PDA

View Full Version : GLORY 29 Kopenhagen: Holzken vs Yoann Kongolo



Wheelie
08-03-2016, 20:57
http://liverkick.com/images/dw/2016/03/glory29.jpg

BIG Lebowski
09-03-2016, 00:46
Ik zie liever een rematch met Murthel Groenhart. Dan wel met vakkundige scheidsrechters.

Kemal
09-03-2016, 09:17
dat zal Holzken toch wel winnen denk..

citrusfruit
09-03-2016, 10:31
Komt deze in het wedkantoor?

rommel
09-03-2016, 11:36
Holzken vs Poulino. Daar kijk ik naar uit.

lukashenko
09-03-2016, 15:23
Holzken vs Poulino. Daar kijk ik naar uit.
x2 ik denk dat josemir het holzken heel lastig kan maken

Wheelie
21-03-2016, 18:20
GLORY heeft vandaag bekend gemaakt dat er tijdens GLORY 29 een zwaargewicht contender toernooi zal plaats vinden. De deelnemers aan het toernooi zijn de Enfusion en Kunlun zwaargewicht kampioen Jahfarr Wilnis, Anderson 'Braddock' Silva en Ismael Londt die onlangs een contract bij GLORY tekende, de vierde naam is nog niet bekend.

Dit zwaargewicht contender toernooi is een aanvulling op het eerder aangekondigde titel gevecht tussen uitdager Yoanna Kongolo en GLORY weltergewicht kampioen Nieky Holzken.

Verder staat er ook nog een lichtgewicht gevecht tussen Niclas Larsen en Mohammed El Mir op het programma.

http://mixfight.com/uploads/images/Images/glory29hw.jpg
GLORY 29 Copenhagen
Nieky Holzken (c) vs. Yoann Kongolo
Niclas Larsen vs. Mohammed El-Mir
Zwaargewicht contender toernooi: Ismael Londt, Anderson Silva, Jahfarr Wilnis

GLORY SuperFight Series Copenhagen
Hysni Beqiri vs. Harut Grigorian
Cihad Kepenek vs. Tomas Mozny
Alex Harris vs. Jonatan Oliveira
Rhassan Muhareb vs. Abdou Karim Chorr

tyson19
21-03-2016, 21:47
Ik zie liever een rematch met Murthel Groenhart. Dan wel met vakkundige scheidsrechters.

Helemaal mee eens!

Wat betreft de zwaargewicht toernooi, zou mooi zijn als Saki daarbij toegevoegd zou worden. Toch wel leuke namen, silva, londt, wilnis, zeker niet slecht.

Wheelie
02-04-2016, 20:06
Viervoudig wereldkampioen Nieky 'The Natural' Holzken verdedigt live op Spike zijn titel tijdens GLORY 29 Copenhagen

Viervoudig wereldkampioen Nieky 'The Natural' Holzken (88-11, 46 KO) verdedigt zaterdag 16 april live op Spike zijn titel in de weltergewicht klasse tijdens GLORY 29. Holzken verdedigt zijn titel tegen de Zwitserse Yoann Kongolo (61-6, 45 KO), die momenteel #4 staat in de GLORY ranglijst. Vanaf 22.00 uur wordt GLORY 29 Copenhagen live uitgezonden vanuit Forum Copenhagen op Spike.

Naast Nieky Holzken vechten ook de Nederlanders Jahfarr Wilnis en Ismael 'Mr. Pain' Londt live in GLORY 29. Londt neemt het op tegen Anderson 'Braddock' Silva (BR) in de categorie zwaargewicht. Wilnis zal ook vechten in de categorie zwaargewicht, zijn tegenstander is nog niet bekend.

De Denen Niclas 'The Destroyer' Larsen en Mohammed 'The Desert Storm' El-Mir vechten een thuiswedstrijd in de categorie lichtgewicht.

GLORY 29 Superfight series
De gevechten uit de Glory Superfight Series zijn op vrijdag 29 april om 22.15 uur te zien op Spike. Tijdens de Superfight Series vechten o.a. Hysni Bequiri (CH) en Harut Grigorian (AM) tegen elkaar, maar ook nieuwkomer Cihad Kepenek (TR) tegen Thomas Mozny (SK).

Countdown to GLORY 29
Als een warming-up voor GLORY 29 zendt Spike op donderdag 14 april (23.50 uur) en vrijdag 15 april (00.15 uur) de Countdown to GLORY 29 uit. Tijdens de countdown kom je alle ins & outs te weten over de vechters die zaterdag 16 april in de ring staan.

LightHeavyWeight
16-04-2016, 23:28
Is nu Live op Spike jongens.

Jeru
16-04-2016, 23:48
Ja, was het ook aan het kijken. Altijd fijn ;)

Suplex
16-04-2016, 23:58
ff serieus je menging over de zwaargewichten

de zwaargewicht divisie op dit moment is echt dramatisch heb net 2 draken van partijen gezien en 4 draken van vechters gezien die met 0,0 combinerend vermogen en
Zonder enige beweging recht op elkaar af lopen en maximaal 2 stoten (maaien) geven

Rico is echt de enige die over een goeie degelijke techniek beschikt alleen dood saai met een veel te laag ko ratio

Of zie ik dit verkeerd?

Anderson
17-04-2016, 00:13
Zwaar gewicht divisie boeit me jaren niet.

Anderson
17-04-2016, 01:44
Jammer van die laatste ronde voor Kongolo anders had die de partij gewonnen.

Beast mode
17-04-2016, 02:30
Dit gaat er echt over, niecky wint een ronde van de 5 en krijgt de partij?!?! Wtf..... Eerst murthel en nu kongolo bestolen begrijpelijk waarom niemand wil vechten voor glory en hopelijk failliet gaat. Het zou hem sieren als hij de belt afgaf aan kongolo

Kingbalotelli
17-04-2016, 04:45
Dit gaat er echt over, niecky wint een ronde van de 5 en krijgt de partij?!?! Wtf..... Eerst murthel en nu kongolo bestolen begrijpelijk waarom niemand wil vechten voor glory en hopelijk failliet gaat. Het zou hem sieren als hij de belt afgaf aan kongoloHuh? Dat hij niet had gewonnen tegen Groenhart, ben ik mee eens. Vandaag heeft hij toch wel echt wonnen in mijn ogen ronde 1,2 en 5 waren voor hem. Toch vond ik het raar dat hij bij 2 vd juryleden 4 rondes had gewonnen.

DonMMA
17-04-2016, 11:59
Jammer van die laatste ronde voor Kongolo anders had die de partij gewonnen.

Same here.

#teamBADGUY
17-04-2016, 12:35
[QUOTE=Kingbalotelli;1303874]Huh? Dat hij niet had gewonnen tegen Groenhart, ben ik mee eens. Vandaag heeft hij toch wel echt wonnen in mijn ogen ronde 1,2 en 5 waren voor hem. Toch vond ik het raar dat hij bij 2 vd juryleden 4 rondes had gewonnen.[/QUOTE


Wauw echt?

Ik geef maxxxx 2 rondes aan Nicky. Kongolo heeft de partij duidelijk gewonnen en dat weet Nicky ook. Waarom denk je dat hij em spontaan een rematch aanbood. Nicky voelde zich zichtbaar ongemakkelijk en terecht. Op punten winnen van Nicky gaat niemand lukken zie ik al.
Maar dit is serieus schande voor de sport!

Suplex
17-04-2016, 13:22
Ik vond dat hij tegen Groenhart gewonnen had .

Zijn partij van gisteren vond ik nieky ook de lichte overhand hebben wel 3-2 in rondes .


Nieky zit vaak goed dicht terwijl zijn tegenstanders zeer actief zijn zoals murthel en kongolo maar er zit veel op zijn dekking. Dat geeft vaak een beetje vertekend beeld net als gisteren vind ik.
Waar nieky veel meer de duidelijke treffers met meer impact maakt .

Maar t was close idd en bij een close beslissing wint de kampioen
Ben benieuwd naar de rematch.

Kongolo vs murthel zie ik ook wel zitten trouwens

DonMMA
17-04-2016, 13:30
Ik vond dat hij tegen Groenhart gewonnen had .

Zijn partij van gisteren vond ik nieky ook de lichte overhand hebben wel 3-2 in rondes .


Nieky zit vaak goed dicht terwijl zijn tegenstanders zeer actief zijn zoals murthel en kongolo maar er zit veel op zijn dekking. Dat geeft vaak een beetje vertekend beeld net als gisteren vind ik.
Waar nieky veel meer de duidelijke treffers met meer impact maakt .

Maar t was close idd en bij een close beslissing wint de kampioen
Ben benieuwd naar de rematch.

Kongolo vs murthel zie ik ook wel zitten trouwens

Kwam Nieky in voorgaande gevechten, Daniels, Valtellini er niet sterker uit en met snellere combo's.
Gister was dat ook niet echt te zien. Je hoorde de commentator(Valtellini) wel roepen dat die liver shot zou gaan komen. Maar die kwam pas heel laat. Waarschijnlijk ook door de klasse van Kongolo.

Beast mode
17-04-2016, 15:08
Nickey"The Don"holzken he has all the judges and politics in his pocket, nickey was ronduit belachelijk zijn fysiek was een grap, kroeghoeken die nooit landen. Nickey en zijn team schaamden zich rot bij de uitslag dat dit anno 2016 nog kan begrijp ik niet

blade
17-04-2016, 15:10
Nickey"The Don"holzken he has all the judges and politics in his pocket, nickey was ronduit belachelijk zijn fysiek was een grap, kroeghoeken die nooit landen. Nickey en zijn team schaamden zich rot bij de uitslag dat dit anno 2016 nog kan begrijp ik niet


it's all about the money

Kingbalotelli
17-04-2016, 15:37
Wel moest Holzken 8 tellen krijgen, want die spinning back kick was zeker geen slip..

Richelieu
17-04-2016, 16:02
Nickey"The Don"holzken he has all the judges and politics in his pocket, nickey was ronduit belachelijk zijn fysiek was een grap, kroeghoeken die nooit landen. Nickey en zijn team schaamden zich rot bij de uitslag dat dit anno 2016 nog kan begrijp ik niet

Holzken is altijd fit, nooit echt een pot gezien waarbij hij er, zoals menigeen doorheen zat. Knappe winst van de regerend kampioen.

Anderson
17-04-2016, 16:30
Tegen Murthel was z'n conditie toch echt wel op.

mrtweakbox
17-04-2016, 17:45
De pot tegen Murthel was niet overtuigend, vond deze iets beter maar als je de belt zo blijft verdedigen gaat het natuurlijk een keer mis. De spinning kick was duidelijk een balans issue, als je daar 8 tellen voor gaat geven krijg je een sport waar iedereen elkaar alleen maar pdrobeert om te duwen..

BIG Lebowski
17-04-2016, 23:42
Teloorgang van Glory. Nicky is een topper, maar laat het teveel op aankomen. Na Murthel, nu weer met Kongolo. Mike Passenier wordt helemaal gek. Amerikaanse scheidsrechters verzieken de boel. Die in de Rai waren ook zó beschamend slecht. Betere tijden komen zeker......slechter dan dit kan niet.

Jabdealer
18-04-2016, 00:19
Passenier is er nog nooit in geslaagd een vechter van hem van Holzken te laten winnen dus daar geloof ik ook niet zo in

Als je van Holzken wil winnen, dan zul je hem KO moeten slaan want met puntjes stelen ga je hem niet verslaan. Dat lijkt me nu toch wel duidelijk.

taygym
18-04-2016, 09:38
Passenier is er nog nooit in geslaagd een vechter van hem van Holzken te laten winnen dus daar geloof ik ook niet zo in

Als je van Holzken wil winnen, dan zul je hem KO moeten slaan want met puntjes stelen ga je hem niet verslaan. Dat lijkt me nu toch wel duidelijk.

Volgens mij stond Mike toch in de hoek bij Kyshenko toen die Holzken versloeg!

Jabdealer
18-04-2016, 09:49
Volgens mij stond Mike toch in de hoek bij Kyshenko toen die Holzken versloeg!

Dat was nog op 70kg maar feitelijk heb je gelijk :thup:

Anderson
18-04-2016, 10:22
Nee dat was 72kg

Bosnier91
19-04-2016, 11:08
De pot tegen Murthel was niet overtuigend, vond deze iets beter maar als je de belt zo blijft verdedigen gaat het natuurlijk een keer mis. De spinning kick was duidelijk een balans issue, als je daar 8 tellen voor gaat geven krijg je een sport waar iedereen elkaar alleen maar pdrobeert om te duwen..

Mee eens! Maar Glory is hier wel wat wisselvallig in. Verhoeven zijn stoot naar Saki zijn borst bij Glory 11 was ook absoluut geen 8 tellen waard, maar volgens de regels van Glory kun je 8 tellen krijgen door een stoot/trap/knie die ervoor zorgt dat je valt. Of je ook aangeslagen door de trap of stoot bent maakt verder niet zoveel uit. Althans, de ene keer wel en de andere keer niet. In dit geval bij Holzken was de trap zeker goed geplaatst, maar het had geen gewenst effect. Holzken stond op dat moment met beide benen naast elkaar en kon ook door een afhouder neer getrapt worden want hij stond niet goed.

mrtweakbox
19-04-2016, 19:02
Die 8 tellen van Saki was om dezelfde reden behoorlijk dubieus ja. Eigenlijk zou het anno 2016 prima mogelijk moeten zijn om de menselijke jury leden te vervangen (of in ieder geval aan te vullen) door een paar camera's en een algoritme.

Eindbaas
19-04-2016, 19:32
Mooie card. Adamchuk van Mike Gym moeten we in de gaten houden. Ik heb zin in die partij Rico Verhoeven vs Ismael Londt.

https://www.youtube.com/watch?v=rhZhzjE_YJM

Eindbaas
19-04-2016, 19:33
https://www.youtube.com/watch?v=wQe9Tkc6q8k

Eindbaas
19-04-2016, 19:42
Londt moet wel wat meer aan zijn conditie gaan werken als hij van Rico Verhoeven wil winnen, het zijn wel vijf ronden. Rico is een conditie beest.

https://www.youtube.com/watch?v=f5dCFjGtJ-Q

Beast mode
19-04-2016, 22:02
Wat een grote heeft die seg die rico, hij krijgt daar gipsy's voorgeschoteld vanuit romenie en bekroond zichzelf tot gipsy-king, die stoere praat staat je niet neurd

e-type
19-04-2016, 22:14
Wat een grote heeft die seg die rico, hij krijgt daar gipsy's voorgeschoteld vanuit romenie en bekroond zichzelf tot gipsy-king, die stoere praat staat je niet neurd

https://media4.giphy.com/media/6nWk8q9ojLNCg/200.gif

Beast mode
19-04-2016, 23:15
https://media4.giphy.com/media/6nWk8q9ojLNCg/200.gif

Ja wijsneus