PDA

View Full Version : UFC Fight Night Zagreb: Rothwell vs Dos Santos



Wheelie
21-03-2016, 15:47
Op zondag 10 april gaat de UFC voor de eerste keer naar Zagreb, Kroatië. Het evenement vind in de Arena Zagreb plaats en de main event is het gevecht tussen de twee top tien gerangschikte zwaargewichten Ben Rothwell en Junior Dos Santos.

http://images-cdn.moviepilot.com/images/c_fill,h_512,w_1024/t_mp_quality/zgkgsfha2bhegpby3ubc/updated-mma-event-schedule-march-april-2016-871651.jpg

Ben Rothwell vs. Junior Dos Santos
Gabriel Gonzaga vs. Derrick Lewis
Curtis Blaydes vs. Francis Ngannou
Timothy Johnson vs Marcin Tybura
Jan Błachowicz vs. Igor Pokrajac
Maryna Moroz vs. Cristina Stanciu
Zak Cummings vs. Nicolas Dalby
Damir Hadžović vs. Mairbek Taisumov
Ian Entwistle vs. Alejandro Perez
Filip Pejic vs. Damian Stasiak
Lucas Martins vs. Robert Whiteford
Cyril Asker vs. Jared Cannonier
Alessio Di Chirico vs. Bojan Velickovic


https://www.youtube.com/watch?v=uWV7l04zzYo

my2cents
21-03-2016, 15:51
Ik hoop JDS

ChingChong
21-03-2016, 20:23
Zou me niks verbazen dat Rothwell wint op KO of SUB

mario the count
21-03-2016, 20:41
Ik zet mijn zuurverdiende Vcash op JDS.

tyson19
21-03-2016, 21:01
JDS, wordt een mooi pot denk ik zo.

Minotauro
21-03-2016, 21:21
Rothwell en daarna zijn dansje

fifi23
22-03-2016, 00:26
Rothwell.
JDS is na die 2 oorlogen met Cain nooit meer de oude geworden.

e-type
04-04-2016, 19:57
Er kan nu gewed worden op twee partijen van de main card van UFC Fight Night 86!

link (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet)


En daarbij nog een kleine extra om even flink te cashen...

Suplex
04-04-2016, 20:22
Dit is lastige om vcash op in te zetten prime jds zou rothwell opeten alleen jds is niet meer wat t geweest is.
rothwel presteert momenteel op het top van zijn kunnen.
i

mario the count
04-04-2016, 21:17
toch ga ik voor JDS, heb er alle vertrouwen in dat hij Rothwell pakt.

viTRTor
04-04-2016, 21:37
Vrees Rothwell, zou wel redelijk destructief zijn voor Overeem als dat zo is.

Wat denken jullie dat de matches worden gezien de top 8 tegen elkaar staat?
JDS - Rothwell
Overeem - Arlovski
Werdum - Miocic
Cain - Browne

Denk dat ze bij winst van JDS tegen Rothwell, Overeem tegen de winnaar van Werdum / Miocic laten vechten. Verlies Overeem ook denk ik dat de title shot naar Cain/Browne gaat. Wint Overeem vecht hij voor de titel, behalve als Rothwell ook wint, dan denk ik dat ze Rothwell voor de titel laten vechten en Overeem tegen de winnaar van Cain/Browne.

mario the count
04-04-2016, 21:49
bijna helemaal met je eens, alleen denk ik dat Overeem bij winst sowieso voor de titel vecht, en Rothwell bij winst tegen de winnaar van browne vs Cain.

viTRTor
04-04-2016, 22:25
Stel je voor, Rothwell - Miocic voor de titel. Dan kan je beter mighty mouse als headliner hebben...

e-type
04-04-2016, 22:28
Denk ik ook. Overeem verkoopt meer PPVs dan Rothwell vermoed ik en als er iets is dat we de laatste tijd geleerd hebben is dat de match-ups meer naar entertainment neigen, dan naar enig sportief element. Werdum vs Overeem is verder nog een laatste deel van een trilogie...prima verkoopbaar.

Suplex
05-04-2016, 07:32
Overeem heeft gezegd dat als hij wint hij de volgende is voor een TS.
Dat geeft hij bij zijn contract onderhandeld dat interview stond pas geleden op telefgraaf.nl

Sato
05-04-2016, 10:07
Overeem heeft gezegd dat als hij wint hij de volgende is voor een TS.
Dat geeft hij bij zijn contract onderhandeld dat interview stond pas geleden op telefgraaf.nl

Als bron kwaliteitskrant de Telegraaf gebruiken vooral op MMA-gebied lijkt me compleet verwaarloosbaar.
Ik denk ook dat Oveteem beter verkoopbaar is als contender dan Rothwell. De HW-kampioen dient het type "ruige" kerel te zijn. Overeem, Cain en Arlovski hebben dat alle drie. Miocic en Rothwell lijken te lief en zijn daardoor minder verkoopbaar.
Maar alleen op bovenstaand redeneer ik dat bij winst Overeem een TS krijgt. Maar wie ben ik, heb geen contract ingezien en ben geen matchmaker.
Ohja en fuck Dana.

viTRTor
05-04-2016, 10:09
Fuck Dana

Suplex
05-04-2016, 10:12
Als bron kwaliteitskrant de Telegraaf gebruiken vooral op MMA-gebied lijkt me compleet verwaarloosbaar.
Ik denk ook dat Oveteem beter verkoopbaar is als contender dan Rothwell. De HW-kampioen dient het type "ruige" kerel te zijn. Overeem, Cain en Arlovski hebben dat alle drie. Miocic en Rothwell lijken te lief en zijn daardoor minder verkoopbaar.
Maar alleen op bovenstaand redeneer ik dat bij winst Overeem een TS krijgt. Maar wie ben ik, heb geen contract ingezien en ben geen matchmaker.
Ohja en fuck Dana.

Het was geen artikel maar een filmpje met overeem waar het de woorden van overeem zelf waren dat bij winst hij de een TS zou krijgen en dat hem dat belooft was.
Dan nog is het altijd naar afwachten of Dana zijn beloftes nakomt.

Ik denk idd ook dat overeem de volgende is als hij wint.
Rothwell houden ze zo ver mogenlijk bij de belt vandaan maar ja er komt een moment dat ze niet meer om hem heen kunnen als hij blijft winnen

de Stiep
05-04-2016, 12:41
Als bron kwaliteitskrant de Telegraaf gebruiken vooral op MMA-gebied lijkt me compleet verwaarloosbaar.
Ik denk ook dat Oveteem beter verkoopbaar is als contender dan Rothwell. De HW-kampioen dient het type "ruige" kerel te zijn. Overeem, Cain en Arlovski hebben dat alle drie. Miocic en Rothwell lijken te lief en zijn daardoor minder verkoopbaar.
Maar alleen op bovenstaand redeneer ik dat bij winst Overeem een TS krijgt. Maar wie ben ik, heb geen contract ingezien en ben geen matchmaker.
Ohja en fuck Dana.

Mijn naamgenoot (Stipe) te lief ?? Uhhh:blush:. Want ?

e-type
05-04-2016, 16:51
Mijn naamgenoot (Stipe) te lief ?? Uhhh:blush:. Want ?

Well...
https://www.instagram.com/p/BDcGcjBJA2P/


Vergelijk dit eens met Overeem...
http://cdn2.cagepotato.com/wp-content/uploads/2011/03/Overeem-kicks-little-girl.gif


;-)

fifi23
05-04-2016, 20:15
LOL

En Fuck Dana!!!

mario the count
05-04-2016, 21:25
slechte card btw!

Appielwt
06-04-2016, 00:39
slechte card btw!

Zal ook wel een beetje chauvinistisch zijn, maar de card van UFC Rotterdam vind ik toch een stuk interessanter!

Minotauro
06-04-2016, 00:55
Stipe te lief, lol

Stipe gaat Werdum pakken en wint ook van Overeem en Rothwell

mario the count
06-04-2016, 05:23
Zal ook wel een beetje chauvinistisch zijn, maar de card van UFC Rotterdam vind ik toch een stuk interessanter!
+1

Sato
06-04-2016, 09:46
Stipe te lief, lol

Stipe gaat Werdum pakken en wint ook van Overeem en Rothwell

Ik zie Stipe totaal niet van Werdum winnen.
En ja zijn uitstraling is te lief.
Alle HW champs uit het verleden waren meer marktable

LightHeavyWeight
06-04-2016, 11:20
Ik denk dat Stipe zijn 1e loss op submission gaat ervaren. Ik gok de guillotine maar een arm bar behoort ook tot de mogelijkheden. Heeft nooit tegen een effectieve black belt gestaan volgens mij, niet dat dat betekent dat hij zich niet kan verdedigen maar het is gewoon mijn gevoel.

viTRTor
06-04-2016, 12:08
Werdum pakt iedereen waar ze het beste zijn, elke partij weer. Hij subt Nogueira, slaat Velasquez, Hunt en Browne er uit en wat er ook gaat gebeuren in die partij tegen Miocic, de kans dat Werdum wint is zeer groot als je het mij vraagt

e-type
06-04-2016, 14:02
Zelfs tegen Ubereem had ie meer hits. Totdat ie zo raar ging doen op de vloer. Werdum wordt echt niet op waarde geschat, maar is verdomde compleet hoor.

Minotauro
06-04-2016, 16:45
Hoe kan iemand te lief zijn? Omdat je embedded en vlogs kijkt van de UFC, waarin Stipe heel vriendelijk overkomt? Heb je zijn partijen wel eens gezien? En dan heb ik het niet over highlights of over alleen zijn laatste partij.

Tuurlijk, Werdum is een best en top 5 heavyweight aller tijden, zonder probleem, maar Stipe is een uiterst effectieve striker. Geen wilde en harde klappen als Velasquez, maar goed getimede rake stoten. Als Werdum het ergens moeilijk mee heeft (kijk de partij met Overeem maar terug of die met Fedor), is het iemand die zijn stoten of trappen goed timed. Dat lijkt mij ook de enige manier hoe Werdum te verslaan is, want op de grond gaat niemand hem pakken.

carlo1
07-04-2016, 11:01
weet iemand of de gratis fox deze zaterdagavond live uitzendt?

viTRTor
07-04-2016, 11:22
www.foxsports.nl

had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?

LightHeavyWeight
07-04-2016, 11:43
Gewoon aardig doen jongens, is niks mis mee.

Bromios
07-04-2016, 12:35
UFC
UFC Fight Night: Zagreb, zondag 19.45 uur, FOX Sports 4+ 20.00 uur, FOX Sports 2
(ook op open kanaal FOX vanaf 19.45 uur)

carlo1
07-04-2016, 13:26
bromios bedankt. had me vergist in de dag. dacht dat het zaterdag was en daar staat niets in de programmering op fox:-). @vitrtor. bedankt voor je vriendelijke antwoord.

viTRTor
07-04-2016, 13:36
bromios bedankt. had me vergist in de dag. dacht dat het zaterdag was en daar staat niets in de programmering op fox:-). @vitrtor. bedankt voor je vriendelijke antwoord.
Je heb gelijk, was niet zo aardig. Mijn excuses, gevalletje ochtendhumeur denk ik.

carlo1
07-04-2016, 18:09
Je heb gelijk, was niet zo aardig. Mijn excuses, gevalletje ochtendhumeur denk ik.
top dat je reageert. Excuses aanvaart. Ben zelf ook niet altijd de beste in de ochtend

Soulbringer320
07-04-2016, 21:43
https://www.youtube.com/watch?v=5KwsxO789AQ&nohtml5=False

Soulbringer320
07-04-2016, 21:44
https://www.youtube.com/watch?v=-PYOnRowAHI

Soulbringer320
07-04-2016, 21:44
https://www.youtube.com/watch?v=ZeyYacXO5bk

Soulbringer320
07-04-2016, 21:44
https://www.youtube.com/watch?v=R-k6kcufykk

Wheelie
09-04-2016, 13:12
https://www.youtube.com/watch?v=n_SFVKbjUh8

T15Boxing
10-04-2016, 14:25
Was het maar altijd op een zondagavond. Maar hopelijk laat JDS zien dat hij nog steeds bij de top hoort. Tegen Overeem kan iedereen wel tegen een klap aanlopen maar Rothwell is een perfecte stijl voor JDS. Hij moet hem een boksles kunnen geven anders zit het er niet meer in.

LightHeavyWeight
10-04-2016, 15:56
Zo is dat, ondanks dat ik mijn Vcash op Rothwell heb staan hoop ik echt dat JDS hem pakt. Ik vind dat toch wel één van de meest respectabele vechters die er is.

The Company
10-04-2016, 16:36
Prelims zijn begonnen.

Minotauro
10-04-2016, 17:46
Heeft er iemand al een linkje?

Klassikl
10-04-2016, 19:37
http://us21.chatzy.com/64809543239534

Mixfight chat

Briant
10-04-2016, 20:20
Het is gewoon op fox te zien dus geen linkje nodig?

Klassikl
10-04-2016, 21:29
voor de prelims!

Kingbalotelli
10-04-2016, 23:27
JDS was top vandaag, veelste snel voor Rothwell. Striking clinic.

Minotauro
10-04-2016, 23:44
Zware boksclinic van JDS

K-1sunstarr
10-04-2016, 23:50
Ik heb genoten.

Soulbringer320
11-04-2016, 00:02
JDS heeft het goed gedaan....

hypergiant
11-04-2016, 01:17
JDS had een goed gameplan, bodyshots. Had verwacht dat Rothwel zou winnen. JDS zag er tegen Overeem niet goed uit,
Rothwell had een mooie reeks opgebouwd en heeft een stalen kin.

LightHeavyWeight
11-04-2016, 07:38
Echt een topper die JDS.
Rothwell heeft het goed gedaan afgelopen 2 jaar in de UFC maar gister werd hij weer even teruggezet op de plek waar hij hoort: de subtop.

Suplex
11-04-2016, 08:16
Zo wat heerlijk zeg ff half uurtje boks demonstratie van JDS gezien gister avond was echt genieten.

Kon nu wel goed het verschil zien met meerdere zwaargewicht partijen .
Na de top 10-15 is het niveau echt dramatisch slecht hoor die ene Pipo de tegenstander van gonzaga maakte zelfs belt gebaren die word echt afgeslacht door de top 10 moet niet gekker worden

Sato
11-04-2016, 08:30
Zo wat heerlijk zeg ff half uurtje boks demonstratie van JDS gezien gister avond was echt genieten.

Kon nu wel goed het verschil zien met meerdere zwaargewicht partijen .
Na de top 10-15 is het niveau echt dramatisch slecht hoor die ene Pipo de tegenstander van gonzaga maakte zelfs belt gebaren die word echt afgeslacht door de top 10 moet niet gekker worden

Goed om te zien dat Bob en Marloes uitlegden dat zo'n clown nog niet eens mag denken aan een titel. Ga eens kijken hoe het met je tegenstander is. Fucking dikke clown.

LightHeavyWeight
11-04-2016, 08:43
Hij deed tijdens de wegingen ook al zo vreemd. Achteraf dan wel weer zo'n semi-bescheiden praatje. Hij krijgt vanzelf wel een paar goede klappen, zijn volgende match up zal iemand uit de top 10 zijn. Ik hoop er ook op, Gonzaga is een mma-vechter van niets maar wel gewoon een normale gast.

Bromios
11-04-2016, 10:14
Ik dacht echt dat JDS over de hill was maar dit was echt een staaltje klasse. Ik weet ook weer wat de HW's zo leuk maakt. Ondanks dat het een knap eenzijdige partij was hangt die KO van Rothwell toch in de lucht.

Rothwell deed me een beetje denken aan Nelson. In de het begin was het gevarieerd maar op een gegeven moment ging hij alleen nog maar voor die harde rechtse overhand. En daar begon iedereen omheen te lopen. Dat gaat Rothwell nu ook overkomen. JDS heeft hem exposed. Ik denk dat Rothwell ook beter overkomt als hij een kilo of 15 afvalt.

Suplex
11-04-2016, 10:24
Ik dacht echt dat JDS over de hill was maar dit was echt een staaltje klasse. Ik weet ook weer wat de HW's zo leuk maakt. Ondanks dat het een knap eenzijdige partij was hangt die KO van Rothwell toch in de lucht.

Rothwell deed me een beetje denken aan Nelson. In de het begin was het gevarieerd maar op een gegeven moment ging hij alleen nog maar voor die harde rechtse overhand. En daar begon iedereen omheen te lopen. Dat gaat Rothwell nu ook overkomen. JDS heeft hem exposed. Ik denk dat Rothwell ook beter overkomt als hij een kilo of 15 afvalt.

Ik denk eerlijk gezegd dat juist die massa een Nelson en rothwell juist zo sterk maakt dat op het moment hun gaan afvallen het ten koste gaat van hun kin en power.
Want het is niet zo dat rothwell bekend staat om zijn fluwele techniek en denk dat als hij 15 kilo afvalt dat hij geen potten meer kan breken binnen de ufc.

Sato
11-04-2016, 10:48
Ik had verwacht dat Rothwell een paar keer voor de TD zou gaan. Hij heeft een goede aangepaste guillotine, en als die kerel op je licht trek je niet zo maar een sub uit de kast (zie partij tegen Barnett).
Dit is uiteraard de best mogelijke uitslag voor Alistair.
Geen finish en geen winst voor JDS.
Mocht hij Arlovski pakken met een finish en Cain niet op tijd hersteld zijn (ik weet nirt eanneer hij weer inzetbaar is) dan lijkt het mij logisch dat hij een titleshot krijgt.
Maar eerst eens de partij tegen Arlovski afwachten.
Jackson weet goed hoe ze Oveteem moeten aanpakken en Andrei kan prima druk zetten. Alistair vecht niet zo lekker tegen het hek maar is technisch de betere striker en grappler. Maar het blijven heavyweights, hoe je irmand ook 5 ronden lang mishandeld, je kan altijd tegen één klap aanlopen en dan lig je na het plafond te staren.

viTRTor
11-04-2016, 10:55
Wat is die JDS een leuke gast ook. Gun het hem van harte!

LightHeavyWeight
11-04-2016, 11:05
Ik verwacht dat Overeem wint op 2round K.O.
Arlovski is een legende maar is goed neer te slaan. Iedereen weet hoe ze Overeem moeten aanpakken, namelijk hard op zijn bek slaan als hij moe is en Overeem weet dat nu ook. Overeem hoeft niet bang te zijn voor take downs dus kan lekker ongestoord trappen. Overeem heeft ook een veel grotere reach dus kan Arlovski op afstand houden met (oblique) kicks en jabs. Ik vind het de ideale match up voor onze vriend Alistair. Je weet het verder uiteraard nooit maar je moet ergens vanuit gaan.
Cain is denk ik in de pikorde gezakt, zijn populariteit is gedaald en zijn momentum is compleet verdwenen. Ook marketing-technisch is het voor UFC geen interessante contender momenteel omdat hij cumulatief gezien weinig ppv's verkoopt.
We gaan het allemaal meemaken, ik vind het persoonlijk best leuk bij de UFC in vele gewichtsklassen.

viTRTor
11-04-2016, 11:09
Ik verwacht dat Overeem wint op 2round K.O.
Arlovski is een legende maar is goed neer te slaan. Iedereen weet hoe ze Overeem moeten aanpakken, namelijk hard op zijn bek slaan als hij moe is en Overeem weet dat nu ook. Overeem hoeft niet bang te zijn voor take downs dus kan lekker ongestoord trappen. Overeem heeft ook een veel grotere reach dus kan Arlovski op afstand houden met (oblique) kicks en jabs. Ik vind het de ideale match up voor onze vriend Alistair. Je weet het verder uiteraard nooit maar je moet ergens vanuit gaan.
Cain is denk ik in de pikorde gezakt, zijn populariteit is gedaald en zijn momentum is compleet verdwenen. Ook marketing-technisch is het voor UFC geen interessante contender momenteel omdat hij cumulatief gezien weinig ppv's verkoopt.
We gaan het allemaal meemaken, ik vind het persoonlijk best leuk bij de UFC in vele gewichtsklassen.

2x

Wheelie
11-04-2016, 11:14
Wat een topper


https://www.youtube.com/watch?v=VioSxscHAEQ

Ton
11-04-2016, 11:57
5 ronden lang op het puntje van de stoel gezeten! Geweldig van JDS. Die Rothwell heeft in mijn ogen toch soms misplaatste arrogantie in de ring, met z'n kroketten figuur. Hij zal de hele HW divisie wel even opzij vegen, maar naar 5 ronden tegen JDS komt ie thuis met een kop als een baksteen.
Genoten! Helemaal gezien dit de ultieme uitgangssituatie voor Overeem is. Nu moet ie zelf zijn werk doen...!

Klassikl
11-04-2016, 12:09
De weg voor een titleshot voor Overeem ligt nu helemaal open. Nooit de grootste fan van Overeem geweest. Maar dat zou toch wel fantastisch zijn!

Suplex
11-04-2016, 12:12
Mooi voor overeem die uitslag idd.
En die frontkick van JDS dan kwam zo uit de film 300
"THIS IS SPARTA"

pronk
11-04-2016, 12:56
JDS heeft netjes gevochten , zo tactisch had hij moeten knokken tegen Overeem.

Bromios
11-04-2016, 14:00
Mooi voor overeem die uitslag idd.
En die frontkick van JDS dan kwam zo uit de film 300
"THIS IS SPARTA"

Ja, die was mooi. Hij leek er zelf van te schrikken; bleef net te lang staan om het af te maken. Rothwell had ook echt pijn toen hij naar zijn stoeltje liep.

Suplex
11-04-2016, 14:24
Ja, die was mooi. Hij leek er zelf van te schrikken; bleef net te lang staan om het af te maken. Rothwell had ook echt pijn toen hij naar zijn stoeltje liep.

Die overhand right voor die frontkick zat er ook al goed op hoor , de ronde had niet langer moeten duren anders was het afgelopen voor rothwell denk

Jds maakte nog 2 of 3 achterwaartse draaitrappen die goed op het lichaam zaten bij rothwell .
Die waren perfect getimed en precies op de juiste plek

Stannos
11-04-2016, 14:41
Mooi voor overeem die uitslag idd.
En die frontkick van JDS dan kwam zo uit de film 300
"THIS IS SPARTA"

hahaha, die was echt sick! en zwaar vernederend ook natuurlijk.
Dit is idd de beste uitkomst voor Overeem, ben benieuwd tegen Arlovski.. de weg ligt open! :rolleyes:

Brainthief
11-04-2016, 17:36
Wat is die Lewis een teringleijer zeg. Walgelijke kerel.

e-type
11-04-2016, 18:44
Taisumov is wel aan een lekkere opmars bezig. Damn, wat een KO.

https://streamable.com/4fgw?t=25.0

MB667
12-04-2016, 10:11
jds vocht een beetje als Alistair nu ook doet, gewoon heel slim en tactisch.

mario the count
12-04-2016, 10:29
jds vocht een beetje als Alistair nu ook doet, gewoon heel slim en tactisch.
Maar dan wel met meer volume.

LightHeavyWeight
12-04-2016, 10:41
Maar dan wel met meer volume.

En op een paar spinning kicks na dan. En meer volume maar toch iets minder impact, had niet het idee dat JDS voor de K.O. ging, het lukte hem wel bijna.
Hij liet zich gewoon niet raken ditmaal, erg verstandig. Zijn gezicht en neus verraadt ook dat hij er genoeg heeft gehad.

Bromios
12-04-2016, 11:23
Ik dacht qua volume striking even dat ik naar Junior Diaz Santos zat te kijken.

Kemal
12-04-2016, 12:53
Ik vond het commentaar van Martijn de Jong erg fijn

Niels_AFCA
12-04-2016, 13:29
Ik vond het commentaar van Martijn de Jong erg fijnEens, beste commentaar tot nu toe.

e-type
12-04-2016, 13:37
Eens, beste commentaar tot nu toe.

Eens.
Het blijft trouwens een goede show. BNer eruit, kennis aan de desk.

Bromios
12-04-2016, 14:05
Ik vond het ook goed. Hij kwam ff wat moeizaam op gang maar ging steeds beter.

Suplex
12-04-2016, 15:17
Marloes dan met haar uitspraak over vechters met een buik
Daar heb ik echt nix mee terwijl Bob " mr bierbuik" schreiber ernaast stond .

Dat gezicht van Bob Haha ik ging stuk