PDA

View Full Version : Tyrone Spong faceplant KOs boxing opponent



Soulbringer320
05-04-2016, 02:20
He hasn't been active lately in MMA circles, but Tyrone Spong (http://www.mmafighting.com/fighter/259/tyrone-spong) is still knocking guys out in spectacular fashion.
"The King of the Ring" ended Lucas Queen's night by KO in a boxing match Friday in Fort Lauderdale. Queen hit the canvas face first after a Spong counter right hand as Queen came in. Brutal stuff. Spong's Blackzilians team posted the video Monday on Twitter. It was his United States boxing debut.


Spong is a former star in GLORY kickboxing and one of the best heavier weight kickboxers in the world. He is also 2-0 in MMA under the World Series of Fighting banner. But the Suriname hasn't fought MMA since 2013 and competed in kickboxing since breaking his leg in a match against Gokhan Saki (http://www.mmafighting.com/fighter/199/gokhan-saki) in 2014.
In the meantime, he has dominated in boxing, accumulating a 4-0 record with four knockouts. Queen's record was a paltry 1-4 coming into facing Spong. But Spong's previous opponent David Gogishvili was a perfect 13-0 before facing the Blackzilians star March 5 in Chechnya.






https://www.youtube.com/watch?v=Fw5fl_2sGLA

T15Boxing
05-04-2016, 06:43
Zijn jullie klaar voor mijn mening?

willy123
05-04-2016, 06:52
Dit is gewoon zielig. Had net zo goed een zwerver van de straat kunnen plukken als tegenstander.

LightHeavyWeight
05-04-2016, 08:53
Een record opbouwen tegen mindere tegenstanders gaat in deze niet meer op. Ik stop met volgen van Spong, was één van mijn favoriete kickboksers ooit en verheugde me op zijn MMA-carrière maar hier heb ik echt geen zin in.
Hij mag vechten tegen wie hij wilt en ik mag kijken wat ik wil so it's all good.

e-type
05-04-2016, 09:03
Reps voor Lucas. Hij durft het toch wel op te nemen tegen Spong. Zijn er niet veel op dit moment, denk ik.
Ik vermoed dat Spong hier ook niet op zit te wachten, veel cash zal het niet opleveren tegen iemand met een record van 0-4 in ieder geval.

LHW. Jammer dat je nu al afhaakt. Anders moet je even aan T15 vragen hoe lastig het is om in het boksen voet aan de grond te krijgen. Geduld is een schone zaak, maar zodra Spong succes zal krijgen zien we je ongetwijfeld weer terug, lol.

Lionheart
05-04-2016, 09:30
Maakt niet uit wat Spong doet, het is een topper en n baas 1e klas!!

LightHeavyWeight
05-04-2016, 09:38
Reps voor Lucas. Hij durft het toch wel op te nemen tegen Spong. Zijn er niet veel op dit moment, denk ik.
Ik vermoed dat Spong hier ook niet op zit te wachten, veel cash zal het niet opleveren tegen iemand met een record van 0-4 in ieder geval.

LHW. Jammer dat je nu al afhaakt. Anders moet je even aan T15 vragen hoe lastig het is om in het boksen voet aan de grond te krijgen. Geduld is een schone zaak, maar zodra Spong succes zal krijgen zien we je ongetwijfeld weer terug, lol.

Als hij succes krijgt heeft hij gedaan wat ik niet had verwacht en kom ik op mijn mening terug. Maar zoals Willy zegt is dit gewoon zielig en is het ''voet aan de grond krijgen'' geen gegrond argument meer.
Maar nogmaals, it's all good want hij mag doen wat hij wilt.

YoMarK
05-04-2016, 10:19
Een record opbouwen tegen mindere tegenstanders gaat in deze niet meer op.
Hoezo niet? Dit was idd een pannenkoek, maar z'n vorige tegenstander had een fatsoenlijk record.

Ik denk dat het helemaal niet makkelijk is voor spong om gevechten te vinden en zich omhoog te werken, vandaar dat hij ook maar dit soort partijen moet aannemen om actief te blijven.
Wat wel jammer is, is dat ik me niet kan voorstellen dat hij er zelf veel van opsteekt, in tegendeel.

Suplex
05-04-2016, 10:54
Holzken krijgt het wel voor elkaar om redelijke tegenstanders te vinden.
Al is dat voor hem ook niet altijd makkelijk
Als spong zo zijn partijtjes kan blijven pakken 6-10 per jaar is wel haalbaar toch?

En na ca 20 winst heb je een redelijk record toch om met de grote jongens mee te doen in america ?

YoMarK
05-04-2016, 11:33
Holzken krijgt het wel voor elkaar om redelijke tegenstanders te vinden.
Volgens mij heeft Holzken ongeveer hetzelfde probleem.

pronk
05-04-2016, 12:00
Zijn jullie klaar voor mijn mening?

Ik vermoed dat ik bij deze jou mening deel.

Bromios
05-04-2016, 12:06
Ik snap op zich wel dat dit nergens op slaat maar wat moet Spong dan ? Er mee stoppen omdat er geen normale tegenstanders zijn ?
waarom lopen er in het boksen alleen veel te dikke oude mannen rond dan ?

fww
05-04-2016, 12:08
nou T15 waar blijft je mening nou?

LightHeavyWeight
05-04-2016, 12:36
Zijn jullie klaar voor mijn mening?

Ik overigens niet, het is net of ik dan luister naar een LP met een kras erop.

de Stiep
05-04-2016, 12:38
Ben en blijf een fan van Spong, maar dit slaat echt nergens op.

Klassikl
05-04-2016, 14:52
Vanaf het begin al niet erg enthousiast over Sponge zijn boks aspiraties. Benieuwd of het nog war gaat worden.

mario the count
05-04-2016, 21:33
Hier valt idd weinig eer aan te behalen.

Kemal
07-04-2016, 17:32
hij zat er wel goed op :P