PDA

View Full Version : Salah Abdeslam van de islamitische aanslagen in Parijs gearresteerd



T15Boxing
18-03-2016, 22:43
http://www.nu.nl/aanslag-parijs/4232801/voortvluchtige-salah-abdeslam-gearresteerd-in-molenbeek.html

De homoseksuele Isis strijder werd vandaag in een huiszoeking in Brussel geschoten in zijn been en levend gearresteerd.

Kemal
19-03-2016, 05:56
Goed nieuws! Nu de rest nog

Sadix
19-03-2016, 16:52
van de islamitische aanslagen? lol.

viTRTor
20-03-2016, 13:57
van de islamitische aanslagen? lol.
Wat betekent dat inderdaad haha

Richelieu
21-03-2016, 19:36
van de islamitische aanslagen? lol.

Neem aan dat de topicstarter bedoelt dat de aanslagen zijn gepleegd door een select groepje fundamentalistische islamitische gekkies.

T15Boxing
21-03-2016, 22:32
Neem aan dat de topicstarter bedoelt dat de aanslagen zijn gepleegd door een select groepje fundamentalistische islamitische gekkies.

Topicstarter zelf vind dat het orthodoxe moslims waren.

e-type
22-03-2016, 07:35
Aanslag vind ik ook zo zwaar klinken. Het was meer een 'incident' in Parijs.

Bromios
22-03-2016, 09:42
Homoseksueel ook nog. Dat had ik nog nergens gelezen. T15 is een insider.

e-type
22-03-2016, 10:36
Goh. Floris-Jan, Sem en Reinier hebben stoute dingen gedaan in Brussel.

T15Boxing
22-03-2016, 12:31
Homoseksueel ook nog. Dat had ik nog nergens gelezen. T15 is een insider.

Blijkbaar heeft Badr hem meerdere keren met private jets naar zijn pand in Marokko uitgenodigd.

fifi23
22-03-2016, 14:07
Zijn matties gaan nu even helemaal los in Brussel. Heeft niks met Islam/ISIS etc...... te maken hoor.

king
22-03-2016, 15:08
Zijn matties gaan nu even helemaal los in Brussel. Heeft niks met Islam/ISIS etc...... te maken hoor.

Staat inderdaad helemaal los van de Islam... Er is geen enkel verband.

T15Boxing
22-03-2016, 22:49
"Heeft niks met de islaam te maken". Ik zal je vertellen wat er niks mee te maken heeft: vrijheid, gelijkheid, eerlijkheid, genot.

Isis gaat door waar muhammad niet verder kon en Europa wordt er wederom mee getest. Dit is niet de eerste keer dat moslims Europa willen veroveren en ze zullen wederom verliezen. Mischien hebben we weer een koning uit Polen nodig om te winnen.

Peace(en dat heeft ook niks met islaam te maken).

Hidde
23-03-2016, 09:24
"Heeft niks met de islaam te maken". Ik zal je vertellen wat er niks mee te maken heeft: vrijheid, gelijkheid, eerlijkheid, genot.

Isis gaat door waar muhammad niet verder kon en Europa wordt er wederom mee getest. Dit is niet de eerste keer dat moslims Europa willen veroveren en ze zullen wederom verliezen. Mischien hebben we weer een koning uit Polen nodig om te winnen.

Peace(en dat heeft ook niks met islaam te maken).

Eh of een Tjetjeense Koning Kadyrow, die vriend van Badr enzo, die is ook gek op vechtsporters op een of andere manier zoals de beste mma trainer ooit namelijk Steven Seagal:). Kadyrow is namelijk weer een dienaar van onze lieve vechtsportvriend Putin. Zo slaat Badr 3 muggen in een klap, hij maakt alles goed, hij geeft marokkanen een goede naam, en Kadyrow laat hem de K1 alsnog winnen. Zo dom is Badr niet, hij is zeer taktisch.:thup:

e-type
23-03-2016, 12:18
Staat inderdaad helemaal los van de Islam... Er is geen enkel verband.

Lol

Hidde
01-04-2016, 22:22
Toch bleek achteraf dat het vliegveld aan vernieuwing toe was, dus zo heel slecht kwam de schade nu ook weer niet uit voor Zaventem om juist nu een rampen oefening te doen. Ook bleek plots het personeel aan vervanging toe. Zo zie je maar Cruijff had gelijk, namelijk ieder nadeel heb sen voordeel. Volgens mij had Cruijff gewoon een of ander Boeddhistisch boekje gelezen ooit. Ja dan is het ook niet moeilijk om altijd gelijk te krijgen want dood ga je toch wel.