PDA

View Full Version : GSP confirms potential return, Reebok issue



Soulbringer320
19-04-2016, 23:51
Today on the MMA hour with Ariel Helwani, former champion Georges St-Pierre (http://www.mixedmartialarts.com/fighter/Georges-St-Pierre:9E1A4588BD05B57B) confirmed he is considering a return, though nothing is set it stone. He also confirmed that the UFC's deal with Reebok (http://www.mixedmartialarts.com/news/search?search=Reebok) is a point of contention and some negotiation to compensate for his last revenue would need to be agreed on:


"If I feel good, I'll give the thumbs up to my manager," St-Pierre said. "They've been talking with UFC, but now they're going to talk more seriously to see what's gonna happen."

One of the things to hammer out is potentially a new contract. When he stepped away from the sport in 2013, the UFC did not have an outfitting policy with Reebok. GSP was allowed at the time to wear his own sponsors in the Octagon and got paid for that. That is no longer allowed in the UFC with Reebok in the fold, and St-Pierre is looking to make up that money somehow.

"It changed a lot of things in my contract," GSP said. "We need to renegotiate maybe a new contract. I'm not allowed to wear my sponsors anymore, and I lose money. It depends how it's gonna go down with the UFC. We'll see what's gonna happen."

St-Pierre, 34, has said for the last few months that before he comes back he wants to do a trial training camp to see how he feels -- mentally and physically. A shoulder injury put that on hold for the last few weeks, but GSP is starting to train again. The results of the test training camp will go a long way into the Canadian legend deciding what he'll do.
"I think I'm doing well and I haven't been active in a long time in the Octagon," St-Pierre said. "You can be in the gym, but the Octagon is a different thing. I need to make sure if I do this, I need to do my tryout first, push myself to see if my body and I really want to do this again, go through that training camp.

"I need to be testing it. I don't want to do it and in the middle of my real training camp, be like, 'Oh, I don't feel comfortable doing this.' And then I mess up everything and I come back and make a fool of myself. I want to make sure if I go back, I'm at my best. There's no stone unturned, if you know what I mean."

T15Boxing
20-04-2016, 12:24
Ik wordt echt schijtziek van zijn misschien, bijna, wie weet. Maak het officieel of wees gewoon stil.

viTRTor
20-04-2016, 12:36
Hij geeft alleen maar antwoorden op de vraag he...

Wiseguy
20-04-2016, 12:42
Ik wordt echt schijtziek van zijn misschien, bijna, wie weet. Maak het officieel of wees gewoon stil.

Iedereen moet doen wat jij wilt. Hij moet rekening houden met jou gevoelens. Echt egoïstisch van hem.

pronk
20-04-2016, 13:53
Ik wordt echt schijtziek van zijn misschien, bijna, wie weet. Maak het officieel of wees gewoon stil.

Vindt ik ook , totaal geen toegevoegde waarde.

Suplex
20-04-2016, 14:44
Ik snap ook niet dat iedereen zijn terug keer zo boeiend vind .

Die gaat tijdens ufc 200 weer een half uur boven op iemand liggen en winnen op beslissing .
De laatste keer dat hij een partij won op iets anders dan een beslissing is bijna 7 jaar geleden.

Bromios
20-04-2016, 14:57
Ik vind zijn terugkeer niet zo interessant maar de Reebok discussie wel.

Het is voor die vechters kennelijk een enorm bedrag. Terwijl Reebok maar een schijntje aan de atleten betaald. Vervolgens worden ze in een zwart wit tenuetje gedrukt. Ik kan me niet voorstellen dat Reebok daar wat aan over houd. Ze komen alleen negatief in de schijnwerpers.

Minotauro
20-04-2016, 16:57
Hoe kan een mens vind met DT schrijven? Hoe dan?

donalexandro
21-04-2016, 12:29
Hoe kan een mens vind met DT schrijven? Hoe dan?

Dat kan gewoon in de hij vorm... alleen niet zoals hij het in de ik vorm gebruikt ;)

donalexandro
21-04-2016, 12:30
http://www.taaltelefoon.be/je-vindt-jij-vindt-je-vind-jij-vind :crying:

pronk
21-04-2016, 14:26
De grammernazi is back.

BIG Lebowski
22-04-2016, 00:34
Hoe kan een mens vind met DT schrijven? Hoe dan?

Mina, fijn dat je weer terug bent. Ik heb jou en jouw eloquentie gemist. Ben je op taalles geweest bij de zustertjes in Vught? Ik hoop dat je eindelijk ook zelf in staat bent om foutloos te schrijven. Anders is het wel een beetje gek om anderen op hun taalfauten te wijzen vind je niet?

viTRTor
22-04-2016, 07:59
Mino kan prima spellen, hij is alleen niet zo goed in het gebruiken van de juiste woorden op de juiste plek. Hij vindt je namelijk een amateur als je een naam verkeerd schrijft maar kan niet uitleggen waar je dan amateur in bent. Daar bovenop natuurlijk de vraag, waar ben je een prof in als je het wel kan?

Bromios
22-04-2016, 23:07
Mino kan prima spellen, hij is alleen niet zo goed in het gebruiken van de juiste woorden op de juiste plek. Hij vindt je namelijk een amateur als je een naam verkeerd schrijft maar kan niet uitleggen waar je dan amateur in bent. Daar bovenop natuurlijk de vraag, waar ben je een prof in als je het wel kan?

Mijn insteek is altijd; als je leraar of lerares Nederlands bent ben je een prof; en anders een amateur.
Conclusie: Minotauro geeft Nederlands

(maar ik keek stiekem wel even of ik het fout had gedaan)

BIG Lebowski
22-04-2016, 23:14
Wil je daarmee zeggen dat Mina naar de zustertjes in Vught is geweest om ze Nederlandse les te geven? Als dat zo is dan moet hij wel erg goed zijn, zeg. Tjonge.

viTRTor
22-04-2016, 23:31
Mijn insteek is altijd; als je leraar of lerares Nederlands bent ben je een prof; en anders een amateur.
Conclusie: Minotauro geeft Nederlands

(maar ik keek stiekem wel even of ik het fout had gedaan)

Ik ben nog nooit ''Noguiera'' of ''McGregor'' tegen gekomen in mijn Nederlandse literatuur...

BIG Lebowski
23-04-2016, 01:14
Mina is internationaal geschoold en bevindt zich taalkundig op eenzame hoogte. Waar we hem om moeten prijzen is de moeite die hij telkens neemt om taalkundig minder bedeelden geduldig en respectvol uit te leggen hoe ze zich kunnen verbeteren. Ik voel me bevoorrecht dat ik Mina als forumbroeder mag meemaken.