PDA

View Full Version : UFC 199: Rockhold vs. Bisping 2



Wheelie
13-05-2016, 21:13
Main Card

Luke Rockhold vs. Chris Weidman Title Fight
Dominick Cruz vs. Urijah Faber Title Fight

Undercard

Bobby Green vs. Dustin Poirier
Kevin Casey vs. Elvis Mutapcic
Frank Waisten vs. Jonathan Wilson
Luiz Henrique da Silva vs. Jonathan Wilson
Dong HyunKim vs. Polo Reyes
Tom Breese vs. Sean Strickland
Clay Guida vs. Brian Ortega
Jessica Penne vs. Jessica Andrade
Hector Lombard vs. Dan Henderson
Ricardo Lamas vs. Max Holloway
Beneil Dariush vs. James Vick
Cole Miller vs. B.J. Penn


https://www.youtube.com/watch?v=P3TiCPcRG9M

kruikenstad goes bjj
14-05-2016, 09:20
jezus!! wat een lekkere card maar weet iemand welke partijen er op de main card komen,te veel mooie partijen.ben bang dat er dan toch een enkele op de prelims komen.

Kemal
15-05-2016, 09:55
Leuke partijen dit

DonMMA
15-05-2016, 12:59
Nice Rockhold en Cruz!

carlo1
15-05-2016, 14:00
Jonathan wilson heeft een pittige avond voor de boeg

Suplex
18-05-2016, 00:25
Chris weidman zou geblesseerd zijn

http://www.mmafighting.com/2016/5/17/11695498/chris-weidman-out-of-ufc-199-promotion-looking-for-replacement

Suplex
18-05-2016, 00:29
Bisping heeft al gezged de partij te willen pakken tegen Rockhold
ik denk dat jacare ook wel fit is en weinig schade heeft opgelopen tegen vitor.

T15Boxing
18-05-2016, 01:44
Ik hoor dat Jacare last van zijn knie heeft. Hopelijk is dat niet het geval want hij verdient een kans.

Suplex
18-05-2016, 10:21
Gegard Mousasi wil de partij ook hebben

fww
18-05-2016, 10:23
zonde maar was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn geen blessure op de card.

ik zeg GEGARD!!!

Suplex
18-05-2016, 12:13
Wie ze ook voor rockhold zettenik denk dat hij iedereen sloopt op middelweight ook Gegard d bisping en jacare

LightHeavyWeight
18-05-2016, 13:43
Natuurlijk krijgt Mousasi deze mogelijkheid niet, hij heeft tot nu toe van alle toppers verloren in de UFC.

Klassikl
18-05-2016, 15:38
Heel jammer dit. Ik zie ook niemand een echte partij zijn voor Rockhold zonder solide voorbereiding.

my2cents
18-05-2016, 17:08
heel erg jammer dit idd.

DonMMA
18-05-2016, 18:00
Hij heeft een nekhernia. Volledig verhaal staat op zijn Facebook pagina.
Heel jammer, maar met een blessure als deze kan je geen risico nemen.

Wheelie
18-05-2016, 18:04
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13256293_1254686387910016_7739628922235337459_n.jp g?oh=f106885271238489d09ca41b30ba110a&oe=579A7888

Wheelie
18-05-2016, 18:04
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13240083_1254686501243338_1845235210691725512_n.jp g?oh=8472c9dc439ccd9d773a88598816f277&oe=579A2BD1

Wheelie
18-05-2016, 18:04
Bisping vs Rockhold 2 wordt weer een hoop smacktalk van Bisping

Suplex
18-05-2016, 18:38
Bisping vs Rockhold 2 wordt weer een hoop smacktalk van Bisping

Bisping doet altijd hard zijn best om trash te talken helaas komt het nooit over als hij het doet en word dat ook nooit echt serieus genomen.
ik mag bisping wel graag komt altijd om te knokkuh.

Sato
18-05-2016, 20:06
BREKEND:

Het is officieel Bisping krijgt hem.
Hopelijk ook brekend, de schedel van die foute Engelsman.

mario the count
18-05-2016, 22:00
Bisping maakt geen schijn van kans.

Minotauro
18-05-2016, 22:08
Hoezo foute Engelsman en een schedelbreuk? Vanwaar die haat?

Sato
18-05-2016, 22:52
Hoezo foute Engelsman en een schedelbreuk? Vanwaar die haat?

Omdat het zo'n lomp irritant mannetje is, altijd dat gestook.
Ik houd er persoonlijk niet van. Misschien is een schedelbreuk wat overdreven maar laten we het erop houden dat ik hoop dat Luke wint.

Klassikl
19-05-2016, 10:26
Ik zie echt geen enkele manier waarop bisping dit gaat winnen. Grapplen en worstelen van Rockhold is stukken beter, staand heeft hij veel meer power. En vooral de trappen zie ik Bisping weinig tegenover zetten.

kooivechter
19-05-2016, 11:42
Oei dit moet Bisping niet doen. Die wordt echt gevierendeeld

LightHeavyWeight
19-05-2016, 12:01
Bisping zijn enige mogelijkheid zou zijn om Rockhold een levertrap te geven en vervolgens K.O. te slaan.
Maar dat kan hij niet dus het is echt kansloos, ik zie Bisping zelfs geen verdwaalde K.O. tik geven.

Lionheart
19-05-2016, 12:13
Leuk voor Bisping dat hij eindelijk zijn kans krijgt, maar zie hem nooit winnen van Rockhold.
Ik denk een keiharde KO in de 2e ronde.

De Topdogs van de MW's zijn Rockhold, Jacare, Romero en Weidman.
Bisping zal altijd een top 10 vechter blijven maar zal nooit kampioen worden. Komt altijd net iets te kort.

Masri
19-05-2016, 12:30
Jammer, ik had liever Mousasi ipv Bisping gezien.

fww
19-05-2016, 13:08
heel gek he maar heb zomaar gevoel dat bisping hem nog gaat winnen ook... gekke dingen gebeuren er de laatste tijd..verrassingen achter elkaar..van de 1 na de ander..

normaal gesproken als ze 10 x vechten wint rockhold 9 x van bisping maar die ene keer..kan zo maar dit keer zijn

Suplex
19-05-2016, 13:30
heel gek he maar heb zomaar gevoel dat bisping hem nog gaat winnen ook... gekke dingen gebeuren er de laatste tijd..verrassingen achter elkaar..van de 1 na de ander..

normaal gesproken als ze 10 x vechten wint rockhold 9 x van bisping maar die ene keer..kan zo maar dit keer zijn

Rockhold sloopt bisping 10 van de 10 x ik zeg Rockhold wint op TKO 1e ronde.
bisping is een goeie middenmoter in de middleweight divisie heeft alle partijen tegen toppers altijd verloren behalve Silva.
reden voor zijn plaats op de rangkings en dat hij de shot krijgt is door zijn winst op Anderson Silva.
maar eerlijk is eerlijk hij heeft gewonnen omdat Silva hem heeft laten winnen en arrogant was.

Ik zie bisping heel weinig kans hebben tegen Rockhold hooguit een luky shot maar bisping is een decision man en is niet van de (t)KO's

pronk
19-05-2016, 13:41
heel gek he maar heb zomaar gevoel dat bisping hem nog gaat winnen ook... gekke dingen gebeuren er de laatste tijd..verrassingen achter elkaar..van de 1 na de ander..

normaal gesproken als ze 10 x vechten wint rockhold 9 x van bisping maar die ene keer..kan zo maar dit keer zijn

Hoe zie je Bisping winnen hoe??

fww
19-05-2016, 16:01
meeste gaven mij ook niks met nate vs conor ...ik zag conor ook nooit van aldo winnen etc....sterker ik zag miocic ook geen enkele kans hebben tegen werdum...gekke dingen gebeuren maar gewoon gevoel zegt dat het wellis een gek momentje kan worden...

Klassikl
19-05-2016, 22:16
Ik zou er wat in kunnen zien als Bisping een punch als de H-Bomb in huis had. Maar Bisping moet het juist van een lange zware partij hebben. Ik denk dat het net zo afloopt als de eerste partij.

Suplex
23-05-2016, 12:32
Interview met luke en bisping bij fox .

Luke rockhold: "iTS your destiny to be my little bitch"

https://youtu.be/uVY21BPyL_I

Bromios
23-05-2016, 15:02
Bisping is de meest onderschatte vechter van het hele rooster denk ik.

Wheelie
23-05-2016, 20:18
https://www.youtube.com/watch?v=uVY21BPyL_I

Klassikl
23-05-2016, 22:18
Bisping is de meest onderschatte vechter van het hele rooster denk ik.


Hier wel mee eens. Alleen hij heeft bijna al zijn cruciale partijen wel verloren. Alleen tegen Silva niet.
Bisping zal in het begin met zijn pressure er best redelijk uit zien. Maar het moment waarom Rockhold zijn timing vindt zie ik Bisping het onderspit delven.

leks
24-05-2016, 00:22
Het is eigenlijk allemaal al gezegd, als Bisping niet zo'n belangrijke rol speelde voor de Engelse markt, grote kans dat hij allang op een zijspoor terecht was gekomen. Luke by whatever...

e-type
24-05-2016, 12:14
B.J. Penn doet in ieder geval niet meer mee. USADA heeft 'm gesnapt op infuusgebruik.

Triangleman
24-05-2016, 18:18
Bisping is de meest onderschatte vechter van het hele rooster denk ik.

Geef je hem daarmee een kans bedoel je?
Ik denk zelf dat Bisping wordt overschat. Maar hij zal wel goed te vermarkten zijn, dus weet ook niet of je het dan overschatten moet noemen (door de UFC).

Enige procentje dat ik Bisping geef is dat als Rockhold nog arroganter vecht dan in de eerste partij en Silva-achtige moves gaat maken. Heel klein kansje dat hij dan wordt geraakt. Verder denk ik dat Rockhold beter is geworden na hun vorige partij. Bij Bisping zie ik die progressie niet.

Bromios
24-05-2016, 21:35
Geef je hem daarmee een kans bedoel je?
Ik denk zelf dat Bisping wordt overschat. Maar hij zal wel goed te vermarkten zijn, dus weet ook niet of je het dan overschatten moet noemen (door de UFC).

Enige procentje dat ik Bisping geef is dat als Rockhold nog arroganter vecht dan in de eerste partij en Silva-achtige moves gaat maken. Heel klein kansje dat hij dan wordt geraakt. Verder denk ik dat Rockhold beter is geworden na hun vorige partij. Bij Bisping zie ik die progressie niet.

Ik geef hem een kans ja. In MMA heb je altijd een kans. Maar ik denk serieus dat Bisping kans maakt inderdaad. Ik ga er niet over in discussie omdat niemand dat vind (was tegen Silva hetzelfde).

pronk
25-05-2016, 02:55
Als Bisping wint zou het de grootste upset zijn.

LightHeavyWeight
25-05-2016, 08:19
Ik geef hem een kans ja. In MMA heb je altijd een kans. Maar ik denk serieus dat Bisping kans maakt inderdaad. Ik ga er niet over in discussie omdat niemand dat vind (was tegen Silva hetzelfde).

Zou je uiteen willen zetten hoe je denkt dat dit gebeuren gaat? Ik gaf Bisping ook wel kans tegen de huidige Silva (al was wat mij betreft deze uitslag onterecht) maar als Rockhold zich rustig houdt zie ik weinig echte mogelijkheden.

Triangleman
25-05-2016, 12:19
Ik geef hem een kans ja. In MMA heb je altijd een kans. Maar ik denk serieus dat Bisping kans maakt inderdaad. Ik ga er niet over in discussie omdat niemand dat vind (was tegen Silva hetzelfde).

Ik vraag niet om met me in discussie te gaan of me te overtuigen dat Bisping gaat winnen. Ik zou wel benieuwd zijn hoe andere vechtsportkenners deze partij heel anders zien eindigen dan ik.

mario the count
25-05-2016, 19:38
Rockhold gaat Bisping op alle fronten overklassen!

Bromios
25-05-2016, 20:33
Nou, iedereen wist zeker dat Silva Bisping helemaal weg zou tikken; iedereen wist ook zeker dat Cain gehakt zou maken van Werdum; Werdum van Stipe en Conor van Nate. Maar zo werkt het dus niet altijd. . Ik vind Rockhold geen puntenvechter en dat is Bisping wel. Dus als Bisping intelligent vecht en zijn punten pakt kan hij ronde na ronde bijschrijven. Rockhold lijkt me niet echt gemotiveerd en Bisping is tot op het bot gemotiveerd om zijn loss te wreken.

pronk
25-05-2016, 20:46
Rockhold gaat Bisping op alle fronten overklassen!

Dat gevoel heb ik ook , en niet te vergeten het is niet de eerste keer.

Suplex
25-05-2016, 21:09
Nou, iedereen wist zeker dat Silva Bisping helemaal weg zou tikken; iedereen wist ook zeker dat Cain gehakt zou maken van Werdum; Werdum van Stipe en Conor van Nate. Maar zo werkt het dus niet altijd. . Ik vind Rockhold geen puntenvechter en dat is Bisping wel. Dus als Bisping intelligent vecht en zijn punten pakt kan hij ronde na ronde bijschrijven. Rockhold lijkt me niet echt gemotiveerd en Bisping is tot op het bot gemotiveerd om zijn loss te wreken.

Bisping haalt er geen beslissing uit en zou echt niet weten hoe hij van rockhold gaat winnen zoals al gezegd rockhold is op alle fronten een klasse beter.
rockhold finishes bisping binnen 3 rondes.

Maar brominos ik dacht idd dat Cain werdum zou slopen.
Dat Conor nate boksles zou geven
En dat werdum miocic zou submitten.
Maar hiervoor genoemden vechters zijn toppers en hebben toppers verslagen.
En zijn ergens beter in dande verslagen tegenstanders en hebben ze daar ook verslagen werdum submission, stipe boksen , nate submission.

Bisping krijgt zijn titelshot met wat geluk weidman geblesseerd en jacare ook.
Alle partijen tegen toppers heeft bisping verloren.
Alleen Silva die over zijn top is en verloren heeft omdat Silva het zelf heeft laten liggen en het was close (wel terecht gewonnen vind ik).
Daar dankt hij ook zijn plek op de rankings aan en zijn titelshot.
Zonder zijn win over Silva en de blessures van jacare en weidman.
Mag bisping zijn naam niet eens genoemd worden in de zelfde zin met het woord titelshot

Bromios
25-05-2016, 23:32
Bisping haalt er geen beslissing uit en zou echt niet weten hoe hij van rockhold gaat winnen zoals al gezegd rockhold is op alle fronten een klasse beter.
rockhold finishes bisping binnen 3 rondes.

Maar brominos ik dacht idd dat Cain werdum zou slopen.
Dat Conor nate boksles zou geven
En dat werdum miocic zou submitten.
Maar hiervoor genoemden vechters zijn toppers en hebben toppers verslagen.
En zijn ergens beter in dande verslagen tegenstanders en hebben ze daar ook verslagen werdum submission, stipe boksen , nate submission.

Bisping krijgt zijn titelshot met wat geluk weidman geblesseerd en jacare ook.
Alle partijen tegen toppers heeft bisping verloren.
Alleen Silva die over zijn top is en verloren heeft omdat Silva het zelf heeft laten liggen en het was close (wel terecht gewonnen vind ik).
Daar dankt hij ook zijn plek op de rankings aan en zijn titelshot.
Zonder zijn win over Silva en de blessures van jacare en weidman.
Mag Bisping zijn naam niet eens genoemd worden in de zelfde zin met het woord titelshot

Als je al die 3 keren mis zat is er misschien toch iets mis met je objectieve blik. (ik had de laatste ook mis trouwens). Dus misschien hier ook wel. Ik heb de indruk dat je Bisping niet moet omdat hij je favoriet Silva een lesje gaf (aangezien je dat zo'n beetje elke 2 regels ter sprake brengt). Dat was een volledig terechte overwinning van Bisping. Niets op af te dingen. Je kunt redeneren dat Silva had gewonnen als hij niet had lopen clownen maar je kunt ook redeneren dat hij liep te clownen omdat hij niet meer kon brengen.

Bisping doet al lang mee en heeft echt jongens in hun prime verslagen. Hij heeft inderdaad niet veel geluk met title shots maar je doet hem in mijn optiek tekort door hem als een prutser af te schilderen.

Edit; even vergeten; Nate was ook een last minute replacement ; Stipe kwam in beeld door door blessure Cain. Dus toeval is belangrijk.

Suplex
26-05-2016, 00:02
Als je al die 3 keren mis zat is er misschien toch iets mis met je objectieve blik. (ik had de laatste ook mis trouwens). Dus misschien hier ook wel. Ik heb de indruk dat je Bisping niet moet omdat hij je favoriet Silva een lesje gaf (aangezien je dat zo'n beetje elke 2 regels ter sprake brengt). Dat was een volledig terechte overwinning van Bisping. Niets op af te dingen. Je kunt redeneren dat Silva had gewonnen als hij niet had lopen clownen maar je kunt ook redeneren dat hij liep te clownen omdat hij niet meer kon brengen.

Bisping doet al lang mee en heeft echt jongens in hun prime verslagen. Hij heeft inderdaad niet veel geluk met title shots maar je doet hem in mijn optiek tekort door hem als een prutser af te schilderen.

Edit; even vergeten; Nate was ook een last minute replacement ; Stipe kwam in beeld door door blessure Cain. Dus toeval is belangrijk.

Ik snap wat je bedoelt , ben trouwens absoluut geen Silva fan, bisping mag ik wel graag vind het alleen een beperkte vechter en komt te kort voor de absolute top.
En als je goed leest zeg ik ook dat bisping zijn partij tegen Silva terecht had gewonnen.

En Dat ik die 3 mis had heeft nix met mijn objectieve blik te maken want nu doe je net of iedereen geen objectieve blik heeft behalve jij.
iedereen had Cain over werdum en werdum over stipe .
Alleen Conor vs nate was 50/50 en was ik mss iets minder objectief als fan. Maar nog steeds geen onlogische keuze gezien de prestaties van Conor voor deze partij.
Maar we dwalen te ver af denk ik.

Luke rockhold is gewoon veruit de betere vechter van de 2 enige punt waarop ik bisping sterker acht is vechters hart maar daar blijft het ook bij en het blijft mma en er hoeft maar een stoot of trap op ge zitten en het is gedaan maar dat is mijn inziens ook de enige kans die bisping heeft.
Rockhold heeft veel meer tools in huis ik zie niemand van rockhold winnen op dit moment in de divisie zeker bisping niet.

mario the count
26-05-2016, 08:56
Nou, iedereen wist zeker dat Silva Bisping helemaal weg zou tikken; iedereen wist ook zeker dat Cain gehakt zou maken van Werdum; Werdum van Stipe en Conor van Nate. Maar zo werkt het dus niet altijd. . Ik vind Rockhold geen puntenvechter en dat is Bisping wel. Dus als Bisping intelligent vecht en zijn punten pakt kan hij ronde na ronde bijschrijven. Rockhold lijkt me niet echt gemotiveerd en Bisping is tot op het bot gemotiveerd om zijn loss te wreken.
Je zegt wel "iedereen" , maar dat klopt niet. Als ik alleen al naar mijn eigen kijk had ik een hele andere mening op een paar van bovengenoemde partijen, en zo waren er nog meer mensen. Als je uiteindelijk gelijk hebt geef ik dat met alle plezier toe, ik zie echter( op de kans na dat Rockhold een keer goed geraakt wordt, die kans is er atijd) geen enkele manier waarop Bisping kan winnen.

Bromios
26-05-2016, 11:09
Ik overdrijf natuurlijk een beetje maar jullie snappen wat ik bedoel. Rockhold is een beetje een luie vechter in mijn optiek. Hij wacht lang af en gaat voor de finish. Dan loop je het risico dat je een keer op punten gaat verliezen tegen een taaie opponent die blijft scoren.

En ik pretendeer niet dat ik het allemaal wel weet maar ik erger me een beetje aan het gemak waarmee op basis van 1 gevecht de uitkomst van de volgende echt absoluut zeker is. Want zekerheid bestaat niet in MMA. Op basis van de 16 seconden tegen Struve moet Bigfoot maar stoppen want hij kan er niks meer van. Werdum kan niks meer staand en kon het ook nooit omdat hij tegen een domme uppercut aan loopt. Conor sloopt een paar cans en is de GOAT. De Randamie wint een partij tegen een bokser en kan gelijk tegen Cyborg.

En ik ben overigens geen fan van Bisping want ik vind het een enorme arrogante eikel. Dus ik hoop dat Rockhold hem dubbelvouwt. Maar ik bewonder hem wel als vechter. En het zou voor de divisie mooi zijn want dan hebben we weer een divisie die helemaal openligt.

pronk
31-05-2016, 20:45
https://www.youtube.com/watch?v=orork3WvQHg


https://www.youtube.com/watch?v=jEfrR0TvaUA

StrikeforceRoy
01-06-2016, 00:47
Respect voor Bisping dat hij deze partij gaat vechten. Na al die jaren gun ik hem de titel echt. Maaaar, Rockhold is een klasse apart. Op ieder vlak is hij beter. Ik verwacht dat hij het dit keer binnen 1 ronde afmaakt. Sorry, Mike.

Triangleman
01-06-2016, 02:18
Helder betoog Bromios, snap nu hoe je Bisping toch een kans geeft.

DonMMA
01-06-2016, 10:00
https://www.youtube.com/watch?v=k7xN_9rNLFo

pronk
02-06-2016, 13:17
https://www.youtube.com/watch?v=PQuRK7ltstc

https://www.youtube.com/watch?v=80xHW_1jBd8

Klassikl
03-06-2016, 01:50
Rockhold komt wel echt heel zelfingenomen over in de interviews en pers momenten. Geweldig in de ring maar daarbuiten lang niet zo interessant.

train2grow
03-06-2016, 06:48
Het zou mooi zijn bisping hem wint maar zie het niet gebeuren. Verwacht dat rockhold wint en die dan zijn volgende partij gewoon tegen weidmann vecht

Bromios
03-06-2016, 11:30
Faber heeft ook geen kans dus daar heb ik ook geld op staan.

Heb 2 euro op een combibet Faber en Bisping staan. Levert 60 euro op bij winst. En anders een biertje minder zondag.

Suplex
03-06-2016, 12:15
Leuke Rockhold : "iam gonna knock his eye back straight" lol hahah

Wheelie
03-06-2016, 17:43
Ik hoop dat Bisping die titel pakt

Wheelie
03-06-2016, 17:44
https://scontent-ams3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/13385785_1537405403235024_1630782331_n.jpg?ig_cach e_key=MTI2NDA3NjUyNzI1OTMyMzE1Nw%3D%3D.2

Klassikl
03-06-2016, 22:14
Bisping die aan Dana vroeg of hij aan het liften is na de stare down :lol:

pronk
03-06-2016, 23:23
Wist niet dat Luke Yacare had afgewezen , Bisping is dit keer wel game , hoop dat het niet enkel bij praat blijft.

pronk
04-06-2016, 00:45
https://www.youtube.com/watch?v=Ni8hD-HRwPM

pronk
04-06-2016, 04:07
https://www.youtube.com/watch?v=2HbNU5GAInI

mario the count
04-06-2016, 09:58
Geen bets?

DonMMA
04-06-2016, 14:01
Geen bets?
Ze zouden er op komen stond in het wedkantoor gedeelte van het forum, maar tot op heden nog niks gezien.

mario the count
04-06-2016, 14:31
idd

e-type
04-06-2016, 17:22
klopt mannen, zit op dit moment op Gatwick vliegveld te uploaden....komen eraan! Hou het Mixfight wedkantoor in de gaten.

:osu:

mario the count
04-06-2016, 17:32
klopt mannen, zit op dit moment op Gatwick vliegveld te uploaden....komen eraan! Hou het Mixfight wedkantoor in de gaten.

:osu:
top, wederom goed bezig.

e-type
04-06-2016, 17:37
Het wedkantoor voor UFC 199 is open!

Vanwege de mooie volle card, zowel de Main Card als de Fox Sports 1 prelims.

(excuus voor de vertraging...wedkantoor is dan ook open tot vannacht 3:00uur)

thnx mario :)

Klassikl
05-06-2016, 01:54
http://sportsnewsupdated.com/match/ufc-199-rockhold-vs-bisping-2.html


Goede stream!

DonMMA
05-06-2016, 05:22
Wat dacht die Green wel niet, haha

T15Boxing
05-06-2016, 08:10
Hahahaha dit is toch niet te geloven!

mario the count
05-06-2016, 09:44
WTF, ik voel een "told you so " aankomen. En terecht haha. Dit had ik echt niet verwacht.

e-type
05-06-2016, 09:57
Ga nou niet als Minotauro naast je schoenen lopen he??:lol:

LightHeavyWeight
05-06-2016, 10:01
Er is er volgens mij maar 1 die Bisping kans gaf. Maar dan wel weer op punten, ik denk dat niemand dit had zien aankomen.

Suplex
05-06-2016, 10:04
WTF, ik voel een "told you so " aankomen. En terecht haha. Dit had ik echt niet verwacht.

Zo idd dit zag ik echt niet aankomen al mijn vcash verdampt shit zeg.

Lionheart
05-06-2016, 11:11
Ben benieuwd hoe Bisping het tegen Jacare zal doen..

mario the count
05-06-2016, 13:21
Ben benieuwd hoe Bisping het tegen Jacare zal doen..

normaal zou ik zeggen dat Bisping weinig kans maakt, maar de dominantie van vechters in de ufc lijkt voorbij.

Bromios
05-06-2016, 13:30
Balen, die knockout zag ik niet aankomen. Anders had ik ingestraald water kunnen gaan verkopen net als Jomanda.

Erg jammer van Faber want die eerste ronde was echt geweldig van beide kanten. Die beuk in de 2e deed hem de das om. Cruz erg onrespectvol zoals altijd.

Bromios
05-06-2016, 13:31
Balen, die knockout zag ik niet aankomen. Anders had ik ingestraald water kunnen gaan verkopen net als Jomanda.

Erg jammer van Faber want die eerste ronde was echt geweldig van beide kanten. Die beuk in de 2e deed hem de das om. Cruz erg onrespectvol zoals altijd.

And the new etc. etc:

Bromios has a total of 49762
Jabdealer has a total of 47500
mario the count has a total of 37829
Budokan has a total of 36343
Stannos has a total of 25916

Klassikl
05-06-2016, 14:42
WOW. Bisping die ineens iemand KO slaat. Geweldig dit!

Holloway die won! Echt al lange tijd fan van. Hij moet nu toch wel tegen de winnaar van Edgar vs Aldo mogen vechten. Conor gaat toch nooit meer op FW vechten.