PDA

View Full Version : Interview Rida Zaghdoudi



mmatalkww
14-05-2016, 16:50
Wij van MmaTalkNL willen Nederlandse (MMA) vechters meer exposure geven en hopen deze in de kijker te spelen bij grote organisaties/sponsoren.

Op 2e Pinksterdag, organiseert Fight Club Den Haag wederom een top gala met veel MMA partijen op het programma. Om het publiek kennis te laten maken met deze talenten hebben wij ze gevraagd voor een kort interview.

Hieronder het interview met Rida Zaghdoudi. De rest van de interviews kunnen jullie op onze pagina vinden.


Interview Rida Zaghdoudi


1: Vertel wat over jezelf. Wat is je naam (bijnaam) en record. Hoe oud ben je, waar train je etc.

Mijn naam is Rida Zaghdoudi (0-2-0) Ik ben 20 jaar oud en train bij Team Duncan.

2: Wat kun je ons vertellen over je laatste partij (winst/verlies) en hoe heb je deze partij ervaren. Wat is het belangrijkste wat je hieruit hebt geleerd?

Mijn laatste partij was een invalpartij in Denemarken. Ging er voorbereid heen, heb helaas wel verloren. Ik domineerde de partij staand. Ik raakte me tegenstander continu terwijl hij dat niet kon. Helaas kwam ik net met een gesprongen knie terwijl mijn tegenstander met een middle-kick kwam. Daardoor kwam ik terug op de grond uit balans en werd ik goed geraakt door een knie. Ik was even aangeslagen probeerde terug in de partij te komen en voordat ik ‘t wist was de scheidsrechter er al tussengesprongen. Ik heb tijdens deze partij geleerd om rustig en beheerst te vechten terwijl ik me in het verleden nog wel is mee liet slepen door mijn emoties. Verder denk ik dat ik goed had gevochten en dat die vliegende knie een moment opname was die net zo goed raak had kunnen zijn.




3: Je draait een partij op het aankomende gala van Fight Club Den Haag op 16 mei 2016. Wat weet je van je tegenstander?

Inderdaad , Ik vecht 16 mei op Fightclub Den Haag tegen Quincy Makatita. Ik weet dat het een sterke jongen is en dat die ook van een verliespartij af komt. Dus ik denk dat er twee hongerige jongens tegenover elkaar zullen staan die dag!

4: Hoe is je voorbereiding verlopen?

Mijn voorbereiding verloopt heel goed. Ik worstel naast mijn MMA trainingen en spar met diverse Nederlandse Top MMA vechters en Kickboxers op de vrijdagochtend! En verder vind ik dat de conditionele training van Marc Duncan het zwaarst zijn!

5: Wat zijn je favoriete technieken / vechtstijlen? Verdeeld in categorieën: staande technieken, takedown/werp technieken en grond technieken.
Wat zijn je kwaliteiten? Waar moet de tegenstander voor oppassen?

Ik denk voornamelijk dat ik staand veel te snel voor mijn tegenstander ben. En de enigste tip die ik hem mee wil geven is dat die zijn handen hoog moet houden!

6: Wat kunnen je fans van jou verwachten in deze partij?

Ik kan van alles gaan roepen van te voren maar de partij is DAAR. Ik heb hard getraind en ben klaar voor 3 x 5 vuurwerk!

7: Wat kunnen je fans van jou verwachten in de toekomst?

Dat ik mooie partijen neerzet!

8: Wat zijn jou ambities in het leven, en in de sport?

Ik denk dat het elke MMA vechter in de UFC zou willen vechten. Maar met de tijd die ik heb weet ik ok zeker dat ik dat waar ga maken!!!!!

9: Heb je nog een bericht naar je fans en/of tegenstanders?
Wie zou je willen uitdagen en/of tegen wie zou je een keer willen vechten?

De fans en me tegenstanders motiveren me om elke keer weer door te gaan. Op dit moment wil ik nog niemand uitdagen aangezien ik geen goed record heb! Maar ik kom volgende jaar terug op deze vraag!



Bedankt voor je tijd. MMA Talk wenst je veel succes bij je aankomende partij. Osu!

Enlil
14-05-2016, 20:48
Ik heb hem paar keer zien vechten. Hij is wel talentvol, jammer dat ik maandag andere dingen moet doen.