work in progress! Drie dagen geleden schreef Thom weer op zijn twitter een bericht dat Saki geblesseerd zou zijn en niet kan vechten tegen Cavalari wegens een blessure. Nu is het niet bekend of het gevecht verplaatst gaat worden of dat men op zoek is naar een vervanger.

Journalist Bruno Massami sprak Cavalari en die had het volgende te zeggen:

“Het is een grote teleurstelling. Ik wacht al twee jaar op die jongen en dat is kostbare tijd in een carrier. Nu ga ik niet meer op hem wachten. Ik weet dat hij misschien geblesseerd is en dit soort dingen gebeuren in onze sport maar ik wil wel graag een publiekelijke reactie zien want ik vind dat hij wat uit te leggen heeft aan z’n fans.”

Cavalari gaat zelfs een stap verder door een superfight te vragen. “Ik heb jaren lang gevochten in de zwaargewicht divisie. Ik wil een stap verder gaan en Rico Verhoeven is dat. Het is een geweldig gevecht voor de fans en ik heb genoeg zelfvertrouwen dat ik geschiedenis kan schrijven in Glory en het kickboksen. Ik stond gepland om te vechten in maart en Rico vocht in december. Qua timing past het perfect, twee jonge gasten die vechten voor de titel. Ik weet dat Glory een geweldige promotie is en wordt geleid door slimme mensen. Zij zullen vast weten dat deze pot oorlog is en dat de fans dit kunnen waarderen.”

Helaas voor Cavalari heeft Rico al gereageerd op de uitdaging en die wijst een gevecht af. Via twitter zegt Rico: “Als Cavalari serieus is dan moet hij eerst maar eens zijn eigen titel een paar keer verdedigen voordat hij de ring in stapt met de ‘undisputed’

Kemal
27-01-2016, 16:13
jammer zeg!