PDA

View Full Version : Conor signs in for BJJ class this morning



Soulbringer320
10-03-2016, 04:21
http://i.imgur.com/yFWaSVU.jpg

Kemal
10-03-2016, 07:33
haha omg..

willy123
10-03-2016, 09:09
haha hij heeft zijn gele slip al binnen. En bloemkooloren ook al.

Kingbalotelli
10-03-2016, 16:43
Zo slecht is zijn groundgame bjj niet als je het gevecht met Mendes als voorbeeld neemt. Tegen Diaz was hij al aangeslagen dan is het al wat makkelijker om iemand te choken.

LightHeavyWeight
10-03-2016, 17:17
Zo slecht is zijn groundgame bjj niet als je het gevecht met Mendes als voorbeeld neemt. Tegen Diaz was hij al aangeslagen dan is het al wat makkelijker om iemand te choken.

Precies, hij stond de Tango te dansen en dan wordt alles wel even minder.

Maar ja, des te hoger je springt des te harder je valt, zo werkt dat. Hij roept dit over zichzelf af.

Brainthief
10-03-2016, 17:34
Ik ben dol op bjj maar conor had al een paar tikken te verwerken.... hij kwam uit de guillotine maar hij had rubberen benen. Tegen holloway was z'n bjj prima en Diaz is een cesar gracie black belt.

Edit: foto is wel grappig btw

Minotauro
10-03-2016, 18:24
Precies, Diaz is top class BJJ

willy123
10-03-2016, 19:35
Conor's bjj zal best oke zijn.. dit komt gewoon voort uit de opmerkingen van Conor over Diaz dat ie zijn geld moest verdienen met
BJJ-lessen voor kids.
Het mooiste vond ik hoe Diaz het hoofd van Conor de verwurging 'in sloeg' , zodat die RNC meteen diep zat... dat was Cool!

Lionheart
10-03-2016, 20:00
Diaz top class BJJ en??
Conor was toch de beste en de GOAT volgens sommige, lol!!

fww
11-03-2016, 09:30
foto is zo grappig..

anyway geloof ik wel dat conor een redelijke goede bjj heb maar NATE is gewoon veel en veel beter...en mensen die excuses gebruiken als hij was aangeslagen is onzin het was de keuze voor conor of tikken of KO maar als we hun nu gewoon in submission only zetten wint nate ook met gemak..

leuke is dat conor alles beschreef wat hij met nate ging doen van slaan tot de grond en als je dan de beelden bekijkt is dat nate het allemaal bij hem deed.

maar ik ben van mening dat de bjj van conor goed genoeg voor in de octagon.

LightHeavyWeight
11-03-2016, 10:14
foto is zo grappig..

anyway geloof ik wel dat conor een redelijke goede bjj heb maar NATE is gewoon veel en veel beter...en mensen die excuses gebruiken als hij was aangeslagen is onzin het was de keuze voor conor of tikken of KO maar als we hun nu gewoon in submission only zetten wint nate ook met gemak..

leuke is dat conor alles beschreef wat hij met nate ging doen van slaan tot de grond en als je dan de beelden bekijkt is dat nate het allemaal bij hem deed.

maar ik ben van mening dat de bjj van conor goed genoeg voor in de octagon.

Je moet wel goed blijven lezen vriend, anders wordt het helemaal zo'n teringzooi hier.
Er werd gezegd dat zijn groundgame niet top was omdat hij op elastieken beentjes liep. Niemand beweert dat hij beter is dan Diaz op de grond.
Is erg irritant man.

fww
11-03-2016, 10:56
wie zegt dat iemand dat zegt dan vriend? hoor je mij dat zeggen? ik zie het gewoon niet als excuus thats it, geeft geen moer of ie nou wankelt of niet eenmaal op de grond is level verschil te groot. Plus gaf alleen aan dat zijn niveau goed genoeg is maar niet tegen een submission monster als nate.

kendamac
11-03-2016, 12:08
LOL!!
Volgens Eddie Bravo heeft Conor een goede groundgame. Die heeft bij hem getraind dus hij zou het moeten weten.
Wat ik grappig vind is dat Conor in een interview zei dat mensen die tegen hem vechten worstelaars worden hij noemt ze "panic wresslers" omdat ze niet tegen klappen kunnen en gaan worstelen uit paniek......

Minotauro
11-03-2016, 14:44
Dat mensen nog steeds zo bezig zijn met haat na die partij. Go on man. Beide toffe vechters, beide grote bek, de betere heeft gewonnen, de verliezer verkoopt gevechten beter, etc. Maar who the fuck cares? Het is toch genieten om zulke mannetjes in de UFC te hebben? Win win. Iedereen wint (behalve McGregor, zal jullie haters even voor zijn). Laten we nou eens genieten ipv mensen afzeiken. Dat mag alleen ik bij Overeem en Mayweather

willy123
11-03-2016, 16:23
https://www.youtube.com/watch?v=mLx65kl_2R8

Bij deze de mening van de Gracie jongens over Conors BJJ.

fifi23
11-03-2016, 20:08
En zoals gezegd is die van Coner gewoon goed.
.
Die sweep in round 1 was gewoon super.