PDA

View Full Version : Conor boxing



SRO
18-05-2016, 09:55
http://m.tmz.com/#article/2016/05/17/conor-mcgregor-boxing-video-sparring-session/

Westpaw
18-05-2016, 11:51
Hij hoeft zich denk ik geen illusies te maken wat Mayweather betreft.

Triangleman
18-05-2016, 12:04
Hij hoeft zich denk ik geen illusies te maken wat Mayweather betreft.

Weer typisch oranjebrillengedrag dat je denkt dat een Ier dit niet kan winnen...

Westpaw
18-05-2016, 13:39
Weer typisch oranjebrillengedrag dat je denkt dat een Ier dit niet kan winnen...

:lol:

K-1sunstarr
18-05-2016, 22:23
Iemand die bijna zijn hele leven gebokst heeft kan je niet zomaar van winnen.
Wordt easy money voor Floyd Mayweather.
Ik zeg niet dat Conor niet kan boksen, maar tegen zo'n topper kan je gewoon niet van winnen, tenzij je ook jaren hebt gebokst.
Het is het zelfde als een bokser een mma partij wil vechten tegen een top 10 ranking vechter. ( dat wordt lachen )

Lionheart
18-05-2016, 23:21
Pffff Conor dream on...
De coke stijgt naar zn hoofd... grootheidswaanzin..

goro
19-05-2016, 13:31
Dat kan Conor niet schelen. Publiciteit,
zelfs mijn vader gaat hem kennen en een dikke check. Verliest hij is dat geen ramp. Wint hij...

Kingbalotelli
19-05-2016, 15:09
Zie ' m de 12 rondes niet volmaken aan de hand van deze spar sessie tegen ook nog eens van Heerden

Klassikl
19-05-2016, 22:21
Heeft Conor eigenlijk wel toestemming gevraagd aan T15 omtrent zijn mogelijke bokspartij? Of op zijn minst een belletje om hem in te lichten?

ChingChong
20-05-2016, 15:09
Zou dit hele boksgebeuren met Floyd niet gewoon een stunt zijn om zijn ondethandelingspositie sterker te maken tegenover de UFC? Het is niet heel lang geleden dat McG om meer geld vroeg en tegen de UFC in ging. Gister om de tafel met Dana en Lorenzo.

ChingChong
20-05-2016, 15:10
Heeft Conor eigenlijk wel toestemming gevraagd aan T15 omtrent zijn mogelijke bokspartij? Of op zijn minst een belletje om hem in te lichten?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Vuroja
20-05-2016, 16:45
Hoe nonchalant kan je zijn.... Denk dat mayweather hem wel kennis zal laten maken met zijn rechtse directe

appelsap
21-05-2016, 22:39
Broodje Aap dacht ik, maar vanochtend hier op ESPN (radio) Jalen Rose op de radio. Nou is dat een ex basketballer met beperkte vechtsport achtergrond, maar hij is wel heel goed ingevoerd bij het Mayweather kamp en was behoorlijk stellig :

- Mayweather - McGregor Mei 2017 in het Kentucky Derby weekend.
- MGG of nieuwe venue die ze nu aan het bouwen zijn in Vegas
- Dana al ip akkoord. UFC krijgt zelfde percentage wat ze normaal ook krijgen maar doet geen promotie.
- TV Netwerk (Showtime/pay per view) ook akkoord.

Lijkt allemaal gek en partij gaat nergens over, maar Rose was ook de eerste die Mayweather - Pacman met datum, venue etc voorspelde.....

SRO
22-05-2016, 01:48
Commentaar Dana op hele buzz: "Let me put it to you this way. Manny Pacquiao and Floyd Mayweather are in the same sport. It took how long for those two to fight? Now imagine how hard it would be to get (Mayweather and McGregor) to fight. They're not in the same sport. ...

... Is this thing going to be MMA or boxing rules? Who's getting the lion's share of the money? This and that. It's impossible. But like I've said, "Floyd, you want to fight Conor, call me."

Anderson
22-05-2016, 01:53
Yeah right Floyd gaat aan Dana vragen of die tegen Connor mag vechten muwuuuauuauauuauauua hhahhahhahahha. Die heeft te veek coke gesnoven.

hypergiant
22-05-2016, 01:58
Het is meer een freak show media spektakel, maar dat gezegd hebbende waarom ook niet. Het is een compliment naar het mma toe, als je ziet hoeveel boksers tegenwoordig mma volgen en hun mening geven over partijen. Heb Floyd zelfs betrapt op een Nate Diaz quote: 'its kill or be killed'.

e-type
22-05-2016, 02:34
Broodje Aap dacht ik, maar vanochtend hier op ESPN (radio) Jalen Rose op de radio. Nou is dat een ex basketballer met beperkte vechtsport achtergrond, maar hij is wel heel goed ingevoerd bij het Mayweather kamp en was behoorlijk stellig :

- Mayweather - McGregor Mei 2017 in het Kentucky Derby weekend.
- MGG of nieuwe venue die ze nu aan het bouwen zijn in Vegas
- Dana al ip akkoord. UFC krijgt zelfde percentage wat ze normaal ook krijgen maar doet geen promotie.
- TV Netwerk (Showtime/pay per view) ook akkoord.

Lijkt allemaal gek en partij gaat nergens over, maar Rose was ook de eerste die Mayweather - Pacman met datum, venue etc voorspelde.....


Deze deal lijkt me wel erg in het nadeel van de UFC. Daar gaan ze dus nooit mee akkoord, Zuffa kennende. Hun cash cow zomaar gratis bij een andere promotor laten vechten, voor eenzelfde percentage als een normale UFC? Lijkt me heel onwaarschijnlijk.

willy123
22-05-2016, 09:20
Die partij kan me echt totaal niet boeien.. MMA tegen Boxing wat een onzin, het is gewoon een bokspartij waarbij helemaal NIETS op het spel staat.
Een demo partij, waarbij de deelnemers verschrikkelijk veel geld krijgen, Conor en Mayweather winnen allebei, uitslag maakt ook helemaal niets uit.
Doet me denken aan het feit dat de K1 met de partij tussen Akebono en Bob Sapp destijds de hoogste kijkcijfers ooit haalde...

mario the count
22-05-2016, 13:08
Die partij kan me echt totaal niet boeien.. MMA tegen Boxing wat een onzin, het is gewoon een bokspartij waarbij helemaal NIETS op het spel staat.
Een demo partij, waarbij de deelnemers verschrikkelijk veel geld krijgen, Conor en Mayweather winnen allebei, uitslag maakt ook helemaal niets uit.
Doet me denken aan het feit dat de K1 met de partij tussen Akebono en Bob Sapp destijds de hoogste kijkcijfers ooit haalde...Zolang Conor verliest maakt de uitslag misschien niets uit, maar mocht hij op een of andere gekke manier weten te winnen, dan maakt de uitslag echt wel wat uit. De onverslagen bokser (GOAT misschien zelfs) die van een MMA vechter verliest in een bokspartij.

pronk
22-05-2016, 20:48
https://www.youtube.com/watch?v=xxLJhdtf7kM

ChingChong
23-05-2016, 00:27
Zolang Conor verliest maakt de uitslag misschien niets uit, maar mocht hij op een of andere gekke manier weten te winnen, dan maakt de uitslag echt wel wat uit. De onverslagen bokser (GOAT misschien zelfs) die van een MMA vechter verliest in een bokspartij.

idd, als Floyd (toevallig) op McG's linker loopt wordt dat misschien het einde van boksen.