PDA

View Full Version : Mixfight MMA Wedtopic



Klassikl
22-03-2016, 20:31
Aangezien de Vcash weddenschappen steeds beter lopen, ook een topic over echte weddenschappen.

Welke sites bieden de beste odds? Een niet te missen weddenschap tegengekomen?

Bespreek ze hier.

Om af te trappen glover vs rashad. Meeste bookmakers hebben Glover rond de 1,50. Prima odd lijkt me.

e-type
23-03-2016, 22:31
https://www.bestfightodds.com

Klassikl
25-03-2016, 20:16
Zie dat Glover overal al ligt aan het dalen is. Niet gek aangezien Evans al jaren niks meer heeft laten zien.

LightHeavyWeight
25-03-2016, 20:33
Ik check altijd Unibet en daar staat wat mij betreft geen interessante bet op momenteel.

LightHeavyWeight
31-03-2016, 16:13
Velasquez v.s. Browne op Unibet. Ik ga geld op Browne zetten, wat mij betreft is Cain's odd gebaseerd op het verleden.
Sowieso wel interessant sinds de aangescherpte dopingcontroles, er vallen wel eens vechters door de mand met gunstige odds.

Klassikl
31-03-2016, 16:33
Ik check altijd Unibet en daar staat wat mij betreft geen interessante bet op momenteel.

Ik kan niet meer op Unibet helaas. Ben gebanned.
Zit al een lange tijd op Betfair. Maar die zijn tegenwoordig zo traag net MMA bets.
Geven voor voetbal wel vaak goede quotes maar nog eens verder kijken voor MMA. Vaak traag en (te) weinig opties.

Als iemand hier nog ervaringen heeft met goede odds en veel mogelijkheden op sites, aub delen ;)