PDA

View Full Version : UFC 203: Stipe Miocic vs Alistair Overeem



Pages : [1] 2

Naj85
26-05-2016, 04:03
UFC 203 heads to Cleveland in September with Stipe Miocic vs. Alistair Overeem headliner

By:*MMAjunkie Staff | May 25, 2016 8:50 pm



UFC heavyweight champ*Stipe Miocic*will get to stand on home turf when he looks to defend his belt for the first time, when he meets*Alistair Overeem*in the main event of UFC 203.

UFC officials today announced the new event, which takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena.

More on this in just a moment.

For more on UFC 203, check out the UFC Rumors section of the site.

Minotauro
26-05-2016, 04:53
Lees het ook echt net. Wow

e-type
26-05-2016, 08:26
Lees het ook net. Prachtig!!

mario the count
26-05-2016, 09:00
Nice man. Hoop dat Overeem max aan de bak gaat met Jackson en Winkeljohn, deze kan hij pakken.

Suplex
26-05-2016, 09:33
WoW hoe gaaf is dit!
Overeem voor de titel!!
Ik begin alvast met aftellen

LightHeavyWeight
26-05-2016, 09:40
Niet geheel ontoevallig in Ohio, waar Miocic vandaan komt.

Kemal
26-05-2016, 09:40
Super toch!!

Ton
26-05-2016, 10:42
SUPER!!!

Bromios
26-05-2016, 10:50
Niet geheel ontoevallig in Ohio, waar Miocic vandaan komt.

Tegen Arlovski stonden zijn trainers bij zijn tegenstander in de hoek. Alistair maakt dat allemaal niks uit.

de Stiep
26-05-2016, 10:56
Niet geheel ontoevallig in Ohio, waar Miocic vandaan komt.

Uhhhhhhhhh volgens mij traint hij daar maar komt hij uit Kroatië :lol:

Overigens helemaal te gek, ik hoop dat mijn naamgenoot een pak slaag krijgt van Alistair

LightHeavyWeight
26-05-2016, 11:27
Uhhhhhhhhh volgens mij traint hij daar maar komt hij uit Kroatië :lol:

Overigens helemaal te gek, ik hoop dat mijn naamgenoot een pak slaag krijgt van Alistair

Nee, niet van Hrvatska, alleen zijn vader. Hij is opgegroeid in Ohio.

Lionheart
26-05-2016, 11:44
Alistair pakt m in de 1e ronde op een KO.

Mocht Alistair kampioen worden dan is er niemand die het hem ff nadoet met al deze titels op zak :

UFC
K1
DREAM
Strikeforce

Oftewel 1 van de succesvolste vechters ooit.

amilster
26-05-2016, 12:08
Dit is heel goed nieuws, wanneer OA wint is hij denk ik wel DE meest succesvolle Nederlandse vechter internationaal gezien.
Kan bijna niet wachten!
En nu maar hopen dat er niets tussen komt want je weet het maar nooit in de UFC

Minotauro
26-05-2016, 14:54
Ja, Miocic is gewoon een Amerikaan met Kroatische vader. Maar de trots naar Kroatie is er nog steeds. Ik heb zijn oudere neef in Dublin ontmoet en een paar dagen mee opgetrokken. Mooie dingen gehoord.

Klassikl
26-05-2016, 15:18
Super mooi nieuws dit!

YoMarK
26-05-2016, 16:46
Mocht Alistair kampioen worden dan is er niemand die het hem ff nadoet met al deze titels op zak :
UFC
K1
DREAM
Strikeforce

Oftewel 1 van de succesvolste vechters ooit.
Jij kijkt echt door een oranje bril.
Allemaal 3e rangs organisaties enzo. ;)

DK
26-05-2016, 17:05
Alistair pakt m in de 1e ronde op een KO.

Mocht Alistair kampioen worden dan is er niemand die het hem ff nadoet met al deze titels op zak :

UFC
K1
DREAM
Strikeforce

Oftewel 1 van de succesvolste vechters ooit.


Fantastisch dat Alistair voor de titel gaat, ik hoop en denk dat hij dit gaat winnen. Hij heeft zeker een indrukwekkende CV wat titels betreft. Vergeet alleen Dan Henderson en Minotauro niet. Beide het zeer zwaar bezette Rings king of Kings toernooi gewonnen, beide Pride kampioen geweest, beide (interim) UFC kampioen geweest.

pronk
26-05-2016, 19:23
Alistair pakt m in de 1e ronde op een KO.

Mocht Alistair kampioen worden dan is er niemand die het hem ff nadoet met al deze titels op zak :

UFC
K1
DREAM
Strikeforce

Oftewel 1 van de succesvolste vechters ooit.

De dream en de k1 en strikeforce kan je schrappen.

pronk
26-05-2016, 19:25
Jij kijkt echt door een oranje bril.
Allemaal 3e rangs organisaties enzo. ;)

Ik heb hem ff opgedaan en ik zie meteen AO als de GOAT :)

Suplex
26-05-2016, 21:33
De dream en de k1 en strikeforce kan je schrappen.

waarom?

K-1sunstarr
26-05-2016, 22:57
Eindelijk een titleshot.
Alistair heeft het verdiend.

Westpaw
26-05-2016, 23:21
waarom?Paardenvlees zeker.

SpelPlan
26-05-2016, 23:34
Paardenvlees zeker.

Ik denk dat het in die competities dan alsnog een level playing field was.

Echt top dit, stel je voor dat hij hem wint en dan verdedigt in de Arena. Denk dat ik dan voor het rib uit m'n lijf ga en voor de VIP kaarten ga.

Triangleman
26-05-2016, 23:36
De dream en de k1 en strikeforce kan je schrappen.

Haha, ik vroeg me al af waar je bleef om het feestje te verpesten...

pronk
27-05-2016, 00:02
Haha, ik vroeg me al af waar je bleef om het feestje te verpesten...

Ahh heb ik het feestje verpest, zal weer niet kunnen slapen :)

Lionheart
27-05-2016, 01:25
Ok jongens, dan is het geen succesvolle vechter. Als jullie daar blij mee zijn, ben ik dat ook.

En een oranje bril, nee niet echt mijn kleur voor n bril;-)

pronk
27-05-2016, 03:19
Met of zonder bril ,succesvol is hij zeker weten.

blade
27-05-2016, 08:15
Alistair pakt m in de 1e ronde op een KO.

Mocht Alistair kampioen worden dan is er niemand die het hem ff nadoet met al deze titels op zak :

UFC
K1
DREAM
Strikeforce

Oftewel 1 van de succesvolste vechters ooit.

ik heb met voetballen een keer een oliebollencup gewonnen zie Overeem dat niet doen:cool2:

pronk
27-05-2016, 12:10
Pas maar op je verpest het feestje :lol::lol:

e-type
27-05-2016, 12:24
ik heb met voetballen een keer een oliebollencup gewonnen zie Overeem dat niet doen:cool2:

Hater

blade
27-05-2016, 13:31
Hater


:lol:

Triangleman
27-05-2016, 15:36
[QUOTE=pronk;1305619]Pas maar op je verpest het feestje :lol::lol:[/QUOTE

T heeft je geraakt he? Ik zal je niet meer zo plagen...

pronk
27-05-2016, 17:50
k verpeste toch jou feestje :) die bril achtervolgt je wel he ;)

pronk
28-05-2016, 13:16
https://www.youtube.com/watch?v=5B9TiOA0h_c

Minotauro
28-05-2016, 13:20
Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!

my2cents
28-05-2016, 14:13
Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!

Echt.... Wat zeik je toch? Leg eens uit dan...

Hij geeft welbespraakt in goed engels antwoord op de vragen (dit zie je 95 procent vd voetballers niet doen).
daarnaast zijn zijn wins zeer goed voor het mma in nederland, iets wat iedereen alleen maar kan toejuichen lijkt mij.

tot slot heb ik er zeer veel respect voor hoe hij zich heeft ontwikkeld tijdens zijn laatste gevechten. Zie dat maar eens te doen na zo'n lange carriere.

vroeger kwam hij nog wel eens arrogant over, maar ook dat is zo goed als weg.

LightHeavyWeight
28-05-2016, 15:04
Echt.... Wat zeik je toch? Leg eens uit dan...

Hij geeft welbespraakt in goed engels antwoord op de vragen (dit zie je 95 procent vd voetballers niet doen).
daarnaast zijn zijn wins zeer goed voor het mma in nederland, iets wat iedereen alleen maar kan toejuichen lijkt mij.

tot slot heb ik er zeer veel respect voor hoe hij zich heeft ontwikkeld tijdens zijn laatste gevechten. Zie dat maar eens te doen na zo'n lange carriere.

vroeger kwam hij nog wel eens arrogant over, maar ook dat is zo goed als weg.

Laat gaan man, haat is een inferieure emotie, daar moet je iemand in laten zwemmen en verdrinken.

Mooi interview toch, goede woorden over Badr als vechter. Verder een opsomming van feiten van de laatste 2 jaar. Ben benieuwd wat de bookies van deze match verwachten.

Suplex
28-05-2016, 15:27
Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!

Kom op zeg, ik ben ook geen groot fan van de persoon overeem al moet ik zeggen dat hij flink positief aant bij draaien is.

Maar kan alleen heel veel respect op brengen voor de sportman overeem en wat een top prestaties hij leverd op dit moment en hij in het verleden geleverd heeft.
En eindelijk een kans op Nederlandse ufc champ hoe mooi is dit.
Niet gaan haten met zijn allen maar van genieten dit is heel mooi en goed voor het mma in Nederland en zorgt er strax voor dat er 60.000 man inde Amsterdam arena zit .

Triangleman
28-05-2016, 15:53
k verpeste toch jou feestje :) die bril achtervolgt je wel he ;)

Wat knap, die grappen over het feestje en de bril, zelf verzonnen? Hou ze erin, is wel lachen. En nu denken we ook nog dat je wellicht toch niet extreem obstinaat bent en net boven de 80 IQ-punten uitkomt....

Overeem wordt wel echt een berekenende prater (bedankt voor het plaatsen vh filmpje). Niet altijd even interessant om naar te luisteren. Zou wel extreem vet zijn als ie de titel wint. Hoop dat hij dan een tiende van de aandacht krijgt die Kruijswijk krijgt (die bijna iets wint).

pronk
28-05-2016, 20:03
Wat knap, die grappen over het feestje en de bril, zelf verzonnen? Hou ze erin, is wel lachen. En nu denken we ook nog dat je wellicht toch niet extreem obstinaat bent en net boven de 80 IQ-punten uitkomt....


Wow over obsessed gesproken , wist niet dat het zo'n inpack op je zou hebben.

pronk
28-05-2016, 20:14
Hij geeft welbespraakt in goed engels antwoord op de vragen (dit zie je 95 procent vd voetballers niet doen).


Vergeet niet waar die geboren is , en de afkomst van zijn vader.

Triangleman
28-05-2016, 21:01
Wow over obsessed gesproken , wist niet dat het zo'n inpack op je zou hebben.

Ok, helder, je gaat alles herhalen wat ik zeg, alleen dan in gebrekkig Nederlands. Zoek trouwens even in het woordenboek op wat obstinaat betekent (is niet hetzelfde als obsessed ook al zitten er wel een paar vergelijkbare letters in). Stuur me ff een pm als je verder wilt ruziën (geen probleem, tijd zat, tis per slot van rekening weekend), dan vallen we daar MF niet zo mee lastig ;)

pronk
28-05-2016, 21:34
Obsessed was niet aan jou definitie gerelateerd, maar dat zal jij wel hebben aangenomen uiteraard had niet anders verwacht.
Btw wie begon er over feestje ,beetje kortzichtig om de grap naar mij te kaatsen, vervelend he als niet iedereen je mening deelt
Dan moet je het maar gooien op IQ ,gebrekkig NL ect: laat het los is zal je goed doen ;)

willy123
28-05-2016, 22:20
Wow over obsessed gesproken , wist niet dat het zo'n inpack op je zou hebben.

'Inpack' whahaha, die is echt goed... hoe verzin je het!

pronk
28-05-2016, 22:27
'Inpack' whahaha, die is echt goed... hoe verzin je het!

I know , hallo soms is het te laat om jezelf te verbeteren, want ik heb hem verzonnen :fp:

BIG Lebowski
29-05-2016, 11:22
Laat gaan man, haat is een inferieure emotie, daar moet je iemand in laten zwemmen en verdrinken.

Mooi interview toch, goede woorden over Badr als vechter. Verder een opsomming van feiten van de laatste 2 jaar. Ben benieuwd wat de bookies van deze match verwachten.

*2. Het zit zo: Mina heeft op MF eerder al aangegeven feestjes te willen bouwen als Overeem zou verliezen. Alleen Overeem wint steeds, dus Mina kan zijn voorgenomen feestjes steeds cancellen. Daar heeft Mina nu zo genoeg van dat hij Overeem haat. Mina is eigenlijk het beste te vergelijken met een 13-jarig pubermeisje dat naar haar ouders gilt 'ik haat jullie'. Mina zie ik ook wel gillend voor de buis staan 'ik haat je' als Alistair weer eens wint.

Ik vind dat we met zijn allen begrip moeten tonen voor Mina. Het leven als puber in die grote onrechtvaardige wereld kan best lastig zijn. Gelukkig heeft Mina zijn hobby 'taalverbetering' nog. Daarin kan hij zich naar hartenlust uitleven.

Ik vind dat MF de toelatingseisen van aspirant-leden wel wat mag aanscherpen. Het brein van een puber, althans mensen met het eq van een 13-jarige, is nog volop in ontwikkeling en daardoor instabiel. Aan de reacties van Mina kan je zien hoe schadelijk dit kan zijn.

makavelli
29-05-2016, 15:45
*2. Het zit zo: Mina heeft op MF eerder al aangegeven feestjes te willen bouwen als Overeem zou verliezen. Alleen Overeem wint steeds, dus Mina kan zijn voorgenomen feestjes steeds cancellen. Daar heeft Mina nu zo genoeg van dat hij Overeem haat. Mina is eigenlijk het beste te vergelijken met een 13-jarig pubermeisje dat naar haar ouders gilt 'ik haat jullie'. Mina zie ik ook wel gillend voor de buis staan 'ik haat je' als Alistair weer eens wint.

Ik vind dat we met zijn allen begrip moeten tonen voor Mina. Het leven als puber in die grote onrechtvaardige wereld kan best lastig zijn. Gelukkig heeft Mina zijn hobby 'taalverbetering' nog. Daarin kan hij zich naar hartenlust uitleven.

Ik vind dat MF de toelatingseisen van aspirant-leden wel wat mag aanscherpen. Het brein van een puber, althans mensen met het eq van een 13-jarige, is nog volop in ontwikkeling en daardoor instabiel. Aan de reacties van Mina kan je zien hoe schadelijk dit kan zijn.


LOL :-)

T15Boxing
29-05-2016, 20:20
Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!

Zelfs na zijn leuke uitspraken over Fedor? Dacht dat je daar wel vochtig van werd.

e-type
30-05-2016, 17:38
Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.

Suplex
30-05-2016, 18:05
Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.

wel goed dat de ufc zulke partijen tegenwoordig op de card erbij zet bij blessures kan de main altijd doorgaan.

Jeffrey1976
30-05-2016, 19:33
Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.

Begint een indrukwekkende card te worden, ben benieuwd wie er nog meer bijkomen.

LightHeavyWeight
30-05-2016, 20:02
Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.

Zal dat niet Velasquez of Browne worden?

Suplex
30-05-2016, 20:03
Zal dat niet Velasquez of Browne worden?

Cain niet die is geblesseerd rond die tijd ws

e-type
30-05-2016, 20:43
Zal dat niet Velasquez of Browne worden?


Dat dacht ik eerst ook, maar toen verloor Werdum. En ik denk dat Dana aan Overeem de title shot had beloofd in z'n contract, dus geen mogelijke directe rematch. Dus zit ie nog even vast aan Miocic - Overeem. Maar daarna Werdum denk ik...

LightHeavyWeight
30-05-2016, 21:03
We zullen zien, ik denk overigens dat Browne gaat winnen en dan zal Werdum bij winst idd wel een shot krijgen. Allemaal beetje koffiedik kijken.

e-type
30-05-2016, 21:10
We zullen zien, ik denk overigens dat Browne gaat winnen en dan zal Werdum bij winst idd wel een shot krijgen. Allemaal beetje koffiedik kijken.inderdaad. Nog erg ver weg....en we weten allemaal hoe Dana werkt...onvoorspelbaar...

Bromios
30-05-2016, 21:32
Laten we eerst maar even wachten tot Alistair Stipe het ziekenhuis in gemept heeft. Lekker makkelijk in zijn home-town. Kan zijn vrouw iedere dag op bezoek komen

Suplex
30-05-2016, 23:01
We zullen zien, ik denk overigens dat Browne gaat winnen en dan zal Werdum bij winst idd wel een shot krijgen. Allemaal beetje koffiedik kijken.

Ben bang dat we nooit meer de oude Cain terug zien idd en dat Brown wellis voor een verrassing zal kunnen zorgen.

Ben nog steeds benieuwd of het in zijn partij tegen werdum aan de hoogte heeft gelegen of aan de usada.

ChingChong
30-05-2016, 23:04
Ben bang dat we nooit meer de oude Cain terug zien idd en dat Brown wellis voor een verrassing zal kunnen zorgen.

Dit

Bromios
30-05-2016, 23:19
Ben bang dat we nooit meer de oude Cain terug zien idd en dat Brown wellis voor een verrassing zal kunnen zorgen.

Ben nog steeds benieuwd of het in zijn partij tegen werdum aan de hoogte heeft gelegen of aan de usada.

Cain, Brown & Rothwell verbazen mij keer op keer (zowel in positieve als negatieve zin). Soms domineren ze volledig en soms vechten ze als een natte krant.

Cain moet gewoon een andere/betere sportschool zoeken. Zo vaak geblesseerd is gewoon niet normaal meer.

StrikeforceRoy
01-06-2016, 00:44
Ik ben nog steeds aan het wachten op een goede onderbouwde reden waarom Minotauro Alistair haat!

Suplex
01-06-2016, 15:52
Overeem vs miocic promo

https://youtu.be/RfTwTRA-aPQ

e-type
01-06-2016, 15:59
Ik ben nog steeds aan het wachten op een goede onderbouwde reden waarom Minotauro Alistair haat!

Daar ben ik nou totaal niet in geïnteresseerd. Zijn mentale toestand verandert elk uur, dus een betrouwbaar antwoord krijg je toch niet.

Verder wat LHW zegt, haat is een enorm primitieve emotie.

OT: Overeem is gewoon al een paar partijen ontzettend goed bezig, enorm alert. Die laat zich echt niet in z'n achteruit zetten door Miocic.

Soulbringer320
01-06-2016, 21:18
https://www.youtube.com/watch?v=H4FU1nJckT8

Ralph
01-06-2016, 22:08
https://www.youtube.com/watch?v=H4FU1nJckT8

Nice! Nu al zin in

LightHeavyWeight
08-06-2016, 21:12
Overeem toch wel redelijk underdog op Unibet.

pronk
08-06-2016, 21:55
Ben geen Overeem fan , maar deze partij zou hij theoretisch gezien makkelijk kunnen winnen.

Overhand Right
09-06-2016, 02:13
Tof dat Alistair ondanks zijn clashes met Badr, erg positief over hem praat (als vechter).

Ik hoop natuurlijk Alistair, maar ik vond hem niet zo overtuigend tegen Arlovski. Ik was er zelf bij. Ik weet dat hij meer nadenkt, maar deed in ronde 1 bijna niks. Ben bang dat het dan al afgelopen is met hem door de frisse en actieve Miocic.
Maar Arlovski en Miocic kan je op zich best met elkaar vergelijken qua vechtstyle, alleen gaat Miocic minder makkelijk neer dan Arlovski. Ik ben benieuwd en denk terecht Overeem als underdog.

Kemal
12-06-2016, 07:53
Cleveland-based Jessica Eye targeted for fight with Bethe Correia at UFC 203

Her newly minted champion teammate already is at the top of the bill, and now Jessica Eye looks like she’s headed for a fight in her backyard.

According to a report from Combate, Eye (11-5 MMA, 1-4 UFC) is being targeted for a women’s bantamweight bout against former title challenger Bethe Correia (9-2 MMA, 3-2 UFC) at UFC 203 this fall. The UFC has not yet made a formal announcement of the fight.

UFC 203 takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass. In the main event, new heavyweight champion Stipe Miocic fights Alistair Overeem in the first defends of his title.

Miocic and Eye train at Strong Style MMA in Independence, Ohio, just south of Cleveland.

Eye is badly in need of a win. The native of Rootstown, Ohio, has dropped three straight. She won her UFC debut against Sarah Kaufman, but had that UFC 166 bout overturned to a no-contest when she tested positive for marijuana. After a split-decision loss to Alexis Davis at UFC 170, she picked up a TKO win over Leslie Smith at UFC 180 in Mexico City.

But since then, it’s been tough sledding. Eye has dropped decisions to Miesha Tate at UFC on FOX 16, Julianna Pena at UFC 192 and Sara McMann at UFC Fight Night 88 less than two weeks ago in Las Vegas.

Correia will be looking to get back in the win column, as well. After starting her career 9-0, including three straight in the UFC, she earned a title fight with then-champ Ronda Rousey. But Rousey stopped her with a 34-second knockout in Brazil at UFC 190. She followed that up in April with a split-decision loss to Raquel Pennington at UFC on FOX 19 in Tampa, Fla.

Once official, the UFC 203 fight card will include:

Champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem
Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
Bethe Correia vs. Jessica Eye

DonMMA
12-06-2016, 11:24
Tof dat Alistair ondanks zijn clashes met Badr, erg positief over hem praat (als vechter).

Ik hoop natuurlijk Alistair, maar ik vond hem niet zo overtuigend tegen Arlovski. Ik was er zelf bij. Ik weet dat hij meer nadenkt, maar deed in ronde 1 bijna niks. Ben bang dat het dan al afgelopen is met hem door de frisse en actieve Miocic.
Maar Arlovski en Miocic kan je op zich best met elkaar vergelijken qua vechtstyle, alleen gaat Miocic minder makkelijk neer dan Arlovski. Ik ben benieuwd en denk terecht Overeem als underdog.

Ik vind dat je analyse van die partij niet helemaal klopt. Het enige wat Arlovski aanvallend heeft gebracht zijn de stoten in de eerste minuut van de partij. Voor de rest heeft Alistair het slim aangepakt wisselde vaak tussen southpaw en orthodox en domineerde de partij tot de TKO. Dus hoe kan je in hemelsnaam zeggen dat iemand niet gedomineerd heeft. Zou je dan ook zeggen dat Miocic niet domineerde omdat hij achteruit liep maar wel voor een faceplant van Werdum zorgde.

En underdogs in partijen met championship rounds doen het nogal goed de laatste tijd.


https://www.youtube.com/watch?v=CszczgwzyXc

Suplex
12-06-2016, 14:17
Tof dat Alistair ondanks zijn clashes met Badr, erg positief over hem praat (als vechter).

Ik hoop natuurlijk Alistair, maar ik vond hem niet zo overtuigend tegen Arlovski. Ik was er zelf bij. Ik weet dat hij meer nadenkt, maar deed in ronde 1 bijna niks. Ben bang dat het dan al afgelopen is met hem door de frisse en actieve Miocic.
Maar Arlovski en Miocic kan je op zich best met elkaar vergelijken qua vechtstyle, alleen gaat Miocic minder makkelijk neer dan Arlovski. Ik ben benieuwd en denk terecht Overeem als underdog.

Miocic gaat zitten op een linkse hoek net als arlovski en jds.
En als hij jds neer krijgt, krijgt hij miocic ook neer.

Mocht hij miocic ook pakken op een linkse hoek is dit na zijn lichaams trappen en zijn knieën zijn nieuwe trade mark denk ik zo.

pronk
12-06-2016, 14:21
Die stelling gaat ook nergens over.

Janzeeland
14-06-2016, 21:34
Miocic gaat zitten op een linkse hoek net als arlovski en jds.
En als hij jds neer krijgt, krijgt hij miocic ook neer.

Mocht hij miocic ook pakken op een linkse hoek is dit na zijn lichaams trappen en zijn knieën zijn nieuwe trade mark denk ik zo.

Ik ben voor Miocic is een sportieve vechter ik denk dat alistair de partij in de eerste of 2 de ronde moet beslissen anders lukt het hem niet

paultjetilburg
14-06-2016, 22:06
Ik ben voor Miocic is een sportieve vechter ik denk dat alistair de partij in de eerste of 2 de ronde moet beslissen anders lukt het hem niet

KroBoy heeft geen kans 0% kans om te winnen

paultjetilburg
14-06-2016, 22:10
Hierna heeft Alistair alle titels als die dan gaat boksen pakt die T.Fury ook ff de titel af.

Kemal
16-06-2016, 19:46
UFC 203 adds lightweight showdown between Nik Lentz and Mairbek Taisumov

The UFC’s first trip to Cleveland continues to come together with the addition of a lightweight bout between Nik Lentz and Mairbek Taisumov.

The bout was announced on the UFC’s official website.

The event takes place Sept. 10 at Cleveland’s Quicken Loans Arena. The night’s official bout order has yet to be determined, but the UFC 203 main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

Lentz (26-7-2 MMA, 10-4-1 UFC) has frustrated many opponents over his UFC career, stifling offenses with his pressure game and grinding style. In his most recent bout, he defeated Danny Castillo at UFC on FOX 17. The bout marked his return to 155 pounds after a stint at featherweight.

Taisumov (25-5 MMA, 5-1 UFC) is a finisher. In 25 career victories, he has only gone to the judges’ scorecards once. He is currently riding a four-fight winning streak in the UFC, all four victories coming by knockout. He has an 8-2 record in his 10 most recent bouts.

With the addition, the UFC 203 card includes:

champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem – for heavyweight title
Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov

Kemal
23-06-2016, 17:53
CM Punk slated for debut vs. Mickey Gall at UFC 203 in September

Former WWE superstar Phil “CM Punk” Brooks once again has a UFC debut date set against Mickey Gall.

Brooks (0-0 MMA, 0-0 UFC) announced on the “UFC Unfiltered” podcast he would face Gall (2-0 MMA, 1-0 UFC) in a bout that was expected to take place at UFC 199 or 200 but was delayed when he suffered an injury.

UFC 203 takes place Sept. 10 at Cleveland’s Quicken Loans Arena with a main card on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

The instant I got cleared I got on the horn with (UFC President Dana White) and we nailed everything down so I will be debuting September 10 in Cleveland,” Brooks said. “I’m super excited. For obviously a myriad of reasons. There’s a light at the end of the tunnel.”

Gall was featured on an episode of White’s “Lookin’ for a Fight” web series, where he won a fight on the regional scene and immediately called out Brooks to the UFC president. He was given the chance to earn his shot at the popular but untested former pro wrestler when he faced Mike Jackson at UFC Fight Night 82. He won the bout with a rear-naked choke in just 45 seconds.

Brooks signed with the UFC in December 2014 but has been forced to delay his debut due to injury on multiple occasions.

With the addition, UFC 203 includes:

Champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem – for heavyweight title
Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov
Phil “CM Punk” Brooks vs. Mickey Gall

Kemal
23-06-2016, 17:54
https://pbs.twimg.com/media/ClnrAx1WYAATvUa.jpg

Klassikl
24-06-2016, 00:31
PPV's vliegen wrs de deur uit nu Punk op de kaart staat :lol:

Kemal
25-06-2016, 08:52
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13501773_1186774618028165_7959867567795704936_n.jp g?oh=0d1520a074554fc9646995d445cdfc53&oe=5802E2A8

Minotauro
25-06-2016, 16:44
Sta op MF bekend als een Overeem hater en ben in HW absoluut voor Miocic, maar toch hoop ik ergens dat we na Bas Rutten weer een champ hebben. De aandacht voor de sport zal sowieso het niveau in Nederland verhogen en wellicht kunnen we dan in de toekomst nog meer oogsten

e-type
25-06-2016, 17:19
PPV's vliegen wrs de deur uit nu Punk op de kaart staat :lol:'

:D
k Ben benieuwd of ie nog vanaf de rand van de Octagon gaat springen!

Kemal
27-06-2016, 08:44
ontopic blijven dames, anders boeken jullie lekker een kamer voor jullie beide :)

OSU!

Kemal
30-06-2016, 09:11
Drew Dober vs. Erik Koch added to UFC 203 in Cleveland

The card for UFC 203 continues to come together with a new lightweight battle slated for the event.

Cleveland.com today reported a bout has been set between Drew Dober (16-7 MMA, 2-3 UFC) and Erik Koch (15-4 MMA, 4-3 UFC) for the event, which takes place Sept. 10 at Cleveland’s Quicken Loans Arena with a main card on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass. The bout order has not been determined.

Dober is coming off a unanimous decision victory over Scott Holtzman at UFC 195. Prior to that defeat, he suffered a 54-second submission loss to Efrain Escudero at UFC 188.

Koch rebounded from a first-round TKO loss to Daron Cruickshank at UFC Fight Night 40 with a rear-naked choke submission of Shane Campbell at UFC Fight Night 88. The win over Campbell marked Koch’s return to the octagon after two years out of action.

With the addition, UFC 203 includes:
Champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem – for heavyweight title
Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov
Phil “CM Punk” Brooks vs. Mickey Gall
Drew Dober vs. Erik Koch

Kemal
13-07-2016, 09:28
Urijah Faber booked for fight with Jimmie Rivera at UFC 203 in Cleveland

After contemplating retirement, four-time UFC title challenger Urijah Faber is fighting on, facing off with Jimmie Rivera at UFC 203.

After initially announcing a matchup between Faber (33-9 MMA, 9-5 UFC) and Francisco Rivera on the FS1-broadcast UFC Fight Night 91 weigh-ins show, a correction was made to indicate Faber will fight Jimmie Rivera (19-1 MMA, 3-0 UFC). Faber fought Francisco Rivera two years ago and submitted him in controversial fashion.

UFC 203 takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland. The event’s main card airs live on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

Faber, the No. 7 ranked fighter in the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA bantamweight rankings gets back on the horse after a heartbreaking loss to bantamweight champ and No. 1-ranked Dominick Cruz in a rubber match at UFC 199. The decision setback marked the fourth time Faber, a former WEC champ, was unsuccessful in capturing UFC gold.

Afterward, he admitted he had some thinking to do about his future, though he stopped short of saying he would retire. Outside of title fights, Faber has lost just once in his career – a decision setback against current featherweight standout Frankie Edgar.

Rivera gets a huge opportunity to climb the UFC ladder if he can beat Faber. The New Jersey native is 3-0 in the octagon with a recent decision over Iuri Alcantara – a previous Faber victim – at UFC on FOX 18 in January.

So far, Rivera has fallen short only once in his professional career, though a second-round TKO loss to Dennis Bermudez ended his run on “The Ultimate Fighter 14.”

Francisco Rivera (11-6 MMA, 4-4 UFC), meanwhile, is still set to fight Erik Perez (15-6 MMA, 5-2 UFC) later this month at UFC 201.

pronk
14-07-2016, 14:41
Yoel Romero vs Gegard Mousasi toegevoegd.

Suplex
14-07-2016, 14:43
Yoel Romero vs Gegard Mousasi toegevoegd.

Dat word een hele zware pot voor mousasi , Romero gaat hij niet trekken denk ik

pronk
14-07-2016, 14:48
Dat word een hele zware pot voor mousasi , Romero gaat hij niet trekken denk ik

ik ben benieuwd hoe Yoel terug komt na zijn juice affaire.

mario the count
14-07-2016, 14:53
bruut, als hij zich in een partij kan bewijzen dan is het deze wel.

Jeffrey1976
14-07-2016, 14:58
Yoel Romero vs Gegard Mousasi toegevoegd.


Dit word echt een te vette card.

Suplex
14-07-2016, 15:57
ik ben benieuwd hoe Yoel terug komt na zijn juice affaire.

Dat is idd altijd afwachten veel hebben wel een dip nadat ze gepakt zijn met juice al hoewel dat Romero niet op een heel heftig anabool is gepakt geloof ik .

S.B.
14-07-2016, 17:47
Jezus heftige pot zeg, wel een zware, maar hij kan zich goed in de kijker knokken. Romero is er ook niet vies van lekker staand te vechten, ondanks zijn worstel achtergrond.

Harrie Nak
14-07-2016, 18:06
Yoel Romero vs Gegard Mousasi toegevoegd.Wat is je bron?

Ik las ook iets over Cyborg vs. de Randamie, maar dit kwam van de Wikipedia pagina van dit event.

pronk
14-07-2016, 21:04
Wat is je bron?

Ik las ook iets over Cyborg vs. de Randamie, maar dit kwam van de Wikipedia pagina van dit event.

Het is idd eraf gehaald :(

Klassikl
15-07-2016, 00:08
Romero is toch gepakt doordat een supplement een verboden middel bevatte? Of was dit Lombard?

pronk
15-07-2016, 00:51
Volgens mij zijn beide een keer gepakt.

Triangleman
15-07-2016, 02:35
http://cagerank.com/G1oc.G5fb/Gegard-Mousasi-vs-Yoel-Romero

Bijzonder hoezeer mousasi de favoriet is hier en op sherdog. Yoel heeft toch een freaking streak achter zijn naam en oa van Jacare gewonnen. Denk toch dat als Yoel nog presteert zoals zijn laatste partijen het erg lastig wordt voor mousasi. Wel eindelijk weer een pot waardoor hij omhoog kan kijken!

LightHeavyWeight
15-07-2016, 08:26
Ik geef Gegard ook een goede kans.

Klassikl
15-07-2016, 10:41
Waan van de dag heerst natuurlijk. Mousasi heeft natuurlijk een kans maar Romero is voor iedereen een gevaarlijke partij. Heeft ook drie 3e ronde finishes in de ufc. Terwijl dat meestal zijn zwakste ronde is mbt tot zijn gastank. Geeft wel aan hoe gevaarlijk hij is.

Kemal
20-07-2016, 21:36
Joanne Calderwood vs. Jessica Andrade slated for UFC 203 in Cleveland

UFC 203’s lineup has a new key women’s bout on the lineup, officials today announced.

Joanne Calderwood (11-1 MMA, 3-1 UFC) will meet Jessica Andrade (14-5 MMA, 5-3 UFC) at the event, though officials didn’t disclose a weight class for the bout.

UFC 203 takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Calderwood recently competed at 125 pounds, though the UFC hasn’t formally added a female flyweight division to its roster. The 29-year-old Scottish muay Thai fighter scored a TKO victory over Valerie Letourneau, which followed a unanimous-decision win and “Fight of the Night” performance over Cortney Casey a bout earlier. Calderwood, a quarterfinalist on “The Ultimate Fighter 20,” now looks for her third straight win since a submission loss to Maryna Moroz in 2015.

She now meets Andrade, a 24-year-old Brazilian who recently dropped from bantamweight to strawweight and picked up a TKO victory over Jessica Penne. As one of the UFC’s most active female fighters, Andrade is currently on a 5-2 UFC run that includes victories over Sarah Moras, Larissa Pacheco, Raquel Pennington and Rosi Sexton.

The latest UFC 203 card now includes:

Champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem – for heavyweight title
Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov
Damir Hadzovic vs. Yukawa Kazuya
Mickey Gall vs. CM Punk
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Urijah Faber vs. Jimmie Rivera
Drew Dober vs. Erik Koch
Jessica Andrade vs. Joanne Calderwood

mario the count
20-07-2016, 21:39
Mousasi vs Romero staat nog niet op de line up.

pronk
20-07-2016, 23:47
Mousasi vs Romero staat nog niet op de line up.Ze hebben hem weggehaald , het was ook nog niet definitief bevestigd als het goed is.

Brainthief
21-07-2016, 14:20
Ik hoop dat Mousasi voor gayJesus wint.

Bert Kops
21-07-2016, 15:11
Gegard wil graag iemand uit de top 5 om te laten zien hoe goed hij is...!

In zijn 5 laatste partijen heeft hij nog geen 5 klappen of trappen gehad , heeft allen zwaar gedomineerd en tegen Hall was gewoon pech...

Bromios
21-07-2016, 16:17
Die gozer heeft gewoon pech dat alles wat hij doet er zo relaxed uitziet. Dat is marketingtechnisch niet zo handig. Ik had deze partij wel willen zien. Rematch tegen Hall was ook mooi geweest. Die heeft nu niet zo'n denderende tegenstander.

lukashenko
21-07-2016, 16:23
Ik hoop dat Mousasi voor gayJesus wint.

arme Romero gaat dit de rest van zijn leven te horen krijgen ..
hij spreekt geen denderend Engels en heeft een cubaans accent
hij wil mensen vertellen .. no forget jesus , maar er kwam meer no for geid jesus uit
waardoor er een erg grappige misverstand is gekomen over wat hij nou precies zei

over de pot tussen moes en Yoel . dat zou echt een droom party zijn ..
tis maar even de vraag hoe Yoel uit zijn schorsing terugkomt ..
als ie ook maar een beetje fit is dan heeft moes een harde kluif aan hem .
maar geen onmogelijke taak voor gegard

e-type
21-07-2016, 16:34
Die gozer heeft gewoon pech dat alles wat hij doet er zo relaxed uitziet. Dat is marketingtechnisch niet zo handig. Ik had deze partij wel willen zien. Rematch tegen Hall was ook mooi geweest. Die heeft nu niet zo'n denderende tegenstander.


Toch geeft 'm dat ook z'n cultstatus. De mousasilookincam.gif zie je bijna overal, maar ja, het is geen McGregor natuurlijk. Hopelijk gebeurt dat ook nooit trouwens. Verder is die divisie gewoon packed...

Kemal
21-07-2016, 19:33
Brad Tavares vs. Caio Magalhaes headed to UFC 203 in Cleveland

September’s UFC 203 event in the Buckeye State has a new middleweight addition.

Veteran Brad Tavares (13-4 MMA, 8-4 UFC) and Caio Magalhaes (9-2 MMA, 4-2 UFC) are set to square off at the event. The fighters recently acknowledged the bout on social media following a report from KOHN2.com.

UFC 203 takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Tavares returns from a 16-month layoff when he fights at UFC 203, where he looks to break out of a recent 1-3 skid that bumped him from the top 15 of the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA middleweight rankings. In his most recent bout, the 28-year-old Hawaiian suffered a knockout loss to Robert Whittaker at UFC Fight Night 65 in Australia. A recent UFC Fight Night 92 booking against Thales Leites was scrapped when Tavares suffered a rib injury.

He now meets Magalhaes, a 28-year-old Brazilian who was riding a four-fight winning streak with stoppages of Luke Zachrich and Trevor Smith. However, in his most recent appearance, he suffered a submission loss to Josh Samman – the first stoppage defeat of his career – in July 2015. Like Tavares, Magalhaes’ recent career has been slowed by injuries.

The latest UFC 203 card now includes:

Champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem – for heavyweight title
Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov
Damir Hadzovic vs. Yukawa Kazuya
Mickey Gall vs. CM Punk
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Urijah Faber vs. Jimmie Rivera
Jessica Andrade vs. Joanne Calderwood
Caio Magalhaes vs. Brad Tavares
Drew Dober vs. Erik Koch

Kemal
05-08-2016, 08:37
After UFC 201 scratch, Ian McCall meets Ray Borg at UFC 203 in Cleveland

A flyweight bout between Ian McCall and Ray Borg is the latest addition to September’s UFC 203 lineup.

UFC officials today announced the bout after an initial report from Los Angeles Daily News.

UFC 203 takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland. The event airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

McCall (13-5-1 MMA, 2-3-1 UFC) was scheduled to fight Justin Scoggins at UFC 201 in July. The fight fell apart two days prior to the event, though, when Scoggins ran into an overbearing weight cut and was unable to meet the required 126-pound limit. McCall, No. 8 in the latest USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA flyweight rankings, refused to meet Scoggins at a catchweight and therefor was pulled from the card.

Although McCall, 32, didn’t compete at UFC 201, he still received his show, win and Athlete Outfitting Policy money. He hoped for a quick turnaround against No. 7-ranked Wilson Reis at UFC 202 later this month, but instead was placed on the UFC 203 card.

No. 15-ranked Borg (9-2 MMA, 3-2 UFC), will meet McCall in what is undoubtedly the most significant challenge of his young career. Borg, 23, is among the youngest fighters in the division but most recently suffered a setback when he lost a unanimous decision to Scoggins at UFC Fight Night 82 in February.

“The Tazmexican Devil” has fallen short in his most noteworthy career contests against Scoggins and Dustin Ortiz, but will have the chance to make up for those outcomes by taking out McCall.

The latest UFC 203 card now includes:
champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem – for heavyweight title
Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
Mickey Gall vs. CM Punk
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov
Damir Hadzovic vs. Yukawa Kazuya
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Urijah Faber vs. Jimmie Rivera
Jessica Andrade vs. Joanna Calderwood
Caio Magalhaes vs. Brad Tavares
Drew Dober vs. Erik Koch
Ray Borg vs. Ian McCall

e-type
05-08-2016, 11:27
Goede deal voor McCall. Z'n payday krijgen en direct weer een partij voor z'n kiezen. Goed cashen en winbonus met deze tegenstander is zeker mogelijk.

Klassikl
06-08-2016, 11:27
Gegard wil graag iemand uit de top 5 om te laten zien hoe goed hij is...!

In zijn 5 laatste partijen heeft hij nog geen 5 klappen of trappen gehad , heeft allen zwaar gedomineerd en tegen Hall was gewoon pech...

Is de partij tegen Vitor al rond ? :cool2:

de Stiep
06-08-2016, 16:28
Gegard wil graag iemand uit de top 5 om te laten zien hoe goed hij is...!

In zijn 5 laatste partijen heeft hij nog geen 5 klappen of trappen gehad , heeft allen zwaar gedomineerd en tegen Hall was gewoon pech...

Zou Gegard o zo graag willen zien tegen een top 5 vechter net als jij Bert.
Hij is een geweldige vechter die ik alle kans geef om de belt te halen. Verdiend hij ook i.m.o.:thup:

Kemal
09-08-2016, 08:31
While Stipe Miocic continues to celebrate title win, Alistair Overeem is working for UFC 203

Has Stipe Miocic already taken his eye off the prize?

According to Alistair Overeem, it seems the new heavyweight champion of the world is too busy celebrating his big win over Fabricio Werdum back in May (see it again here) to be as hungry as he was, especially when it comes time to defend his strap against the towering Dutchman at UFC 203 on Sept. 10, 2016 in Cleveland, Ohio.

Meanwhile, "The Reem" tells MMA Hour he’s been busy working on getting better in order to dethrone Miocic. And unlike the champ, he didn’t celebrate his last victory against Andrei Arlovski too much, as he went straight back to work.

"He’s riding a real high, he’s the hero of Cleveland, he’s celebrating it, he got married and doing the Vegas thing. He’s partying. So I got one message: The wolf that is hungry is going to run a little bit faster than the wolf that is chilling on top of the mountain who has his belly full. And that’s a little bit of what I am seeing here. Yeah, he’s enjoying the life, enjoying the high, but I have been working. After Arlovski I went straight back to the gym and I’m just working, working. I am working for that day, which is coming up on September 10. It gives me confidence and it builds me up. I’'m putting in the extra work and you need to do that as champion and I am doing it."

Still, you can’t fault Stipe for taking it all in after the biggest win of his combat sports career and marrying the love of his life. However, the 265-pound kingpin didn’t have enough time to breathe it all in before he was already booked to defend his hardware against one of the hardest hitting men in the division.

Of course, while Miocic may be living it up in the public eye, there’s no telling what kind of hours he’s putting in when the lights go out.

Either way, Overeem says he’ll be more than ready come fight night.

LightHeavyWeight
09-08-2016, 09:09
Man wat kijk ik hier naar uit.

S.B.
09-08-2016, 12:00
Èindelijk een nederlandse UFC kampioen :rolleyes:

e-type
09-08-2016, 12:35
man, dat zou zo gaaf zijn. HW nog wel. En dan volgend jaar weer in NL een UFC? Damn...dat wordt een feestje.

Willem033
11-08-2016, 20:48
Big Ben is out met een blessure.

Tony Galento
12-08-2016, 00:36
While Stipe Miocic continues to celebrate title win, Alistair Overeem is working for UFC 203

Has Stipe Miocic already taken his eye off the prize?

According to Alistair Overeem, it seems the new heavyweight champion of the world is too busy celebrating his big win over Fabricio Werdum back in May (see it again here) to be as hungry as he was, especially when it comes time to defend his strap against the towering Dutchman at UFC 203 on Sept. 10, 2016 in Cleveland, Ohio.

Meanwhile, "The Reem" tells MMA Hour he’s been busy working on getting better in order to dethrone Miocic. And unlike the champ, he didn’t celebrate his last victory against Andrei Arlovski too much, as he went straight back to work.

"He’s riding a real high, he’s the hero of Cleveland, he’s celebrating it, he got married and doing the Vegas thing. He’s partying. So I got one message: The wolf that is hungry is going to run a little bit faster than the wolf that is chilling on top of the mountain who has his belly full. And that’s a little bit of what I am seeing here. Yeah, he’s enjoying the life, enjoying the high, but I have been working. After Arlovski I went straight back to the gym and I’m just working, working. I am working for that day, which is coming up on September 10. It gives me confidence and it builds me up. I’'m putting in the extra work and you need to do that as champion and I am doing it."

Still, you can’t fault Stipe for taking it all in after the biggest win of his combat sports career and marrying the love of his life. However, the 265-pound kingpin didn’t have enough time to breathe it all in before he was already booked to defend his hardware against one of the hardest hitting men in the division.

Of course, while Miocic may be living it up in the public eye, there’s no telling what kind of hours he’s putting in when the lights go out.

Either way, Overeem says he’ll be more than ready come fight night.

Overeem spreekt zichzelf moed in...

Die man kan wel eens wat media-training gebruiken.

"Miocic is alleen maar aan het feesten en ik doe elke dag het licht uit in de sporschool" WTF

Kemal
12-08-2016, 08:02
Travis Browne steps in for Ben Rothwell, rematches Fabricio Werdum at UFC 203

Travis Browne will get a second crack at Fabricio Werdum.

The move was necessitated by an injury to Ben Rothwell, who was originally expected to face Werdum. Bout agreements for the new contest are expected to be finalized shortly.

Werdum is currently ranked No. 2 in the latest USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA heavyweight rankings, while Browne checks in at No. 9.

Featuring a heavyweight title fight between current champ Stipe Miocic and top contender Alistair Overeem, UFC 203 takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland.

Werdum (20-6-1 MMA, 8-3 UFC) and Browne (18-4-1 MMA, 9-4-1 UFC) first met in the main event of UFC on FOX 11 in April 2014. Werdum won the fight by unanimous decision.

“Vai Cavalo” would go on to defeat Mark Hunt later that year to claim the UFC’s interim heavyweight title before downing Cain Velasquez in June 2015 to capture the undisputed belt.

Meanwhile, Browne has alternated wins and losses since that result, scoring knockout wins over Brendan Schaub and Matt Mitrione but also suffering knockout losses to Andre Arlovski and, at July’s UFC 200, Velasquez.

The UFC 203 lineup now includes:

Stipe Miocic vs. Alistair Overeem
Travis Browne vs. Fabricio Werdum
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov
Damir Hadzovic vs. Yukawa Kazuya
Mickey Gall vs. CM Punk
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Urijah Faber vs. Jimmie Rivera
Jessica Andrade vs. Joanne Calderwood
Ray Borg vs. Ian McCall
Caio Magalhaes vs. Brad Tavares
Drew Dober vs. Jason Gonzalez

Kemal
12-08-2016, 08:04
Erik Koch out, Drew Dober draws newcomer Jason Gonzalez at UFC 203

RFA and “The Ultimate Fighter 22” vet Jason Gonzalez is headed to the big show after a training injury scrapped Erik Koch from next month’s UFC 203, the promotion announced today.

Gonzalez (10-2 MMA, 0-0 UFC) will face off with veteran Drew Dober (16-7 MMA, 2-3 UFC) at the Sept. 10 pay-per-view event, which takes place at Quicken Loans Arena in Cleveland. The fight card’s official order has yet to be announced. Preliminary card bouts can been seen on FS1 and UFC Fight Pass.

It’s the second time a bout between Dober and Koch (15-4 MMA, 4-3 UFC) has been scrapped due to an injury to Koch.

Gonzalez enters the octagon on a six-fight winning streak. He made it into the house on “TUF 22” only to be outpointed in the reality show’s quarterfinal round by Abner Lloveras. Most recently, he caught the UFC’s eye again when promotion president Dana White attended RFA 38 to film “Dana White: Looking for a Fight” and he picked up a second-round TKO over Chris Padilla.

Opposite the cage on Sept. 10 is Dober, who in January got back in the win column with a decision over Scott Holtzman at UFC 195. Now seven fights into his UFC tenure, Dober has had a rocky go of things, suffering a submission loss to Leandro Silva that was ultimately overturned due to referee error and, prior to Holtzman, submitting to a standing guillotine at UFC 188.

With the change to the card, UFC 203 now includes:

Stipe Miocic vs. Alistair Overeem
Fabricio Werdum vs. opponent TBA
Nik Lentz vs. Mairbek Taisumov
Damir Hadzovic vs. Yukawa Kazuya
Mickey Gall vs. CM Punk
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Urijah Faber vs. Jimmie Rivera
Jessica Andrade vs. Joanne Calderwood
Ray Borg vs. Ian McCall
Caio Magalhaes vs. Brad Tavares
Drew Dober vs. Jason Gonzalez

Kemal
21-08-2016, 08:38
https://www.youtube.com/watch?v=8-JIfpbhblo

Kemal
24-08-2016, 09:28
https://www.youtube.com/watch?v=rbp8LaLhQI0

Down under
24-08-2016, 15:01
Reuze benieuwd naar Overeem.. Hij heeft een hoop geleerd van de afgelopen jaren, dat moge duidelijk zijn. Hij ging toch echt geweldig naast z'n schoenen lopen, maar heeft enorme klappen gehad / meerdere losses. Hij hield z'n grote mond en en kwam weer terug op aarde. Hij wordt er trouwens een leuker en meer likeable van. Hij is enorm volwassen geworden vind ik. Hij straalt veel rust uit en laat zich niet gek maken. De Hw divisie is ook maar raar hoor, het gaat over en weer. Hoe goed is Miocic precies? Ik vind het moeilijk te zeggen. Hoe hij Werdum omver blies was echt te gek voor woorden, Werdum was al jaren schier 'onverslaanbaar' Dat optreden sloeg nergens op. Laten we als Nederlander hopen dat Overeem die titel pakt. Go Alistair!

Kemal
28-08-2016, 06:50
https://www.youtube.com/watch?v=AlzumckJ5wM

mario the count
28-08-2016, 10:28
Komt Mousasi nog op de kaart?

Willem033
28-08-2016, 15:37
Heb ik iets gemist? Moose zou toch in engeland knokken?

Amsterdam'r
28-08-2016, 17:10
https://pbs.twimg.com/media/Cp6acPYUMAAbj7S.jpg

mario the count
28-08-2016, 18:38
oh ja, was ik alweer vergeten. Zat nog in de tijd dat er sprake was van een partij tegen Romero.

Kemal
01-09-2016, 18:33
Op 10 september (USA tijd) zal Amersfoorter Alistair Overeem de mogelijkheid krijgen om geschiedenis te schrijven. Hij zal dan de kans krijgen om de meest prestigieuze zwaargewicht titel in vechtsport, de UFC gordel, te winnen.

Huidige kampioen Stipe Miocic uit Amerika zal zijn titel verdedigen in zijn woonplaats Cleveland en het is aan Overeem om deze af te pakken. Overeem heeft in zijn carrière al de K-1, Strikeforce en Dream titel veroverd en kan zijn legacy vergroten door ook de grootste titel in zijn carrière mee naar huis te nemen.

Dit bijzondere moment zal voor het eerst te zien zijn op het grote doek. Zijn wedstrijd zal in zijn woonplaats Amersfoort worden uitgezonden in de bioscoop. Samen met FOX Sports wordt de mogelijkheid geboden om voor de echte fans dit live te zien.

Verder zal er voorafgaande aan de wedstrijd een documentaire worden laten zien die niet eerder is vertoont uit 2006, in een tijd waar hij nog als rookie zich moest bewijzen.

Start:
01:00 Documentaire Demolition Men (runtime 115 minuten)
PAUZE (15 minuten)
03:10 Embedded UFC shows
PAUZE (15 minuten)
04:00: Start PPV UFC 203
06:30: +/- Einde

Voor de betaallink en meer info: http://livebioscoopevents.nl/

Speciaal voor Mixfightmembers is er een kortingscode genaamd "Mixfight" waarbij men 2,50 korting krijgt!

Bromios
01-09-2016, 19:40
Helaas, gaat hem niet worden. Maar gelukkig heb ik destijds de Demolition-men van Wheelie gekregen dus ik mis niet veel.

Eindbaas
01-09-2016, 19:43
Alistair Overeem joins FOX Sports Live to talk UFC 203, CM punk's UFC

https://www.youtube.com/watch?v=MvlZ67Hdusg

LightHeavyWeight
01-09-2016, 20:41
Kan die docu niet op een torrent geknald worden o.i.d.?

Bromios
01-09-2016, 21:17
Kan die docu niet op een torrent geknald worden o.i.d.?

Dat mag niet vanwege auteursrechten. Maar als je Wheely een PM stuurt dan regelt hij een kopie voor je.

Kemal
02-09-2016, 07:12
Maar als je Wheely een PM stuurt dan regelt hij een kopie voor je.

LOL :lol:

Kemal
02-09-2016, 07:21
https://www.youtube.com/watch?v=jdKRCdFDYfc

Kemal
03-09-2016, 07:05
Mairbek Taisumov out of UFC 203 bout with Nik Lentz due to visa issues

Mairbek Taisumov will have to wait a little longer to get in the octagon and look to extend his four-fight winning streak.

Taisumov (25-5 MMA, 5-1 UFC) was scheduled to face Nik Lentz (26-7-2 MMA, 10-4-1 UFC) on the FS1-televised prelims of UFC 203, which takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland. However, the Russian lightweight posted a message on Facebook stating he is off the card due to visa issues.

“Once again my visa application to U.S. was declined,” Taisumov wrote. “I have no idea why … maybe they saving their fighters from me. Months of preparations and all the work I put in is lost again due to some bureaucracy issues. I want to apologize to my opponent Nik Lentz for this and tell him I’m ready to fight with him anywhere outside U.S.”

All four of Taisumov’s wins during his current run have come by knockout. He has only won by decision once in his 25 career victories and has an 8-2 record in his 10 most recent fights.

One of the four scheduled UFC Fight Pass prelims is likely to be promoted to FS1 to complete the four-fight preliminary card on the network.

With the loss, the UFC 203 card includes:

MAIN CARD
champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem – for heavyweight title
Travis Browne vs. Fabricio Werdum
Mickey Gall vs. CM Punk
Urijah Faber vs. Jimmie Rivera
Jessica Andrade vs. Joanne Calderwood

PRELIMINARY CARD
Bethe Correia vs. Jessica Eye
Caio Magalhaes vs. Brad Tavares
Ray Borg vs. Ian McCall
Yancy Medeiros vs. Sean Spencer
Francimar Barroso vs. C.B. Dollaway
Drew Dober vs. Jason Gonzalez
Damir Hadzovic vs. Yukawa Kazuya

maartenjackie
03-09-2016, 23:37
Dat mag niet vanwege auteursrechten. Maar als je Wheely een PM stuurt dan regelt hij een kopie voor je.

Haha geniaal.

Kemal
04-09-2016, 07:17
https://www.youtube.com/watch?v=Sep4NAGYoUw

S.B.
04-09-2016, 15:17
Nog een week jongens, dat we dit nog mogen meemaken. Wie gaat er kijken?

my2cents
04-09-2016, 16:30
Nog een week jongens, dat we dit nog mogen meemaken. Wie gaat er kijken?

Dit is er iig weer eentje die ik live ga kijken! Hoop zo dat hij de titel pakt, zou echt geweldig zijn...

Suplex
04-09-2016, 19:07
Zo lekker word dit hoop echt dat tie hem pakt.
Denk zelf dat overeem de completere vechter is dat hij gaat winnen gewoon weer op een links hoekje .
Al heb ik wel het idee dat miocic door veel mensen wird onderschat.

Triangleman
04-09-2016, 19:18
Ik ga zeker kijken in de bios in Amersfoort, jullie herkennen me aan de grote driehoek op mijn hoofd....

S.B.
04-09-2016, 19:23
Mij aan de oranje bril!

LightHeavyWeight
04-09-2016, 20:15
Het is zaak dat onze vriend hem snel een aantal keer met knie/been in zijn maag trapt, dan wordt het een heel ander verhaal voor Stipe. En dat gaat gebeuren, Alistair gaat precies zo vechten als tegen JDS.

Willem033
04-09-2016, 22:19
Ik ga zeker kijken in de bios in Amersfoort, jullie herkennen me aan de grote driehoek op mijn hoofd....

ok, ik ga ook met me broertje

Kemal
05-09-2016, 08:42
https://www.youtube.com/watch?v=2qh4HB_3BSw

Kemal
05-09-2016, 08:52
https://www.youtube.com/watch?v=EBk6kWyTz58

Kemal
05-09-2016, 08:52
https://www.youtube.com/watch?v=x92osn572eM

Kemal
05-09-2016, 08:52
https://www.youtube.com/watch?v=NJge2Nv_-RU

R.D.N
05-09-2016, 11:22
ok, ik ga ook met me broertje

En waar ben jij aan te herkennen.

e-type
05-09-2016, 11:26
En waar ben jij aan te herkennen.

Aan z'n enkelband.😄

Brainthief
05-09-2016, 15:16
Alistair moet dit kunnen winnen. Technisch de betere vechter met veel meer wapens. Als ie maar niet goed geraakt wordt..... Wordt sowieso billenknijpen...

Edit: klote autocorrect (klote android)

LightHeavyWeight
05-09-2016, 15:57
Alistair moet dit kunnen winnen. Technisch de betere vechter met veel meer wapens. Als ie maar niet goed geraakt wordt..... Wordt sowieso billenknijpen...

Edit: klote autocorrect (klote android)

Klopt, ik zal het ook niet meer hebben van de zenuwen maar als je er rationeel naar kijkt is hij al 2 jaar niet meer echt geraakt. En die K.O. tegen Rothwell was toch meer zo'n tik waar je eens tegenaan loopt dus misschien zelfs wel 3 jaar niet meer. Ik onderschat die Stipe niet maar ik denk dat Alistair tegen Cain een groter probleem zou hebben. Hij gaat Stipe echt K.O. slaan.

Jeffrey1976
06-09-2016, 00:28
Ik ben er niet zo zeker van, stipe is ook een goede striker, en die kin van overeem is niet echt meer getest.
Werdum liep ook meteen tegen die stoot op en dat kan Overeem ook gebeuren.
Ik ben er bij in Amersfoort in de bios. Zal flink nerveus worden, ik voel het nu al kriebelen haha. Ik kijk hier al zolang naar uit.

Suplex
06-09-2016, 02:25
Ik ben er niet zo zeker van, stipe is ook een goede striker, en die kin van overeem is niet echt meer getest.
Werdum liep ook meteen tegen die stoot op en dat kan Overeem ook gebeuren.
Ik ben er bij in Amersfoort in de bios. Zal flink nerveus worden, ik voel het nu al kriebelen haha. Ik kijk hier al zolang naar uit.

Ik denk dat overeem de betere vechter is en dat hij miocic gaat pakken al moeten we hem niet onderschatten die heb niet voor niets de belt.
Werdum nam het gevecht niet series had ik het idee en rende als een dome nieuweling zonder game plan achter hem en dacht da doe ik wel ff.
Das meer de fout van werdum dan dat het klasse van miocic was vond ik , die deze fout wel mooi afstrafte

Overeem kan zeker op een stoot lopen het zijn heavyweights maar geloof niet dat overeem het zo dom gaat forceren als werdum bij miocic das deed, dan vraag je er ookwel om problemen.

Overeem met Jackson en winklejonh als trainers gaat miocic pakken
Dat is een hele gelukkig combinatie
En als Arlovski en Overeem hun dingetjes is ff uitpraten kunnen ze nu ook met elkaar trainen hebben ze allebij profeit van want die snap ik nog steeds niet 2 van de beste zwaargewichten In de wereld bij de zelfde gym die niet samen kunnen/willen trainen die kunnen van veel van. elkaar leren en beter worden.
Die zeurde geloof ik dat overeem te hard deed sparren bij blackzillians waren die verhalen er ook al.
Op woensdag gehakt in Nederland denk dat hemners gym het big steeds heeft op woensdag.
Dat is gewoon helm op bitje in en gas erop dat gaat er heel hard aan toe de woensdag gehaktdagen bij golden glory waren berucht en beroemd.
Zou overeem nu echt een eikel zijn met sparren of zijn die Amerika allemaal pussy's?

Jammer dat Ubbereem er niet meer is die had hem 5 min lang door de kooi getrapt en gegooid todat miocic niet meer zou bewegen denk ik.

Kemal
06-09-2016, 06:40
https://www.youtube.com/watch?v=wsFNk3D78-4

Kemal
06-09-2016, 06:46
https://www.youtube.com/watch?v=sHs55H9kpaY

Kemal
06-09-2016, 06:53
https://www.youtube.com/watch?v=y1uVF9KJRWM

Kemal
06-09-2016, 16:41
https://www.youtube.com/watch?v=rNiow2tLx68

micha
06-09-2016, 17:39
Ik denk dat overeem de betere vechter is en dat hij miocic gaat pakken al moeten we hem niet onderschatten die heb niet voor niets de belt.
Werdum nam het gevecht niet series had ik het idee en rende als een dome nieuweling zonder game plan achter hem en dacht da doe ik wel ff.
Das meer de fout van werdum dan dat het klasse van miocic was vond ik , die deze fout wel mooi afstrafte

Overeem kan zeker op een stoot lopen het zijn heavyweights maar geloof niet dat overeem het zo dom gaat forceren als werdum bij miocic das deed, dan vraag je er ookwel om problemen.

Overeem met Jackson en winklejonh als trainers gaat miocic pakken
Dat is een hele gelukkig combinatie
En als Arlovski en Overeem hun dingetjes is ff uitpraten kunnen ze nu ook met elkaar trainen hebben ze allebij profeit van want die snap ik nog steeds niet 2 van de beste zwaargewichten In de wereld bij de zelfde gym die niet samen kunnen/willen trainen die kunnen van veel van. elkaar leren en beter worden.
Die zeurde geloof ik dat overeem te hard deed sparren bij blackzillians waren die verhalen er ook al.
Op woensdag gehakt in Nederland denk dat hemners gym het big steeds heeft op woensdag.
Dat is gewoon helm op bitje in en gas erop dat gaat er heel hard aan toe de woensdag gehaktdagen bij golden glory waren berucht en beroemd.
Zou overeem nu echt een eikel zijn met sparren of zijn die Amerika allemaal pussy's?

Jammer dat Ubbereem er niet meer is die had hem 5 min lang door de kooi getrapt en gegooid todat miocic niet meer zou bewegen denk ik.


ik heb nooit geen helmen gezien op gehaktdag;)

e-type
06-09-2016, 20:04
Het wedkantoor voor de Main Card van UFC 203: Miocic vs Overeem is open!!


link (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet)

LightHeavyWeight
06-09-2016, 20:23
Overeem gaat mij maken of breken in het Vcash klassement.
Zal hem het even melden op Facebook, om hem extra te motiveren.

Minotauro
07-09-2016, 03:30
Als die rechtste van Miocic binnendoor komt dan zien wij Overeem weer ouderwets KO gaan. Iedereen loopt er vroeg of laat tegen aan de laatste jaren. Ik zou als ik jullie was niet te veel verwachten en lekker kijken als je uitgeslapen bent

Kemal
07-09-2016, 07:49
https://www.youtube.com/watch?v=IUEf5o7s_Dc

S.B.
07-09-2016, 07:58
Als die rechtste van Miocic binnendoor komt dan zien wij Overeem weer ouderwets KO gaan. Iedereen loopt er vroeg of laat tegen aan de laatste jaren. Ik zou als ik jullie was niet te veel verwachten en lekker kijken als je uitgeslapen bent
Ik zou als ik jou was lekker stoppen met aandacht vragen op een hele vervelende manier en de rest hier lekker zn ding laten doen. Als Nederland de wk finale zou spelen op dit tijdstip zou je ook kijken, wie de tegenstander ook was.

Kemal
07-09-2016, 08:01
https://www.youtube.com/watch?v=wccMP5xnnAg

LightHeavyWeight
07-09-2016, 08:27
Ik neem het sowieso op en kijk dan 's ochtends altijd samen met de kleine man die alles nog mooi vindt met kleurtjes. 's nachts eruit is gewoon echt geen optie maar ik vind het ook wel prima. Ik ben niet zo geïnteresseerd in al die ongein tussen de gevechten door en ik heb toch wel dezelfde beleving als live omdat het voor mij live is. Je hoort mij ook wel eens juichen met voetbal 10 minuten later. Wel telefoon op vliegtuigstand.

NightmareUFC
07-09-2016, 13:30
https://www.facebook.com/UFCUnitedKingdom/videos/1098090180226931/

P.S. sorry how to embed facebook video?

Minotauro
07-09-2016, 13:37
Ik zou als ik jou was lekker stoppen met aandacht vragen op een hele vervelende manier en de rest hier lekker zn ding laten doen. Als Nederland de wk finale zou spelen op dit tijdstip zou je ook kijken, wie de tegenstander ook was.

Typische nationalist. Iemand zegt wat wat hem niet zint en er wordt geprobeerd je de mond te snoeren. Ain´t gonna work.

Ik voorspel gewoon een KO voor Miocic in ronde 1 of 2. Als je geld wilt maken, zou ik er op inzetten. Overeem gaat neer, net als destijds tegen Browne, Rothwell en Bigfoot. Gewoon een clean KO. Jullie denken allemaal dat Stipe Miocic een pannenkoek is. Waarom? Geen idee. Maar sinds zijn verlies tegen Struve is die man zo gegroeid. Tegen JDS een spannende partij geleverd en daarna alles gewonnen. Maldonado, Arlovski, Hunt en Werdum dachten ook dat het wel mee zou vallen en gingen Overeem voor. Die korte rechtshoek is genadeloos

S.B.
07-09-2016, 14:04
Typische nationalist. Iemand zegt wat wat hem niet zint en er wordt geprobeerd je de mond te snoeren. Ain´t gonna work.
Heeft niet zoveel met nationalisme te maken toch? Of weet je niet zo goed wat het betekent?

Brainthief
07-09-2016, 14:11
Van Mino mag je zeker ook niet voor PSV of Ajax zijn in de Champions League. Ben je natuurlijk ook een nationalist....


Schippers toejuichen? Bah vieze nationalist!

e-type
07-09-2016, 14:35
'k vind Minitauro altijd zo lekker tegendraads. Met z'n eigen mening. Lijkt wel een nationalist, zo'n eigen menig heeft ie.

Minotauro
07-09-2016, 15:06
Hahahaha, hoezo? Ik word hier aangevallen omdat ik zeg dat Miocic wint. Losstaand van mijn afkeer naar Overeem, ik kijk wel realistisch naar de partij, zouden meer mensen moeten doen.

Natuurlijk mag je voor iedereen zijn, ook voor PSV of Ajax in de Champions League, maar mag je dan niet voor Real Madrid of Bayern Munchen zijn? Ik ben in de hele HW divisie voor Miocic, ook ruim voordat hij kampioen wordt. Mede omdat ik al jaren omga met de oudere neef van Stipe. Haat maar lekker raak, feliciteer me zondag! :king:

Bromios
07-09-2016, 15:28
Hahahaha, hoezo? Ik word hier aangevallen omdat ik zeg dat Miocic wint. Losstaand van mijn afkeer naar Overeem, ik kijk wel realistisch naar de partij, zouden meer mensen moeten doen.

Natuurlijk mag je voor iedereen zijn, ook voor PSV of Ajax in de Champions League, maar mag je dan niet voor Real Madrid of Bayern Munchen zijn? Ik ben in de hele HW divisie voor Miocic, ook ruim voordat hij kampioen wordt. Mede omdat ik al jaren omga met de oudere neef van Stipe. Haat maar lekker raak, feliciteer me zondag! :king:

Als jij gewoon voor Stipe bent neemt niemand je dat kwalijk maar je promoot Stipe niet maar hebt een bloedhekel aan Overeem en dat promoot je. En dat blijf je maar roepen dus dat vinden mensen vervelend. En daarnaast vind bijna iedereen hier je een domme kneus en dat helpt ook niet echt.

Natuurlijk kan Alistair verliezen. 1 klap en het is over. Andersom is dat niet anders hoewel het dan nog een klap en een knie kan zijn.
Partij gaat sowieso helemaal anders lopen als tegen Werdum want die liep als een dolle stier achter Stipe aan te rennen zonder op zijn dekking te letten. dat maakt Stipe niet ineens de GOAT. Het is gewoon 50/50 zoals de meeste partijen op heavyweight.

stiffler
07-09-2016, 17:30
Als jij gewoon voor Stipe bent neemt niemand je dat kwalijk maar je promoot Stipe niet maar hebt een bloedhekel aan Overeem en dat promoot je. En dat blijf je maar roepen dus dat vinden mensen vervelend. En daarnaast vind bijna iedereen hier je een domme kneus en dat helpt ook niet echt.

Natuurlijk kan Alistair verliezen. 1 klap en het is over. Andersom is dat niet anders hoewel het dan nog een klap en een knie kan zijn.
Partij gaat sowieso helemaal anders lopen als tegen Werdum want die liep als een dolle stier achter Stipe aan te rennen zonder op zijn dekking te letten. dat maakt Stipe niet ineens de GOAT. Het is gewoon 50/50 zoals de meeste partijen op heavyweight.

Stipe is echt een van de meest onderschatte vechters in de divisie. En dat komt volgens mij doordat hij (net als Moussasi) niet verkoopt. Maar hij heeft sinds Struve niet meer echt verloren ( ik vind dat hij ook tegen JDS had moeten winnen ). En hij slaat ze bijna allemaal KO.

Tuurlijk hoop ik chauvinistisch als ik ben ook dat Overeem wint. Maar zo makkelijk als hier door iedereen gedacht wordt lijkt me niet echt realistisch.

Minotauro
07-09-2016, 17:46
Als jij gewoon voor Stipe bent neemt niemand je dat kwalijk maar je promoot Stipe niet maar hebt een bloedhekel aan Overeem en dat promoot je. En dat blijf je maar roepen dus dat vinden mensen vervelend. En daarnaast vind bijna iedereen hier je een domme kneus en dat helpt ook niet echt.

Natuurlijk kan Alistair verliezen. 1 klap en het is over. Andersom is dat niet anders hoewel het dan nog een klap en een knie kan zijn.
Partij gaat sowieso helemaal anders lopen als tegen Werdum want die liep als een dolle stier achter Stipe aan te rennen zonder op zijn dekking te letten. dat maakt Stipe niet ineens de GOAT. Het is gewoon 50/50 zoals de meeste partijen op heavyweight.

Een domme kneus, nou nou wat een taalgebruik. Grote jongen hoor. Ik heb niks over GOAT of wat dan ook gezegd. Jij bent net als meerdere hier zo'n type die vechtsport in een slecht daglicht zetten. Waarschijnlijk kickbokspubliek, die de mening van iemand anders niet duldt, want je mag niet voor iemand anders zijn hoor! Flikker toch op. Je beschrijft dat Werdum blijkbaar overmoedig was, heb je dat ook ooit eerder bij Overeem gezien? Ik wel, tegen Bigfoot. Een van de lekkerste KO's die ik de laatste jaren heb gezien, terwijl die naar de grond ging kreeg hij nog zeven poetsen van Bigfoot. De hele voorbereiding Bigfoot belachelijk gemaakt, in de ring voorafgaand aan de partij nog arrogant doen en dan zo neergaan.

Minotauro
07-09-2016, 17:49
Stipe is echt een van de meest onderschatte vechters in de divisie. En dat komt volgens mij doordat hij (net als Moussasi) niet verkoopt. Maar hij heeft sinds Struve niet meer echt verloren ( ik vind dat hij ook tegen JDS had moeten winnen ). En hij slaat ze bijna allemaal KO.

Tuurlijk hoop ik chauvinistisch als ik ben ook dat Overeem wint. Maar zo makkelijk als hier door iedereen gedacht wordt lijkt me niet echt realistisch.

Dankjewel Stiffler, eindelijk iemand die niet alleen highlights kijkt of naar statistieken op Wikipedia. Volgens mij weten maar weinig mensen echt iets over Stipe en dan is oordelen al heel makkelijk met een oranje bril op. Echt, als Overeem wint, zal ik jullie allemaal sportief feliciteren en Overeem waarschijnlijk zelf ook als hij hier weet iets post. Maar onderschat Stipe niet. Voor de partij tegen Stipe werd Werdum ook potentiële HW GOAT genoemd, want hij had naast PRIDE en UFC, Fedor verslagen, ADCC meerdere keren gewonnen, Worldchamp BJJ etc., maar toch versloeg Stipe hem vrij eenvoudig

Bromios
07-09-2016, 18:14
Een domme kneus, nou nou wat een taalgebruik. Grote jongen hoor. Ik heb niks over GOAT of wat dan ook gezegd. Jij bent net als meerdere hier zo'n type die vechtsport in een slecht daglicht zetten. Waarschijnlijk kickbokspubliek, die de mening van iemand anders niet duldt, want je mag niet voor iemand anders zijn hoor! Flikker toch op. Je beschrijft dat Werdum blijkbaar overmoedig was, heb je dat ook ooit eerder bij Overeem gezien? Ik wel, tegen Bigfoot. Een van de lekkerste KO's die ik de laatste jaren heb gezien, terwijl die naar de grond ging kreeg hij nog zeven poetsen van Bigfoot. De hele voorbereiding Bigfoot belachelijk gemaakt, in de ring voorafgaand aan de partij nog arrogant doen en dan zo neergaan.

Geloof mij nou maar; als wij hier een enquete houden dan ben jij bijna de enige die jou een toffe peer vind. De rest vind je een sneue kleuter.

1. Ik onderschat Stipe helemaal niet. Ik denk dat het 50/50 is.
2. Alistair heeft sinds zijn domme verlies tegen Bigfoot helemaal nooit iemand arrogant benaderd en dat gaat hij naar verwachting nu ook niet doen. Is geen enkele reden toe.
3. Met je betoog over hoe Ali er aan ging tegen Bigfoot versterk je zelf de mening van velen hier dat het je helemaal niet om Stipe gaat maar om het verlies van Overeem.
4. waarom stel ik vechtsport in een kwaad daglicht ? Omdat ik het niet met je eens ben ?

S.B.
07-09-2016, 18:30
Dankjewel Stiffler, eindelijk iemand die niet alleen highlights kijkt of naar statistieken op Wikipedia. Volgens mij weten maar weinig mensen echt iets over Stipe en dan is oordelen al heel makkelijk met een oranje bril op. Echt, als Overeem wint, zal ik jullie allemaal sportief feliciteren en Overeem waarschijnlijk zelf ook als hij hier weet iets post. Maar onderschat Stipe niet. Voor de partij tegen Stipe werd Werdum ook potentiële HW GOAT genoemd, want hij had naast PRIDE en UFC, Fedor verslagen, ADCC meerdere keren gewonnen, Worldchamp BJJ etc., maar toch versloeg Stipe hem vrij eenvoudig

Ga je er nog heen trouwens of heeft de neef van Stipe je laten zitten?
Oh en als ik zo nationalistisch ben, val jij dan onder het kopje "landverrader"? Of werkt het maar 1 kant op?

e-type
07-09-2016, 19:16
Geloof mij nou maar; als wij hier een enquete houden dan ben jij bijna de enige die jou een toffe peer vind. De rest vind je een sneue kleuter.

1. Ik onderschat Stipe helemaal niet. Ik denk dat het 50/50 is.
2. Alistair heeft sinds zijn domme verlies tegen Bigfoot helemaal nooit iemand arrogant benaderd en dat gaat hij naar verwachting nu ook niet doen. Is geen enkele reden toe.
3. Met je betoog over hoe Ali er aan ging tegen Bigfoot versterk je zelf de mening van velen hier dat het je helemaal niet om Stipe gaat maar om het verlies van Overeem.
4. waarom stel ik vechtsport in een kwaad daglicht ? Omdat ik het niet met je eens ben ?


x2.
Minitauro is meer een hype train rider.

@S.B. hij's geen Nederlander, verklaart ook z'n afgunst tegenover de Nederlandse vechtsporters.

Gert Jan
07-09-2016, 19:35
Jammer dat jullie die gast aandacht geven,
Hij staat hier al lang op negeren maar omdat jullie hem quoten zie ik die onzin die hij uitkraamt nog steeds.

e-type
07-09-2016, 20:42
Jammer dat jullie die gast aandacht geven,Hij staat hier al lang op negeren maar omdat jullie hem quoten zie ik die onzin die hij uitkraamt nog steeds.

Minitauro gespot: Overeem not impressed.


https://www.youtube.com/watch?v=SpOtTHOXrm4

S.B.
07-09-2016, 22:50
Minitauro gespot: Overeem not impressed.
Echt niet, Mina mocht niet mee van de neef van Stipe.

Triangleman
07-09-2016, 22:59
Jammer dat jullie die gast aandacht geven,
Hij staat hier al lang op negeren maar omdat jullie hem quoten zie ik die onzin die hij uitkraamt nog steeds.

We krijgen idd al genoeg gezever van die gast te zien en dan zijn onze reacties op hem ook nog verkeerd. :crying::crying:

hypergiant
08-09-2016, 00:27
https://www.youtube.com/watch?v=1gb_gho1eGM

blade
08-09-2016, 08:19
dat gelul wie er beter is ik hoop dat de heren er een mooie partij van maken niks meer niks minder. het is gewoon leuk voor ons Nederlanders dat Overeem voor de titel vecht tenminste dat vind ik maak het een stuk spannender voor mij maar goed winnen of verliezen ik ben er gewoon trots op dat het eindelijk gaat gebeuren maar ik gun het ze allebei wel

Minotauro
08-09-2016, 10:20
x2.
Minitauro is meer een hype train rider.

@S.B. hij's geen Nederlander, verklaart ook z'n afgunst tegenover de Nederlandse vechtsporters.

Hahaha, stel haters. Ik ben altijd voor NL, maar niet voor Overeem, sorry. Support een structurele cheater!

Nee, de neef van Stipe is er gewoon bij, zoals elke partij. Ik chillde met hem in Dublin toen Stipe in eerste instantie op de card stond en hij zijn reis etc al had geboekt. Aardige gast hoor.

e-type
08-09-2016, 10:57
Haters? Je geeft jezelf weer eens teveel eer.

Kemal
08-09-2016, 12:04
https://www.youtube.com/watch?v=OWv17qRaANc

Kemal
08-09-2016, 12:04
https://www.youtube.com/watch?v=htIUaXWM-EY

Kemal
08-09-2016, 12:05
https://www.youtube.com/watch?v=8Ymj5vt2jpM

e-type
08-09-2016, 15:04
Ian McCall mag voor de tweede keer na elkaar rustig aan doen. Borg is ziek en de partij gaat niet door.

http://www.bloodyelbow.com/2016/9/8/12845152/shane-carwin-officially-commits-to-comeback-terminates-contract-with

e-type
08-09-2016, 15:48
Ian McCall mag voor de tweede keer na elkaar rustig aan doen. Borg is ziek en de partij gaat niet door.

http://www.bloodyelbow.com/2016/9/8/12845152/shane-carwin-officially-commits-to-comeback-terminates-contract-with


link (http://www.bloodyelbow.com/2016/9/8/12845152/shane-carwin-officially-commits-to-comeback-terminates-contract-with)

pronk
08-09-2016, 17:25
Hahaha, stel haters. Ik ben altijd voor NL, maar niet voor Overeem, sorry. Support een structurele cheater!

Nee, de neef van Stipe is er gewoon bij, zoals elke partij. Ik chillde met hem in Dublin toen Stipe in eerste instantie op de card stond en hij zijn reis etc al had geboekt. Aardige gast hoor.

Je moet wel voor Ali zijn omdat je NL bent , en hij heeft nooit gecheat zet je oranje bril nou eens op man:)

R.D.N
08-09-2016, 18:53
De titel komt na Amersfoort.
100 procent alle vertrouwen in Alistair.

Minotauro
08-09-2016, 19:15
Je moet wel voor Ali zijn omdat je NL bent , en hij heeft nooit gecheat zet je oranje bril nou eens op man:)

Hahaha hierom kan ik wel lachen

Westpaw
08-09-2016, 22:31
De titel komt na Amersfoort.
100 procent alle vertrouwen in Alistair.

Effe OT, niet om te zeiken maar omdat ik belangstelling voor taal heb vraag ik je waarom schrijf je nou "na Amersfoort" terwijl je toch hoogstwaarschijnlijk "naar Amersfoort" bedoelt?
Is dat afkomstig van sms-taal of zo? Ik zie het behoorlijk vaak maar heb geen idee waar dat vandaan komt.

S.B.
08-09-2016, 23:20
Zojuist de faceoff gezien, Alistair lijkt zeer zelfverzekerd. Hij heeft ook gewoon 6x meer partijen gedraaid dan Miococ en draait al langer mee. Ben benieuwd wat het wordt, ik gok op Alistair, tko, ronde 2.

pronk
08-09-2016, 23:50
Zojuist de faceoff gezien, Alistair lijkt zeer zelfverzekerd. Hij heeft ook gewoon 6x meer partijen gedraaid dan Miococ en draait al langer mee. Ben benieuwd wat het wordt, ik gok op Alistair, tko, ronde 2.

Ik vind dat dat totaal niks zegt ,Werdum heeft ook meer ervaring dan Stipe, Ali had ook meer ervaring dan Brown.
Het zijn HW een klap kan voor beide het einde zijn.

S.B.
08-09-2016, 23:53
Over het algemeen zegt dat wel wat, je benoemt een uitzondering (of twee) ervaring is een bewezen voordeel. Niet altijd. Wel vaak.

pronk
09-09-2016, 00:19
Een uitzondering, niet altijd wel vaak , lmfao

pronk
09-09-2016, 01:21
https://www.youtube.com/watch?v=Jqe0h5hcPmc

Ik had Ali veel groter dan stipe verwacht maar zoveel scheelt het ook niet.

Kemal
09-09-2016, 08:34
https://www.youtube.com/watch?v=9ZQB-l85U3E

Kemal
09-09-2016, 08:42
https://www.youtube.com/watch?v=Jqe0h5hcPmc

Kemal
09-09-2016, 08:43
https://www.youtube.com/watch?v=PKLXBuYQ8no

Kemal
09-09-2016, 08:43
https://www.youtube.com/watch?v=lyIALXao2yM

Kemal
09-09-2016, 08:43
https://www.youtube.com/watch?v=xtO2hg8b_tU

Kemal
09-09-2016, 08:44
https://www.youtube.com/watch?v=xSoC957LKjE

Kemal
09-09-2016, 08:44
https://www.youtube.com/watch?v=0ElmXpUfi8Y

Suplex
09-09-2016, 10:52
Die CM punk komt echt over als een kneus .
Hoop dat hij flink pak slaag krijgt

Willem033
09-09-2016, 14:22
Effe OT, niet om te zeiken maar omdat ik belangstelling voor taal heb vraag ik je waarom schrijf je nou "na Amersfoort" terwijl je toch hoogstwaarschijnlijk "naar Amersfoort" bedoelt?
Is dat afkomstig van sms-taal of zo? Ik zie het behoorlijk vaak maar heb geen idee waar dat vandaan komt.

Wij komen uit een wijk wa je dingen schrijf zoals je ze zeg.

Bromios
09-09-2016, 16:19
Effe OT, niet om te zeiken maar omdat ik belangstelling voor taal heb vraag ik je waarom schrijf je nou "na Amersfoort" terwijl je toch hoogstwaarschijnlijk "naar Amersfoort" bedoelt?
Is dat afkomstig van sms-taal of zo? Ik zie het behoorlijk vaak maar heb geen idee waar dat vandaan komt.

Ik ga met me fiets want die is van mijn na Amersfoort

Wen er maar vast aan want binnenkort gewoon in het groene boekje

e-type
09-09-2016, 19:15
Ikzie het probleem ook nie is tog gewoone taal dit

R.D.N
09-09-2016, 19:22
Wij komen uit een wijk wa je dingen schrijf zoals je ze zeg.

Plus onze school hahahah bedoelde naar Amersfoort.

R.D.N
09-09-2016, 19:23
Lekker belangrijk trouwens.
Als die maar wint.
En als die titel maar NAAR amersfoort komt.

Willem033
09-09-2016, 19:54
Plus onze school hahahah bedoelde naar Amersfoort.
Haha mooi schooltje ook, kreeg er geen eens les hahaha

katasja
09-09-2016, 20:29
Goedenavond,
Ik ben niet zo bekend met alles, maar wil graag deze wedstrijd live zien vannacht :-)
Joop zei via ufc, maar die zegt: Due to broadcast restrictions, this video is not available within a UFC® FIGHT PASS™ subscription or as a pay-per-view in your region. Please check your local TV listings for viewing information.
Wie heeft er een goed werkende (betaal)link voormij???
Ik ben diegene heel erg dankbaar!!!

LightHeavyWeight
09-09-2016, 20:42
Foxsport een dagpas kopen, die geldt 24 uur.

my2cents
09-09-2016, 21:13
Dus weer niet open kanaal? Wat is de link naar die dagpas van Fox?

LightHeavyWeight
09-09-2016, 21:17
Nee geen open kanaal. Of je neemt een abonnement en zegt dat in de proefmaand weer op. Verder weet ik het ook niet, ik ben gewoon lid.

katasja
09-09-2016, 21:17
Ik ben ingelogd, want heb fox sports maar kan niks vinden waar ik die wedstrijd kan zien.
Ben ik echt zo blond????
Want bij Live staat hij er niet tussen.
Ik snap er geen donder meer van, hahahaha

Dit is de link voor een dagpas: http://campagnes.foxsports.nl/dagpas#wat-is-de-foxsports-dagpas

e-type
09-09-2016, 21:32
Ik ben ingelogd, want heb fox sports maar kan niks vinden waar ik die wedstrijd kan zien.
Ben ik echt zo blond????
Want bij Live staat hij er niet tussen.
Ik snap er geen donder meer van, hahahaha

Dit is de link voor een dagpas: http://campagnes.foxsports.nl/dagpas#wat-is-de-foxsports-dagpas

zondagochtend om 4:00uur Fox Sports kanaal 2.

http://live.foxsports.nl/live/tv-gids/list?_ga=1.77309269.1385512555.1473445700#

katasja
09-09-2016, 21:51
zondagochtend om 4:00uur Fox Sports kanaal 2.

http://live.foxsports.nl/live/tv-gids/list?_ga=1.77309269.1385512555.1473445700#

Daar kwam ik net dus ook achter, hahahaha

In ieder geval bedankt!!

pronk
10-09-2016, 01:08
https://www.youtube.com/watch?v=Kd5g9Y26XNs

Kemal
10-09-2016, 08:38
https://www.youtube.com/watch?v=gkox1s-IWnI

Kemal
10-09-2016, 08:39
https://www.youtube.com/watch?v=kYJM_IEbVHQ

Kemal
10-09-2016, 08:43
A heavyweight title fight between champion Stipe Miocic (15-2 MMA, 9-2 UFC) and Overeem (41-14 MMA, 6-3 UFC) headlines the card. Miocic weighed 246 pounds for the first defense of his title. Overeem was not much heavier at 248.5 – but because he missed his deadline for weighing in, the Ohio Athletic Commission fined him $500.

The early weigh-ins, which preceded the ceremonial affair later in the day, took place in Cleveland.

The ceremonial weigh-ins took place at Quicken Loans Arena in Cleveland, the same venue that hosts Saturday’s event, which has a main card on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

UFC officials recently adopted the early weigh-ins to allow fighters more time to rehydrate before the event.

Only UFC newcomer Michael McBride missed weight. He came in at 158 pounds for his lightweight fight against Nik Lentz, who weighed 156. McBride took the fight on short notice but was still fined 20 percent of his purse, which will go to Lentz.

The complete UFC 203 early weigh-in results included:

MAIN CARD (pay-per-view, 10 p.m. ET)
Champ Stipe Miocic (246) vs. Alistair Overeem (248.5)# – for heavyweight title
Travis Browne (241) vs. Fabricio Werdum (239.5)
Phil “CM Punk” Brooks (170) vs. Mickey Gall (170.5)
Urijah Faber (136) vs. Jimmie Rivera (135.5)
Jessica Andrade (115.5) vs. Joanne Calderwood (116)

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Bethe Correia (135) vs. Jessica Eye (135)
Nik Lentz (156) vs. Michael McBride (158)*
Caio Magalhaes (185.5) vs. Brad Tavares (186)
Francimar Barroso (205.5) vs. C.B. Dollaway (205)

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 7 p.m. ET)
Yancy Medeiros (171) vs. Sean Spencer (170)
Drew Dober (155) vs. Jason Gonzalez (156)

# – Overeem was late for his weigh-in and was fined $500 for the infraction
* – McBride forfeits 20 percent of his “show” money, which is awarded directly to Lentz

LightHeavyWeight
10-09-2016, 09:06
Echt een stomme kut die Punk met zijn WWE gedrag. Ik snap die Gall goed dat hij hem verrot staat te schelden. respectloze klootzak komt mma binnen en hoort gewoon netjes het handje van zijn tegenstander te schudden. Nou maar hopen op karma.

LightHeavyWeight
10-09-2016, 09:13
Overeem zag er goed uit overigens, was even bang dat hij onder de 110 kg ging duiken maar hij heeft zijn testosteron level helemaal onder controle.

carlo1
10-09-2016, 10:24
ik vond Werdum erg verkrampt overkomen. zag er uit als rugpijn. legde aan het einde vd weigh inn ook zijn hand op zijn rug. kan het fout hebben, maar oogde niet fit

Klassikl
10-09-2016, 12:06
Echt een stomme kut die Punk met zijn WWE gedrag. Ik snap die Gall goed dat hij hem verrot staat te schelden. respectloze klootzak komt mma binnen en hoort gewoon netjes het handje van zijn tegenstander te schudden. Nou maar hopen op karma.

:lol:

Gaat ie lekker?

Boxingfan
10-09-2016, 12:46
Komt deze weer op fox sport en kan je weer zon 24 uur link kopen daar voor deze event?

Menno
10-09-2016, 13:16
Bas Rutten over Miocic vs Overeem

http://www.realmenreport.com/2016/09/bas-rutten-previews-stipe-miocic-vs.html

Triangleman
10-09-2016, 15:15
Ik vind punk wel een mooie kerel. Nuchter, goed verhaal, grappig. Ben die main stream fighterklets doordrenkt van hersenschade (repetitief, ingestudeerd, weinig ad rem) soms wel beetje beu. Kortom, held, hoop dat ie wint. Zou raar zijn, maar wel leuk.

Bij Overeem vind ik het verhaal ook altijd tenenkrommend. Als fan zit ik wel altijd op het puntje van mijn stoel, hopend dat hij niets doms zegt, haha

Tony Galento
10-09-2016, 16:42
Bij Overeem vind ik het verhaal ook altijd tenenkrommend. Als fan zit ik wel altijd op het puntje van mijn stoel, hopend dat hij niets doms zegt, haha


Ik dacht altijd dat ik de enige was.. :whistling:

Willem033
10-09-2016, 17:31
De spanning begint enigszins toch wel te stijgen hoor.
Kijken wat Punk doet.

Cain zei dat hij verwacht dat hij de volgende shot krijgt na zijn win op Travis.
Werdum zei hetzelfde.
Aan wie zullen ze m geven?

Kingbalotelli
10-09-2016, 18:28
ik vond Werdum erg verkrampt overkomen. zag er uit als rugpijn. legde aan het einde vd weigh inn ook zijn hand op zijn rug. kan het fout hebben, maar oogde niet fit

Hij ziet er ook wat vettiger uit dan normaal

Menno
10-09-2016, 19:35
Komt deze weer op fox sport en kan je weer zon 24 uur link kopen daar voor deze event?

Komt inderdaad op fox go en je kan een dagpas kopen voor 7.95 euro

https://bestellen.foxsports.nl/live

Willem033
10-09-2016, 20:28
Ik betaal geloof ik iets van 15 euro voor een hele maand 6 fox kanalen.
Elk ufc event wordt erop uitgezonden, ufc now, ultimate fighter. Heb er echt schik van voor die 15 euro.
En alles wordt goed herhaald.

Triangleman
10-09-2016, 20:56
Ik betaal geloof ik iets van 15 euro voor een hele maand 6 fox kanalen.
Elk ufc event wordt erop uitgezonden, ufc now, ultimate fighter. Heb er echt schik van voor die 15 euro.
En alles wordt goed herhaald.

Heb ik ook idd, 14,95 euro. Elke partij kun je los terugkijken met goed commentaar als je geen zin hebt om het live te kijken. Vanavond gaan we dat echter niet nodig hebben ;)

Boxingfan
10-09-2016, 21:08
Krijg je dan hele events te zien of alleen hoofdpartijen?

Willem033
10-09-2016, 21:11
Heb ik ook idd, 14,95 euro. Elke partij kun je los terugkijken met goed commentaar als je geen zin hebt om het live te kijken. Vanavond gaan we dat echter niet nodig hebben ;)

Ok, welke provider heb je?

Willem033
10-09-2016, 21:12
Krijg je dan hele events te zien of alleen hoofdpartijen?

helaas alleen de main card vaak.
maargoed, voor die 15 euro.
als je normaal 3 x per jaar een ppv koopt heb je m er al uit.

Triangleman
10-09-2016, 21:17
Ok, welke provider heb je?
Ik kijk alles via internet, maar vanavond kijk ik in Amersfoort...

Willem033
10-09-2016, 21:19
Ok, ik woon in amersfoort haha

e-type
10-09-2016, 21:45
De spanning begint enigszins toch wel te stijgen hoor.
Kijken wat Punk doet.

Cain zei dat hij verwacht dat hij de volgende shot krijgt na zijn win op Travis.
Werdum zei hetzelfde.
Aan wie zullen ze m geven?

Hoop op
Overeem vs Cain
anders
Miocic vs Werdum

my2cents
10-09-2016, 23:31
Heb gvd speciaal voor dit event een Ziggo Fox Sport abonnement afgesloten en ik zou binnen een uur aangesloten zijn. Inmiddels 3.5 uur verder en nog helemaal niks. Nadat ik wederom bel en navraag doe hoor ik dat het nu wel 24uur kan gaan duren. Waardeloze service.

mario the count
10-09-2016, 23:52
Heb gvd speciaal voor dit event een Ziggo Fox Sport abonnement afgesloten en ik zou binnen een uur aangesloten zijn. Inmiddels 3.5 uur verder en nog helemaal niks. Nadat ik wederom bel en navraag doe hoor ik dat het nu wel 24uur kan gaan duren. Waardeloze service.
Je hebt hem ook wel heel erg last minute afgesloten dan. Wel zuur.

Menno
10-09-2016, 23:54
Ik verheug me er nu al op om Joe Rogan zoiets als "FEROCIOUS KNEE by Alistair Overeem" te horen schreeuwen. Wie doet overigens het nederlandse commentaar van dit event?

Menno
10-09-2016, 23:54
Ik verheug me er nu al op om Joe Rogan zoiets als "FEROCIOUS KNEE by Alistair Overeem" te horen schreeuwen. Wie doet overigens het nederlandse commentaar van dit event?