PDA

View Full Version : Glory 27 (spoiler)



Triangleman
27-02-2016, 23:02
Jezus, wat een vertoning van Al Wichgers! Eerst Levin een down geven voor over de touwen vallen, daarna twee minpunten voor clinchen (valt over te discussiėren). Vervolgens geeft Levin duidelijk op en laat hij doorvechten. Had imo na het eerste gebaar van Levin al de wedstrijd moeten afzwaaien.
En wat vermoeiend om te zien hoe druk deze man het zichzelf maakt. Wat zijn wij gezegend met onze Hollandse scheidsrechters!

Het is misschien niet helemaal professioneel dat Levin wegloopt, maar ik kan het wel begrijpen. Met zo'n frikadel als tweede tegenstander is het moeilijk winnen

mrtweakbox
28-02-2016, 00:55
De eerste down sloeg inderdaad nergens op. Hoe dan ook, Levin zetten een partij neer die met al dat clinchen niet om aan te zien was en ik vond het helemaal prima dat er voor die knuffelpartijen punten werden af getrokken. Dat hij vervolgens weg loopt - wat hij overigens al eerder probeerde maar toen sloeg Marcus hem en ging hij toch door - is verder zijn keuze. Uiteindelijk ligt die beslissing bij Levin en is het publiek het bokje, Levin heeft in behoorlijk wat smakelijke partijen laten zien dat hij het wel degelijk kan.

Anderson
28-02-2016, 01:27
Hij is een van getalenteerdste vechter maar als die z'n dag niet heeft gaat die excuses zoeken.
Slechte scheids idd.

taygym
28-02-2016, 11:03
Ik voorspel dat dit de laatste partij van Levin is voor Glory. Ik kan zijn woede helemaal begrijpen. hij krijgt zomaar 8 tellen. Dit had een waarschuwing moeten zijn voor Marcus (worp). Glory heeft er voor de partij weer op gehamerd dat je vooral niet achteruit moet vechten. Marcus zocht de clinch op en de scheids deed de rest. Jammer.

Richelieu
28-02-2016, 13:21
Beelden?

mie
29-02-2016, 01:22
Voor mij was dit een uitstekend voorbeeld voor de richting die GLORY NIET in moet. Ze zijn zo gefocust op de USA terwijl daar hart van de sport helemaal niet ligt. De potten tussen al die (noord) amerikanen vind ik slap en saai, de presentatoren zullen nooit kritiek geven op de vechters of op de leiding, ze blijven maar roepen hoe fantastisch het is en dat dit de top van de kickbokswereld is, die blonde pop met haar interviews hoeven van mij ook echt niet en de enige pot waar in mijn ogen vuur in zat wordt totaal verpest door de scheidsrechter en bij twee keer clinchen begint het publiek te boo'en.

Ik begrijp Levin volkomen. Hoewel ik niet denk dat dit vooropgezet is, vind ik het wel zwaar falen van Wichgers (in mijn ogen ook zeker niet de eerste keer) en ik begrijp niet dat GLORY op deze wijze door blijft gaan.

Ik vind het voor de sport belangrijk wat GLORY allemaal doet maar ik hoop echt dat ze nou eens voor de sport kiezen i.p.v. het grote geld en de USA links laten liggen. (oost) Europa heeft vele leukere vechters!

hypergiant
29-02-2016, 01:31
Glory heeft er voor de partij weer op gehamerd dat je vooral niet achteruit moet vechten. Marcus zocht de clinch op en de scheids deed de rest. Jammer.

Inderdaad.