PDA

View Full Version : Germaine de Randamie



Vuroja
07-05-2016, 20:18
Ik kwam een podcast tegen over ufc rotterdam. Stukje over de Randamie vond ik leuk om te horen en mixfight komt erin voor. Heb ook de interview even opgezocht. Stuk over Overeem en Struve zijn ook wel goed, maar dat Randamie zo verwaarloosd is vind ik wel jammer. War Randamie.
https://www.youtube.com/watch?v=Ux7hSTF2GfE

Dit is het interview van ons zelf:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?95831-Mixfight-interview-Germaine-de-Randamie

Suplex
07-05-2016, 20:24
Ik ben fan van germaine die gaat morgen echt knallen .
Ze heeft een flink reach voordeel ze gaat Anna panda ko slaan/trappen

e-type
07-05-2016, 20:51
de Randamie verdient absoluut meer aandacht.Anna panda is niet te onderschatten, ik hoop dat Germaine aardig aan d'r tdd heeft gewerkt,want anders kan het lastig worden...

Enlil
07-05-2016, 20:58
Ik irriteer em mateloos aan Anna, Hebben jullie gezien hoe zij zich gedraagt als ze wint. Ik hoop dat Germaine haar goed pak slaag geeft :P :P :P

Johan Van den Boot
07-05-2016, 21:21
Ik voorspel dat Germaine haar flink beschadigt in de clinch met haar knieen.

Vuroja
08-05-2016, 19:38
Ik hoop dat Randamie vandaag een goede KO scoort ja. Ze verdient de aandacht net zoals Ali en Stefan.
Wordt wel lastig om de shine te stelen hier. Goede partijen, en vooral het publiek verbaasd me. We snappen opeens takedowns?

Vuroja
08-05-2016, 22:24
Spoiler!Ik ben meer als tevreden met Germaine. Nu de rest!

Minotauro
09-05-2016, 01:23
Meer dan!

Maar kom op, dit kon toch ook niet anders? 12 cm verschil in lengte en 18 cm in reach dacht ik. Plus 5 a 6 pounds zwaarder.

pronk
09-05-2016, 02:35
De tegenstander was ook echt niveau 0,0.

Suplex
09-05-2016, 02:51
Net haar partij terug gezien.
Was idd beetje zielig tegen dat meisje

Minotauro
09-05-2016, 14:08
Precies. Die had echt niks in te brengen, behalve dat ze een paar x probeerde te clinchen

Rverm
09-05-2016, 14:47
Was idd een klein niveauverschilletje, maar dat is ook de verdienste van Germaine. Wilde het gevecht staand houden en dat is haar gelukt. Germaine wordt gematched tegen deze dame, beide gaan de uitdaging aan, dan is er niks zieligs aan als 1 van de 2, in dit geval gelukkig Germaine, domineert.

Anderson
09-05-2016, 15:04
Als er een Nederlander tegen een nobody vecht is het geen mismatch maar als een buitenlander tegen een nobody vecht is het opeens wel een mismatch.

Minotauro
09-05-2016, 15:32
Precies Anderson, de hypocrisie die op MF actief is

blade
09-05-2016, 16:47
Was idd een klein niveauverschilletje, maar dat is ook de verdienste van Germaine. Wilde het gevecht staand houden en dat is haar gelukt. Germaine wordt gematched tegen deze dame, beide gaan de uitdaging aan, dan is er niks zieligs aan als 1 van de 2, in dit geval gelukkig Germaine, domineert.

zeg maar gerust een groot niveau verschil :lol:

Minotauro
09-05-2016, 17:33
Werd ook mooi gebracht op de schermen, die Anna Melrose

"Undefeated"
"All wins by KO"

En dan heeft ze gewoon maar drie partijen gedraaid, zwaar minder reach, lengte en gewicht.

Niks afdoende van de win van Germaine, maar dit had ze ook niet mogen verliezen. Hoop dat ze de aankomende jaren nog kan verrassen in de bantamweight divisie. Het zou zo goed zijn voor vechtsportend Nederland als we (nu de UFC (steeds) populairder is/wordt) een Nederlandse kampioen hebben, dus Overeem of de Randamie, let's do it.

Gewoon maar drie Europese UFC champs ooit. Dat kan toch niet met al het talent in verschillende disciplines die hier rond lopen.

e-type
09-05-2016, 18:02
zeg maar gerust een groot niveau verschil :lol:Anna is ooit begonnen als bokser en daarna doorgegroeid naar kick-/thaiboksen en nu MMA. In thaiboksen was ze geen groentje, maar vergeleken met Germaine was dit natuurlijk een lachtertje. Zegt hopelijk meer over de kwaliteiten van GDR dat ze zo dominant was. In ieder geval staat ze weer op een W en dan nu maar omhoog kijken.

Briant
09-05-2016, 19:40
Haters gonna hate. Ze heeft de hele zaal laten ontploffen en een lekkere ko gescoord. Beter kan niet. Of wel. .. 3 uit 3 voor Nederland :)

Sato
09-05-2016, 19:46
Haters gonna hate. Ze heeft de hele zaal laten ontploffen en een lekkere ko gescoord. Beter kan niet. Of wel. .. 3 uit 3 voor Nederland :)

x2
Vind het alleen maar een uiting van klasse.
Als je koste wat kost op je thuisbodem wil staan, ongeacht je tegenstander.
Verder wat Briant zegt.

Klassikl
09-05-2016, 20:30
Natuurlijk was het een gigantische mismatch. Maar toch een leuke en mooie win.

Denk wel dat Elmose direct een gewichtsklasse lager gaat vechten. Ze is duidelijk te klein voor deze klasse.

De Randamie vs Cyborg als Cyborg dan het gewicht kan halen? Na haar partij met Smith.

pronk
09-05-2016, 21:46
Als er een Nederlander tegen een nobody vecht is het geen mismatch maar als een buitenlander tegen een nobody vecht is het opeens wel een mismatch.

Dat is typisch het oranje bril gedrag , ben ik middels wel gewend op MF.

ChingChong
09-05-2016, 22:00
Waarom kreeg ze eigenlijk een low profile tegenstander?

Triangleman
09-05-2016, 22:08
Dat is typisch het oranje bril gedrag , ben ik middels wel gewend op MF.

Raar dat jullie dat associeren met MF en niet met de mens. Ingroupbias komt overal voor, mooi toch, anders hebben allemaal van die schrale rationele 'fans'. Dan was er echt geen reet aan hier.

GDR was echt een pareltje voor de avond!

viTRTor
09-05-2016, 23:51
De Randamie vs Cyborg als Cyborg dan het gewicht kan halen? Na haar partij met Smith.

Dat zou echt, echt, echt zo een vette partij zijn...

Appielwt
09-05-2016, 23:57
Waarom kreeg ze eigenlijk een low profile tegenstander?

Als ik het goed begrijp wou de UFC dat ze niet in Rotterdam zou vechten, maar volgende week tegen cyborg...

pronk
10-05-2016, 00:01
Raar dat jullie dat associeren met MF en niet met de mens. Ingroupbias komt overal voor, mooi toch, anders hebben allemaal van die schrale rationele 'fans'. Dan was er echt geen reet aan hier.

GDR was echt een pareltje voor de avond!

Ik kan nergens terug vinden dat iemand het enkel met MF associeert, wel weet ik dat het toevallig ter discussie op MF komt heel toevallig.

Rverm
10-05-2016, 01:21
Ik ben ^#%&*$@ gewoon blij dat Germaine gewonnen heeft... :D Gewoon omdat ze zowel binnen, als buiten de ring een topper en ambassadeur voor de sport is/kan zijn.

Vooraf zei niemand dat het een mismatch zou zijn/worden. Dan wint ze door pure dominantie en is het weer niet goed.

Kritisch kijken naar de sport en naar de partijen kan denk ik 80% van de mensen hier wel, maar is een combi van enthousiasme en een hoop gunnen.

Vooraf had niemand het over een mismatch tussen Struve en Silva, achteraf zegt iedereen dat Silva moet stoppen, zonder zooi niks meer kan etc etc.

Nederland 3 uit 3 bij UFC...
AJAX geen kampioen...
Al met al een topweekend!

Justforu
10-05-2016, 02:23
Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.

LightHeavyWeight
10-05-2016, 09:16
Onze vechters betekenen juist veel op topniveau. Data behoor je goed te interpreteren, de metropool Los Angeles is al groter dan Nederland qua inwoners, Nederlandse vechters stellen relatief juist heel veel voor.

kooivechter
10-05-2016, 13:10
Dat zou echt, echt, echt zo een vette partij zijn...

Ik vind Randami een goede vechter. Alleen tegen Cyborg op mma regels is het verschil veel te groot.

Randami is klasse staand, alleen met take down defense, het worstelen zie je dat ze weinig ervaring heeft.

Voornamelijk alleen concentreren op worstelen en het grondgevecht

Suplex
10-05-2016, 15:03
Wat denk je van Holm vs Germaine das toch wel de ultieme stand up match om te maken.

Bromios
10-05-2016, 15:13
Weet je wat pas waardeloos gedrag is ? Mensen gaan lopen afzeiken die wat bereiken. Germaine is een waardig ambassadeur voor de sport.
In Nederland kun je nooit boven het maaiveld uitsteken zonder dat ze je kop er af hakken. De vorige partijen was Germaine nog extreem slecht en het kan toch niet wat worden en misschien moet ze maar stoppen. En nu heeft ze een dominante win en hebben wij ineens een oranje bril op. Voor mij: Topwijf; Top mentaliteit en ik heb een Top-avond gehad.

Hetzelfde geld voor Bigfoot. Hij weet dat hij niet op afstand moet blijven van Struve want dan loopt hij constant tegen een jab aan. Dus hij dicht het gat zo snel mogelijk. En loopt tegen een knie aan. Heavyweights; 1 tik en het is over. Op basis van die 16 seconden kan je echt niet bepalen of hij met pensioen moet.

e-type
10-05-2016, 15:31
Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.

Jij weet echt niet waar je over praat he? Afgeven op sporters die in een andere discipline gaan vechten, maar AO wel mogen. Je weet dat hij eventjes een (voor jou waarschijnlijk onbetekenend) uitstapje naar K1 gemaakt hebt he?

En, onze sporters stellen niets voor. 4 NL in de UFC, waarmee NL waarschijnlijk in de top 10 staat vd wereld. En dan zijn alle vechters ook nog eens binnen de top 10 van hun divisie (Struve z'n hart issues niet meegerekend en De Randamie na deze win stijgt)
Je praat poep man, kenner mai-ess.

Triangleman
10-05-2016, 19:58
Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.

Wow, jij krijgt zonder twijfel de prijs voor het hebben van het kleinste hart op mixfight.

@ Pronk: ik weet niet of je echt naar boven hebt gescrold of dat je het niet wil weten, maar ik refereer naar boven in deze thread....

Richelieu
10-05-2016, 20:21
Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c0/94/b2/c094b2d669d9be78ed28bb3c7b45a5e3.jpg

kooivechter
10-05-2016, 22:10
Wat denk je van Holm vs Germaine das toch wel de ultieme stand up match om te maken.

Lijkt mij ook een hele toffe pot

Minotauro
11-05-2016, 01:21
Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.

Scarewat?

pronk
11-05-2016, 02:39
@ Pronk: ik weet niet of je echt naar boven hebt gescrold of dat je het niet wil weten, maar ik refereer naar boven in deze thread....

Yep heb gescrold , niks boeiend of gerelateerd.

Triangleman
11-05-2016, 14:21
Yep heb gescrold , niks boeiend of gerelateerd.

Pas op dat je je hoofd niet te diep in het zand steekt, als je bij het grondwater komt verdrink je....

YoMarK
11-05-2016, 14:28
Dat is typisch het oranje bril gedrag , ben ik middels wel gewend op MF.
Lol, jij weet echt niets anders te zeggen he?
Net als een tijdje terug over het niveau van Overeem: wij zouden toch wel een hele oranje bril op moeten hebben als we zouden verwachten dat hij ooit een titelshot zou krijgen/verdienen. :lol::lol:
Als we nu zouden zeggen dat hij hem met 2 vingers in z'n neus zou winnen, dan zou je nog een punt hebben. Dat was niet het geval.

En dan dat domme "oranje bril" gedoe van je.... Het is precies andersom. In Nederland hebben we juist veel meer van "die zeikerds" , kijk naar jezelf.

Ontopic:
Over de partij van Germaine, helemaal top! Vette opkomst, super partij. Nu omhoogwerken naar die titel. :thup:

pronk
11-05-2016, 17:15
Pas op dat je je hoofd niet te diep in het zand steekt, als je bij het grondwater komt verdrink je....

Heel goed onderbouwd!

Minotauro
11-05-2016, 17:26
https://www.youtube.com/watch?v=eIQZ3E0ZiUE

pronk
11-05-2016, 17:31
Lol, jij weet echt niets anders te zeggen he?
Net als een tijdje terug over het niveau van Overeem: wij zouden toch wel een hele oranje bril op moeten hebben als we zouden verwachten dat hij ooit een titelshot zou krijgen/verdienen. :lol::lol:
Als we nu zouden zeggen dat hij hem met 2 vingers in z'n neus zou winnen, dan zou je nog een punt hebben. Dat was niet het geval.

En dan dat domme "oranje bril" gedoe van je.... Het is precies andersom. In Nederland hebben we juist veel meer van "die zeikerds" , kijk naar jezelf.

Ontopic:
Over de partij van Germaine, helemaal top! Vette opkomst, super partij. Nu omhoogwerken naar die titel. :thup:

Mmm die bril zit je echt dwars he , mischien moet je hem maar eens afdoen ;)

Iedereen heeft een andere mening of een visie op de sport , als je hier kritisch bent of een andere mening deel of niet voor een NL bent ben je een Hater...

Btw in een vorige topic heb ik nog laten weten dat Overeem grote kans maakt om hem te pakken, simpel Overeem heeft meer wapens in huis en is alround de betere vechter , zowel voor als na het gevecht.

Strufe : heeft van mij het meeste respect verdiend ,hij heeft hij was dit keer het monster die de monster versloeg hopenlijk houdt hij het dit keer vol niet te vergeten dat hij Stipe Miočić TKO versloeg die nu voor de titel gaat.

Germaine: versloeg een pannenkoek waar zei niks aan kan doen, nu maar hopen dat ze een top 5 tegenstander krijgt.

pronk
11-05-2016, 17:34
Was zeker een vette opkomst van Germaine de Randamie.

Triangleman
11-05-2016, 18:37
Heel goed onderbouwd!

Misschien heb je het zelf ook al eens ervaren, maar bij sommige mensen in sommige situaties haalt dat niet veel uit.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze hun hoofd in het zand steken. Dan bouw je ze meestal alleen maar verder in.

Wat ik bepleitte is dat er heel veel fans zijn met heel veel brillen en dat dat hetgeen is wat sport zo interessant maakt. Het is een dooddoener en tevens onzinnig in deze naar het onschuldige Mixfightpubliek te wijzen aangezien dit een algemeen patroon is. Als je dat wel doet zal dit opvallen bij sommigen en krijg je daar kritiek op. Je mag hier ook niks op Mixfight! :crying:

Sorry voor deze vervuiling jongens, ik zal ermee ophouden...
Germaine is een topper en of ze nu een frikadel of een pannenkoek verslaat, ik lust ze allebei!

pronk
11-05-2016, 19:02
Misschien heb je het zelf ook al eens ervaren, maar bij sommige mensen in sommige situaties haalt dat niet veel uit.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze hun hoofd in het zand steken. Dan bouw je ze meestal alleen maar verder in.

Wat ik bepleitte is dat er heel veel fans zijn met heel veel brillen en dat dat hetgeen is wat sport zo interessant maakt. Het is een dooddoener en tevens onzinnig in deze naar het onschuldige Mixfightpubliek te wijzen aangezien dit een algemeen patroon is. Als je dat wel doet zal dit opvallen bij sommigen en krijg je daar kritiek op. Je mag hier ook niks op Mixfight! :crying:

Sorry voor deze vervuiling jongens, ik zal ermee ophouden...
Germaine is een topper en of ze nu een frikadel of een pannenkoek verslaat, ik lust ze allebei!

Je heb helemaal gelijk weinig aan toe tevoegen , alleen kunnen de bril dragers het andersom niet incasseren.
Dus als jij een andere mening heb dat niet in hun straatje past ben je een Hater...:fp: