PDA

View Full Version : Evolutie vechtsport



SRO
13-03-2016, 00:18
We blijven een kritisch volkje, met alle verhitte discussies soms van dien wie de GOAT nu wel niet is, of dat het Grootste Onzin Aller Tijden is omdat eea niet meetbaar is. Maar zeker interessant om ieders perspectief te zien.
Of de verhitte discussies over trash talk; is het vermaak of schande voor de sport? 1 ding is zeker: vechtsport leeft! En onder een groter en breder publiek dan ooit! Ik stam uit de tijd dat we tussenstanden op Shooto.com posten die van buitenlandse sites geript waren om zo pbp verslag te doen van PRIDE evenementen. Mede hierdoor ben ik erg dankbaar voor de evolutie die gaande is, waardoor wij GLORY nu live kunnen kijken, UFC live wordt uitgezonden en Bellator semi-live aan bod komt. En dan de UFC in Rotterdam als climax. En of men nu 'iets' heeft met Alistair of niet, een beetje trots moeten we allemaal zijn op deze bruut en zijn prestaties! Ik hoop dat er alleen een nieuwe spoeling aankomt die het grote podium aan kan. Maar voor nu trots op waar 'onze' sport is gekomen. Semi-geaccepteerd zal ik maar zeggen...

ChingChong
13-03-2016, 00:52
Ok

new_world_order
13-03-2016, 01:59
nigga, u gay as fuck..

Soulbringer320
13-03-2016, 02:55
http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/855/35xyux.jpg

Minotauro
13-03-2016, 06:25
Mensen die "semi-" en "quasi-" gebruiken moeten naar geenstijl.nl gaan. Iemand die zo'n stuk schrijft, wilt bewijzen hoelang hij kijkt, maar tegelijk aangeeft super enthousiast te zijn vanwege de huisige ontwikkelingen en dat met twee posts, neem ik niet serieus. Slaap lekker

goro
13-03-2016, 10:22
Ga naar chief105 forum

goro
13-03-2016, 10:22
Geintje

Sato
13-03-2016, 20:28
Ik heb vandaag een bloemkool gekocht. Ben toch wel semi trots op de AH dat deze in de aanbieding was. Quasi verbaasd was ik wel. Zeer content dat de bloemkool inmiddels een geaccepteerd groente is. #teambloemkool

Minotauro
13-03-2016, 21:15
Hahahahaha Sato

Bromios
13-03-2016, 22:11
Ik zal wel even serieus reageren.

Dat hele wwe gedoe met trashtalk mag van mij wel maar vrouwen en kinderen er bij halen en constant over de centen praten hoeft van mij niet. Het gaat er om wie de baas in de cage is. Vond de UFC de afgelopen jaren wat saai worden maar nu is de spanning weer redelijk terug. Alleen HW mag wel wat spectaculairder.

Glory is helemaal kut.

ruud
14-03-2016, 13:46
Grote voordeel van de 'evolutie' is inderdaad de mogelijkheden om de diverse evenementen (semi) live op televisie te volgen, al is wel de vraag of dit volledig toe te schrijven is aan de 'evolutie'.
Nadeel is wel dat, nu vechtsport blijkbaar ook commercieel interessanter wordt, je ook weer meer partijen ziet die alleen vanwege het geld op het programma lijken te zijn gezet zijn met als dieptepunt de partij laatst op Bellator tussen Kimbo Slice en Dada 5000. Een flinke stap terug in de ontwikkeling als je het mioj vraagt. Devolutie.

cornelus
14-03-2016, 15:36
Tsja zelfs Arie B doet ut ... dan is het goed he.

(snap trouwens niet zo goed waarom mensen gelijk zo zitten te bitchen op je post, hier lekker 'gay' gaan roepen dat is pas vergane glorie... )

Suplex
14-03-2016, 16:47
Tsja zelfs Arie B doet ut ... dan is het goed he.

(snap trouwens niet zo goed waarom mensen gelijk zo zitten te bitchen op je post, hier lekker 'gay' gaan roepen dat is pas vergane glorie... )

Nee dat schijnt normaal te zijn op dit forum als je nieuw lid bent dat er dan zo gereageerd word.

YoMarK
14-03-2016, 17:29
Gelukkig zijn er hier ook nog mensen die wel (quasi!)on-topic willen reageren.

Ik ben het er trouwens mee eens. Meer heb ik er niet over te zeggen.

LightHeavyWeight
14-03-2016, 18:28
Mensen die "semi-" en "quasi-" gebruiken moeten naar geenstijl.nl gaan. Iemand die zo'n stuk schrijft, wilt bewijzen hoelang hij kijkt, maar tegelijk aangeeft super enthousiast te zijn vanwege de huisige ontwikkelingen en dat met twee posts, neem ik niet serieus. Slaap lekker

Mensen die chronisch onaardig zijn neem ik ook niet serieus.
En mensen die lijden aan chronische zelfoverschatting ook niet.

Wat ben je toch een drabber, niet normaal meer. Ik beloof bij deze plechtig nooit meer op je te reageren.

Facade
14-03-2016, 18:38
Sluit ik me wel bij aan inderdaad. Ik ben het overigens niet eens met de topicstarter. Natuurlijk zijn er genoeg lichtpuntjes te ontdekken, maar de algehele trend vind ik vooral in Nederland een neerwaartse. Dit zie je ook in de drukte, of het gebrek daaraan, op dit forum. Dat zou anders zijn wanneer de vechtsport zou floreren. Alhoewel misschien ook andere factoren een rol spelen als je kijkt naar sommige reacties in dit topic.

e-type
14-03-2016, 20:37
Mensen die chronisch onaardig zijn neem ik ook niet serieus.En mensen die lijden aan chronische zelfoverschatting ook niet.Wat ben je toch een drabber, niet normaal meer. Ik beloof bij deze plechtig nooit meer op je te reageren.


je kan forumbroeders op een 'negeerlijst' zetten. Dat bespaart je de zotten hier op het forum.Gewoon op de username klikken en naar haar profiel gaan en dan staat links in het scherm 'add to ignore list'. Scheelt weer een boel onzin.


Verder, hoe mainstream kan je UFC krijgen: Conan in EA's UFC.


https://www.youtube.com/watch?v=tA4Scnc--L4

Minotauro
15-03-2016, 02:22
LightHeavyWeight loop niet zo jankend met poep te gooien man

Klassikl
15-03-2016, 19:35
Ik zie het nog niet helemaal. Maar laat me graag verassen

appelsap
16-03-2016, 02:41
LightHeavyWeight loop niet zo jankend met poep te gooien man

Je doet bijdehand, krijgt commentaar en gaat zitten piepen. Grow up.

OT : evolutie? Dat betekent toch ontwikkeling, en hopelijk verbetering. Enige positieve ontwikkeling lijkt me dat het gemiddelde niveau van de MMA vechters groeit en het in de VS een mainstream sport begint te worden, zoals boksen tot 25 jaar geleden.

Wat betreft kickboksen ben ik daar net zo zeker van. Evolutie is misschien da de twee disciplines nu echt uit elkaar groeien met betere vooruitzichten voor MMA dan voor kickboksen.....

lukashenko
16-03-2016, 12:45
https://www.youtube.com/watch?v=aYplaCMP9Nk

mischien ben ik ook een emotionele knakker .
maar ik ben echt blij en vereerd dat ik als vechtsport fan (niet alleen kickboxfan maar martial arts fan ) in de tijdperk mag leven .
waar alle antwoorden boven komen . voor mijn tijd had je mysteries .. hoe doet kung fu het tegen muay thai .
hoe moet je een worstelaar aanpakken. hoe met je iemand met goede teakwondo bestrijden ..
alles word beantwoord in de ufc ..
en fake martial arts worden er gelukkig uit gefilterd ..hoe mystieker hoe slechter het blijkt te zijn ..
in mijn ogen zijn we er nog lang niet . maar we zitte in een stroom versnelling met martial arts nu en de game verbeterd zichzelf constant

lukashenko
16-03-2016, 12:47
https://www.youtube.com/watch?v=nJCA8s06c5U

lukashenko
16-03-2016, 12:47
https://www.youtube.com/watch?v=GeA__6aVkK0

lukashenko
16-03-2016, 12:48
https://www.youtube.com/watch?v=DofsmMZjInI

lukashenko
16-03-2016, 12:48
https://www.youtube.com/watch?v=yXIBi_lszsg

amilster
17-03-2016, 10:48
Ik heb vandaag een bloemkool gekocht. Ben toch wel semi trots op de AH dat deze in de aanbieding was. Quasi verbaasd was ik wel. Zeer content dat de bloemkool inmiddels een geaccepteerd groente is. #teambloemkool


ghehehe om deze reactie zit ik hier op de zaak hardop te grinniken :D

hypergiant
17-03-2016, 22:03
In de grafiek zijn dubbele (troll) accounts die met zichzelf aan het discussiėren zijn niet inbegrepen, 'ze' zijn ze het namelijk niet altijd eens met 'elkaar'. Mixfight is zoals andere hebben aangegeven sterk achteruit gegaan.

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/702/393/6b5.png

Briant
18-03-2016, 00:18
Vroeger was het meerendeel op mixfight actief in wedstrijden mma/bjj/judo etc. Nu heb je veel meer lui die ufc etc volgen, maar zelf nauwelijks actief zijn. Op zich niets mis mee, maar een klein deel van die mensen ziet dit forum als hun uitlaatklep. En ze denken er net zo veel van af te weten als mensen die al jaren actief zijn. Post count does not count as real life experience!