PDA

View Full Version : Jones: Every single day I think about Cormier



Soulbringer320
13-03-2016, 06:40
This week Jon Jones (http://www.mixedmartialarts.com/fighter/Jon-Jones:54494EFC3CC798A0) joined 'Tiki and Tierney on CBS Sports Radio (http://www.mixedmartialarts.com/news/search?search=CBS%20Sports%20Radio)' to preview UFC 197, talk about his legal issues, his Twitter beef with Chuck Liddell, and his fight with Daniel Cormier (http://www.mixedmartialarts.com/fighter/Daniel-Cormier:53958F286CF4E375):
On how he's changed: "New level of maturity, new level of focus, new level of professionalism. Ready for the 2nd half of (my) career."

On his past issues: “I don’t think I handled (the limelight) the best that I could have. I matured on the slow side. So to have things end with that car accident and getting my belt stripped away, I think it’s the way my life has gone and I’ve grown so much from it. I can’t even really have any regrets. I just need to be grateful for the ups and the downs and be grateful for the ability to grow and mature and just go through life and get that experience under my belt. I’m grateful for my past. It’s making me who I am today and I’m really happy with the person I am today. That’s life.”

On how to gain his fans back: “I don’t worry about it too much. With time, people will come around. The people that I’ve lost will come around. All I have to do is continue to do the right things, continue to develop and make positive life changes, continue giving back and trying to help others and continue winning. At the end of the day, everything will take care of itself.”

If he'll be rusty after over a year away from the Octagon: “I’ve never really taken this much time off, so I don’t know how I’ll react to it. I believe it won’t be an issue for me because of the mental approach I take to fighting. I’m a guy who’s really big into visualization, meditation. I spend a lot of time in the mind, and because of that, I have a lot of confidence in the way I will react when the fight starts.”

On why he hates Cormier so much: “I definitely don’t hate the guy. We don’t like each other because we’re both really elite in our sport. We’re at the highest level you can get when it comes to being a UFC fighter. He’s only lost to me. I’ve never lost to anyone. So I know that he’s a capable guy (who can) possibly defeat me. He knows that I can defeat him because I’ve already done it. There’s just a competitiveness there that only we can bring out of each other.”

On fighting Cormier: “This guy consumes my mind all day long. Everything I do has been focused on him. I’ve been thinking about this guy over a year. Every single day I think about him.”

On the recent twitter beef with UFC Legend Chuck Liddell: “We should have a healthy, respectful relationship. But I’m like, ‘You keep calling me out. I want to respect you for what you did, but if you want to be competitive, I’m going to call you out.’ It’s going to make me look like a**hole for calling out a legend, but let’s call it what it is. I’ll beat that ass.”
As for Tate, she absolutely obliterated Ronda Rousey and questioned (more doubted) her heart:
If she thinks she can beat Rousey this time: “Oh yea, 100%... I look at the way that Ronda lost and I have to wonder, ‘Is she ever going to come back the same?' And to me, I don’t think so.”
On Rousey's heart and motivation: “Ronda likes things to go the way she wants them to go. It’s awesome when you’re winning and have the world at your fingertips, but now not only does she lose in brutal fashion, but she also wanted Holly to beat me and now that’s not happening, so now I don’t if she’s going to have a whole lot of true motivation coming back. She’s making movies, she’s in love with Travis (Browne) and really interested in having have his kids or whatever"
On Rousey coming back from brutal loss: "Whenever I’ve been down and out, my motivation was to come back and be better, stronger, bigger, faster . . . and I haven’t heard her say that one time. I don’t recognize that comeback warrior. I recognize that ‘I’m in it to win it and if I’m not in it to win it, I’m done. I don’t want to lose and learn from it.’ And that’s not how this sport goes.”

BIG Lebowski
13-03-2016, 09:16
Nu de daden nog.

Bromios
13-03-2016, 14:32
Hij zegt dat het ongeluk een keerpunt in zijn leven was maar hij is daarna toch nog een paar keer de fout in gegaan ?

Misschien dat zijn ringrust hem nekt maar ik denk dat hij Cormier gewoon pakt. Zou hem graag op heavyweight zien.

Minotauro
13-03-2016, 14:54
Ik ben volgens mij de enige hier die hoopt dat DC wint, net als ik dat hoopte bij hun eerste partij. Ben alleen wel van mening dat JJ de slechtste match up is voor DC en ben bang dat JJ hem weer wint, maar zou geweldig zijn als DC hem pakt

lukashenko
13-03-2016, 15:08
jones gaat cormier mishandelen alsof hij een weerloze slachtoffer is

train2grow
13-03-2016, 18:35
Ben geen fan van DC en ook niet van JJ, maar als ik het dan een van die 2 zou moeten gunnen is het wel DC.
JJ heeft een hoop kapot gemaakt voor mijn gevoel met wat zijn daden buiten de sport.
Dit soorten mensen vertegenwoordige een sport en hebben een voorbeeld rol na "sporters/mensen".

Soulbringer320
13-03-2016, 19:08
Ik ben volgens mij de enige hier die hoopt dat DC wint, net als ik dat hoopte bij hun eerste partij. Ben alleen wel van mening dat JJ de slechtste match up is voor DC en ben bang dat JJ hem weer wint, maar zou geweldig zijn als DC hem pakt


Ben ook voor DC

goro
13-03-2016, 21:12
DC is een vervelende vent

Klassikl
13-03-2016, 21:37
JJ als 'The bad guy' is wel veel leuker om te zien dan Jones als de zogenaamde good guy.

pronk
13-03-2016, 23:04
Ik ben volgens mij de enige hier die hoopt dat DC wint, net als ik dat hoopte bij hun eerste partij. Ben alleen wel van mening dat JJ de slechtste match up is voor DC en ben bang dat JJ hem weer wint, maar zou geweldig zijn als DC hem pakt

De eerste partij hoopte ik op Dc de tweede partij ook , alleen ga er van uit dat Jones weer gaat winnen.

Lionheart
14-03-2016, 02:48
Jones pakt DC.
En dan weer op eenzame hoogte aan de top staan.

mario the count
14-03-2016, 17:09
Jones pakt DC, daarna pakt hij de HW titel.

pronk
14-03-2016, 17:18
ja want dat gaat wel ff.

Soulbringer320
14-03-2016, 20:29
Jones pakt DC, daarna pakt hij de HW titel.


En wie moet die daar voor verslaan?

JJ is goed....maar ik zie hem het niet makkelijk doen in de HW division.
Cain, Werdum en JDS maken hem met de grond gelijk...

mario the count
14-03-2016, 21:49
En wie moet die daar voor verslaan?

JJ is goed....maar ik zie hem het niet makkelijk doen in de HW division.
Cain, Werdum en JDS maken hem met de grond gelijk...
Ik zie ze alle 3 niet winnen van JJ , JDS al zeker niet. Jones is allround veel beter, hij heeft zijn lengte ook bij de HW mee en kan makkelijk 220 lbs dragen zonder te veel mobiliteit, snelheid en behendigheid in te leveren.

Bromios
14-03-2016, 21:55
JDS is einde verhaal. Die gaat nog van Bruce Buffer verliezen.
Ik denk dat Jones het er een heleboel lastig kan maken. Het verschil tussen lhw en hw is alleen dat de hw's een stukkie harder slaan. Als Jones een knie van Overeem moet wegkoppen is het voor hem ook einde verhaal. Dus ongeslagen blijven is voor een tegenwoordige HW gewoon erg lastig.

mario the count
14-03-2016, 22:01
JDS is einde verhaal. Die gaat nog van Bruce Buffer verliezen.
Ik denk dat Jones het er een heleboel lastig kan maken. Het verschil tussen lhw en hw is alleen dat de hw's een stukkie harder slaan. Als Jones een knie van Overeem moet wegkoppen is het voor hem ook einde verhaal. Dus ongeslagen blijven is voor een tegenwoordige HW gewoon erg lastig.

Ik denk dat een rumble johnson niet voor de heavyweights onder doet qua power in zijn stoten. Een Cormier deed het ook zeer goed op heavyweight en smeet ook met heavyweights. Jones zelf heeft ook een stuk meer power nu denk ik.

viTRTor
14-03-2016, 23:04
Zag laatst een interview met Jones waarin hij heel reëel vertelde dat hij wel wilde, maar het gewoon echt niet ging lukken tegen de gasten van 250-265, die zijn gewoon te groot. Hij wou graag staan tegen jongens als Werdum en Cain, die wegen vaak gewoon 245.

Met andere woorden, hij is geen blaaskaak die het wel roept maar het vervolgens allemaal echt niet waar maakt.

Soulbringer320
15-03-2016, 00:55
Ik zie ze alle 3 niet winnen van JJ , JDS al zeker niet. Jones is allround veel beter, hij heeft zijn lengte ook bij de HW mee en kan makkelijk 220 lbs dragen zonder te veel mobiliteit, snelheid en behendigheid in te leveren.

We zullen zien....

Bromios
15-03-2016, 10:06
Zag laatst een interview met Jones waarin hij heel reëel vertelde dat hij wel wilde, maar het gewoon echt niet ging lukken tegen de gasten van 250-265, die zijn gewoon te groot. Hij wou graag staan tegen jongens als Werdum en Cain, die wegen vaak gewoon 245.

Met andere woorden, hij is geen blaaskaak die het wel roept maar het vervolgens allemaal echt niet waar maakt.

Dat is wat ik bedoel. Hij kan wel wat; Maar niet ongeslagen kampioen worden en blijven. Er kan natuurlijk altijd iemand opstaan die het wel kan maar omdat je minder gemakkelijk kan roiden is het niet meer zo eenvoudig.

Lionheart
15-03-2016, 12:14
Ik zie ze alle 3 niet winnen van JJ , JDS al zeker niet. Jones is allround veel beter, hij heeft zijn lengte ook bij de HW mee en kan makkelijk 220 lbs dragen zonder te veel mobiliteit, snelheid en behendigheid in te leveren.

X2