PDA

View Full Version : [VIDEO] Stipe Miocic preparing for Fabricio Werdum



NightmareUFC
28-04-2016, 22:45
https://www.youtube.com/watch?v=1tKAC9LDsIs

Klassikl
28-04-2016, 23:33
Niet veel bjj training :pimp:

viTRTor
29-04-2016, 00:05
Om de een of andere reden zie ik een soort Werdum-Browne scenario. Iedereen roept dat Miocic staand de betere vechter is, ik zie hem straks gewoon vijf rondes lang in elkaar gebeukt worden...

Niek-S
29-04-2016, 10:38
En dan terug denkende aan de partij tegen Struve

e-type
29-04-2016, 11:09
Sinds z'n partij tegen Fedor heeft Werdum iedereen er nog uitgeslagen, dus ik denk niet dat tegenstanders z'n staande werk nog onderschatten.

LightHeavyWeight
29-04-2016, 12:17
Sinds z'n partij tegen Fedor heeft Werdum iedereen er nog uitgeslagen, dus ik denk niet dat tegenstanders z'n staande werk nog onderschatten.

Bijna iedereen, tegen ene Overeem heeft hij alleen op de grond gelegen.

viTRTor
29-04-2016, 12:29
Tuurlijk, zou ik ook doen. Hij had geloof ik wel meer significant hits dan Alistair.

Boxingfan
29-04-2016, 12:47
Bijna iedereen, tegen ene Overeem heeft hij alleen op de grond gelegen.

Overroid bedoel je

e-type
29-04-2016, 13:11
Bijna iedereen, tegen ene Overeem heeft hij alleen op de grond gelegen.


zelfs toen heeft ie nog meer Overeem weten te raken dan Overeem Werdum...

pronk
29-04-2016, 14:51
zelfs toen heeft ie nog meer Overeem weten te raken dan Overeem Werdum...

Idd Werdum was de betere vechter.

Bromios
29-04-2016, 15:37
Volgens mij won Overeem toch op decision ? Werdum lag de hele tijd op de grond te smeken of Alistair ook op de grond wilde komen spelen toch ?

mario the count
29-04-2016, 21:11
niet echt een filmpje waar je van onder de indruk raakt. Ben wel heel erg benieuwd naar de partij.

Briant
29-04-2016, 23:10
Werdum heeft Mark Hunt toen staand gedomineerd en neergeslagen. Na Overeem (die toen zwaar aan de saus zat) heeft hij niet meer verloren, en ook niet meer zo op de grond liggen smeken. Ik kan wel genieten van Werdum zijn staande werk.

new_world_order
29-04-2016, 23:15
Dit filmpje zou niet mistaan in een lijst met slechtste filmpjes ooit, maar dan ook echt, gvd wat kut

Minotauro
29-04-2016, 23:24
Lol @ nwo. Op een of andere manier mist Miocic ook gewoon iets, maar denk dat hij ons nog wel eens kan gaan verrassen.

Ik onderschat Werdum zeker niet, maar het blijft mma

e-type
30-04-2016, 00:00
Volgens mij won Overeem toch op decision ? Werdum lag de hele tijd op de grond te smeken of Alistair ook op de grond wilde komen spelen toch ?

Klopt. Het blijft een jury sport.

LightHeavyWeight
30-04-2016, 12:04
Het was een schandalige vertoning destijds va Werdum.
Verder is Werdum nu een van de beste kickboksers in de HW-divisie. Dus niets dan lof voor hem maar die partij was beschamend.

pronk
30-04-2016, 14:21
Ik vond het een schandalige vertoning van Overeem destijds Lay 'N pray.

Bromios
30-04-2016, 15:03
Ik vond het een schandalige vertoning van Overeem destijds Lay 'N pray.

Volgens mij was het toch echt Werdum die die partij volledig verziekte. Overeem had een uitstekend gameplan. Raakte minder maar wel hard. Had een stuk of 30 meer takedowns in die partij en domineerde volledig. Werdum deed er langer over om op te staan dat dat ze in totaal op de grond hebben gelegen. Of je hebt een andere partij zitten kijken. Dat kan ook.
En Werdum had minstens evenveel juice gebruikt als Overeem. Dat deden ze allemaal in die tijd.

e-type
30-04-2016, 16:16
hahaha, inderdaad ja. Uberreem ragdolde Werdum wel hoor. Tering wat was ie sterk toen.



http://www.dailymotion.com/video/xje4i8_strikeforce-overeem-vs-werdum-alistair-overeem-vs-fabricio-werdum_sport

Suplex
30-04-2016, 16:31
Volgens mij was het toch echt Werdum die die partij volledig verziekte. Overeem had een uitstekend gameplan. Raakte minder maar wel hard. Had een stuk of 30 meer takedowns in die partij en domineerde volledig. Werdum deed er langer over om op te staan dat dat ze in totaal op de grond hebben gelegen. Of je hebt een andere partij zitten kijken. Dat kan ook.
En Werdum had minstens evenveel juice gebruikt als Overeem. Dat deden ze allemaal in die tijd.

Juice waren er maar weinig vies van idd . Dus dat argument kan onder tafel geveegd worden.

pronk
30-04-2016, 21:09
Volgens mij was het toch echt Werdum die die partij volledig verziekte. Overeem had een uitstekend gameplan. Raakte minder maar wel hard. Had een stuk of 30 meer takedowns in die partij en domineerde volledig. Werdum deed er langer over om op te staan dat dat ze in totaal op de grond hebben gelegen. Of je hebt een andere partij zitten kijken. Dat kan ook.
En Werdum had minstens evenveel juice gebruikt als Overeem. Dat deden ze allemaal in die tijd.

De eerste partij heb ik ook gezien toen verloor overeem met een kimura idd.

Ik had hoge verwachting van deze partij, het commentaar van de video na de partij zegt genoeg.

de Stiep
03-05-2016, 14:53
Moet zeggen dat mijn naamgenoot idd slecht vocht tegen Stefan (qua standup) maar normaliter moet hij staand tegen Werdum een kans maken. Op de grond ? No way !!!! Ben benieuwd.