PDA

View Full Version : Bellator 155 | Results **Spoiler**



Kemal
21-05-2016, 07:43
MAIN CARD (Spike, 9 p.m. ET)
Champ Rafael Carvalho def. Melvin Manhoef via split decision (48-47, 47-48, 48-47) – to retain middleweight title
Pat Curran def. Georgi Karakhanyan via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
Dan Charles vs. Augusto Sakai declared a majority draw (28-28, 28-28, 30-26)
Alexis Dufresne def. Marloes Coenen via submission (triangle armbar) – Round 1, 4:33
Chase Gormley def. Joey Beltran via split decision (29-28, 28-29, 29-28)


PRELIMINARY CARD
Jesse Brock def. Olly Bradstreet via submission (rear-naked choke) – Round 3, 3:57
Marcin Held def. Dave Jansen via unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
Casey Johnson def. Brendon Raftery via submission (rear-naked choke) – Round 2, 1:16
Joe Hamilton def. Tyler Freeman via submission (rear-naked choke) – Round 1, 0:22
Vincent Morales def. Hamilton Ash via knockout (punches) – Round 3, 2:32

Kemal
21-05-2016, 07:46
Wat een domper..

Jeru
21-05-2016, 08:24
Behoorlijk jammer idd.....

123trisweat
21-05-2016, 11:10
https://www.youtube.com/watch?v=yZnDMkJDIIs

sprAe
21-05-2016, 12:28
Wat onterecht dit. Manhoef is absoluut bestolen! Ik word hier misselijk van..

LightHeavyWeight
21-05-2016, 14:20
Vond deze reactie op Facebook wel grappig. Ook al wijst Bellator zelf de jury niet aan natuurlijk. :''Melvin this is the same MMA organization that organized Kimbo VS Dada 5000... I don't know why you're surprised. This organization is a circus!''

Amsterdam'r
21-05-2016, 15:26
Ik keek het live, stream van het Amerikaanse SpikeTV.
Commentatoren daar waren "disgusted" aangaande de "herrendous decision", en vonden het een "disgrace for the sport".

En dit was zeker niet de enige foute beslissing van de avond..gatverdamme. Dat Big Jon daar nog wil reffen.. Achteraf had hij Carvalho gewoon dat punt aftrek moeten geven.. :mad:

thijss
21-05-2016, 16:27
Trieste beslissing hoor.. Totaal geen spectaculaire partij maar hoe ze de beslissing aan Carvalho kunnen geven snap ik echt niet!

new_world_order
21-05-2016, 20:49
Slecht gevecht, kwam vooral door Carvalho. Melvin was ook afwachtend, je kon zien dat hij die belt echt graag wilde hebben, hij nam geen risico's. Weinig tot geen explosieve combinaties zoals we van Melvin gewend zijn. Maarrr dit kan niet anders dan rigged zijn. 4/5 waarschuwingen (groin knees, eye pokes) voor Carvalho geen punt aftrek. Carvalho kwam totaal niet om te vechten. Melvin kwam zo nu en dan goed door, maakte nog een take down. Zoals ik al zei het was een saai inspiratieloos gevecht maar er bestaat geen enkele mogelijkheid op deze wereld dat deze partij niet voor Melvin was. Ik las online dat de bets gunstig waren als Carvalho op dec zou winnen, ik denk dat je dit daar ook moet zoeken, omgekochte judges vanuit de gok wereld.

e-type
21-05-2016, 21:48
Lijkt me stug dat John McCarthy omgekocht is....

appelsap
21-05-2016, 22:34
Ik had het 48-47 Melvin en het publiek ook zo te horen. Carvalho kwam idd niet om te vechten en Melvin gooide er maar een paar keer een goeie combinatie uit. Als je het gevecht 5 keer stil legt voor een eye poke of groin shot moet je hem ook een punt aftrek geven. Ik moet wel zeggen dat een van de 'groin shots' toch echt in het pensje zat. Aan de andere kant geeft Carvalho ook nog gewoon een elleboog na een stop command dus een puntje aftrek had wel gemogen...en ook zonder had Melvin de beslissing moeten krijgen.

Lionheart
21-05-2016, 22:37
Ben sinds het begin een fan van Melvin, maar in deze partij was het alles behalve de Mel die ik ken.
Maar dan nog had hij de partij moeten winnen. Genaaid.

Denk wel dat er een rematch komt aangezien er zoveel kritiek op de uitslag is.

hypergiant
22-05-2016, 01:46
Schandalige beslissing. Dat Melvin voor een titelgevecht wat behoudender vocht kan ik wel begrijpen, vooral met zo'n reach verschil. Vecht hij explosief en staat hij voor in de partij, dan loopt hij wel eens tegen een knock out aan. Nu houdt hij zich een keer aan de gameplan en dan krijg je dit. Zal Melivin hoe dan ook altijd blijven steunen.

Peete
22-05-2016, 01:57
ongelooflijk wat een bullshit beslissing. hoop dat Manhoef direct een rematch krijgt.

willy123
22-05-2016, 09:04
Marloes ook verloren, de armklem zat superstrak helaas... die meid was ook sterk zeg.

BIG Lebowski
22-05-2016, 10:57
Inderdaad disgusting om iemand zo te bestelen, zo'n onwaardige kampioen te belonen voor luiheid en zo'n scheids die geen waarschuwing geeft. Omkoperij zou alles verklaren. Bah, wat een circus dat Bellator.

Klassikl
22-05-2016, 17:28
Wat een klote zooi.

de Stiep
22-05-2016, 19:53
Ik had het 48-47 Melvin en het publiek ook zo te horen. Carvalho kwam idd niet om te vechten en Melvin gooide er maar een paar keer een goeie combinatie uit. Als je het gevecht 5 keer stil legt voor een eye poke of groin shot moet je hem ook een punt aftrek geven. Ik moet wel zeggen dat een van de 'groin shots' toch echt in het pensje zat. Aan de andere kant geeft Carvalho ook nog gewoon een elleboog na een stop command dus een puntje aftrek had wel gemogen...en ook zonder had Melvin de beslissing moeten krijgen.

Helemaal mee eens. Pure diefstal !! Melvin had absoluut moeten winnen. Mogelijk een split decision, maar neemt niet weg dat dit alleen kwam omdat er geen punt werd (of 2 !) afgetrokken. Big John lijkt mij integer, maar je weet niet welke andere belangen qua gokken e.d. nog meespeelden. Is echt moeilijk te verteren en de speakers waren ook op zijn zachts gezegd not amused over de uitslag. Ik zat met mijn vriendin te kijken en die begint het spelletje al aardig door te krijgen en ze zei " Zo ! Die belt gaat naar Nederland !!!!!!" Marloes heeft haar tegenstander onderschat denk ik en die heeft terecht gewonnen. Is wel maximaal balen maar de realiteit.