PDA

View Full Version : Tyrone Spong Announces He Has Retired From Kickboxing



Soulbringer320
15-04-2016, 05:35
https://www.youtube.com/watch?v=MH_K9S54-7Q

Kemal
15-04-2016, 07:32
Hij heeft gelijk, lekker iets nieuws doen

Suplex
15-04-2016, 08:25
Jammer zag hem graag vechten mooie techniek en stijl was een van me favorieten vechters

Maar begrijpelijke keuze na die horror blessure

mario the count
15-04-2016, 08:33
Jammer zag hem graag vechten mooie techniek en stijl was een van me favorieten vechters

Maar begrijpelijke keuze na die horror blessure
hij geeft aan dat het niet door de blessure komt, hij staat ook nog steeds open voor een contract bij bellator, mits het een goed contract is.

DonMMA
15-04-2016, 08:52
Eindelijk een eerlijk interview. ipv al die vage internet berichten.
En eerlijk gezegd kan je niet om zijn argumenten heen.

Jabdealer
15-04-2016, 10:27
Spong is op dit moment totaal niet meer relevant in de vechtsportwereld en dan vraagt hij aan Ariel Helwani "waar was je nou?"

Ja..waar was JIJ nou Tyrone?

viTRTor
15-04-2016, 10:54
Weet je wat ik me afvraag... Hoe kan hij stoppen bij glory vanwege geld maar gaat hij vervolgens boksen tegen nobodys. Hoevee krijgt hij daar voor dan?

YoMarK
15-04-2016, 11:24
Daar krijgt hij ongetwijfeld niet veel voor, maar als hij dadelijk tegen wat betere tegenstanders uit komt gaat dat langzaam meer worden. Investeren in de toekomst heet dat.

mario the count
15-04-2016, 11:34
ik vind dat hij in het interview vrij duidelijk is over zijn beweegredenen.

Beast mode
15-04-2016, 13:50
Kwam wel een beetje desperate over, spijtig dat zon grote ster nog zelf de media moet smeken voor een intervieuw

viTRTor
15-04-2016, 14:04
Daar krijgt hij ongetwijfeld niet veel voor, maar als hij dadelijk tegen wat betere tegenstanders uit komt gaat dat langzaam meer worden. Investeren in de toekomst heet dat.

Hoef je niet zo denigrerend te doen vriend. Hij is 30 en gaat echt niet op het niveau van Mayweather komen. Daarbij, als je de gage als reden noemt moet je niet voor 1000 dollar voor zalen met 300 man gaan vechten. Dan verdien je de komende vijf jaar toch echt meer als je voor oliesjeiks gaat vechten. Of ben je dat niet met me eens en denk je dat hij tot zn 45ste lekker door kan op topniveau met een sport waarin hij relatief nieuw is?

Guytje
15-04-2016, 15:55
Draai het, keer het, een verlies het kickboksen!!

Jabdealer
15-04-2016, 16:48
Doodzonde want je zou Glory ook kunnen zien om jezelf in de kijker te blijven spelen. Holzken en Verhoeven krijgen relatief veel exposure ook in de VS (voor kickboks begrippen). Wat dat betreft pakt Holzken, die dezelfde ambities heeft in het boksen, het een stuk slimmer aan. Paar Glory partijen per jaar, misschien 20k of 30k per gevecht, maar wel relevant blijven en je naam in de media houden.

Anderson
15-04-2016, 16:50
Tyrone wilt een stuk meer denk zo'n 100k per gevecht.

RedDawn
15-04-2016, 17:33
Ik vond Spong goed overkomen. Gewoon eerlijk antwoorden en er niet omheen draaien. Hopelijk krijgt hij snel een groot gevecht in het boksen.

Anderson
15-04-2016, 17:41
Hij zal ook een bekende box manager nodig hebben anders gaat die geen leuke partijen krijgen.

YoMarK
15-04-2016, 19:12
Hoef je niet zo denigrerend te doen vriend. Hij is 30 en gaat echt niet op het niveau van Mayweather komen. Daarbij, als je de gage als reden noemt moet je niet voor 1000 dollar voor zalen met 300 man gaan vechten. Dan verdien je de komende vijf jaar toch echt meer als je voor oliesjeiks gaat vechten. Of ben je dat niet met me eens en denk je dat hij tot zn 45ste lekker door kan op topniveau met een sport waarin hij relatief nieuw is?
Dan moet je niet zo'n domme vragen stellen vriend ;) Het goede nieuws is dat hij niet op het niveau van Mayweather hoeft te komen bij de zwaargewichten.
Hij mag dan relatief nieuw zijn bij het boxen, hij is absoluut geen beginner. Ik wil niet zeggen dat hij met de beste mee kan, maar of hij dat wel/niet kan zullen we hopelijk zien over niet al te lange tijd.

T15Boxing
15-04-2016, 22:12
Spong is op dit moment totaal niet meer relevant in de vechtsportwereld en dan vraagt hij aan Ariel Helwani "waar was je nou?"

Ja..waar was JIJ nou Tyrone?

Hehehe.

BIG Lebowski
15-04-2016, 23:46
Hehehe.

Wel tekenend om een 10-voudig wereldkampioen in 6 gewichtsklassen als niet relevant weg te zetten. Dat is inderdaad wel hehehe. Met die kwaliteiten is een gevecht met Fury al wel in zicht. Elke maand een gevecht en je zit zo op 20-0. Zo moeilijk is dat boksen natuurlijk ook weer niet als meervoudig kampioen kickboksen.
Daarnaast is zijn keuze als kickbokser voor boksen natuurlijk veel slimmer dan een keuze voor MMA.

Lionheart
16-04-2016, 01:06
Dan moet je niet zo'n domme vragen stellen vriend ;) Het goede nieuws is dat hij niet op het niveau van Mayweather hoeft te komen bij de zwaargewichten.
Hij mag dan relatief nieuw zijn bij het boxen, hij is absoluut geen beginner. Ik wil niet zeggen dat hij met de beste mee kan, maar of hij dat wel/niet kan zullen we hopelijk zien over niet al te lange tijd.

X2

Klassikl
16-04-2016, 09:54
1 ding met heavyweight boksers. Er zijn er heel veel die gewoon niet zo heel goed zijn. Dus een paar mooie partijen moeten er wel snel inzitten.

Ik kan niet echt enthousiast worden van zijn bokscariere switch. Maar we gaan zien hoe het loopt!

viTRTor
16-04-2016, 10:05
Ik verwacht er niet zo veel van en denk dat hij qua geld beter (deels) in het kickboksen of mma had kunnen blijven hangen. Daar is niks doms aan, dat is hoe ik het zie. Mocht het anders lopen en hij inderdaad doorstoten naar de mondiale top, zal ik de eerste zijn die hier zijn woorden terug neemt.

Bromios
16-04-2016, 10:15
Spong is op dit moment totaal niet meer relevant in de vechtsportwereld en dan vraagt hij aan Ariel Helwani "waar was je nou?"

Ja..waar was JIJ nou Tyrone?

Volgens mij zat hij gewoon een beetje te dollen. Mooi open interview en met een beetje mazzel kan hij een paar paydays pakken bij Bellator omdat die een boegbeeld nodig hebben om hun kickboxen op de kaart te zetten. Partijtje tegen Hari zou leuk zijn.

Klassikl
16-04-2016, 10:23
Ik zou Spong graag tegen Mike Perez zien. Redelijk bekende naam en een partij die gegarandeerd vuurwerk op zal leveren. Een partij op dat niveau zou zijn bokscariere wel in een mooie stroomversnellingen kunnen plaatsen.

T15Boxing
16-04-2016, 10:40
Met die kwaliteiten is een gevecht met Fury al wel in zicht.

En dit is waarom Tyrone niet meer relevant is. Hij is omringt door cheerleaders die hem dit soort uitspraken voeren terwijl hij al 2 jaren aan het nietsnutten is door arrogantie en financiële gierigheid.

Bo Jackson's swa's kunnen zich alleen verbergen achter zn scheen blessure terwijl hij nog altijd aangeeft dat het daar niet aan ligt. Wat een poppenkast. Zoveel aandacht voor iemand die het niet verdient.

viTRTor
16-04-2016, 11:19
En dit is waarom Tyrone niet meer relevant is. Hij is omringt door cheerleaders die hem dit soort uitspraken voeren terwijl hij al 2 jaren aan het nietsnutten is door arrogantie en financiële gierigheid.

Bo Jackson's swa's kunnen zich alleen verbergen achter zn scheen blessure terwijl hij nog altijd aangeeft dat het daar niet aan ligt. Wat een poppenkast. Zoveel aandacht voor iemand die het niet verdient.

2x

Bromios
16-04-2016, 12:08
En dit is waarom Tyrone niet meer relevant is. Hij is omringt door cheerleaders die hem dit soort uitspraken voeren terwijl hij al 2 jaren aan het nietsnutten is door arrogantie en financiële gierigheid.

Bo Jackson's swa's kunnen zich alleen verbergen achter zn scheen blessure terwijl hij nog altijd aangeeft dat het daar niet aan ligt. Wat een poppenkast. Zoveel aandacht voor iemand die het niet verdient.

Ik denk er toch sterk aan een gofundme actie te gaan starten om voor T15 de nieuwe knikkers te kopen die door Tyrone zijn afgepakt op het schoolplein toen ze nog kleuters waren.

Wat lul je nou toch weer dom.

1. Hij loopt niet te nietsnutten maar traint elke dag en begeleid daarnaast een heleboel vechters bij Blackzilians.
2. Hij loopt door zijn bemoeienis bij Blackzilians op bijna elk evenement rond dus kent ook iedereen.
3. Toen hij begon met kickboksen riep iedereen hetzelfde. Wordt niks, kan niks. Komt tekort voor de absolute top. Hij heeft het tegendeel bewezen.

Hij zegt zelf dat de kans op veel geld niet groot is maar dat hij die gok gewoon neemt. Is toch prima ? Laat hem gewoon en richt je aandacht op wat anders.

T15Boxing
16-04-2016, 12:37
1. Hij loopt niet te nietsnutten maar traint elke dag en begeleid daarnaast een heleboel vechters bij Blackzilians.
2. Hij loopt door zijn bemoeienis bij Blackzilians op bijna elk evenement rond dus kent ook iedereen.
3. Toen hij begon met kickboksen riep iedereen hetzelfde. Wordt niks, kan niks. Komt tekort voor de absolute top. Hij heeft het tegendeel bewezen.



1- Afgelopen 2 jaar: een paar cans in MMA en boksen. Heel goed dat hij een trainer wordt is maar ik had het over zijn eigen carriére als vechter.
2-Dus hij heeft connecties in MMA, focus je daar dan op? Door all-in te gaan laat je zien dat je het serieus neemt maar hij denkt nog steeds dat hij part-time een top bokser kan worden zelfs in zijn huidige situatie. Het laat zien dat hij er geen respect voor heeft. Ik hoop dat hij tegen een redelijke can gaat boksen en dan als Ray Sefo een reality check zal krijgen.
3-Toen hij begon met kickboksen was hij een jonge knaap. Hij is nu 30 jaar, en een vrij oude 30 door zijn kickboks verleden. Compleet verschillende situaties.

En ik laat hem laatste tijd ook met rust, ik reageer wel op de swa's die weer uitspraken maken dat hij zo tegen toppers in het boksen kan meedraaien, iets waar je mee eens bent want daar heb je verder niets op te zeggen bro.

#teamBADGUY
16-04-2016, 13:22
En dit is waarom Tyrone niet meer relevant is. Hij is omringt door cheerleaders die hem dit soort uitspraken voeren terwijl hij al 2 jaren aan het nietsnutten is door arrogantie en financiële gierigheid.

Bo Jackson's swa's kunnen zich alleen verbergen achter zn scheen blessure terwijl hij nog altijd aangeeft dat het daar niet aan ligt. Wat een poppenkast. Zoveel aandacht voor iemand die het niet verdient.

jij bent echt een rare haterchappie, als je voor spong geen respect hebt dan ben ik benieuwd voor wie wel.
je doet alsof hij met je ex gaat ofzo. Om niks haat je zo diep😂

Lionheart
16-04-2016, 13:43
@ T15 : please shut the fuck up!
Want je lult weer poep zoals altijd!

Dank!

T15Boxing
16-04-2016, 13:57
Nogmaals, ik zei niets totdat Tyrone's swa's weer het boksen moesten denigreren. Zolang dit soort onzin rond Spong topics blijven hangen zal ik het rechtzetten.

appelsap
16-04-2016, 17:03
Nogmaals, ik zei niets totdat Tyrone's swa's weer het boksen moesten denigreren. Zolang dit soort onzin rond Spong topics blijven hangen zal ik het rechtzetten.

We gaan het vast wel zien als hij idd de ambitie heeft om zich volledig op het boksen te storten.
Tot die tijd kan je als beschermheilige van de nobele bokssport bijven dienen in dit sort topics, maar ik zou wat meer bezig zijn met onze bokser op de OS 2016. Aardige gozer, goede bokser en behoorlijk arisch. Moet jou wel aanspreken.

Het is trouwens sua, niet swa.

Anderson
16-04-2016, 17:08
hahhahhahhah

e-type
16-04-2016, 17:12
1- Afgelopen 2 jaar: een paar cans in MMA en boksen. Heel goed dat hij een trainer wordt is maar ik had het over zijn eigen carriére als vechter.
2-Dus hij heeft connecties in MMA, focus je daar dan op? Door all-in te gaan laat je zien dat je het serieus neemt maar hij denkt nog steeds dat hij part-time een top bokser kan worden zelfs in zijn huidige situatie. Het laat zien dat hij er geen respect voor heeft. Ik hoop dat hij tegen een redelijke can gaat boksen en dan als Ray Sefo een reality check zal krijgen.
3-Toen hij begon met kickboksen was hij een jonge knaap. Hij is nu 30 jaar, en een vrij oude 30 door zijn kickboks verleden. Compleet verschillende situaties.

En ik laat hem laatste tijd ook met rust, ik reageer wel op de swa's die weer uitspraken maken dat hij zo tegen toppers in het boksen kan meedraaien, iets waar je mee eens bent want daar heb je verder niets op te zeggen bro.


Heb je überhaupt het filmpje wel gezien? Daarin zegt ie toch dat ie respect heeft voor het boksen? Maar zodra het over boksen gaat heb alleen jij gelijk natuurlijk. Hij toont niet voldoende respect.
Het enige wat jij laat zien is weinig respect te hebben voor Spong z'n capaciteiten en successen door 'm neer te zetten als beginnend vechtsporter.
Voorlopig heb je nog niets rechtgezet trouwens, mocht je daar echt mee bezig zijn.

T15Boxing
16-04-2016, 23:03
maar ik zou wat meer bezig zijn met onze bokser op de OS 2016. Aardige gozer, goede bokser en behoorlijk arisch. Moet jou wel aanspreken.

Klinkt goed, ik zal die jugend opzoeken. En volgens mij is het wel swa, swa. En soort, niet sort.


Heb je überhaupt het filmpje wel gezien? Daarin zegt ie toch dat ie respect heeft voor het boksen? Maar zodra het over boksen gaat heb alleen jij gelijk natuurlijk. Hij toont niet voldoende respect.
Het enige wat jij laat zien is weinig respect te hebben voor Spong z'n capaciteiten en successen door 'm neer te zetten als beginnend vechtsporter.

Actions speak louder than words. Hij heeft geen respect laten zien door het als part-time geld investering te zien nadat hij ooit zei dat hij een absolute topper wil worden.
Hij is idd een beginner in het boksen. Ik weet dat er hier een logica heerst van 'goh, als je zo goed kan thai boksen stel je dan eens voor hoe goed je bent als je alleen je vuisten hoeft te gebruiken?' maar zonder jarenlange amateur ervaring en duizenden uren automatisme ontwikkeling door training zul je er nooit komen zeker niet zo oud.

Tyrone weet dat dit waar is. Als hij echt geloofde dat hij een wereld topper kan worden zou hij er alles aan doen. Iemand die zo aan geld prijzen denkt gaat toch niet die 1-20+ miljoen dollars aan ppv geld per gevecht negeren? Het heet niet prize fighting voor niets, swa.



Voorlopig heb je nog niets rechtgezet trouwens, mocht je daar echt mee bezig zijn.

Kromme freefight fans die niets over het boksen weten zijn idd moelijk recht te zetten.

#teamBADGUY
18-04-2016, 01:56
Nogmaals, ik zei niets totdat Tyrone's swa's weer het boksen moesten denigreren. Zolang dit soort onzin rond Spong topics blijven hangen zal ik het rechtzetten.


Really?? 😂

Bloeba
18-04-2016, 08:08
Ik persoonlijk vind het zonde van zo een vechter als Tyrone die de ring alleen instapt met vuur in zijn ogen en vuisten en nu zijn tijd verspild met Boksen terwijl we "waarschijnlijk" hem de komende 5 jaar niet meer tegen een relevante bokser zullen zien staan, het gaat nu om jongens als Klitschko,Fury,Wilder, en na alle realistische verwachting zie ik hem nier snel tussen dat rijtje komen. Toen die zij dat die MMA ging doen had ie MMA moeten gaan doen. Had die misschien nog kunnen cashen in de UFC op LHW en was die mogelijk op sportief gebied ook nog relevant geweest.

fww
18-04-2016, 10:01
maar T15 wat als hij dan wel een wilder of een fury verslaat is het dan geluk? mag ik trouwens vragen hoe jou bokskennis is gekomen volg je de sport al jaren? of boks je zelf op een hoog niveau? ben wellis benieuwd naar jou achtergrond.

Echter ben ik wel met je eens dat het overstappen van kickboxen naar boksen niet over orzen gaat en je er veel effort in moet steken maar het lijkt me niet geheel onmogelijk zoals jij doet aangeven.

maar spong op mma word niks denk je en boksen geef je hem zelf nul procent kans want meot ie dan wel gaan doen?stoppen ?

pronk
18-04-2016, 10:04
Tyrone tegen ,anthony joshua ,Fury , Wilder no way.

T15Boxing
18-04-2016, 13:59
maar T15 wat als hij dan wel een wilder of een fury verslaat is het dan geluk? mag ik trouwens vragen hoe jou bokskennis is gekomen volg je de sport al jaren? of boks je zelf op een hoog niveau? ben wellis benieuwd naar jou achtergrond.

Echter ben ik wel met je eens dat het overstappen van kickboxen naar boksen niet over orzen gaat en je er veel effort in moet steken maar het lijkt me niet geheel onmogelijk zoals jij doet aangeven.

maar spong op mma word niks denk je en boksen geef je hem zelf nul procent kans want meot ie dan wel gaan doen?stoppen ?

Full-time als trainer inzet tonen bij de Blackzillians. Als dat jaren goed gaat kan hij ooit mischien een eigen gym starten en met zijn (blijkbaar) connecties een aantal top vechters met zich meenemen. Zo kun je mooi je brood verdienen zonder je gezondheid in gevaar te brengen. Als je het mij vraagt(wat jij dus deed) is zijn vechtcarriére voorbij.

Suplex
18-04-2016, 20:05
Full-time als trainer inzet tonen bij de Blackzillians. Als dat jaren goed gaat kan hij ooit mischien een eigen gym starten en met zijn (blijkbaar) connecties een aantal top vechters met zich meenemen. Zo kun je mooi je brood verdienen zonder je gezondheid in gevaar te brengen. Als je het mij vraagt(wat jij dus deed) is zijn vechtcarriére voorbij.

Ik zie hem in de toekomst wel een gym beginnen met rashad evens.
goede combinatie hun 2 denk ik zo.

of is rashad al niet deels eigenaar van de blackzillians?

tarantula
18-04-2016, 22:20
Ik denk dat zijn keuze voor boksen niet spontaan van de een naar de andere dag is ontstaan, als jonge gastje ging hij al naar Amerika om te trainen met Mayweather sr en volgens de laatste heeft spong genoeg potentie, bovendien trainde hij en sparde hij daar en ging alles goed en kreeg hij te horen dat hij goed kan boksen.

Hetzelfde geldt een beetje voor de trainsessies met de ex coach van cotto, dat zijn toch 2 trainers met credentials die dat zeggen, ik hoop in ieder geval hem snel terug te zien op de grote podium of het nou boksen mma of kickboksen is.

Kingbalotelli
19-04-2016, 00:58
Ik heb zeker vertrouwen dat als Spong serieus is om het te maken als bokser dat het mogelijk zou moeten zijn. Ik zag iemand hierboven zeggen dat hij alleen tegen cans heeft gevochten tot nu toe, maar iedereen weet dat boksers met potentie zeker tot hun 10de tot 15de gevecht alleen vechten tegen tegenstanders waar ze 99,9% van winnen. En dan heb ik nog een voorbeeld van een vechter, Bryant Jennings zijn amateur record was 13-4. Als pro vocht hij zijn 20ste partij al tegen Klitskcho. Spong doet absoluut niet onder voor Jennings. Alleen hij moet serieus keuzeus maken of het is boksen of wat anders. Als hij tenminste echt geld wilt verdienden zoals hij zegt.

Ook moet hij tekenen bij een promoter dan zou hij begin volgend jaar al een step up kunnen krijgen als hij dit jaar met regelmaat vecht, want hij heeft natuurlijk zijn kickbox cv met zich mee.

BIG Lebowski
19-04-2016, 02:08
maar T15 wat als hij dan wel een wilder of een fury verslaat is het dan geluk? mag ik trouwens vragen hoe jou bokskennis is gekomen volg je de sport al jaren? of boks je zelf op een hoog niveau? ben wellis benieuwd naar jou achtergrond.


Ik krijg het vermoeden dat T15 boksen op zo'n hoge moeilijkheidsgraad plaatst omdat hij er zelf nooit veel van gebakken heeft. Klopt dat T15 of heb ik het helemaal mis?

Nogmaals, 20-0 scoren, en dan op naar de grote jongens. Voor zo'n grote kampioen, heeft ie een goede kans. Niks mis mee.

Bromios
19-04-2016, 09:17
We weten nu nog niet waar T15 zijn bokskennis vandaan heeft gehaald. Dat is hem in verschillende topics al gevraagd maar hij geeft daar geen antwoord op. Volgens mij is hij gewoon stiekem Arnold van der L. maar mg niemand dat weten.

pronk
19-04-2016, 10:49
Ik moet T15 wel gelijk geven in bepaalde opzichten, mensen hier kijken teveel door de onranje bril zoals gewoonlijk.

fww
19-04-2016, 12:00
suplex volgens mij is hij al deels eigenaar van blackzillians als hij het al niet heeft opgezet.

anyway t15 dank je voor je mening over tyrone dat ie beter kan stoppen.. nu nog antwoord op me andere vraag? heb je zelf op dat niveau gevochten/getraind?? of volg je boksen al van kleins af aan??? bedoel ik denk ook dat ik verstand heb van MMA maar niet zoveel om iemand te zeggen dat ie beter kan stoppen...

T15Boxing
19-04-2016, 15:26
Ik krijg het vermoeden dat T15 boksen op zo'n hoge moeilijkheidsgraad plaatst omdat hij er zelf nooit veel van gebakken heeft. Klopt dat T15 of heb ik het helemaal mis?

Nogmaals, 20-0 scoren, en dan op naar de grote jongens. Voor zo'n grote kampioen, heeft ie een goede kans. Niks mis mee.

Hij heeft geen enkele kans. Al was hij de grootste kickboks kampioen ooit, in zijn huidige situatie is er een grotere kans dat jij niet tegen een muur aanloopt omdat je een glimmende voorwerp achteraanrent. Neen dus.

@fww, ik hoef geen profbokser te zijn om er als een expert uit te komen tussen freefight fans.(vooral niet Tyrone's swa's).

YoMarK
19-04-2016, 15:40
Ik moet T15 wel gelijk geven in bepaalde opzichten, mensen hier kijken teveel door de onranje bril zoals gewoonlijk.
Komt hij weer met z'n oranje bril.:sleep1:
(Of is de onranje bril precies het tegenovergestelde?)

e-type
19-04-2016, 16:17
Hij heeft geen enkele kans. Al was hij de grootste kickboks kampioen ooit, in zijn huidige situatie is er een grotere kans dat jij niet tegen een muur aanloopt omdat je een glimmende voorwerp achteraanrent. Neen dus.

@fww, ik hoef geen profbokser te zijn om er als een expert uit te komen tussen freefight fans.(vooral niet Tyrone's swa's).

Geen enkele kans om z'n centjes bij mekaar te boksen?
Nu ben je wel heel erg aan het zwartkijken hoor. Beetje bepalen voor iemand anders welk beroep ie uitoefent.

T15Boxing
19-04-2016, 16:37
^Ik zei tegen toppers. Ik zie hem wel winnen tegen iemand als Tye Fields(check zn highlights).

Kingbalotelli
19-04-2016, 17:52
Hij heeft geen enkele kans. Al was hij de grootste kickboks kampioen ooit, in zijn huidige situatie is er een grotere kans dat jij niet tegen een muur aanloopt omdat je een glimmende voorwerp achteraanrent. Neen dus.

@fww, ik hoef geen profbokser te zijn om er als een expert uit te komen tussen freefight fans.(vooral niet Tyrone's swa's).

Hoezo heeft hij geen enkele kans? Jij zegt gewoon iets met 0 geldige argumenten :S.

pronk
19-04-2016, 18:47
Komt hij weer met z'n oranje bril.:sleep1:
(Of is de onranje bril precies het tegenovergestelde?)

Niet teveel opzetten ,krijg je oogkleppen van.