PDA

View Full Version : Gratis kaarten World Fighting League" "Where Heroes meet Legends"



Wheelie
28-03-2016, 20:17
Op zondag 3 april vind in Almere de 4e editie van World Fighting League plaats. Wij mogen gratis kaarten onder onze leden verloten.

Wil jij in aanmerking komen voor deze gratis kaarten ? Laat dan in een reply in deze topic weten waarom jij deze kaarten graag zou willen hebben

World Fighting League ‘’Where Heroes meet Legends’’
Op zondag 3 april is het weer zo ver, de 4e editie van World Fighting League! Zowel de voorbereidingen als kaartverkoop zijn van start gegaan en het belooft weer een sensationeel evenement te worden, dit keer in het Topsportcentrum te Almere.

Door de eerdere uitverkochte edities en een grote vraag naar VIP tafels, is het evenement verplaatst naar een grotere locatie. Zoals bij iedere editie is het ook dit keer weer ons doel om een spectaculaire avond te organiseren, waar genoten kan worden van 3 toernooien, 3 kampioenen en 7 super fights.

De deelnemende vechters
De beste vechters ter wereld zullen op zondag 3 april de ring betreden. Onder andere Andy Souwer, Mohamed Khamal, Murthel Groenhart, Brian Douwes, Chahid Oulad el Hadj, Ilona Wijmans, Fred Sikking, Ibrahim el Bouni, Raul Catinas en Zakaria Zouggary zijn te zien bij het gala.

Voorlopig laatste Kickboxpartij van Kickbox Legende Andy Souwer in Nederland.
Andy Souwer, een kickbox legende en twee keer K-1 World MAX-kampioen. Andy Souwer werd op zijn 18e wereldkampioen bij drie verschillende bonden en won de K1 MAX-toernooien van 2005 en 2007 in Japan. Op 3 april zal hij tegenover Mohamed Khamal in de ring staan. Khamal draagt onder andere de titel; K-1 World MAX West Europe Champion.
Dit is een partij waar de hele vechtsportwereld naar uitkijkt. Andy Souwer heeft aangegeven dat dit voorlopig zijn laatste kickboxpartij in Nederland is en dat hij zich hierna wilt focussen op MMA.

Ook Murthel Groenhart zal op 3 april deelnemen aan een toernooi. Groenhart is K-1 MAX Kampioen 2012 en heeft recentelijk een spectaculaire partij neergezet tegen Nieky Holzken bij GLORY in de Amsterdam RAI.

De 4e editie van World Fighting League
World Fighting League ‘’Where Heroes meet Legends’’ zal plaatsvinden in het Topsportcentrum te Almere. De zaal is open vanaf 13:00 uur en het gala zal van start gaan om 14:00 uur.

Locatie: Topsportcentrum Almere
Pierre de Coubertinlaan 7
1362 LA Almere


https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/72355_1043656995688056_3961353948895735280_n.jpg?o h=44af933bcc28082852dd315c1ec8bd89&oe=577C92B9

Nick.
28-03-2016, 20:50
Supervet! Nog niet geweest, en zou graag dit gala waar ik veel goede verhalen over heb gehoord bezoeken! Dikke line-up, goede sfeer dat beloofd alles voor een top avondje kickboks en gezelligheid.

Nally
28-03-2016, 21:17
Op zondag 3 april vind in Almere de 4e editie van World Fighting League plaats. Wij mogen gratis kaarten onder onze leden verloten.

Wil jij in aanmerking komen voor deze gratis kaarten ? Laat dan in een reply in deze topic weten waarom jij deze kaarten graag zou willen hebben

World Fighting League ‘’Where Heroes meet Legends’’
Op zondag 3 april is het weer zo ver, de 4e editie van World Fighting League! Zowel de voorbereidingen als kaartverkoop zijn van start gegaan en het belooft weer een sensationeel evenement te worden, dit keer in het Topsportcentrum te Almere.

Door de eerdere uitverkochte edities en een grote vraag naar VIP tafels, is het evenement verplaatst naar een grotere locatie. Zoals bij iedere editie is het ook dit keer weer ons doel om een spectaculaire avond te organiseren, waar genoten kan worden van 3 toernooien, 3 kampioenen en 7 super fights.

De deelnemende vechters
De beste vechters ter wereld zullen op zondag 3 april de ring betreden. Onder andere Andy Souwer, Mohamed Khamal, Murthel Groenhart, Brian Douwes, Chahid Oulad el Hadj, Ilona Wijmans, Fred Sikking, Ibrahim el Bouni, Raul Catinas en Zakaria Zouggary zijn te zien bij het gala.

Voorlopig laatste Kickboxpartij van Kickbox Legende Andy Souwer in Nederland.
Andy Souwer, een kickbox legende en twee keer K-1 World MAX-kampioen. Andy Souwer werd op zijn 18e wereldkampioen bij drie verschillende bonden en won de K1 MAX-toernooien van 2005 en 2007 in Japan. Op 3 april zal hij tegenover Mohamed Khamal in de ring staan. Khamal draagt onder andere de titel; K-1 World MAX West Europe Champion.
Dit is een partij waar de hele vechtsportwereld naar uitkijkt. Andy Souwer heeft aangegeven dat dit voorlopig zijn laatste kickboxpartij in Nederland is en dat hij zich hierna wilt focussen op MMA.

Ook Murthel Groenhart zal op 3 april deelnemen aan een toernooi. Groenhart is K-1 MAX Kampioen 2012 en heeft recentelijk een spectaculaire partij neergezet tegen Nieky Holzken bij GLORY in de Amsterdam RAI.

De 4e editie van World Fighting League
World Fighting League ‘’Where Heroes meet Legends’’ zal plaatsvinden in het Topsportcentrum te Almere. De zaal is open vanaf 13:00 uur en het gala zal van start gaan om 14:00 uur.

Locatie: Topsportcentrum Almere
Pierre de Coubertinlaan 7
1362 LA Almere


https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/72355_1043656995688056_3961353948895735280_n.jpg?o h=44af933bcc28082852dd315c1ec8bd89&oe=577C92B9

Nally
28-03-2016, 21:29
Ik zou zo graag naar dit evenement willen gaan, het lijkt mij hartstikke gaaf. Ik heb zo een groot kickbox evenement als deze nooit meegemaakt en dit is wel echt een droom van mij. Met deze topvechters is het een groot spektakel die ik voor geen goud zou willen missen. Ik ben zelf een amateur boxer en ik volg de vechtsport op de voet. Dus graag zou ik deze tickets willen winen om samen met mijn zoon deze evenement bij te wonen!

mootje_elo
28-03-2016, 21:29
Ik zou heel erg graag naar dit top evenement willen gaan, los gezien van de matchmaking de gezelligheid/sfeer en alles wat eromheen gebouwd is de promo trailer die jullie hebben gemaakt enorm vet en uitnodigend.

De vorige edities waren top en ik zie dat jullie hierin alleen maar groeien en ook kwa populariteit, mijn interesse groeit elke evenement net zo hard toe en daarom zou ik graag de kaartjes willen winnen !!

mootje46
28-03-2016, 22:09
Een mooi weekend op kickboksgebied, enfusion fightsense en het WFL gala. Ik ben nog nooit op een WFL gala geweest. Ik heb er goede verhalen over gehoord dat blijkt ook als ik naar de huidige matchaking kijk. Ik denk dat WFL naast Enfusion het in zich hebben om twee top organisaties te worden op kickboksgebied.

De partijen die ik op dit WFL gala graag live zou willen zijn natuurlijk Mo Khamel vs Andy Souwer. Ik persoonlijk denk dat Mo gaat winnen omdat hij zo enorm sterk is geworden en Andy uiteraard nog steeds gevaarlijk maar alweer een dagje ouder is. Ik denk dat het goed moment is om het stokje over te dragen aan de nieuwe generatie.

Daarnaast ook benieuwd naar Chahid vs Mo el Massaoudi. Oud vs Jong, ik denk hier toch dat oud gaat winnen, vorige keer verloor Chahid van Mo Khamel en ik denk dat hij dit wil recht zetten. Kortom een spectakel partij waar het publiek de winnaar van is.

Ik zou graag naar een gala willen dat weekend, ik hoop dat de keuze mij makkelijk wordt gemaakt door gratis kaartjes!

Kever
29-03-2016, 11:47
Omdat ik financieel helaas niet in de situatie ben om een kaartje te kunnen kopen. Kom uit de buurt dus de kans om Andy Souwer in het echt te zien lijkt mij fantastisch. En mijn kleine zal het ook fantastisch vinden!

berry1989
30-03-2016, 08:56
Ik gun het mijn broer heel erg om live te genieten van dit evenement. Helaas kan ik het momenteel niet veroorloven om hem te trakteren op een toegangskaartje. Door twee kaartjes te winnen kan ik hem alsnog trakteren en bovendien kan ik dan natuurlijk ook meegenieten van onze favoriete sport.:D

Wheelie
30-03-2016, 14:11
Nick en mootje 46, jullie hebben ieder twee kaartjes voor het WFL gala van zondag 3 april

Stuur mij via PM jullie gegevens en dan zorg ik dat jullie zsm de kaartjes krijgen. Veel plezier

om-air
30-03-2016, 14:49
Ervan uitgaande dat ik vast wel goed gezelschap zou vinden heb ik mezelf afgelopen vrijdag na een "heftige" tentamenweek beloond met een kaartje voor deze gala. Tot op heden heeft niemand in mijn omgeving toegezegd en lijkt het er dan ook op dat ik mijn kaartje weg zal moeten doen (haha ik zie er echt tegenop om daar zondag alleen heen te moeten gaan).
Nu heb ik in mijn achterhoofd de verjaardag van mijn tweelingneefjes die op 11 april hun 16e verjaardag vieren. Ze zijn werkelijk gek op vechtsporten en kennen ook meerdere namen van deze fightcard dankzij filmpjes op youtube. Ik zou het zelf erg leuk vinden om deze twee met me mee te nemen en de sfeer en ambiance van een kickboxgala te laten beproeven. Als student zijnde is dit cadeau echter iets teveel van het goede voor mij. Het zou daarom super zijn als ik deze jongens kan verrassen met vrijkaartjes voor deze topgala, én ik mijn eigen kaartje ook niet meer hoef weg te doen.:)

Kemal
31-03-2016, 07:34
Nick en mootje 46 gefeliciteerd en veel plezier!

Sato
31-03-2016, 10:51
Veel plezier heren, tot in de zaal.