PDA

View Full Version : UFC Fight Night 85 | Results **Spoiler**



Kemal
20-03-2016, 09:04
Mark Hunt def. Frank Mir via knockout (punch) – Round 1
Neil Magny def. Hector Lombard via TKO (strikes) – Round 3, 0:46
Jake Matthews def. Johnny Case via submission (rear-naked choke) – Round 3, 4:45
Daniel Kelly def. Antonio Carlos Junior via TKO (punches) – Round 3, 1:36
Steve Bosse def. James Te Huna via knockout (punch) – Round 1, 0:52
Bec Rawlings def. Seo Hee Ham via unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
Alan Jouban def. Brendan O’Reilly via TKO (strikes) – Round 1, 2:15
Dan Hooker def. Mark Eddiva via submission (guillotine choke) – Round 1, 1:24
Leslie Smith def. Rin Nakai via unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
Viscardi Andrade def. Richard Walsh via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
Ross Pearson def. Chad Laprise via split decision (28-30, 30-27, 29-28)
Alan Patrick def. Damien Brown via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-26)

Kemal
20-03-2016, 09:05
UFC Fight Night 85 bonuses: Mark Hunt's one-punch KO a no-brainer for $50,000

Mark Hunt, Neil Magny, Jake Matthews and Johnny Case each earned $50,000 fight-night bonuses for their performances at UFC Fight Night 85.

Hunt and Magny earned “Performance of the Night” bonuses, and Matthews and Case took home “Fight of the Night” honors.

Tom Wright, the UFC’s managing director for operations in Canada, Australia and New Zealand, announced the winners at the post-event news conference.

In the main event, Hunt (12-10-1 MMA, 7-4-1 UFC) picked up yet another highlight-reel knockout when he stopped former heavyweight champion Frank Mir (18-11 MMA, 16-11 UFC) with one punch, keeping his reputation as the UFC’s king of the walk-off knockout. The finish came in the first round.

Magny (18-4 MMA, 11-3 UFC) mounted a serious comeback against Hector Lombard (34-5-1 MMA, 3-3 UFC) in their welterweight co-main event. Lombard was dominant in the first round, but Magny weathered the storm and put a serious beating on Lombard in the second. Lombard survived the round, much to Magny’s dismay, but couldn’t get anything going in the third round and Magny quickly finished him off – becoming the first to stop the former Bellator champ.

Matthews (10-1 MMA, 4-1 UFC) and Case (22-5 MMA, 4-1 UFC) had a back-and-forth first two rounds, but in the third Matthews landed a body kick that hurt Case. A second and third allowed him to go after the finish, which he got with just 15 seconds left in the fight to snap Case’s 12-fight winning streak.

UFC Fight Night 85 took place Saturday at Brisbane Entertainment Centre in Brisbane, Queensland, Australia. The card aired on FOX Sports 1 following early prelims on UFC Fight Pass.

Kemal
20-03-2016, 09:07
https://www.youtube.com/watch?v=tLNr8jNEqLU

Kemal
20-03-2016, 09:07
https://www.youtube.com/watch?v=fjJZjrLXnP8

Kemal
20-03-2016, 09:07
https://www.youtube.com/watch?v=kAF5IVMkBNg

Kemal
20-03-2016, 09:08
https://www.youtube.com/watch?v=mNKLJnMzSMs

Kemal
20-03-2016, 09:08
https://www.youtube.com/watch?v=_hbvYlpLWGM

LightHeavyWeight
20-03-2016, 10:05
Co-Main was lekker, Hector had hem bijna.
Frank Mir, stop er maar mee jongen want dit heeft geen zin meer.
Lekker voor de vcash, had zowaar alle partijen goed.

mario the count
20-03-2016, 10:21
Mark Hunt, wat een baas weer. Hij weet gewoon dat het klaar is als hij erop zit. Helaas vergeten Vcash op de partijen te zetten.

Minotauro
20-03-2016, 10:35
Ben ik de enige die dat weglopen een beetje zat begint te worden? Enerzijds mooi hoor, maar anderzijds ook wel minachting van je tegenstanders. Er zijn ergere voorbeelden van comebacks waar iemand harder naar de vloer ging en nog lang niet klaar was en soms zelfs nog won

mario the count
20-03-2016, 10:36
Ben ik de enige die dat weglopen een beetje zat begint te worden? Enerzijds mooi hoor, maar anderzijds ook wel minachting van je tegenstanders. Er zijn ergere voorbeelden van comebacks waar iemand harder naar de vloer ging en nog lang niet klaar was en soms zelfs nog wonMinachting naar je tegenstander ben ik het niet mee eens, hij moet blij zijn dat Hunt niet onnodig schade veroorzaakt. Mocht Hunt stoppen terwijl Mir nog niet aangeslagen genoeg is, wordt het vanzelf Hunt zijn probleem.

Bromios
20-03-2016, 10:55
Ik vind al een tijd dat Hunt met pensioen moet (klappen genoeg gehad) en daarom had ik mijn vcash op Mir gezet. Maar toen ze de ring in liepen en ik Frank "big country" Mir de ring in zag lopen had ik het idee dat hij de voorbereiding niet helemaal serieus had genomen. En Hunt zag er scherper uit dan ooit.

Bij Hunt is dat geen minachting volgens mij. Dat is echt een man met respect voor zijn tegenstanders. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is bij hem niemand meer gaan staan nadat hij ze geraakt had.

leks
20-03-2016, 10:56
Heb enkel even snel de replay gezien, zag er beetje raar uit hoe Mir bleef liggen, als in niet gezond, kreeg um ook wat gek in de nek. Hij had weinig kunnen doen bij meer klappen, beter dan maar.

e-type
20-03-2016, 11:01
Minachting naar je tegenstander ben ik het niet mee eens, hij moet blij zijn dat Hunt niet onnodig schade veroorzaakt. Mocht Hunt stoppen terwijl Mir nog niet aangeslagen genoeg is, wordt het vanzelf Hunt zijn probleem.

Als er een respectvolle vechter is dan is dat Hunt wel inderdaad. Mir en Hunt gingen beide trouwens in de voorbereidingen ook prima met elkaar om, wat een verademing, zeker nu trash talk de manier is geworden om gevechten te hypen.
Magny had trouwens wel een prima come-back. Eerste ronde dacht ik dat het over was, maar Lombard was weer z'n oude zelf en verbruikte al z'n energie in de eerste 3minuten van het gevecht.

viTRTor
20-03-2016, 11:12
Hunt is een echte gangster. Wie zal hij nu krijgen? Ik denk tegen Barnett in Japan.

lukashenko
20-03-2016, 13:10
did that khunt just pull off another walk away ko.
ik vind het prachtig ..
heeel erg risico vol . want wat als je tegenstander opstaat en nog van je wint.
des te meer risico des te mooier ik het vind.
en mangy vs lombard was echt een super pot . ik zat hem net op me werk met 5 collega,s te kijken (geen vechtsport fans)
het was een hele mooie gevecht om aan ondeskundig publiek te laten zien ..
ik heb weer genoten van de ufc dit weekend...

viTRTor
20-03-2016, 14:31
Volgende event is pas in april in kroatie :( even doorbijten.

T15Boxing
20-03-2016, 16:38
Veel mensen hebben kritiek op de scheids omdat Lombard zich niet meer kon verdedigen toen hij plat op zn buik en gezicht lag. Het was wel heel bruut en wat kan Lombard onmenselijk veel incasseren zeg.

Minotauro
20-03-2016, 16:49
Minachting heeft niet alles met respect te maken. Ik bedoel meer van, kijk bijv Fedor vs Hendo. Hendo lag er ook bij alsof het over was, draait de rollen om en TKO'd Fedor. Ik vind Hunt ook geweldig en een hele respectvolle vechter, maar bedoel meer dat hij niet bepaalt wanneer het gevecht over is, dat moet de scheidsrechter doen. Door weg te lopen duwt hij de scheids in een positie om het af te kappen. Ik denk dat dat niet goed is en hij hoe dan ook voor de kill moet gaan. De scheids is uiteindelijk verantwoordelijk voor de stoppage op het juiste moment, Hunt hoort niet te bepalen wanneer hij dat moet doen.

Klassikl
20-03-2016, 17:05
Geweldige partijen. Laat weer zien dat 'slechte' cards soms echt tof kunnen zijn.

Matthews vs Case was echt een mooie partij. Matthews is gewoon nog maar 21. Wat een talent heeft die jongen.
Magney met een topprestatie. Erg benieuwd wat hij nu gaat laten zien. Vecht veel en wordt steeds beter. Heeft alleen van Maia verloren. Zou een partij tegen Brown echt tof vinden. Of anders Hendricks.

Hunt weer met een prachtige KO. Blijft toch een van mn grootste favorieten.

Bromios
20-03-2016, 19:59
Minachting heeft niet alles met respect te maken. Ik bedoel meer van, kijk bijv Fedor vs Hendo. Hendo lag er ook bij alsof het over was, draait de rollen om en TKO'd Fedor. Ik vind Hunt ook geweldig en een hele respectvolle vechter, maar bedoel meer dat hij niet bepaalt wanneer het gevecht over is, dat moet de scheidsrechter doen. Door weg te lopen duwt hij de scheids in een positie om het af te kappen. Ik denk dat dat niet goed is en hij hoe dan ook voor de kill moet gaan. De scheids is uiteindelijk verantwoordelijk voor de stoppage op het juiste moment, Hunt hoort niet te bepalen wanneer hij dat moet doen.


Ben ik met je eens maar Hunt zou hoe dan ook wachten tot hij weer staat. Die gaat niet naar de grond met Mir, ook niet als hij aangeslagen is. Dus wachten was toch de enige optie. Ik had overigens niet het idee dat Mir echt out was. Misschien dat de scheids inderdaad getriggerd werd doordat Hunt wegliep ?

e-type
20-03-2016, 20:52
Veel mensen hebben kritiek op de scheids omdat Lombard zich niet meer kon verdedigen toen hij plat op zn buik en gezicht lag. Het was wel heel bruut en wat kan Lombard onmenselijk veel incasseren zeg.

'k was blij dat een scheids eindelijk eens door liet gaan. Zelfde in de eerste ronde, Magny kwam fantastisch terug. Lombard had alleen de kracht niet meer.

T15Boxing
20-03-2016, 21:22
Ja het leek meer uitputting dan dat die stoten hem pijn deden. Maar hij zag er wankelend en gesloopt uit in de derde ronde dus ik denk dat ze het voor Lombard's bestwil hadden moeten stoppen in ronde 2. Als dit maar niet zijn carriere verwoest want hij is net zo'n mini-Romero.

mario the count
20-03-2016, 22:11
Minachting heeft niet alles met respect te maken. Ik bedoel meer van, kijk bijv Fedor vs Hendo. Hendo lag er ook bij alsof het over was, draait de rollen om en TKO'd Fedor. Ik vind Hunt ook geweldig en een hele respectvolle vechter, maar bedoel meer dat hij niet bepaalt wanneer het gevecht over is, dat moet de scheidsrechter doen. Door weg te lopen duwt hij de scheids in een positie om het af te kappen. Ik denk dat dat niet goed is en hij hoe dan ook voor de kill moet gaan. De scheids is uiteindelijk verantwoordelijk voor de stoppage op het juiste moment, Hunt hoort niet te bepalen wanneer hij dat moet doen.

Een goede scheids zou zich daar niet door moeten laten beinvloeden ( al gebeurd het idd wel). Slim is het niet om zo kil weg te lopen, maar het heeft wel wat bruuts.

Willem033
20-03-2016, 22:45
Hunt is gewoon een fucking eindbaas, ik weet zeker dat hij jds pakt nu

hypergiant
20-03-2016, 23:32
De walk-off van Hunt was sympathiek. De man weet uit ervaring wat voor schade zijn stoten kunnen aanrichten, scheelt weer wat hersenletsel.

https://media2.giphy.com/media/JJdbfURzN4UX6/200.gif

Minotauro
20-03-2016, 23:53
Jaaaa dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat hij niet degene hoort te zijn die bepaalt over het over is of niet. Zo simpel is het. Het heeft zeker iets bruuts en sympathieks, maar Fedor en Hendo sloegen ook allebei keihard destijds. Dit is gewoon amateuristisch. Ga voor de kill en laat de scheids er tussen komen. Bij Struve een ander verhaal. Daar zaten er al een heel zooi volle treffers op en was de laatste echt een mokerslag. Het begint nu een gewoonte te worden en de scheidsrechters gaan er blijkbaar in mee

viTRTor
21-03-2016, 00:27
Mir kon echt niks meer, die lag in shock op de grond.

Minotauro
21-03-2016, 01:04
Dan alsnog, erop vliegen en aan de scheids of het over is of niet. Simpel

appelsap
21-03-2016, 05:40
Dan alsnog, erop vliegen en aan de scheids of het over is of niet. Simpel

Die keus kan jij maken als je tijdens je volgende partij iemand goed raakt. Hij doet het anders. Simpel.

ChingChong
21-03-2016, 10:18
Ik zie het probleem niet. De scheids kon toch gewoon zeggen dat de partij nog door gaat net als Silva tegen Bisping.

my2cents
21-03-2016, 11:13
Dan alsnog, erop vliegen en aan de scheids of het over is of niet. Simpel

Hunt bepaalt toch ook niet? De scheids doet dat nog steeds....

carlo1
21-03-2016, 12:11
zag een gif op sherdog waaruit lijkt dat mir tapte. Zal kijken of ik hem kan posten

carlo1
21-03-2016, 12:16
http://forums.sherdog.com/threads/referee-marc-goddard-frank-did-not-tap-but-frank-had-no-idea-where-he-was-he-was-out.3204383/

carlo1
21-03-2016, 12:17
ziet er wat vreemd uit. lijkt idd meer op een vreemde beweging dan een tap

Klassikl
21-03-2016, 12:38
http://i.imgur.com/eC7tCsn.gif
Mir was out.

tyson19
21-03-2016, 21:30
Prachtig! Hunt, de veteraan uit de oude garde. Sommige mannen zijn geboren vechters, een daarvan is Hunt, ooit ontdekt geloof ik in een kroeggevecht in Liverpool. Ondanks zijn leeftijd, die knallen van hem. Ik hoop hem vaker te zien, altijd leuk.

Soulbringer320
22-03-2016, 17:26
https://www.youtube.com/watch?v=Bm5i3Y-77oQ