PDA

View Full Version : Ex coach McGregor betrokken bij fatale vechtpartij



Minotauro
15-03-2016, 08:42
http://www.bloodyelbow.com/2016/3/14/11222594/conor-mcgregor-ex-coach-begs-forgiveness-for-fatal-street-fight-punch-mma-news

citrusfruit
15-03-2016, 10:10
Man was die dag met pensioen gegaan....

Tykill
15-03-2016, 13:50
verschrikkelijk...

YoMarK
15-03-2016, 16:01
Wat een situatie. Gelukkig heeft hij zich wel zelf gemeld bij de politie.

T15Boxing
15-03-2016, 17:05
Wat een vuile hond. Gewoon een moordenaar die het ergste lot verdient. Jammer dat ze hem daar niet in de elektrische stoel kunnen afhandelen.

En wat is dit voor sympathie voor de moordenaar? Denk je nou echt dat hij spijt heeft, en waarom is dat relevant. Hij drinkt en rijd, blijkbaar mishandelt hij zn vriendin en zodra een oude man zijn geweld probeert te stoppen slaat hij hem dood.

Ik weet niet wie deze Dargan is maar hopelijk rot hij weg in zijn cel en krijgt hij een terminale ziekte waarmee hij lang en langzaam aan zn verdiende eind komt, hopelijk nog tijdens moedersdag.

YoMarK
15-03-2016, 17:19
Wat ben je toch een ontzettende droeftoet T15Boxing. Laten we hopen dat je dit soort dingen alleen maar zegt om te trollen, en het niet echt meent.
Natuurlijk verdient deze man een dikke straf, maar die verschrikkelijke dingen die je hem toewenst slaan werkelijk helemaal nergens op. Waar is je menselijkheid joh?

Wiseguy
15-03-2016, 17:25
Het ironische is dat hij roept dat moslims geen mensen zijn en vervolgens zegt hij dit soort dingen.

T15Boxing
15-03-2016, 17:29
Wat als het jouw vader was? Hij ziet een dronken gek die zowat zijn vriendin slaat, hij probeert de jongen te stoppen om de situatie te verbeteren als een goede burger en wordt vervolgend genadeloos doodgeslagen. Laat me dan weten of je dan nog zo'n genade hebt voor de moordenaar.

T15Boxing
15-03-2016, 17:41
Het ironische is dat hij roept dat moslims geen mensen zijn en vervolgens zegt hij dit soort dingen.

Ik ben niet degene die zulke daden uitvoert zoals jouw held Badr. Als het gaat om moord geloof ik in een oog om een oog ook al klinkt het bruut. Jij gelooft dat dezelfde straf voor iets als brood stelen of vreemdgaan oke is dus idd ben je geen mens. Maar ik ga verder niet happen terwijl je weer een topic gaat islamiseren.

Brainthief
15-03-2016, 18:43
Toch heeft Wiseguy een punt.
Oog om oog, echt iets voor reli gekkies

Brainthief
15-03-2016, 18:43
Dubbele post.

T15Boxing
15-03-2016, 19:03
Toch heeft Wiseguy een punt.
Oog om oog, echt iets voor reli gekkies

De meeste ongelovigen zouden het ook met me eens zijn, en de doodstraf is nog gaande in eerste wereldlanden als de VS. Nogmaals, wat als dit jouw familielid is? Ben benieuwd naar je aanpak.

viTRTor
15-03-2016, 19:13
De meeste ongelovigen zouden het ook met me eens zijn, en de doodstraf is nog gaande in eerste wereldlanden als de VS. Nogmaals, wat als dit jouw familielid is? Ben benieuwd naar je aanpak.
Misschien een gekke vraag, maar ben jij werkloos?

Brainthief
15-03-2016, 19:40
De meeste ongelovigen zouden het ook met me eens zijn, en de doodstraf is nog gaande in eerste wereldlanden als de VS. Nogmaals, wat als dit jouw familielid is? Ben benieuwd naar je aanpak.
De vs is het een uitzondering op de regel. VS is net zo gelovig als Turkije, vandaar die barbaarse regelgeving. En daarnaast jury rechtspraak. Stel je voor dat jij in een jury zou zitten. Brrrrr

T15Boxing
15-03-2016, 19:50
Misschien een gekke vraag, maar ben jij werkloos?

Ik betaal idd belasting zodat jij je uitkering kan blijven stelen en het is idd een gekke vraag omdat het van een moslim komt.


De vs is het een uitzondering op de regel. VS is net zo gelovig als Turkije, vandaar die barbaarse regelgeving. En daarnaast jury rechtspraak. Stel je voor dat jij in een jury zou zitten. Brrrrr

De VS heeft een duidelijke scheiding van kerk en staat. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Het zijn juist de conservatieve mensen die tegen de doodstraf zijn net als met abortie.

En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op wat je zou doen aan de moordenaar van je vader. Ik begin me af te vragen of je uberhaupt een straf zou opleggen, dat zou te gemeen zijn voor een linkse held als u.

Wiseguy
15-03-2016, 19:55
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt. Het zijn overwegend de red states (conservatieve republikeinse staten) waar doodstraf voornamelijk wordt toegepast.

http://1.bp.blogspot.com/_ptAqeqIdoX0/TCQdRxJn_lI/AAAAAAAABp4/KEyySHoN2iE/s640/RedandBlueStates%2B1.gif

http://s3.amazonaws.com/inarticles/6864466b30f18184e84df5bbdcab0c5a.gif

You're welcome

Sato
15-03-2016, 20:07
Heerlijk weer hoe een discussie uit de hand loopt, goh ik had dit totaal niet verwacht toen ik weer een de usernames las achter een paar totaal ongenuanceerde comments.

OT:
Verschrikkelijk voor de familie van het slachtoffer.
Wat mij betreft de coach een forse, forse gevangenisstraf.
Het mag hem extra aangerekend worden dat hij dronken was en zwaar getraind is in een vechtsport.
Je mag verwachten van een persoon zoals hij, bouncer en coach, dat hij zag kan beheersen!
Een doodstraf brengt het slachtoffer er niet mee terug! En blijft onomkeerbaar wanneer uitgevoerd!
Een straf dient gericht te zijn op rehabilitatie en een vorm van straf. Oog om oog principes kennen we uit de middeleeuwen, laat het daar maar blijven.

T15Boxing
15-03-2016, 20:13
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt. Het zijn overwegend de red states (conservatieve republikeinse staten) waar doodstraf voornamelijk wordt toegepast.
You're welcome

Nogmaals islamiet, er is een duidelijke scheiding van kerk en staat dus de wetgeving zelf kun je niet verwijten aan de gelovigen, daarom had ik het nadrukkelijk over de mensen en zo zie je ze vaak protesteren naast gevangenissen en abortus klinieken. Punt is dat een oog om een oog iets is waar zelfs atheisten grotendeels mee eens zijn. Een moordenaar verdient het niet om verder te leven ook al was het een foutje zoals deze Dargan zegt.

Brainthief
15-03-2016, 20:41
Duidelijk.https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie

viTRTor
15-03-2016, 22:26
Ik betaal idd belasting zodat jij je uitkering kan blijven stelen en het is idd een gekke vraag omdat het van een moslim komt.

Hahaha ik ben 1 geen moslim en 2 ik krijg geen uitkering. Ik vind jou alleen een gefrustreerde, rasicistische, simpele ziel die enkel bezig is met alles wat er mis is aan de wereld (of eigenlijk, wat jij mis vindt aan de wereld) afschuift op een ander. Of dit nou een ras, persoon of bevolkingsgroep is.

De enige die in elk topic haat aan het zaaien is ben jij met je domme opmerkingen, puur omdat je niks beters te doen heb.

appelsap
16-03-2016, 02:30
Nogmaals islamiet, er is een duidelijke scheiding van kerk en staat dus de wetgeving zelf kun je niet verwijten aan de gelovigen, daarom had ik het nadrukkelijk over de mensen en zo zie je ze vaak protesteren naast gevangenissen en abortus klinieken. Punt is dat een oog om een oog iets is waar zelfs atheisten grotendeels mee eens zijn. Een moordenaar verdient het niet om verder te leven ook al was het een foutje zoals deze Dargan zegt.

BS. Ook in de VS zijn er steeds meer staten waar de doodstraf wordt afgeschaft en de meerderheid van de mensen is nu tegen. Was idd jaren geleden anders,moten men ook nog slaven had en wapens gebruikte ter bescherming van vee en huis..... Langzaam maar zeker ontwikkelt ook dit land zich. Scheiding tussen kerk en staat is op federaal niveau aanwezig, alhoewel daar in sommige staten aan getwijfeld kan worden.

En niet iedereen de het niet met je eens is hoeft een islamiet te zijn volgens mij. Ik denk ook niet dat iedereen die het niet met jou eens is verstand van boksen heeft.

OT : opsluiten deze dwaas en over 20 jaar kijken of rehabilitatie mogelijk is. Zo niet dan lekker laten zitten. Reden dat we een rechtssysteem hebben dat gebaseerd is op 3 functies (genoegdoening nabestaanden, boetedoening en bescherming maatschappij) is dat niet een van de drie de overhand krijgt. Vandaar dat we nabestaanden niet laten beslissen over lot. Iets wat in islamistische landen trouwens wel gebeurt.......

faysal
16-03-2016, 04:56
Ik ben niet degene die zulke daden uitvoert zoals jouw held Badr. Als het gaat om moord geloof ik in een oog om een oog ook al klinkt het bruut. Jij gelooft dat dezelfde straf voor iets als brood stelen of vreemdgaan oke is dus idd ben je geen mens. Maar ik ga verder niet happen terwijl je weer een topic gaat islamiseren.

wordt dit nou serieus geaccepteerd hier op mixfight.nl??? dit gaat wel een beetje te ver!

ik ben nu wel benieuwd wat je van Joden en/of zionisten vindt, tja waarom zou ik dan niet afdwalen van de topic aangezien het hier heel normaal is.

Joden geloven in de Torah en de zionisten hebben een leuke aanpassing (de talmud)

een paar citaten uit de talmud:

Leerstelling van de Talmoed: Niet-Joden zijn niet menselijk De Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b
"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30
"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b
"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

en dit zijn nog nette voorbeelden

willy123
16-03-2016, 07:56
en weer een topic die op religie vastloopt...
naar de offtopic please...

Kemal
16-03-2016, 08:11
Omg weer een topic naar de klote..

Ontopic !

lukashenko
16-03-2016, 10:23
Heerlijk weer hoe een discussie uit de hand loopt, goh ik had dit totaal niet verwacht toen ik weer een de usernames las achter een paar totaal ongenuanceerde comments.

OT:
Verschrikkelijk voor de familie van het slachtoffer.
Wat mij betreft de coach een forse, forse gevangenisstraf.
Het mag hem extra aangerekend worden dat hij dronken was en zwaar getraind is in een vechtsport.
Je mag verwachten van een persoon zoals hij, bouncer en coach, dat hij zag kan beheersen!
Een doodstraf brengt het slachtoffer er niet mee terug! En blijft onomkeerbaar wanneer uitgevoerd!
Een straf dient gericht te zijn op rehabilitatie en een vorm van straf. Oog om oog principes kennen we uit de middeleeuwen, laat het daar maar blijven.
ik sta hier volledig achter

t15 je begint steeds meer op een zielig kindje te lijken met je domme en extreme afspraken .. je zet jezelf echt alleen steeds verder voor schut

fww
16-03-2016, 11:09
hahaha word steeds leuker hier.. al ben ik deels wel met T15 eens wat betreft als het je eigen familie lid is zou ik ook zulke uitspraken doen.. maar goed of we daar nou heen moeten gaan..haat met haat bestrijden is ook niet alles...

wel moet ik zeggen T15 dude wat is jou probleem met islam man? heb je de koran gelezen, heb je echte moslims in je omgeving? verdiep je is in een onderwerp voor je gaat schreeuwen of ben je ook zo´n type die zelfs de winst van Nate Diaz op de schuld van de Refugees gooit? serieus wat een uitspraken heb jij soms...

en zoals sommige hier al aangeven het enige wat jij hier schrijft is puur haat of dwars liggen... maar nooit iets positiefs echt een kut leven moet je hebben...

Triangleman
16-03-2016, 12:14
wordt dit nou serieus geaccepteerd hier op mixfight.nl??? dit gaat wel een beetje te ver!

ik ben nu wel benieuwd wat je van Joden en/of zionisten vindt, tja waarom zou ik dan niet afdwalen van de topic aangezien het hier heel normaal is.

Joden geloven in de Torah en de zionisten hebben een leuke aanpassing (de talmud)

een paar citaten uit de talmud:

Leerstelling van de Talmoed: Niet-Joden zijn niet menselijk De Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b
"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30
"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b
"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

en dit zijn nog nette voorbeelden


Waarom heb je iets tegen Joden en heb je geen respect voor alle mensen? Heb net de Koran gelezen en die is ook niet misselijk. Betekent toch niet dat alle Moslims slecht zijn?

Door zo'n standpunt in te nemen over Joden bevestig je de vooroordelen van T15 en maak je het voor medemoslims niet makkelijker.

Wat een treurnis voor deze kerel die zojuist zijn eeuwige pensioen is ingeslagen. En wat een ironie dat iemand die een ruzie wil sussen dood wordt geslagen!!

pronk
16-03-2016, 12:32
wordt dit nou serieus geaccepteerd hier op mixfight.nl??? dit gaat wel een beetje te ver!

ik ben nu wel benieuwd wat je van Joden en/of zionisten vindt, tja waarom zou ik dan niet afdwalen van de topic aangezien het hier heel normaal is.

Joden geloven in de Torah en de zionisten hebben een leuke aanpassing (de talmud)

een paar citaten uit de talmud:

Leerstelling van de Talmoed: Niet-Joden zijn niet menselijk De Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b
"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30
"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b
"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

en dit zijn nog nette voorbeelden

Het is al offtopic , maar dit is wel een diepte punt om de joden weer bij te halen.
De slachtoffer kaart is al getrokken.

e-type
16-03-2016, 12:38
Dus. Eerst naar een Adele concert, dronken rijden, vriendin mishandelen en dan nog een oudere man sucker punchen. Wat een malloot. Dat zijn vier dingen waarvoor ie mag rotten in de bak. Hoop dat z'n krokodillentranen 'm niet gaan helpen.

YoMarK
16-03-2016, 13:47
Vooral dat Adele concert :mad:

Bromios
16-03-2016, 13:56
Vooral dat Adele concert :mad:
ontoerekeningsvatbaar dus .

Willem033
16-03-2016, 14:15
Ach ja elk forum heeft zo zijn eigen t15

Lionheart
16-03-2016, 14:26
T15 please shut the fuck up met je achterlijke uitspraken. Wil je graag je gal spuwen over je onvrede en bangheid over Moslims, zwarten etc. bezoek dan lekker zo een achterlijke Pegida bijeenkomst met een varkensmuts op je kop. Zal je sieren man!
Dit is Mixfight.nl hier is er geen plek voor rednecks.

faysal
16-03-2016, 19:12
Waarom heb je iets tegen Joden en heb je geen respect voor alle mensen? Heb net de Koran gelezen en die is ook niet misselijk. Betekent toch niet dat alle Moslims slecht zijn?

Door zo'n standpunt in te nemen over Joden bevestig je de vooroordelen van T15 en maak je het voor medemoslims niet makkelijker.

Wat een treurnis voor deze kerel die zojuist zijn eeuwige pensioen is ingeslagen. En wat een ironie dat iemand die een ruzie wil sussen dood wordt geslagen!!

waar heb ik gezegd dat ik iets tegen Joden heb?

Ik ben gewoon benieuwd hoe hij daarover denkt aangezien hij altijd gelovigen aanvalt.

als je iets negatiefs in mijn tekst ziet dan zijn dat alleen quotes uit de talmud. (De Jodendom kent alleen de Torah die ook gerespecteerd wordt door de Moeslims)

Ik vind het trouwens wel knap van jou dat je net 'ff' de Koran hebt gelezen!

T15Boxing
16-03-2016, 19:28
Ik denk ook niet dat iedereen die het niet met jou eens is verstand van boksen heeft.

Dat is het enige waar je volkomen gelijk in hebt.


hahaha word steeds leuker hier.. al ben ik deels wel met T15 eens wat betreft als het je eigen familie lid is zou ik ook zulke uitspraken doen.. maar goed of we daar nou heen moeten gaan..haat met haat bestrijden is ook niet alles...

Het heet oorlog. Laat me een (zelfs een linkse) land zien dat werd aangevallen en er geen geweldadige actie tegen ondernam.


of ben je ook zo´n type die zelfs de winst van Nate Diaz op de schuld van de Refugees gooit? serieus wat een uitspraken heb jij soms...

Dat Conor verloor is idd de schuld van economische goudzoekers.



Door zo'n standpunt in te nemen over Joden bevestig je de vooroordelen van T15 en maak je het voor medemoslims niet makkelijker.

Al mijn standpunten zijn zeker bevestigd. Ik spreek de waarheid over hun en ze reageren met islamisering(van deze topic), jodenhaat, en intolerantie, zoals ik hier bij Lionheart's post met een kleine aanpassing(iets wat veel van jullie de betekenis niet van weten) laat zien:


T15 please shut the fuck up met je achterlijke allah-lastering. Wil je graag je gal spuwen over je onvrede en bangheid over Moslims bezoek dan lekker zo een achterlijke ongelovige bijeenkomst zonder doek op je kop. Zal je sieren man!
Dit is Mixfight.nl hier is er geen plek voor infidels.

Confirmed.

Wiseguy
16-03-2016, 19:43
Ik hoop echt voor je dat je een troll bent. Mocht je geen troll zijn ben je de meest hypocriete persoon die ik ooit heb meegemaakt. Dat jij anderen verwijt dat ze een bevolkingsgroep haten en intolerant zijn is lachwekkend. Tevens ga je er vanuit dat iedereen die het niet met jou eens is een moslim is. Ik leef met je mee en zal zo voor je bidden tot god, allah en boedhha.

faysal
16-03-2016, 20:04
Dat is het enige waar je volkomen gelijk in hebt.



Het heet oorlog. Laat me een (zelfs een linkse) land zien dat werd aangevallen en er geen geweldadige actie tegen ondernam.



Dat Conor verloor is idd de schuld van economische goudzoekers.



Al mijn standpunten zijn zeker bevestigd. Ik spreek de waarheid over hun en ze reageren met islamisering(van deze topic), jodenhaat, en intolerantie, zoals ik hier bij Lionheart's post met een kleine aanpassing(iets wat veel van jullie de betekenis niet van weten) laat zien:



Confirmed.

http://consciouslifenews.com/paid-internet-shill-shadowy-groups-manipulate-internet-opinion-debate/1147073/

BIG Lebowski
17-03-2016, 01:41
wordt dit nou serieus geaccepteerd hier op mixfight.nl??? dit gaat wel een beetje te ver!

ik ben nu wel benieuwd wat je van Joden en/of zionisten vindt, tja waarom zou ik dan niet afdwalen van de topic aangezien het hier heel normaal is.

Joden geloven in de Torah en de zionisten hebben een leuke aanpassing (de talmud)

een paar citaten uit de talmud:

Leerstelling van de Talmoed: Niet-Joden zijn niet menselijk De Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b
"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30
"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855
"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b
"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

en dit zijn nog nette voorbeelden

http://basboon.blogspot.nl/2014/10/many-peoplealways-asked-me-if-i-can.html

Zijn Bas Boon en jij soms vrienden?

Minotauro
17-03-2016, 02:04
Sjonge jonge, topic geopend, het even laten lopen en dit is het resultaat. Ik herken mezelf soms wel in t15 toen ik een jong agressief ventje was. Het ergste met het ergste bestrijden. Op een ernstig vergrijp reageren met een net zo (dan al niet ernstigere) reactie. Gelukkig heb ik nooit zo vol gezeten met haat naar andere mensen of bevolkingsgroepen. Er is nog hoop voor je, maar hou je even lekker kalm en kap eens met mensen tegen de schenen aan schoppen, wat je mening ook is. Ik heb het gevoel dat je puur dingen zegt om mensen te kwetsen en te laten zien wat voor grote jongen je denkt te zijn, maar wordt eens wakker man. Je reacties gaan nergens over. Praat er met iemand over of zoek hulp bij een specialist. Waar MF en de vechtsportwereld voor staat, daarin ben jij een voetbaltokkie die alles met extreem geweld wilt oplossen.

fww
17-03-2016, 11:10
ja of zoek een gym waar je je beetje kan uiten t15.. verder ben je wel gezellig..

pronk
17-03-2016, 12:38
Ik begrijp al die commotie niet omtrent t15, als zijn mening niet in je straat passen reageer dan niet.
overigens heeft hij wel een punt over een aantal onderwerpen , alleen heeft geen zin om het aan te wakkeren.

Minotauro
17-03-2016, 16:22
Pronk: waar het omgaat is dat elk topic in een anti islam topic wordt omgevormd. Hou het lekker ontopic (gericht op de beginpost en vanuit daaruit een discussie), niet altijd beginnen over moslims of mensen namen geven. Ik ben het ook met wat losse punten eens, maar daar gaat het niet om. Het gaat hier over een voorval met de voormalige coach van McGregor en om dan te reageren dat iemand doodgeslagen of vermoord moet worden op een andere manier, is totaal niet relevant. Het gaat er niet om wie van ons het gekste is en wie hem het ergste toewenst. De link in het Koen Everink topic naar Marokkanen kan ik enigszins begrijpen, maar gelul in dit topic slaat helemaal nergens op! Soms wens ik dat de admins de pit weer openen voor deze verdwaalde dorpsgekken

LightHeavyWeight
17-03-2016, 16:31
Ik begrijp al die commotie niet omtrent t15, als zijn mening niet in je straat passen reageer dan niet.
overigens heeft hij wel een punt over een aantal onderwerpen , alleen heeft geen zin om het aan te wakkeren.

Een banaan is geel.
Link met vechtsport is dat bananen veel gegeten worden door sporters.
Ik heb gelijk, toch totaal overbodige opmerking, men hoeft niet altijd maar gelijk proberen te halen.

Maar je kunt zover gaan als de moderators toestaan, er is maar één trol op een forum nodig om het te verneuken en dat is nu gaande want het gaat nergens anders meer over op dit forum. Als de trol vermoord is door een moderator kunnen we weer verder, tot die tijd hoef ik i.i.g. niet meer in te loggen.

pronk
17-03-2016, 17:03
Pronk: waar het omgaat is dat elk topic in een anti islam topic wordt omgevormd. Hou het lekker ontopic (gericht op de beginpost en vanuit daaruit een discussie), niet altijd beginnen over moslims of mensen namen geven. Ik ben het ook met wat losse punten eens, maar daar gaat het niet om. Het gaat hier over een voorval met de voormalige coach van McGregor en om dan te reageren dat iemand doodgeslagen of vermoord moet worden op een andere manier, is totaal niet relevant. Het gaat er niet om wie van ons het gekste is en wie hem het ergste toewenst. De link in het Koen Everink topic naar Marokkanen kan ik enigszins begrijpen, maar gelul in dit topic slaat helemaal nergens op! Soms wens ik dat de admins de pit weer openen voor deze verdwaalde dorpsgekken

Ik begrijp je punt, en ben het ook eens met je, maar wat ik dan zie/lees is dat men olie op het vuur gooit door er harder op in tegaan en precies het zelfde doet , dan heb ik iets van beter negeren dan voeden.
En what about de Moderators ,voor heen wert er vrij snel ingegrepen als men offtopic ging, en kreeg men zelf nog een berisping.

Minotauro
17-03-2016, 17:13
Ik ben enkele jaren nog wel eens aangepakt door de moderators (en terecht) toen ik ook nog zo rebels was en onnodige dingen postte. Zou beter zijn als de moderators het beleid van MF nu ook weer strikt hanteren en mensen af en toe (in overleg) gewoon een tijdje of desnoods permanent verbannen. Zie veel MF leden klagen over de eindeloze discussies mbt geloof of andere vormen van offtopic. Je verwacht juist dat onze passie verbroederd

T15Boxing
17-03-2016, 18:07
Sjonge jonge, topic geopend, het even laten lopen en dit is het resultaat. Ik herken mezelf soms wel in t15 toen ik een jong agressief ventje was. Het ergste met het ergste bestrijden. Op een ernstig vergrijp reageren met een net zo (dan al niet ernstigere) reactie. Gelukkig heb ik nooit zo vol gezeten met haat naar andere mensen of bevolkingsgroepen. Er is nog hoop voor je, maar hou je even lekker kalm en kap eens met mensen tegen de schenen aan schoppen, wat je mening ook is. Ik heb het gevoel dat je puur dingen zegt om mensen te kwetsen en te laten zien wat voor grote jongen je denkt te zijn, maar wordt eens wakker man. Je reacties gaan nergens over. Praat er met iemand over of zoek hulp bij een specialist. Waar MF en de vechtsportwereld voor staat, daarin ben jij een voetbaltokkie die alles met extreem geweld wilt oplossen.

Nu ben je zelf hypocritisch bezig want jij bent zelf vaak genoeg in 'onnodige' flamewars. Je grijpt dit moment om jezelf als iemand met klasse te voordoen maar het was niet lang geleden dat ik je ooit normale red K gaf en jij uit het niets reageerde met pm's waarin je met kanker begon te schelden, dus zo anders ben je niet Mino.

Ik ben nog niet aangepakt door mods omdat ik weet wanneer ik moet stoppen en als je zonder emoties kijkt naar deze topics zie je mij 1 controversiële, politiek incorrecte mening geven, vervolgens komen er 10 a 15 mensen met aanvallen en ik hou het op een reactie of 2 tegen alles. Mij kan het me echt weinig schelen terwijl veel van jullie te gevoellig zijn. Pronk heeft gelijk, dit is in jullie handen. Jullie maken het altijd groter dan dat het is, en wat wil je ermee bereiken? Denk je dat ik zo'n PC linkse lafaard met blanke schuld ben die bang is voor bepaalde groepen en zich overgeeft en alles terugneemt? Blijkbaar ken je me niet zo goed als je denkt, pseudo psycholoog.

viTRTor
17-03-2016, 18:50
Wanneer ben je een linkse lafaard? Als je niet rechts bent?

Brainthief
17-03-2016, 18:54
Als je het niet eens bent met T15Boxing.
Maar de laatste post is wel de kers op de taart. Als er iemand met emotie post is het T15Boxing wel. Zijn teentjes zijn zo groot als het heelal. M.a.w. je staat er altijd op en ben je dus snel een linkse laffe moslim apologeet met westeuropees schuldgevoel.

e-type
17-03-2016, 19:22
Nu ben je zelf hypocritisch bezig want jij bent zelf vaak genoeg in 'onnodige' flamewars. Je grijpt dit moment om jezelf als iemand met klasse te voordoen maar het was niet lang geleden dat ik je ooit normale red K gaf en jij uit het niets reageerde met pm's waarin je met kanker begon te schelden, dus zo anders ben je niet Mino.

x2


Ik ben nog niet aangepakt door mods omdat ik weet wanneer ik moet stoppen en als je zonder emoties kijkt naar deze topics zie je mij 1 controversiële, politiek incorrecte mening geven, vervolgens komen er 10 a 15 mensen met aanvallen en ik hou het op een reactie of 2 tegen alles. Mij kan het me echt weinig schelen terwijl veel van jullie te gevoellig zijn. Pronk heeft gelijk, dit is in jullie handen. Jullie maken het altijd groter dan dat het is, en wat wil je ermee bereiken? Denk je dat ik zo'n PC linkse lafaard met blanke schuld ben die bang is voor bepaalde groepen en zich overgeeft en alles terugneemt? Blijkbaar ken je me niet zo goed als je denkt, pseudo psycholoog.


Zeg hetzelfde over het Christendom en de discussie bloedt dood, heb kritiek op islam en het hek is van de dam. Vroeger ontspoorde topics alleen als het over Badr ging trouwens.

T15Boxing
17-03-2016, 19:41
Zeg hetzelfde over het Christendom en de discussie bloedt dood, heb kritiek op islam en het hek is van de dam.

x2

Brainthief
17-03-2016, 20:18
Hallo. De trainer van Conor is geen moslim.

hypergiant
17-03-2016, 22:02
In de grafiek zijn dubbele (troll) accounts die met zichzelf aan het discussiëren zijn niet inbegrepen, 'ze' zijn ze het namelijk niet altijd eens met 'elkaar'. Mixfight is zoals andere hebben aangegeven sterk achteruit gegaan.

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/702/393/6b5.png

Wiseguy
17-03-2016, 22:11
x2




Zeg hetzelfde over het Christendom en de discussie bloedt dood, heb kritiek op islam en het hek is van de dam. Vroeger ontspoorde topics alleen als het over Badr ging trouwens.

Dit is het probleem niet. Het probleem is dat het te pas en ten onpas erbij wordt gehaald. Dit blijft een vechtsportforum. We weten ondertussen zijn standpunt over de islam wel.

Ik post iets in een topic over Badr en Christiano wat niets met de Islam te maken heeft en dan krijg ik dit te zien..

http://i.imgur.com/vHn3bP5.png

Dit heeft werkelijk niets meer te maken met vrijheid van meningsuiting over een religie.

T15Boxing
17-03-2016, 22:16
Dit is het probleem niet. Het probleem is dat het te pas en ten onpas erbij wordt gehaald. Dit blijft een vechtsportforum. We weten ondertussen zijn standpunt over de islam wel.

Kijk even terug op pagina 1, wie begon er over moslims? Ik wacht op je antwoord.

Fightfan
18-03-2016, 00:22
Ik ben niet degene die zulke daden uitvoert zoals jouw held Badr. Als het gaat om moord geloof ik in een oog om een oog ook al klinkt het bruut. Jij gelooft dat dezelfde straf voor iets als brood stelen of vreemdgaan oke is dus idd ben je geen mens. Maar ik ga verder niet happen terwijl je weer een topic gaat islamiseren.

Dezelfde straf voor brood stelen?
Oog om oog is niet bruut, behalve als je de dader wilt beschermen.

Minotauro
18-03-2016, 02:13
T15, dat is meer dan een jaar geleden en was ook fout. Ik weet niet meer wat precies de discussie was, maar vond je reputation nergens op slaan. Mijn reactie was fout, klopt. Maar fuck dit telkens man. Elk topic verandert in WO3 online. Zoals ik al zei ben ik het vaak met je eens en dat geef ik ook regelmatig aan, maar het is onnodig om telkens deze haatkwestie aan te kaarten toch? Laten we het ffs gezellig houden en over vechtsport praten.

Admins, ideetje om de pit weer open te gooien?

Minotauro
18-03-2016, 02:16
E-type wat ben jij voor schaap dan? Iets aankaarten van meer dan een jaar geleden wat totaal niet meer relevant is, daarnaast heb ik destijds mijn fout ook toegegeven maar werd ik in andere topics door dezelfde T15 aangevallen. Even goede vrienden, maar laten we het ontopic houden. Vooral in de topics die nog komen gaan. Gooi hier maar een slotje op en laten we op goede voet doorgaan. Shit happens, ruzies komen voor waar mensen het niet met elkaar eens zijn.

faysal
18-03-2016, 02:32
x2

kritiek en beledigen zijn 2 verschillende dingen trollllll, als je Moeslims geen mensen noemt dan is dat geen kritiek maar beledigen los daarvan zei je dat je met 2 reacties iedereen de mond snoert maar je reageert niet op wat ik je stuur (typisch troll/shills) dus bij deze....ik snap niet waarom je niet reageert op mijn post wat betreft gedachtegang van andere religies?

zoals de rest van mijn forumbroeders zeggen, mensen zoals jij verpesten vechtsportfora waar eenheid op de eerste plaats staat dus als je elke topic probeert te beeindigen in een meningverschil tussen geloof of afkomst zit je hier verkeerd! dus moderators do your work!!!

pronk
18-03-2016, 02:46
Here we go again , nog een klein beetje olie erbij.

T15Boxing
18-03-2016, 03:00
Ik wacht nog steeds op je antwoord, wiseguy. Blijkbaar moet de rest van je soort ook even terugkijken op pagina 1 wie er hier echt over geloof begon. Zoals altijd achter een slachtoffercomplex schuilen terwijl jullie het zelf aankaarten :D Wederom mijn standpunten bevestigen, het is te makkelijk.

Brainthief
18-03-2016, 12:32
Het ironische is dat hij roept dat moslims geen mensen zijn en vervolgens zegt hij dit soort dingen.

T15Boxing, wel eens van context gehoord. Wiseguy zegt helemaal niks over Moslims en een mogelijk slachtoffergedrag. Hij kaart jou menselijkheid aan met een vergelijking met een uitspraak van jou zelf. Dat jij daarop los gaat is jou verantwoording.

Ik zelf vind alle religie een beperking van je zelf. Verder is religie ook vaak cherrypicking en de aanhangers halen daar hun eigen moralen uit. Bv oog om oog VS de andere wang toekeren in christendom. Maargoed dat is een andere discussie.

BIG Lebowski
19-03-2016, 00:19
Brainthief begrijpt het.

Kemal
19-03-2016, 07:03
Admins, ideetje om de pit weer open te gooien?

Wel een goed idee, maar dat doen we niet meer. Na 1 keer waarschuwen -en dat is al in een ander topic gebeurd- worden er gewoon bans voor onbepaalde tijd uitgegeven, geen gesodemieter, hoppa een ban.

Dit was dan overigens -voor diegene die zich aangesproken voelen- echt de allerlaatste waarschuwing.

Volgende keer is het zonder enige verklaring te hoeven afgeven een ban!

Waarom..? Gewoon, omdat het kan..

Succes allemaal en bijf ontopic.

OSU!

mario the count
19-03-2016, 09:16
Niet omdat het moet, maar omdat het kan..

Minotauro
19-03-2016, 13:36
Hupatee, niet lullen maar poetsen

pronk
19-03-2016, 14:22
kwaad is al geschied, dat is wel jammer.