PDA

View Full Version : Fedor: I want a rematch with UFC champion Werdum



Soulbringer320
27-03-2016, 03:07
Fedor Emelianenko (http://www.mixedmartialarts.com/news/search?search=Fedor%20Emelianenko) recently made his successful return to MMA, albeit against a very inexperienced opponent. It was rumored the legendary Russian fighter had discuss his return with the UFC, but the two sides were unable to come to terms. Now after his return, it looks as though he is again in talks with the world's largest fight promotion and wants to fight champion Fabricio Werdum, who beat him in their first fight:


"Maybe it will happen in the future."
The fighter seemed to suggest that being granted a fight against the champion Werdum could be the key to him signing with the UFC. According to Fedor, he's ready and willing to take on the Brazilian, again.
"I would like to have a rematch against Fabricio Werdum (http://www.mixedmartialarts.com/fighter/Fabricio-Werdum:584DB7540A5C83D4)," he said, again.
"I've told the UFC many times that I want and would accept that fight."


https://www.youtube.com/watch?v=GZ3YpMJGUDw

appelsap
27-03-2016, 03:49
Fedor Emelianenko (http://www.mixedmartialarts.com/news/search?search=Fedor%20Emelianenko) recently made his successful return to MMA, albeit against a very inexperienced opponent. It was rumored the legendary Russian fighter had discuss his return with the UFC, but the two sides were unable to come to terms. Now after his return, it looks as though he is again in talks with the world's largest fight promotion and wants to fight champion Fabricio Werdum, who beat him in their first fight:


"Maybe it will happen in the future."
The fighter seemed to suggest that being granted a fight against the champion Werdum could be the key to him signing with the UFC. According to Fedor, he's ready and willing to take on the Brazilian, again.
"I would like to have a rematch against Fabricio Werdum (http://www.mixedmartialarts.com/fighter/Fabricio-Werdum:584DB7540A5C83D4)," he said, again.
"I've told the UFC many times that I want and would accept that fight."


https://www.youtube.com/watch?v=GZ3YpMJGUDw


Die kan hij best krijgen van de UFC denk ik, maar niet zolang Werdum kampioen is.

BIG Lebowski
27-03-2016, 07:25
Ik kan me een grotere headliner dan Fedor vs. Werdum op UFC 200 nauwelijks voorstellen. Hoewel Fedor vs. Overeem misschien nog wel groter kan zijn. Enig punt is dat we nog niet weten of Fedor helemaal terug op nivo is.

LightHeavyWeight
27-03-2016, 09:39
Fedor is bezig zijn naam interessant te houden maar reken er niet op dat hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Hij had van Dana best even die Schaub in elkaar mogen beuken en vervolgens die Roshold maar hij koos voor Jaideep.
Ja Fedor is ook één van mijn favorieten, misschien zelfs wel de Cruijff van het MMA maar hij is momenteel aan zijn financiën aan het werken.
Ik hoop overigens dat ik ongelijk heb maar tijdens UFC 200 staat Overeem al tegen Werdum ;)

mario the count
27-03-2016, 11:13
Fedor is bezig zijn naam interessant te houden maar reken er niet op dat hij het ook daadwerkelijk gaat doen.
Hij had van Dana best even die Schaub in elkaar mogen beuken en vervolgens die Roshold maar hij koos voor Jaideep.
Ja Fedor is ook één van mijn favorieten, misschien zelfs wel de Cruijff van het MMA maar hij is momenteel aan zijn financiën aan het werken.
Ik hoop overigens dat ik ongelijk heb maar tijdens UFC 200 staat Overeem al tegen Werdum ;) Dat zie ik niet gebeuren. Bijna niemand komt zonder kleerscheuren uit een gevecht tegen Miocic, en er zit nog geen twee maanden tussen de events. Dan is het nog afwachten hoe Overeem uit zijn gevecht komt. En dan moeten Werdum en Overeem beide nog winnen ook.

fifi23
27-03-2016, 12:20
Fedor tegen Wedrum voor UFC 200?
.
Dan heb je wel een main event. Ach Fedor tegen wie dan ook is al een UFC 200 main event waardig.

appelsap
27-03-2016, 14:34
Fedor tegen Wedrum voor UFC 200?
.
Dan heb je wel een main event. Ach Fedor tegen wie dan ook is al een UFC 200 main event waardig.

Voor Japanners en Europeanen wel. De mainstream Amerikaan koopt geen ppv voor Werdum of Fedor.

kruikenstad goes bjj
27-03-2016, 14:35
niet doen Fedor,het is over voor je.
je was ooit een groot kampioen en zo wil ik je blijven herinneren.

Suplex
27-03-2016, 14:58
Fedor moet gewoon lkkr in een ring tegen nobodys blijven knokkuh voor een flinke zak geld.

Fedor is kansloos in een kooi tegen de ufc top.
Hij moet het hebben van het vast zetten in de hoeken en tegen de touwen dat lukt in een kooi gewoon nouwlijks of niet.

Fedor is een groot kampioen geweest en moet zijn legacy in eren houden

Minotauro
27-03-2016, 16:01
Gisteren was Fedor ineens op Spike tegen die Jaideep, partij van paar maanden geleden. Wel leuk om Fedor altijd in de ring te zien. Denk dat hij best nog wel een paar uit de top 10/15 kan hebben. De echte top 5, incl Overeem gaat hij niet meer redden. Maar een Hunt, Arlovski of Bigfoot zie ik hem echt nog wel kunnen verslaan.

Werdum vs Fedor op 200 is onmogelijk anyway. Tenzij Werdum verliest van Miocic, wat ik ook zeker zie gebeuren. Het enige probleem is dat Miocic vaak wel veel schade achterlaat en Werdum niet in de eerste ronde een submission om de oren geeft

Klassikl
27-03-2016, 18:14
Als hij zo graag tegen de beste uit de UFC had willen vechten, dan had hij bij de UFC moeten tekenen.

Dit is beter, iedereen krijgt Fedor nog eens te zien. Hij wint en onze nostalgische gevoelens worden bediend. Iedereen tevreden.

Triangleman
27-03-2016, 21:06
Een paar partijen verliezen, dan met pensioen gaan. Vervolgens terugkomen, Jaideep verslaan en dan de UFC-kampioen uitdagen......hmmm

YoMarK
29-03-2016, 10:47
Een paar partijen verliezen, dan met pensioen gaan. Vervolgens terugkomen, Jaideep verslaan en dan de UFC-kampioen uitdagen......hmmm
Hij heeft ook nog een paar redelijk fatsoenlijke partijen gewonnen ná z'n verliespartijen, dus je verhaal klopt niet helemaal.

e-type
29-03-2016, 12:35
Met alle respect voor Fedor, maar hij klopt toch echt op de verkeerde deur. Bellator is voor veteranen.

YoMarK
29-03-2016, 12:44
Ik zie Fedor echt wel kans hebben tegen een Hunt, Arlovski, Mir, Barnett, Nelson etc... Tegen andere ook wel een kansje, Fedor heeft(of had) natuurlijk wel gewoon een KO in de vuisten, maar hij blijft eigenlijk te klein voor een zwaargewicht in de UFC. Aan de andere kant steekt niemand er echt met kop en schouders bovenuit.

Denk alleen niet dat Fedor écht wil tekenen bij de UFC. dit soort uitspraken zijn alleen om z'n marktwaarde weer even op te vijzelen.

Minotauro
29-03-2016, 14:29
Fedor is de GOAT

e-type
29-03-2016, 16:41
'tuurlijk, maar laat 'm eerst maar eens een paar partijtjes draaien tegen niet-Jaideep's om überhaupt voor de UFC in aanmerking te komen.
Dit soort berichten wordt natuurlijk uitvergroot; zo'n reporter die vraagt of ie tegen Werdum wil vechten. Daar zullen veel vechters positief op antwoorden. Vooral Fedor.

viTRTor
29-03-2016, 16:56
Ik wil ook wel tegen Fedor vechten.

Lionheart
30-03-2016, 09:07
Laat Fedor maar tegen Jones staan.
Kijken of hij nog met de echte top mee kan.

LightHeavyWeight
30-03-2016, 10:09
Match mij ook maar tegen Fedor, ik fake wel een blessure een week van tevoren. Dat is toch schering en inslag bij de UFC.

Triangleman
30-03-2016, 13:45
Hij heeft ook nog een paar redelijk fatsoenlijke partijen gewonnen ná z'n verliespartijen, dus je verhaal klopt niet helemaal.

Je hebt gelijk, was dat even voor de vorm vergeten ;)
Toch zijn overwinningen op oa Rizzo en Ishii niet bepaald reden om daarna de UFC kampioen uit te dagen, dat moet je toch met me eens zijn.

YoMarK
30-03-2016, 16:05
Klopt. Maar toch, het blijft Fedor. De rest van de Hw divisie is nu ook niet bijster indrukwekkend, heb het idee dat iedereen van iedereen van winnen of verliezen. KO zit in een klein hoekje.