PDA

View Full Version : Nieuwe kickboksset



lacrim
29-03-2016, 16:24
Heren,
Ik ben opzoek naar een nieuwe kickboksset. Ik wil er ongeveer 100/120 euro aan uitgeven. zijn er enkele merken die jullie me kunnen aan raden/ enkele sets voor dat bedrag?

Richelieu
29-03-2016, 17:18
Zou voor de Booster Pro.line gaan, iets duurder dan je budget maar is het geld dubbel en dwars waard.

lacrim
29-03-2016, 23:16
Hmm ja, Booster hoor ik sowieso altijd positieve dingen over. Wat dacht je van het merk venum trouwens? Zag een paar zwarte voor 100 euro maar dan met scheenbescherming..

payap
30-03-2016, 00:46
Sluit me bij Harmen aan. Train hier ook mee en zeer tevreden.

Handschoenen zitten goed om je hand en blijven ook goed gevormd (niet dat je na aantal keren gevoel heb dat er wat los om je hand zit), goede padding en geven goed bescherming.

Scheenbeschermers zijn stevig en ook goed pasvorm. Heb altijd een enkelkous onder maar deze hoef je ook niet om de zoveel trappen weer goed om je been te doen, ze blijven goed zitten. beschermen ook goed je scheen en verdere onderbeen.

Richelieu
30-03-2016, 13:49
Hmm ja, Booster hoor ik sowieso altijd positieve dingen over. Wat dacht je van het merk venum trouwens? Zag een paar zwarte voor 100 euro maar dan met scheenbescherming..

100 voor een complete set kan wel, maar dan heb je zeker geen echt leer en ook ten aanzien van de padding/sticksels word gecompenseerd om de prijs te drukken.

e-type
01-04-2016, 11:05
Hang er ook een beetje vanaf hoe serieus je wil beginnen. Recreatief of partijen vechten? In het eerste geval zal je met €100 prima spul kunnen krijgen. Wil je uiteindelijk wat verder, dan kan je tegen die tijd upgraden.
Ik zie veel gasten enthousiast met de mooiste spullen binnenkomen en na twee maanden zijn ze weer weg. Ze zagen er top uit hoor, maar zonde van het geld.

lacrim
01-04-2016, 21:54
Ah oke oke, wil weer gewoon rustig beginnen . Kom sowieso op ongv 120 euro uit als ik ook nog een bitje en tok er bij bestel..

Wheelie
02-04-2016, 18:13
http://www.mixfightshop.nl/sets?dir=desc&order=price