PDA

View Full Version : Rico Verhoeven in de picture bij UFC en Bellator



Ton
11-05-2016, 15:54
http://www.kickboxingplanet.com/wp-content/uploads/2016/05/rico-verhoeven-mma-bellator-ufc.jpg

http://mmanext.com/ufc-and-bellator-want-to-sign-rico-verhoeven/

Leuk nieuws. Geen hoge voor zijn eerste partijen maar wanneer ie de ruimte en tijd krijgt om zich op te werken is dit toch wel erg, erg mooi!

Suplex
11-05-2016, 16:18
ben benieuwd ik zou lkkr bij bellator tekenen heeft hij zijn sponsor inkomen nog en kan hij nog is buiten bellator knokkuh.
Tekenen voor 5 partijen daarna naar de ufc .

Denk dat de vergoeding een probleem gaat worden bij de ufc.

Hij krijgt nu bij glory $75.000 per partij bij ufc is het 2x per jaar knokkuh en weinig sponsor inkomen.
Ufc heeft wel weer nieuw talent nodig in de zwaargewicht divisie.
Ben benieuwd hoe hij omgaat met de kleine handschoenen tegen toppers.
Rico vertrouwd heel erg op zijndekking bij het kickboxen zit goed dicht dat zou wellis problemen kunnen veroorzaken voor rico inhet mma.

Wel weer een teken dat kickboxen aant doodbloeden is mma is de toekomst en daar zitten de centen in het kickboxen allang niet meer

Triangleman
11-05-2016, 18:52
ben benieuwd ik zou lkkr bij bellator tekenen heeft hij zijn sponsor inkomen nog en kan hij nog is buiten bellator knokkuh.
Tekenen voor 5 partijen daarna naar de ufc .

Denk dat de vergoeding een probleem gaat worden bij de ufc.

Hij krijgt nu bij glory $75.000 per partij bij ufc is het 2x per jaar knokkuh en weinig sponsor inkomen.
Ufc heeft wel weer nieuw talent nodig in de zwaargewicht divisie.
Ben benieuwd hoe hij omgaat met de kleine handschoenen tegen toppers.
Rico vertrouwd heel erg op zijndekking bij het kickboxen zit goed dicht dat zou wellis problemen kunnen veroorzaken voor rico inhet mma.

Wel weer een teken dat kickboxen aant doodbloeden is mma is de toekomst en daar zitten de centen in het kickboxen allang niet meer

Ik ben het met je eens dat het voor ons westerlingen lijkt alsof kb aan het doodbloeden is. In China hebben WLF en Kunlun echter soms wel 100 miljoen kijkers, dat is gigantisch daaro en gaat kneiterhard. Ik weet niet hoeveel UFC er heeft, maar denk niet dat ze in de buurt komen. ppv is wel een ander systeem dan staatstelevisie natuurlijk. Ik denk/hoop dat we in China over een paar jaar ook een degelijke zwaargewichtdivisie kunnen verwachten.

Momenteel lijkt me MMA voor Rico verstandig om op te richten. Londt en Badr zijn idd nog leuk, maar veel meer interessante partijen zie ik ook niet 123.

Klassikl
11-05-2016, 20:42
Ik hoop dat wanneer hij echt voor mma gaat dit ook volledig doet. En niet op beide disciplines blijft vechten.
Als hij mma doet er vol voor gaan. Of het bij kickboksen houden.

viTRTor
11-05-2016, 21:49
Hij kan ook gaan boksen als t15 dat goed vindt.

Kippeborst
11-05-2016, 21:55
Die wordt al beroerd van het idee 😎

Kingbalotelli
12-05-2016, 04:22
Hij kan ook gaan boksen als t15 dat goed vindt.

Hj schijnt goed mee te kunnen met Tyson Fury.

Kemal
12-05-2016, 09:05
UFC zou mooi zijn , maar gezien de exclusiviteitscontracten daar zal het wel Bellator worden waar ze wat vrijer met de contracten om kunnen gaan.

fifi23
12-05-2016, 09:06
Als Rico MMA wil gaan doen, dan moet hij echt even kijken hoe je daar verdedigt. Die dubbele dekking gaat hem niet worden

https://www.youtube.com/watch?v=y6AXCKm3zDg

Minotauro
12-05-2016, 11:07
Rico Verhoeven past niet binnen het MMA, zoals hij nu kickbokst. Alleen maar met dubbele dekking

Wiseguy
12-05-2016, 12:07
Rico Verhoeven past niet binnen het MMA, zoals hij nu kickbokst. Alleen maar met dubbele dekkingEn hij heeft geen KO power. Dus meer risico op lange partijen die in zijn nadeel werken.

YoMarK
12-05-2016, 14:29
Het zou leuk zijn. In tegenstelling tot wat een aantal mensen hierboven vinden, vind ik Rico's stijl met wat kleine aanpassingen juist erg geschikt voor MMA(maar inderdaad, dan moet hij wel voor MMA gaan).
Ik zie hem wel wat potten breken.

fifi23
12-05-2016, 15:00
En hij heeft geen KO power. Dus meer risico op lange partijen die in zijn nadeel werken.

Met die Kleine handschoenen hebben ze allemaal (zeker in de HW) wel KO power.

ChingChong
12-05-2016, 15:48
Trainen bij AKA

https://youtu.be/qYfuplNTQcU

willy123
12-05-2016, 19:18
Top! Trainen bij AKA, lekker grapplen met Cormier, mooi om te zien dat hij er voor gaat!

willy123
12-05-2016, 19:23
Maar het lijkt alsof hij er aan het eind van die dag helemaal doorheen zit, zo strompelt hij de gym uit tenminste.
Cormier heeft hem afgemat!

Suplex
12-05-2016, 22:02
Goeie keuze van rico trainen met Cain en cormier alle 2 de sterkste worstelaars van de wereld in hun divie daar kan rico veel van leren.

En hun van rico

Lionheart
13-05-2016, 01:28
Mooie pot voor Bellator Kongo vs Rico
Denk dat ie wel wat mooie potjes kan neerzetten, maar zie hem niet de top van de UFC bereiken.

LightHeavyWeight
18-05-2016, 09:45
Natuurlijk zit je er doorheen na zo'n dag trainen, als je een wielrenner een wedstrijd laten voetballen is hij ook helemaal kapot. Cardio van Rico is geweldig, als hij zich 100% op mma stort komt dat goed. En zeggen dat Rico geen KO power heeft is gewoon zielig, we weten nu wel dat zijn stijl niet geliefd is bij iedereen.
Lekker in Bellator vechten en dan zien hoever je kunt komen.