PDA

View Full Version : Cris Cyborg vs Germaine de Randamie ?



Wheelie
19-05-2016, 16:07
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13266020_477501585707806_8413784764986831680_n.png ?oh=41b78eadca244969d70226456cf1e55a&oe=57DBB505

ChingChong
19-05-2016, 16:51
De UFC wil wel heel graag Germaine tegen Cyborg zien. (Ik ook wel) Meteen nadat ze beide gevochten hebben ze hen tegen elkaar geboekt. Ik hoop dat Germaine wint, als ze het staande kan houden lukt dat ook wel!

Masri
19-05-2016, 17:20
Cyborg heeft andere plannen, geloof ik:

http://www.sherdog.com/news/news/Cyborg-Says-Invicta-Title-Defense-Next-Denies-Reported-CatchWeight-Bout-at-UFC-201-105205 (http://www.sherdog.com/news/news/Cyborg-Says-Invicta-Title-Defense-Next-Denies-Reported-CatchWeight-Bout-at-UFC-201-105205)

Kemal
19-05-2016, 18:17
Zou wel een lekkere matchup zijn

de Stiep
19-05-2016, 19:26
Wauw! Dat zou echt te gek zijn. Enne Germaine all the way !!!

LightHeavyWeight
19-05-2016, 19:33
Cyborg is 4kg zwaarder, ik zie daar een groot probleem in. Ik hoop niet dat Germaine met zoveel verschil de ring ik wilt stappen.

Klassikl
19-05-2016, 22:14
Wanneer is cyborg eigenlijk van plan om op 135 te gaan vechten? Alleen als ze een titel partij aangeboden krijgt?

Vind eigenlijk dat Cyborg minimaal 1 keer op 135 moet vechten voordat ze een titel partij krijgt. Nu vecht ze niet eens binnen de gewichtslimiet binnen de divisie waar ze wel voor de titel wil vechten.

Suplex
19-05-2016, 23:29
Cyborg is 4kg zwaarder, ik zie daar een groot probleem in. Ik hoop niet dat Germaine met zoveel verschil de ring ik wilt stappen.

Germaine moet ook best veel cutten om 135 te halen vechten op 140 is voor haar geen probleem.
germaine heeft volgens mij ook 2 mma partijen op 145 gevochten.
in het kickboxing vocht ze bijna altijd op 65 kilo geloof ik.

germaine is de engste die cyborg staand de baas zou kunnen zijn denk ik als cyborg haar naar de grond krijgt word t een ander verhaal

Guytje
19-05-2016, 23:53
Zou wel eens een beukpartijtje kunnen worden dit. Hopelijk komt het ervan!! Terzijde, weet iemand of Jorina Baars ook richting MMa gaat? Die deed het meer dan voortreffelijk vs Cyborg.

Boxingfan
20-05-2016, 00:14
Zou wel eens een beukpartijtje kunnen worden dit. Hopelijk komt het ervan!! Terzijde, weet iemand of Jorina Baars ook richting MMa gaat? Die deed het meer dan voortreffelijk vs Cyborg.

Ja want mma en kickboksen zyn t zelfde? In een kooi slaat cyborg jorina binnen een minuut ko.

pronk
20-05-2016, 00:34
Ja want mma en kickboksen zyn t zelfde? In een kooi slaat cyborg jorina binnen een minuut ko.

2x men gaat er al vanuit dat je dan ook meteen goed in het MMA bent.

Guytje
20-05-2016, 08:51
Dat was mijn vraag niet heren. Mijn vraag was of jullie weten of Jorina ook richting MMa gaat? Trainen, en dan misschien ook te zien zal zijn in een kooi? IK zou nooit durven beweren dat Voetbal en Basketbal dezelfde sporten zijn! De Randemie was top in het kickboksen, dus denk ik wel dat Jorina (mits) de nodige training dezelfde richting zou kunnen uitgaan. Hopelijk is dit duidelijker nu.

Bromios
20-05-2016, 09:48
Cyborg geeft aan dat ze 135 niet gaat halen. 140 met extreem veel moeite dus haar voorkeur gaat uit naar 145. jammer want dat betekend dat er geen partij met Rousey gaat komen. Die schijt in haar broek dus die gaat echt niet omhoog in gewicht.

Cyborg zegt zelf dat ze eerst haar titel bij Invicta gaat verdedigen en dat haar contract met UFC haar dat toelaat.

Ik denk ook dat deze partij te vroeg komt voor Germaine. 1 goede partij zet haar niet gelijk op niveau Cyborg.

MB667
20-05-2016, 10:18
TOP! Germaine is de enige die haar aankan in mma denk ik. Staand dan. Grond ander verhaal.

LightHeavyWeight
20-05-2016, 10:34
Germaine moet ook best veel cutten om 135 te halen vechten op 140 is voor haar geen probleem.
germaine heeft volgens mij ook 2 mma partijen op 145 gevochten.
in het kickboxing vocht ze bijna altijd op 65 kilo geloof ik.

germaine is de engste die cyborg staand de baas zou kunnen zijn denk ik als cyborg haar naar de grond krijgt word t een ander verhaal

Oke laat ik het anders stellen dan, Cyborg loopt met 5 kg meer spier rond.

Lionheart
20-05-2016, 18:34
Kan een leuke slugfest worden deze partij a la Manhoef vs Cyborg maar dan de vrouwenlijke tegenhanger.

Koike88
22-05-2016, 02:25
Cyborg is van een compleet ander niveau. Mensen die anders beweren, kennen haar niet en hebben 2/3 vids van haar gezien. Cyborg is qua conditie, techniek en wilskracht echt van een andere planeet. Er zijn in haar gewicht een dames die potten kunnen breken tegen haar denk ik. Die vrouw is echt een killer.

Richelieu
22-05-2016, 08:51
Ja want mma en kickboksen zyn t zelfde? In een kooi slaat cyborg jorina binnen een minuut ko.

Staand was het in ieder geval een geheel ander verhaal. Jorina won van Cyborg bij LION Fight. Als het op kickboksen aankomt zijn de Nederlandse dames beter dan Cyborg. Op de grond zal het (ben ik het met je een) een ander verhaal worden.

LightHeavyWeight
22-05-2016, 09:32
Staand was het in ieder geval een geheel ander verhaal. Jorina won van Cyborg bij LION Fight. Als het op kickboksen aankomt zijn de Nederlandse dames beter dan Cyborg. Op de grond zal het (ben ik het met je een) een ander verhaal worden.

Maar staand mma is toch echt een andere tak van sport dan kickboksen, zelfs staand onder mma regels is Cyborg de betere. Laat maar komen dat gevecht dan kunnen we het zien. Maar het wordt echt een heel vervelend wedstrijdje voor ons, ik ben een enorme chauvinist met sport en liep in Rotterdam met oranje shirt te schreeuwen maar Cyborg is van een ander level.
Dat doet niks af aan de kickbokskwaliteiten van Germaine.

Rverm
22-05-2016, 17:00
Volgens mij heeft Jorina Baars al een aantal MMA-partijen gedraaid.

Staan is Germaine wel opgewassen tegen Cyborg, op de grond denk ik dat de brute kracht van Cyborg door bijna niemand in die divisie te handelen is. Zelfs door een hoop mannen niet.

pronk
22-05-2016, 20:08
staand MMA kan je totaal niet vergelijken met kickboksen.

willy123
22-05-2016, 20:41
staand MMA kan je totaal niet vergelijken met kickboksen.

Inderdaad, Jorina Baars is daar een goed voorbeeld van. In kickboksen ongeslagen, met zelfs een winst op Cyborg, maar
in het MMA 3 van de 5 partijen verloren op KO!

MB667
23-05-2016, 09:12
Waarom moet cyborg überhaupt nog op 135 vechten? Rousey durft niet meer, alleen zij eiste dat. De andere vechtsters hebben minder faalangst in zwaardere gewichtsklassen tegen Cyborg.

e-type
23-05-2016, 12:47
Waarom moet cyborg überhaupt nog op 135 vechten? Rousey durft niet meer, alleen zij eiste dat. De andere vechtsters hebben minder faalangst in zwaardere gewichtsklassen tegen Cyborg.

Als Cyborg voor de belt wil vechten, zal ze toch naar 135 moeten. Als champ zou ik ook niet op catch weight vechten. Helemaal niet tegen een vechter zoals Cyborg. Ik geef RR groot gelijk. Ik moet nog maar zien of Tate doet wat ze zegt.

Suplex
23-05-2016, 13:20
Als Cyborg voor de belt wil vechten, zal ze toch naar 135 moeten. Als champ zou ik ook niet op catch weight vechten. Helemaal niet tegen een vechter zoals Cyborg. Ik geef RR groot gelijk. Ik moet nog maar zien of Tate doet wat ze zegt.

Ik vind RR gewoon een grote jankerd dat ze het nooit gedaan heeft en niet wil doen. Dat maakt je juist een echte champ het zelfde dat gsp nooit tegen Silva heeft durven vechten.
Er zijn tegenwoordig teveel van die scheitbakken champs.

Je moet niet ruim boven je gewicht gaan knokkuh dat is te gek maar RR kan gewoon op 140 tegen cyborg staan.

Laat ze een voorbeeld nemen aan Conor. Ookal heeft hij verloren van diaz hij heeft wel een echte champ instelling daar kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

e-type
23-05-2016, 15:00
Ik vind RR gewoon een grote jankerd dat ze het nooit gedaan heeft en niet wil doen. Dat maakt je juist een echte champ het zelfde dat gsp nooit tegen Silva heeft durven vechten.
Er zijn tegenwoordig teveel van die scheitbakken champs.

Je moet niet ruim boven je gewicht gaan knokkuh dat is te gek maar RR kan gewoon op 140 tegen cyborg staan.

Laat ze een voorbeeld nemen aan Conor. Ookal heeft hij verloren van diaz hij heeft wel een echte champ instelling daar kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

Mja, ik vind een echte champ iemand die in zijn/haar divisie domineert. Zoals RR heeft gedaan. En niet iemand die z'n divisie in de steek laat en de belt niet wil verdedigen omdat ie zo nodig denkt de hele UFC in z'n pocket te hebben.

Suplex
23-05-2016, 17:01
Mja, ik vind een echte champ iemand die in zijn/haar divisie domineert. Zoals RR heeft gedaan. En niet iemand die z'n divisie in de steek laat en de belt niet wil verdedigen omdat ie zo nodig denkt de hele UFC in z'n pocket te hebben.

Zeker moet conor zijn belt verdedigen en anders zijn belt vacanten , maar het voorbeeld waar ik op doel is dat hij op meerdere gewichten wil knokkuh en zich niet druk maakt om laatste moment vechters wissels door blessures.

RR is bang om te verliezen en kan makkelijk op 140 knokkuh tegen cyborg.
een echte champ / vechter maakt zich niet druk om 5 kilo meer of minder de echte oude vechters mentaliteit ontbreekt bij steeds meer deelnemers in de vechtsport het puntjes tikken en winnen op beslissing het is allemaal te berekend geworden.
de wil om te winnen word overheerst door de angst te verliezen.
de tijden van KO gaan of KO slaan zijn geweest zelfs manhoef ging afgelopen weekend berekend te werk.


"to be the best you have to beat the best " is het toch?

e-type
23-05-2016, 17:10
Zeker moet conor zijn belt verdedigen en anders zijn belt vacanten , maar het voorbeeld waar ik op doel is dat hij op meerdere gewichten wil knokkuh en zich niet druk maakt om laatste moment vechters wissels door blessures.

RR is bang om te verliezen en kan makkelijk op 140 knokkuh tegen cyborg.

Natuurlijk, maar het feit dat ze niet boven haar gewicht gaat vechten, maakt haar natuurlijk geen onechte champ. Dat zijn je eigen regeltjes.

En Cyborg is inderdaad The Best. Op 145Lbs, 135 redt ze niet.

LightHeavyWeight
23-05-2016, 17:29
Zeker moet conor zijn belt verdedigen en anders zijn belt vacanten , maar het voorbeeld waar ik op doel is dat hij op meerdere gewichten wil knokkuh en zich niet druk maakt om laatste moment vechters wissels door blessures.

RR is bang om te verliezen en kan makkelijk op 140 knokkuh tegen cyborg.
een echte champ / vechter maakt zich niet druk om 5 kilo meer of minder de echte oude vechters mentaliteit ontbreekt bij steeds meer deelnemers in de vechtsport het puntjes tikken en winnen op beslissing het is allemaal te berekend geworden.
de wil om te winnen word overheerst door de angst te verliezen.
de tijden van KO gaan of KO slaan zijn geweest zelfs manhoef ging afgelopen weekend berekend te werk.


"to be the best you have to beat the best " is het toch?

De laatste gevechten van de champs in de UFC:

Mighty Mouse: K.O.
Cruz: split
Conor: K.O.
Dos Anjos: K.O.
Lawler: Split maar dat was geen lullige partij
Rockhold: K.O.
Cormier: Split
Miocic: K.O.
Joanna: decision (maar dat kunnen we toch wel een echte knokker noemen)
Tate: Submission


Dus het valt allemaal wel mee zeggen de statistieken, van de 10 titelgevechten 5 op K.o. en 1 op submission.
Ik zeg onderbuikgevoelens.

jan sensei kyokushin
23-05-2016, 18:55
Zou wel een lekkere matchup zijn