PDA

View Full Version : Gezocht: Octagon voor filmproject



Wout
22-03-2016, 21:39
Beste allemaal,

Mijn naam is Wout Malestein en ik ben voor een korte (lowbudget)film opzoek naar een octagon om 1 dag een ''gevecht'' in te filmen.
De vechters zijn echte MMA'ers, het wordt dus geen Rocky IV.

Ik ben zelf niet bekend in het wereldje en kreeg als tip van iemand die dat wel is om hier eens een oproepje te plaatsen. Dus bij deze.

Mijn vragen zijn de volgende:

-Zijn er gym's in Nederland die een (verhoogde) octagon hebben staan? Het liefst in de randstad omgeving of Utrecht. (Ik woon zelf in Amersfoort). Ik heb al wat gezocht via google maar dit heeft vooralsnog niets opgeleverd.

-Welke bedrijven verhuren deze octagon's? Ik zie wel koopprijzen op bijvoorbeeld Best Fightshop. Denken jullie dat ze deze voor 1 dag uitlenen?

-Kost het veel kunde en mankracht om een Octagon in elkaar te zetten? Of is dit appeltje/eitje?

Ik hoop dat jullie me van wat informatie kunnen voorzien.
Alvast bedankt!

mvg,
Wout Malestein
Filmregisseur

Wheelie
24-03-2016, 16:38
Beste allemaal,

Mijn naam is Wout Malestein en ik ben voor een korte (lowbudget)film opzoek naar een octagon om 1 dag een ''gevecht'' in te filmen.
De vechters zijn echte MMA'ers, het wordt dus geen Rocky IV.

Ik ben zelf niet bekend in het wereldje en kreeg als tip van iemand die dat wel is om hier eens een oproepje te plaatsen. Dus bij deze.

Mijn vragen zijn de volgende:

-Zijn er gym's in Nederland die een (verhoogde) octagon hebben staan? Het liefst in de randstad omgeving of Utrecht. (Ik woon zelf in Amersfoort). Ik heb al wat gezocht via google maar dit heeft vooralsnog niets opgeleverd.

-Welke bedrijven verhuren deze octagon's? Ik zie wel koopprijzen op bijvoorbeeld Best Fightshop. Denken jullie dat ze deze voor 1 dag uitlenen?

-Kost het veel kunde en mankracht om een Octagon in elkaar te zetten? Of is dit appeltje/eitje?

Ik hoop dat jullie me van wat informatie kunnen voorzien.
Alvast bedankt!

mvg,
Wout Malestein
Filmregisseur


Volgens mij staat er bij CSA in Helmond een kooi in de sportschool

http://www.csaholland.com

Wout
24-03-2016, 17:21
Op de website is er eentje te zien idd. Ik ga kijken of ik contact me ze kan opnemen.
Heel erg bedankt voor het meedenken! :)

Dutchmuaythai
26-03-2016, 16:39
Op de website is er eentje te zien idd. Ik ga kijken of ik contact me ze kan opnemen.
Heel erg bedankt voor het meedenken! :)

Beste Wout,

Wij hebben inderdaad een kooi staan. Stuur me een email ([email protected]) en dan kunnen we even kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Mvg.

Marco
Combat Sports Academy

Kemal
27-03-2016, 09:00
Kijk, dat zou tof zijn Marco!

Wout
29-03-2016, 13:19
Ga ik doen thnx.