PDA

View Full Version : UFC 202 - Nate Diaz vs. Conor McGregor II



Pages : [1] 2

Kemal
05-06-2016, 11:49
After Diaz pulled off the shocking upset in his first meeting with McGregor in the main event of UFC 196 this past March, UFC matchmakers booked the rematch for the headliner of UFC 200. But the Irishman was later pulled from the landmark event for refusing to do promotional work. Diaz was not interested in fighting a replacement at UFC 200.

After meeting with both McGregor and Diaz last month, it appears all parties have finally agreed on an event, date and location -- and most importantly for the pair of fighters, purse amounts.

Prior to his first UFC loss earlier this year, McGregor (19-3) captured the 145-pound title at UFC 194 last December when he knocked out longtime champ Jose Aldo in 13-seconds. He was supposed to fight the Brazilian last summer, but instead defeated Chad Mendes for the interim strap.

McGregor was supposed to fight lightweight champion Rafael dos Anjos earlier this year in hopes of becoming the first UFC fighter to hold two titles at the same time, but dos Anjos was forced out of the super-fight with an injury, which led to the non-title welterweight meeting with Diaz.

Prior to his win over McGregor, Diaz (19-10) returned to action at UFC on FOX 17 last December and picked up a unanimous decision win over top lightweight contender Michael Johnson. He had been out-of-action for a year prior to the Johnson win.

Kemal
05-06-2016, 11:50
Ever wanted to slap your boss?

Well, UFC veteran Nate Diaz got the chance, posting on Instagram a technique demo of the “Stockton Slap” – made famous by his brother Nick – on UFC President Dana White.

The video’s caption?


https://www.youtube.com/watch?v=UF0dR3RT6gA


“Getting deals done today,” he wrote.

Maybe that’s what it took to get the deal done on a rematch between Diaz (19-10 MMA, 14-8 UFC) and Conor McGregor (19-3 MMA, 7-1 UFC) that now serves as the main event of UFC 202 on Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas.

Gone are the days when White agrees to sparring sessions with UFC contractees, like he did with UFC Hall of Famer Tito Ortiz, and that’s probably a good thing.

As satisfying as Diaz’s slap might be, the most important demand was a raise, as he demanded of the UFC when he met this past month with White and UFC Chairman Lorenzo Fertitta. White reportedly didn’t leave that meeting happy, but promised to work on a deal.

Now he leaves his next meeting with Diaz, perhaps a little lighter on the balance sheet, and with a slightly sorer cheek. All in a day’s work, apparently.

Suplex
05-06-2016, 12:16
Fuck yeah 10 augustus word weer vuurwerk.

DonMMA
05-06-2016, 12:43
Fuck yeah 10 augustus word weer vuurwerk.
20 augustus:p

Klassikl
05-06-2016, 14:58
Conor moet zijn titel eens gaan verdedigen. En Nate moet weer een partij op lightweight draaien. Wil graag de rematch met RDA zien!

S.B.
05-06-2016, 15:11
Conor vecht nooit meer op featherweight. Diaz casht nog een keer tegen MCG (waar ik echt naar uitkijk) en gaat dan stoppen of alleen nog partijen voor het grote geld draaien. Denk dat die titel hem niks boeit.

Klassikl
05-06-2016, 15:15
De titel partij is de grootste money partij die er is. En andere money partijen zijn ook de partijen tegen de top tegenstanders.
Zie niet in waarom Diaz zou stoppen. Helemaal niet nu hij eindelijk goed geld verdiend.

pronk
05-06-2016, 15:34
Conor moet zijn titel eens gaan verdedigen. En Nate moet weer een partij op lightweight draaien. Wil graag de rematch met RDA zien!

Idd , het woord nu wel een beetje desperate.

S.B.
05-06-2016, 15:59
Dat is niet waar. De partij tegen MCG is de grootste money partij die er is. Daarbij gaan ze hem niet zomaar een titel shot geven. Hij is een lightweight, daar heeft hij niks laten zien en gaan er echt wel een paar voor hem. (Khabib, Ferguson) op welterweight krijgt hij hem wellicht wel, maar hij is natuurlijk een stuk kleiner dan Lawler en eigenlijk verwacht ik dat de winnaar van Wonderboy -Macdonald tegen Lawler mag vechten.

Suplex
05-06-2016, 16:18
20 augustus:p

Dat zeg ik fuck yeah 20 augustus.

Conor vecht vaak dus als hij 145 nog haalt verwacht ik dat hij op 204 /205 weer vecht anders vacanten ik denk dat da ook een voorwaarde van Dana en co is .

pronk
05-06-2016, 17:18
Dat is niet waar. De partij tegen MCG is de grootste money partij die er is. Daarbij gaan ze hem niet zomaar een titel shot geven. Hij is een lightweight, daar heeft hij niks laten zien en gaan er echt wel een paar voor hem. (Khabib, Ferguson) op welterweight krijgt hij hem wellicht wel, maar hij is natuurlijk een stuk kleiner dan Lawler en eigenlijk verwacht ik dat de winnaar van Wonderboy -Macdonald tegen Lawler mag vechten.

Dus je verwacht hem niet op lightweight omdat hij daar niks heeft laten zien?? maar wellicht wel op welterweight want daar heeft hij wel wat laten zien??

VivaLaStef
05-06-2016, 17:25
Hier zitten we toch niet meer op te wachten?

Klassikl
05-06-2016, 17:26
Als champ met ppv punten ga je als Diaz zijnde natuurlijk het meeste verdienen. En wat een onzin dat hij op lightweight niks heeft laten zien. Johnson is een legit win.
Naar mijn mening was hij met die partij weer helemaal terug in de divisie. Diaz vs winnaar Chiesa/Ferguson zou prima first contender match kunnen zijn.

S.B.
05-06-2016, 19:57
Dus je verwacht hem niet op lightweight omdat hij daar niks heeft laten zien?? maar wellicht wel op welterweight want daar heeft hij wel wat laten zien??

Ik verwacht het op allebei niet, maar als hij van mcg wint denk ik dat hij hem op welterweight sneller krijgt ja.

S.B.
05-06-2016, 19:59
Als champ met ppv punten ga je als Diaz zijnde natuurlijk het meeste verdienen. En wat een onzin dat hij op lightweight niks heeft laten zien. Johnson is een legit win.
Naar mijn mening was hij met die partij weer helemaal terug in de divisie. Diaz vs winnaar Chiesa/Ferguson zou prima first contender match kunnen zijn.

RDA heeft hem helemaal kapot gemaakt. Had geen kans.
Vergeet op LW Khabib niet, die verdient eerder een shot dan de rest denk ik.

e-type
05-06-2016, 20:10
Conor moet zijn titel eens gaan verdedigen. En Nate moet weer een partij op lightweight draaien. Wil graag de rematch met RDA zien!


Dit en niets anders dan dit. Leuk die hobby van McGregor. Maar goed, volgens de regels heeft ie nog tot December. Eerlijk, liever dit dan een jaar eruit zoals Werdum deed.

Bromios
05-06-2016, 22:10
Het zou mooi zijn als Nate er voor zorgt dat hij een jaar zijn titel niet meer kan verdedigen. Hij mag hem helemaal slopen die eikel. Ik kan me echt niet voorstellen dat er nog mensen fan zijn van McGregor na deze soap en het gelul over zijn boksmatch met mayweather.

Hij heeft deze partij op UFC200 gewoon expres laten lopen zodat hij meer tijd heeft om zich voor te bereiden en te juicen.

Ik doe vast een voorspelling. Eerste ronde is voor Conor.

pronk
05-06-2016, 23:09
Tot nu toe allemaal aannames.

VivaLaStef
06-06-2016, 17:07
Het zou mooi zijn als Nate er voor zorgt dat hij een jaar zijn titel niet meer kan verdedigen. Hij mag hem helemaal slopen die eikel. Ik kan me echt niet voorstellen dat er nog mensen fan zijn van McGregor na deze soap en het gelul over zijn boksmatch met mayweather.

Hij heeft deze partij op UFC200 gewoon expres laten lopen zodat hij meer tijd heeft om zich voor te bereiden en te juicen.

Ik doe vast een voorspelling. Eerste ronde is voor Conor.
Idd McGregor heeft een hoop punten verloren.. Laat hem maar weer een partij in z'n eigen divisie draaien om die terug te verdienen

DonMMA
07-06-2016, 15:39
http://www.omroepbrabant.nl/?news/250323522/Kickbokser+Robbie+Hageman+traint+drie+weken+met+Mc Gregor,+Ier+is+best+betaalde+UFC-vechter+.aspx

S.B.
07-06-2016, 16:39
Best knap om zo veel slechte tekst te schrijven op zo een klein stukje.

Hageman trainde ook al met MCG voor zijn Aldo partij.

Kemal
07-06-2016, 17:13
http://www.omroepbrabant.nl/?news/250323522/Kickbokser+Robbie+Hageman+traint+drie+weken+met+Mc Gregor,+Ier+is+best+betaalde+UFC-vechter+.aspx

thanks!

Kemal
07-06-2016, 18:10
https://www.youtube.com/watch?v=ETXIw86ZTNk

pronk
07-06-2016, 18:47
Waarom Hageman voor een voorbereiding tegen Diaz?

S.B.
07-06-2016, 19:01
Remco pardoel was al bezet denk ik ;)

Kemal
07-06-2016, 20:03
https://www.youtube.com/watch?v=g2asCRLEAN4

Tykill
08-06-2016, 14:56
Hier zitten we toch niet meer op te wachten?


Ik zeker wel!

Denk dat Conor nu on fire is en er alles aan gaat doen om hem nu wel te winnen. Ik moet zeggen dat hij wel lef heeft hoor. Ik zie hem Nate niet meer KO slaan en ik denk dat hij nu beter voor een decision win kan gaan.

Als hij weer verlies dan is hij echt een hoop momentum kwijt.

Als hij nu wint dan zien we hem misschien tegen de champ RDA maar eigenlijk zou hij dan eerst zijn titel moeten verdedigen.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd!

Bromios
08-06-2016, 15:56
Dat momentum was hij allang kwijt toen hij wegrende van UFC200. Wat een kneus. Ik snap echt serieus niet dat de hele wereld Bisping slecht vind en McGregor goed.

fww
08-06-2016, 16:23
nou idd helemaal mee eens bromios... snap sowieso niet dat ze eigen fans hem nu niet uitkotsen maar dit nog enigens verdedigen

Kemal
08-06-2016, 18:43
https://www.youtube.com/watch?v=viR-4T-DS-Q

Kemal
25-06-2016, 20:14
Exclusive: K1 World Champion Champion Robbie Hageman talks training with McGregor & Team SBG

Preparations at Straight Blast Gym are continuing everyday for UFC featherweight champion Conor McGregor in his rematch with Nate Diaz at UFC 202. Along with team SBG McGregor has drafted in the likes of BJJ world champion Dillon Danis, 6 time national boxing champion Conor Wallace and world champion kickboxer Robbie Hageman to help in his preparations.

Hageman is regarded as one of the best fighters in the world having won the Enfusion 70kg world championship in 2014. Hageman has trained at SBG previously and was invited back to help in McGregor’s preparation for UFC 202.

“I trained at SBGi last year before Conor fought Aldo. At that time he had a cut above his eye, so we couldn’t spar. I trained with the sbg team and Conor’s coaches like Owen Roddy and John Kavanagh. I think they liked working with me because they contacted me to come back and train with Conor for the Diaz fight”

Hageman will spend three weeks at SBG in Dublin training with team SBG and McGregor and Hageman has been impressed with the SBG team.

“I really like Dublin and I really like training at SBG it’s a great team of guys. They treat each other like family that’s what I think that’s making the team so strong. I’m here in total for 3 weeks, I leave the 28th of July. Conor will go to America around that time. And I will have my first son around that time, my girlfriend is pregnant and my son will come the beginning of July”

Hageman has been extremely impressed with all aspects of McGregor’s skills and says McGregor has drafted in some of the best fighters in the world to work on all aspects of his game.

“Conor is working on all kinds of things, he’s a complete fighter with a great image so I’m learning from him a lot to! He’s a real boss. I’m just here for the standup work, because I’m a K1 fighter. He works with other fighters for the ground game(ufc fighter Makwan, blackbelt bjj Dillon Danis and #no3 ranked Australian MMA fighter Raja Shippen). He also works with a guy for the footwork too. So he’s working on everything to stay sharp. He fights every one on their rules, so he fights me K1, Dillon Bjj, Makwan and Raja mma, Conor is training like a real champ”

Hageman has trained and competed with some of the best fighters in the world and believes McGregor is right up there with them.

“I trained with all the best K1 fighters in the world like: Alistair Overeem, Gohkan Saki, Errol Zimmerman, Sem Schilt and many more. I fought a lot of good fighters too and became the world champion in enfusion -70kg in 2014. McGregor compares to these fighters because they were the best in their game and Conor is that in the UFC. But Conor is also different. I have never seen a guy with such a great personality. If he walks into the gym me, you, and everybody can see the champ walks in. And he fights all the best fighters on their own styles”

McGregor will finally get his eagerly anticipated rematch with Nate Diaz in just two months time and Hageman says McGregor is now used to the weight and will beat anybody.

“I’ll bet my house on it that Conor is going to win without a problem! First time he wasn’t used to the weight, it was too much in a short space of time, this time he is ready. He’s well prepared this time and used to the weight! With his confidence he’ll beat everybody. I’m sorry for Nate but he’s going to lose for sure”

Hageman himself has his own big plans as he is planning on opening his own gym in August in his hometown of Eindhoven Netherlands.

“I’m opening my gym in my own town, Eindhoven the Netherlands . I don’t want to train fighters there because there are to much of those gyms in Holland. I’m going to be the first world champion with a gym for businessman and woman to train in. It will be for models or professional football players to stay fit. The gym will be opened soon”

Hageman is hoping to continue training with McGregor and team SBG in McGregor’s future camps.

” I am really enjoying being apart of team SBG, it’s a great experience for me too and I would love to be back for his next camp”

kooivechter
26-06-2016, 23:29
nou idd helemaal mee eens bromios... snap sowieso niet dat ze eigen fans hem nu niet uitkotsen maar dit nog enigens verdedigen

Waarom?! Omdat het een ongelofelijk toffe vechter is, en de eerste partij ook een ongelofelijk vette partij was. Ik vind het juist ontzettend gedurfd. Hij heeft alles te verliezen, Diaz niet. Die twee is sowieso een spektakel. Daarbij vind ik het juist goed dat de partij niet op Ufc 200 heeft plaats gevonden. Daar is de partij veel teveel hype voor achter.

fww
27-06-2016, 12:16
puur omdat hij gewoon ze titel hoort te verdedigen naar een onnodige partij tegen diaz aller eerst.. hij had zoveel praatjes dat hij wel ze titel verdedigd etc etc..maar hij ontwijkt gewoon bewust.. en als nate nu wederom wint wat dan? helemaal stoppen? of gaat ie dan wel ze titel verdedigen? tis gewoon een blaaskaak dat zeg ik al vanaf dag 1...hele leuke vechter (qua style) om naar te kijken maar dat mensen heb zoals GOAT behandelen vind ik gewoon lachwekkend...

Kemal
28-06-2016, 08:23
UFC 202 adds Anthony Johnson vs. Glover Teixeira, Donald Cerrone vs. Rick Story


A pair of high-profile matchups has been added to August’s UFC 202 event, as Anthony Johnson vs. Glover Teixiera has been re-booked for the card as a co-main event, and Donald Cerrone faces Rick Story.

Featuring a headlining rematch of Nate Diaz vs. Conor McGregor 2, UFC 202 takes place Aug. 20 at Las Vegas’ T-Mobile Arena.

Johnson (21-5 MMA, 12-5 UFC) and Teixieria (25-4 MMA, 8-2 UFC) were expected to meet at July’s UFC on FOX 20 event, but “Rumble” had to withdraw to tend to family matters. UFC officials initially sought to find another opponent for Teixeira but ultimately elected to keep the contest together and push it back to Aug. 20.

Johnson vs. Teixeira obviously carries real title implications. Since falling short to Daniel Cormier in a fight for the vacant belt at UFC 187, Johnson has gotten back to his concussive ways, stopping Jimi Manuwa and Ryan Bader in consecutive appearances. Teixeira, meanwhile, has won three straight with a 3-1 record since his loss to former undisputed and current interim champ Jon Jones.

When Jones (22-1 MMA, 16-1 UFC) and Cormier (17-1 MMA, 5-1 UFC) meet in a title-unifier at July 9’s banner UFC 200 event, the winner would seem likely to face the winner of Johnson vs. Teixeira.

Cerrone (30-7 MMA, 17-4 UFC) remains one of the UFC’s most prolific athletes, truly willing to fight at a moment’s notice. After winning eight straight fights at lightweight, “Cowboy” was given a shot at 155-pound champ Rafael dos Anjos but was ousted in the opening round. He’s since picked up a pair of wins at welterweight and now looks to make it three consecutive wins.

Meanwhile, Story (19-8 UFC, 12-6 UFC) boasts his own three-fight winning streak in the UFC’s welterweight division, thought it dates back two years. Neck injuries kept Story sidelined for all of 2015, but he picked up an impressive decision win over former Strikeforce champ Tarec Saffiedine at May’s UFC Fight Night 88 event after previously downing Gunnar Nelson and Leonardo Mafra.

UFC 202 now includes:
Nate Diaz vs. Conor McGregor
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story

Budokan
28-06-2016, 19:23
Voorspelling: Diaz wint weer en Connor wil een sabatical waardoor zijn titel vrij komt. Doet een paar films en zien we terug in de wwe

DonMMA
28-06-2016, 21:25
https://pbs.twimg.com/media/CmDqrHGWEAQYoxN.jpg:large

DonMMA
28-06-2016, 21:26
Wordt een superdikke card zo

pronk
28-06-2016, 22:24
Ik ben echt blij dat Condit weer mee doet.

Kemal
29-06-2016, 08:36
Carlos Condit returns, meets Demian Maia at UFC 202 in Las Vegas in August

The lineup for UFC 202 later this summer continues to build with another high-profile welterweight fight.

Former interim champion Carlos Condit (30-9 MMA, 7-5 UFC) will return after a title loss to face Demian Maia (23-6 MMA, 17-6 UFC) in a 170-pound fight at UFC 202. Promotion officials announced the new booking today.

Featuring a headlining rematch between Nate Diaz and Conor McGregor at welterweight, UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card will air on pay-per-view following prelims expected for FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

Maia currently is ranked No. 7 in the latest USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA welterweight rankings. Condit sits at No. 9.

Condit in January fought welterweight champ Robbie Lawler at UFC 195, but he dropped a split decision in a “Fight of the Night” winner. Condit won the interim welterweight title with a decision over Nick Diaz at UFC 143. In a title unification fight with Georges St-Pierre, he dropped a decision, then lost a decision to Johny Hendricks at UFC 158.

He rebounded with a TKO of Martin Kampmann, but then dropped a TKO to Tyron Woodley – who goes after the belt in late July – when he injured his knee at UFC 171. After more than a year on the sidelines, he stopped Thiago Alves with a TKO in the main event of UFC Fight Night 67 seven months before his shot at Lawler.

Maia has won five straight, but he’ll have to make it at least six, apparently, if he wants a title shot. Afer back-to-back losses to Jake Shields and Rory MacDonald, Maia took decisions over Alexander Yakolev and Ryan LaFlare, then submitted Neil Magny at UFC 190. At UFC 194, he took a decision from Gunnar Nelson, then in May submitted Matt Brown at UFC 198.

With the addition, UFC 202 now includes:
Nate Diaz vs. Conor McGregor
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Carlos Condit vs. Demian Maia

Mr.Geven
29-06-2016, 08:48
War Diaz

mario the count
29-06-2016, 19:57
Toffe card, en dat zo vlak na UFC 200.

Kemal
29-06-2016, 20:07
Toffe card, en dat zo vlak na UFC 200.

ja dat vind ik dus ook, mooie partijen op deze card!

Kemal
01-07-2016, 08:17
Cody Garbrandt faces Takeya Mizugaki at August's UFC 202

Bantamweight wrecking ball Cody Garbrandt will have a shot to continue his climb up the 135-pound rankings when he faces Takeya Mizugaki at UFC 202.

The match-up was reported today by ESPN.com.

UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The event airs on FOX Sports 1 following early prelims on UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Garbrandt (9-0 MMA, 4-0 UFC), ranked No. 9 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA bantamweight rankings, is coming off a stunning first-round knockout of fellow prospect Thomas Almeida at UFC Fight Night 88. The bout was his first UFC main event. He has finished all but one of his pro opponents by knockout.

No. 10 ranked Mizugaki (21-9-2 MMA, 8-4 UFC) rebounded from back-to-back losses with a unanimous decision win over George Roop at UFC Fight Night 75 this past September. Prior to his brief losing skid, he was on a five-fight winning streak.

The latest UFC 202 card now includes:
Nate Diaz vs. Conor McGregor
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Carlos Condit vs. Demian Maia
Dong Hyun Kim vs. Neil Magny
Alberto Uda vs. Marvin Vettori
Tim Means vs. Sean Strickland
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki

Kemal
01-07-2016, 08:25
Tim Means returns from USADA suspension, meets Sean Strickland at UFC 202

Yet another welterweight bout will go down at UFC 202. Tim Means facing off with Sean Strickland is the latest addition to August’s UFC 202 lineup.

UFC officials today confirmed the matchup with MMAjunkie after an initial report from Albuquerque Journal.

UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The event airs on FOX Sports 1 following early prelims on UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Means (25-7-1 MMA, 7-4 UFC) will return from an eight-month layoff for the bout after he scored a second-round knockout of John Howard at UFC Fight Night 80 in December. He was supposed to return for a main event bout against Donald Cerrone at UFC Fight Night 83 in February, but was removed from the contest less than a month out after receiving a potential USADA anti-doping policy violation.

“The Dirty Bird” protested the violation and had a potential two-year suspension reduced to six months when he proved he unknowingly ingested tainted supplements. Means has won five of his past six bouts with the lone defeat coming to 170-pound contender Matt Brown.

Strickland (18-1 MMA, 5-1 UFC), meanwhile, will look to add another victory to his near-flawless record. “Tarzan” has been successful in five of his six UFC appearances with his most recent contest being a split-decision win over Tom Breese at UFC 199 in June.

pronk
08-07-2016, 00:04
https://www.youtube.com/watch?v=p8XCyXyqk2A

BIG Lebowski
08-07-2016, 00:21
Die andere vogel zingt wel een toontje lager zeg. Hoogmoed komt ten val. Dat is mooi. Wel goed dat ie terug is. Zeker nu Ronda en Bones weg dreigen te vallen.

pronk
08-07-2016, 03:54
Die andere vogel zingt wel een toontje lager zeg. Hoogmoed komt ten val. Dat is mooi. Wel goed dat ie terug is. Zeker nu Ronda en Bones weg dreigen te vallen.

Hier hoor je wel afentoe de oude Conor


https://www.youtube.com/watch?v=CyVdgirplfM

Bromios
08-07-2016, 19:03
Ik heb het net gekeken en Conor is nog gewoon de arrogante teringlijer die hij altijd is. En Nate had toevallig of niet een niet werkende microfoon.
Gewoon de inwisselbare persconferentie van Conor dat hij de beste ter wereld is en de rest sukkels.


Wel grappig dat Helwani een staande ovatie kreeg

pronk
08-07-2016, 19:28
Conor blijft een baas , al neemt hij ook iedereen in de maling.

Bromios
08-07-2016, 19:32
Conor blijft een baas , al neemt hij ook iedereen in de maling.

Ik zie het niet. Ik vind het een beetje een sneu figuur. Hij probeert zich netjes aan te kleden maar kauwt dan ordinair met zijn bek open. En zo gaat het met alles wat hij doet. Het is allemaal net niet. En na zijn loss is het allemaal nog gezochter geworden. Dat ie de belt meeneemt bijvoorbeeld. Nog ff en dan neemt hij ook zijn rijbewijs en zwemdiploma mee. Heeft ook niks met deze pot te maken.
Maar goed, ik ben dan ook erkend Conor hater heb ik me laten vertellen.

edit: E-plus , is het mogelijk een bet te maken dat Conor zich afmeld met een injury ? Ik heb zo het idee dat hij het niet meer aandurft.

pronk
08-07-2016, 19:38
Ik zie het niet. Ik vind het een beetje een sneu figuur. Hij probeert zich netjes aan te kleden maar kauwt dan ordinair met zijn bek open.

Daar stoor ik me niet aan, altijd nog beter dan gepakt worden paar dagen voor je gevecht op doping.

Fightfan
09-07-2016, 00:45
Ik hoop dat Nate m weer sloopt. Conor is een arrogant persoon, wel een prachtige vechter.
Daarna misschien tegen winnaar van Edgar vs Aldo.
Mooie wedstrijden die eraan komen.

ruud
09-07-2016, 09:35
Nate is qua matchup niet zo'n beste tegenstander voor McGregor denk ik. In hun eerste partij was al duidelijk dat Nate de klappen van McGregor kon hebben. Op de grond heeft Nate ook niet veel te vrezen. Daarnaast is Nate McGregor ook mentaal de baas denk ik. Vorige keer zag je ook al dat het gedrag van McGregor geen vat leek te hebben op Nate. Ook heeft McGregor geen lengtevoordeel tegen Nate, wat hij wel heeft in de 145 lbs divisie. Al met al staat voor mij de uitslag al vast, al weet je het in sport nooit zeker ;-) Go Nate!

Tykill
09-07-2016, 15:31
Ik heb alleen maar lof voor Conor. Hij heeft wel echt ballen om weer tegen Nate te gaan op 170. Ik kijk heel erg uit naar de partij.
Ik ben bang dat hij verliest maar als hij wint dan is hij echt het mannetje weer.

fifi23
09-07-2016, 16:15
Naked Fight???

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13575994_1307585325976430_1525291563649618076_o.jp g

Bromios
09-07-2016, 19:54
Ik heb alleen maar lof voor Conor. Hij heeft wel echt ballen om weer tegen Nate te gaan op 170. Ik kijk heel erg uit naar de partij.
Ik ben bang dat hij verliest maar als hij wint dan is hij echt het mannetje weer.

Ik vraag me af of het ballen is. Als je hem hoort praten lijkt het net of hij zich nog steeds enorm verbaast dat dit heeft kunnen gebeuren. Dat het een vergissing was en dat Nate gewoon geluk had omdat hij (Conor) zich op de verkeerde tegenstander had voorbereid.

Als Conor verliest heeft Dana een nieuwe cashcow in handen met de schorsing van Nick voorbij. UFC209 Stockton vs World. Nick en Nate hebben gezegd nooit op dezelfde kaart te gaan staan maar voor genoeg geld stappen ze wel van dat principe af.

pronk
09-07-2016, 20:13
Ik heb alleen maar lof voor Conor. Hij heeft wel echt ballen om weer tegen Nate te gaan op 170. Ik kijk heel erg uit naar de partij.
Ik ben bang dat hij verliest maar als hij wint dan is hij echt het mannetje weer.

Daarom vind ik hem als vechter een baas hij neemt risico's.

Kemal
10-07-2016, 08:17
https://www.youtube.com/watch?v=SeobjeG9rH0

K-1sunstarr
10-07-2016, 19:13
Naked Fight???

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13575994_1307585325976430_1525291563649618076_o.jp g

Doet hij dat voor het geld?
snap ik niet zoveel geld verdienen, en dan nog met je blote snikkel op de foto.
Onbegrijpelijk:fp:

blade
10-07-2016, 19:47
Doet hij dat voor het geld?
snap ik niet zoveel geld verdienen, en dan nog met je blote snikkel op de foto.
Onbegrijpelijk:fp:


nee hoor hij stond niet in zijn blote snikkel

http://2.bp.blogspot.com/_ljLEyZXHZi4/TPKRMFoxJeI/AAAAAAAAAgw/dAnDtGr_ogs/s1600/cocksock%2540overgangstergirls.gif

Tykill
10-07-2016, 23:51
Ik vraag me af of het ballen is. Als je hem hoort praten lijkt het net of hij zich nog steeds enorm verbaast dat dit heeft kunnen gebeuren. Dat het een vergissing was en dat Nate gewoon geluk had omdat hij (Conor) zich op de verkeerde tegenstander had voorbereid. Als Conor verliest heeft Dana een nieuwe cashcow in handen met de schorsing van Nick voorbij. UFC209 Stockton vs World. Nick en Nate hebben gezegd nooit op dezelfde kaart te gaan staan maar voor genoeg geld stappen ze wel van dat principe af.Gewoon ziek veel zelfvertrouwen. Hij kent zichzelf het beste, hij weet nu hoe Nate vecht. Hij weet ook dat Nate volgende keer nog veel beter zal zijn. Ergens moet hij weten dat hij kan en gaat winnen. Ik ben zoooo benieuwd wat er anders zal zijn.

fifi23
11-07-2016, 09:12
McCracker zal nu beter met zijn energie omgaan gok ik en meer gewend zijn aan het gewicht van 170 en minder snel "gassen"
.
Vergeet niet hij heeft ander halve ronde Nate's hoofd als een boksbal gebruikt. Elk ander (zeker op 145 en waarschijnlijk op 155) waren allang omgegaan.

https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/4WwO2r2ni9CXYQfEO78Pb7JFMow=/0x0:1920x1080/1600x900/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/49069283/154_Conor_McGregor_vs_Nate_Diaz.0.0.jpg

Bromios
11-07-2016, 10:10
McCracker zal nu beter met zijn energie omgaan gok ik en meer gewend zijn aan het gewicht van 170 en minder snel "gassen"
.
Vergeet niet hij heeft ander halve ronde Nate's hoofd als een boksbal gebruikt. Elk ander (zeker op 145 en waarschijnlijk op 155) waren allang omgegaan.

https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/4WwO2r2ni9CXYQfEO78Pb7JFMow=/0x0:1920x1080/1600x900/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/49069283/154_Conor_McGregor_vs_Nate_Diaz.0.0.jpg

Maar vergeet niet dat hij daarbij echt alles gaf wat hij had. Hij sloeg elke beuk op 100% en Nate stond tussen de ronde in gewoon te lachen. Diaz verliest praktisch elke partij de eerste ronde. Daarna gooit hij er een paar slaps uit, vind zijn range en start met raken.

Ik heb het al vaker uitgelegd maar als Conor minder hard gaat slaan zal hij 5 rondes lang alles moeten raken, geen enkele keer zelf geraakt worden en niet naar de grond moeten gaan. En als hij Nate genoeg geraakt heeft dan zal hij hem echt volledig knockout moeten slaan voordat ze op de grond terecht komen want een aangeslagen Nate is nog altijd 10x beter op de grond dan een frisse Conor.

Conor heeft 1 kans en dat is als hij Condit stijl hem in de achteruit zet. (Zoals Condit tegen Nick deed). Maar dat heeft Condit ondanks zijn win heel veel krediet gekost dus dat gaat Conor niet doen.

Kortom; ik zie het niet. Het kan altijd want het is MMA en een mooie trap of opstoot is maar zo geland maar dit is een praktisch onmogelijke opgave voor Conor. En nu ik RDA en Alvares bezig heb gezien denk ik nog meer dat hij moet maken dat hij wegkomt uit die divisie.

DonMMA
11-07-2016, 21:04
McCracker zal nu beter met zijn energie omgaan gok ik en meer gewend zijn aan het gewicht van 170 en minder snel "gassen"
.
Vergeet niet hij heeft ander halve ronde Nate's hoofd als een boksbal gebruikt. Elk ander (zeker op 145 en waarschijnlijk op 155) waren allang omgegaan.

https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/4WwO2r2ni9CXYQfEO78Pb7JFMow=/0x0:1920x1080/1600x900/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/49069283/154_Conor_McGregor_vs_Nate_Diaz.0.0.jpg

http://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/article_large/public/thumbnails/image/2016/03/06/11/GettyImages-513971506.jpg

#209

Kemal
13-07-2016, 09:29
Dong Hyun Kim out of UFC 202 bout against Neil Magny, promotion seeking replacement

A crucial welterweight bout slated for next month’s UFC 202 has taken a hit.

Dong Hyun Kim (21-3-1 MMA, 12-3 UFC) is out of his fight against Neil Magny (18-4 MMA, 11-3 UFC) on the card, a UFC official today confirmed to MMAjunkie. The promotion is seeking a replacement for Kim to keep Magny on the card.

Featuring a headlining rematch between Nate Diaz and Conor McGregor at welterweight, UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card will air on pay-per-view following prelims expected for FS1 and UFC Fight Pass.

“Stun Gun” Kim has back-to-back stoppage wins and six victories in his past seven fights. After four straight wins, including a “Knockout of the Night” victory over Silva and a “Performance of the Night” knockout of John Hathaway in March 2014, he was stopped in just 61 seconds by Tyron Woodley in Macau in August 2014.

But he has since rebounded with a submission of Josh Burkman at UFC 187 and a first-round TKO of Dominic Waters this past November in his home country of South Korea. But now his quest for three straight is put on hold.

Magny has won three straight fights and 10 of his past 11. His only loss in more than two years is a submission setback against Maia at UFC 190 in Brazil this past August.

In his current run of three straight, he has split-decision victories over Erick Silva and Kelvin Gastelum, plus a third-round TKO of Hector Lombard in March at UFC Fight Night 85. The Gastelum win took “Fight of the Night” honors in Mexico, and his win over Lombard was a “Performance of the Night” bonus winner.

The latest UFC 202 card now includes:
Nate Diaz vs. Conor McGregor
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Carlos Condit vs. Demian Maia
Neil Magny vs. TBA
Alberto Uda vs. Marvin Vettori
Tim Means vs. Sean Strickland
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
Chris Avila vs. Artem Lobov

fww
13-07-2016, 11:43
sommige mensen kijken toch echt teveel nog vanuit conor ze camp, als je gewoon fight terug kijk met een open blik viel het de eerste ronde ook reuze mee.. conor won misschien de ronde nipt maar de hele ronde de kooi door geslagen is licht overdreven.

Kemal
14-07-2016, 08:37
With Dong Hyun Kim out, Neil Magny now meets Lorenz Larkin at UFC 202

Neil Magny has a new opponent for next month’s UFC 202 event in Las Vegas.

UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Larkin is currently on a 3-1 run, and he recently rebounded from a split-decision loss to Albert Tumenov with split-decision victory over Jorge Masvidal. The 29-year-old earned back-to-back TKO wins over Santiago Ponzinibbio and John Howard, both of which earned fight-night bonuses, prior to that.

Magny, meanwhile, has won three straight fights and 10 of his past 11; the loss came more than two years ago to Demian Maia. In his current run, the 28-year-old’s earned split-decision victories over Erick Silva and Kelvin Gastelum, as well as a third-round TKO victory over Hector Lombard in March at UFC Fight Night 85. The Gastelum win took “Fight of the Night” honors, and his victory over Lombard was a “Performance of the Night” bonus winner.

The latest UFC 202 card now includes:

Nate Diaz vs. Conor McGregor
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Carlos Condit vs. Demian Maia
Lorenz Larkin vs. Neil Magny
Alberto Uda vs. Marvin Vettori
Tim Means vs. Sean Strickland
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
Chris Avila vs. Artem Lobov

ruud
15-07-2016, 00:14
Mooi promo-filmpje:

https://youtu.be/7BC23k-QDCg

Ik kan niet wachten tot Diaz laat zien dat eerste keer geen toeval was.

Jeffrey1976
15-07-2016, 00:49
Mooi promo-filmpje:

https://youtu.be/7BC23k-QDCg

Ik kan niet wachten tot Diaz laat zien dat eerste keer geen toeval was.

Dank je wel voor het filmpje. Jemig wat heb ik zin gekregen in die pot. Ik kijk er echt naar uit.

Kemal
20-07-2016, 21:25
Ning Guangyou vs. Marlon Vera joins UFC 202 lineup

Next month’s UFC 202 in Sin City event has a new bantamweight addition.

UFC officials recently announced a fight between 135-pounders Ning Guangyou (5-3-1 MMA, 2-1 UFC) and Marlon Vera (7-3-1 MMA, 2-1 UFC).

UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card airs live on pay-per-following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Guangyou, who won “The Ultimate Fighter: China” featherweight title in 2014, defeated Jianping Yang and Royston Wee in his first two UFC bouts. The 34-year-old Chinese fighter then dropped to bantamweight and suffered a narrow split-decision defeat to Marco Beltran in November 2015, his most recent appearance.

He now meets Vera, a semifinalist on “The Ultimate Fighter: Latin America.” In between decision losses to Beltran and Davey Grant, the 23-year-old Ecuadorian fighter picked up a “Performance of the Night” bonus in his submission victory over Roman Salazar.

The latest UFC 202 card includes:

Featherweight champ Conor McGregor vs. Nate Diaz – non-title welterweight bout
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Tim Means vs. Sean Strickland
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
Raquel Pennington vs. Elizabeth Phillips
Sultan Aliev vs. Hyun Gyu Lim
Alberto Uda vs. Marvin Vettori
Lorenz Larkin vs. Neil Magny
Chris Avila vs. Artem Lobov
Ning Guangyou vs. Marlon Vera

mario the count
21-07-2016, 19:37
Niemand van de vechters gaat voor Conor:

http://www.mma-core.com/videos/UFC_202_Nate_Diaz_vs_Conor_McGregor_2_Fighter_Pick s/10134470

pronk
28-07-2016, 22:14
https://www.youtube.com/watch?v=E9t9A7E1DJA

Hij heeft wel ballen op zo te praten na de beatdown.

Kemal
28-07-2016, 23:09
haha wat een vent die Conor

ruud
29-07-2016, 10:56
Ja, het blijft een mooie vent die McGregor. Maar hij kan ook niet veel anders zeggen dan dit soort dingen en waarschijnlijk gelooft hij zelf ook echt in een overwinning op Nate. En dat is dan weer het mooie van sport, het zou nog kunnen gebeuren ook. Al denk ik van niet.

Klassikl
29-07-2016, 12:10
Neil Magney al een nieuwe tegenstander?

BIG Lebowski
29-07-2016, 21:19
Die Conor heeft wel humor hoor, 'I sent Nate in my place'.

LightHeavyWeight
30-07-2016, 11:51
Hahaha ja tering, McTapper is gewoon een serieuze stand-up comedian.

e-type
30-07-2016, 12:47
Neil Magney al een nieuwe tegenstander?


Is Larkin ook out dan?

Pr00f
30-07-2016, 22:07
Wat ik altijd geweldig vind aan de Diaz bros is dat hun stoten niet heel hard lijken tijdens het live kijken, maar toch is het genoeg om tegenstanders bijna KO te slaan. En heel veel stoten lijken eerst de infamous Stockton slap te zijn en op het laatst veranderd ie het in een harde punch.. Geweldig om naar te kijken.

http://66.media.tumblr.com/9040200eed26a2e2a4d9d326789d32f8/tumblr_n87mdhDAKq1ry1rm7o1_400.gif

Anderson
31-07-2016, 03:36
Ganja man gaat gewoon weer winnen van coke head of hij moet gekke dingen doen

Kemal
31-07-2016, 08:11
https://www.youtube.com/watch?v=AqOTK-xHzYI

Kemal
31-07-2016, 10:03
https://www.youtube.com/watch?v=PqdCzdQPenM

Klassikl
31-07-2016, 15:28
Is Larkin ook out dan?

Ik dacht dus van wel. Maar kan er nu niks over terug vinden. Niet echt zeker hoe ik er op kwam. Gelukkig gaat de partij dus door

Kemal
02-08-2016, 20:34
https://www.youtube.com/watch?v=2Wv9vPoi_Rw

Harrie Nak
03-08-2016, 12:39
https://www.youtube.com/watch?v=TACvzE-nHfQ

K-1sunstarr
03-08-2016, 16:39
https://www.youtube.com/watch?v=TACvzE-nHfQHahaha, al die computers helden. Sta hij live ineens voor je neus, schijten ze meteen in hun broek.Hilarische gewoon, dit vind ik leuk.

Minotauro
03-08-2016, 17:35
Wel lekker geacteerd van al die voorbijgangers

Kemal
04-08-2016, 08:47
Sultan Aliev injured, out of UFC 202 bout with Hyun Gyu Lim

A wrist injury has knocked Sultan Aliev from his planned welterweight bout with Hyun Gyu Lim at UFC 202.

MMAjunkie learned of the injury from a UFC official who stated the promotion is seeking a replacement.

UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card will air on pay-per-view. The highly anticipated rematch between Nick Diaz and Conor McGregor serves as the evening’s main event.

The injury serves as another setback after Aliev (13-2 MMA, 0-1 UFC) suffered a knockout loss to Kenny Robertson in his UFC debut.

After a seven-fight winning streak, including his first two UFC bouts, Lim (13-5-1 MMA, 3-2 UFC) has lost two of his three most recent bouts. He will look to rebound from a TKO loss to Neil Magny in his most recent bout.

The current UFC 202 card includes:
Featherweight champ Conor McGregor vs. Nate Diaz – non-title welterweight bout
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Tim Means vs. Sean Strickland
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
Raquel Pennington vs. Elizabeth Phillips
Hyun Gyu Lim vs. opponent TBA
Alberto Uda vs. Marvin Vettori
Lorenz Larkin vs. Neil Magny
Chris Avila vs. Artem Lobov
Ning Guangyou vs. Marlon Vera
Colby Covington vs. Max Griffin
Cortney Casey vs. Randa Markos

Kemal
04-08-2016, 08:48
Cortney Casey vs. Randa Markos added to UFC 202 in Las Vegas

This month’s blockbuster UFC 202 pay-per-view in Las Vegas continues to fill out and now likely is complete with the addition of a 13th fight for the card.

Women’s strawweights Cortney Casey (5-3 MMA, 1-2 UFC) and Randa Markos (6-3 MMA, 2-2 UFC) are set to meet in “Sin City.” The UFC announced the new fight booking today, less than three weeks before the event.

UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card airs on pay-per-following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

Casey will return quickly after a TKO win over Cristina Stanciu less than three weeks ago at UFC Fight Night 91 in Sioux Falls, S.D. That victory was her first in the uFC after dropping decisions to Joanne Calderwood and Seo Hee Ham in 2015.

Markos makes a quick turnaround, as well, and will fight just two months after a decision win over Jocelyn Jones-Lybarger at UFC Fight Nigth 89 in her native Canada. Markos has alternated wins and losses her past seven fights and will be looking for her first winning streak since 2013, before she jioned the UFC.

With the addition, the latest UFC 202 lineup includes:
Featherweight champ Conor McGregor vs. Nate Diaz – non-title welterweight bout
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Tim Means vs. Sean Strickland
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
Raquel Pennington vs. Elizabeth Phillips
Sultan Aliev vs. Hyun Gyu Lim
Alberto Uda vs. Marvin Vettori
Lorenz Larkin vs. Neil Magny
Chris Avila vs. Artem Lobov
Ning Guangyou vs. Marlon Vera
Colby Covington vs. Max Griffin
Cortney Casey vs. Randa Markos

Kemal
06-08-2016, 08:23
https://www.youtube.com/watch?v=26HQ_HveaSc

Kemal
06-08-2016, 08:31
Conor McGregor predicts second-round KO of Nate Diaz at UFC 202, future trilogy bout

“Mystic Mac” is back ahead of UFC 202. Conor McGregor has made his bold prediction for his rematch with Nate Diaz later this month, and in his mind, it’s not going to be a very long fight.

After losing to Diaz (19-10 MMA, 14-8 UFC) by second-round submission at UFC 196 in March, McGregor (19-3 MMA, 7-1 UFC) made it his mission to secure a chance at revenge. Now that he has the chance, the featherweight champion, who will move up to welterweight once again for the fight, doesn’t intend to allow history to repeat itself.

The rematch headlines the pay-per-view main card Aug. 20 at Las Vegas’ T-Mobile Arena following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

McGregor was asked for his official prediction on today’s UFC 202 media conference call, and while he expects to fight Diaz similarly to the first time they crossed paths, he said he’s going to be much more effective and patient. In his mind, that’s going to lead to a knockout victory within 10 minutes of cage time.

“This time, I’m still going to march forward, I’m still going to press him,” McGregor said. “I’m still going to bust him but there’s going to be a lot more in the tank and I’m going to be a lot more prepared for a man that can stay in there with me. If I was to make a prediction, and I will right now, I believe I will repay the favor and KO him inside the second round.”

McGregor said his performance in the first fight with Diaz, which came together on just 10 days’ notice after original UFC 196 opponent Rafael dos Anjos withdrew due to injury, was not a representation of his best work.

Although McGregor bloodied Diaz with powerful strikes in the first round, his “inefficient” output paired with a lack of conditioning and Diaz’s durability left him with less and less to offer as the contest progressed. Diaz canalized in the second round, landing big strikes that hurt the Irishman and forced him into a takedown. Diaz immediately put his jiu-jitsu prowess to work, getting in position to lock in a fight-ending rear-naked choke.

McGregor has received criticism for his performance, from those arguing he was weak on the ground to consciously making a decision to tap out as soon as the choke was in. He said he takes full responsibility for the outcome, but vows for a different result at UFC 202.

“(Expletive) people,” McGregor said. “I came in to fight and that’s it. People can say what the (expletive) they want. I didn’t feel his weight anywhere until that moment, until when he sprawled. When I went to turn away from mount and regain guard or something, he sprawled me out at the right time and that was it. It was done at that stage but (expletive) it. I’ll take that one on the chin and here we are. 15 days so I look forward to it.”

Klassikl
06-08-2016, 11:12
https://www.youtube.com/watch?v=zlnVFOo4F2A

tarantula
06-08-2016, 11:44
Ik merk dat mcgregor meer respect heeft voor nate dit keer.

Kemal
10-08-2016, 08:24
Tim Means gets replacement opponent, meets Titan, Bellator vet Sabah Homasi at UFC 202

Tim Means will in fact compete at next week’s UFC 202 event. Newcomer Sabah Homasi has signed with the promotion and will make his debut opposite “The Dirty Bird” as a welterweight replacement for the injured Sean Strickland.

A 170-pound matchup between Means ((25-7-1 MMA, 7-4 UFC) and Homasi (11-5 MMA, 0-0 UFC) finalizes the lineup for the Aug. 20 card, which takes place at T-Mobile Arena in Las Vegas. The bout is expected to air on the pay-per-view main card following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

Means hasn’t competed since UFC Fight Night 80 this past December, when he earned a second-round knockout of John Howard. The victory marked his fifth successful trip to the octagon in six tries, and actually earned him a main-event spot opposite Donald Cerrone at UFC Fight Night 83 in February.

Unfortunately for Means, 32, he was pulled from the card on short notice when he was flagged with a potential U.S. Anti-Doping Agency (USADA) violation. Although he was unable to compete, Means eventually cleared his name of any wrongdoing and was only given a six-month suspension after he proved his positive test stemmed from a tainted supplement.

Homasi will attempt to capitalize on the combination of Means’ USADA drama and switch of opponents when he attempts to extend his three-fight knockout streak. “The Punisher” is new to the UFC, but he has a bevy of experience, having fought under the now-defunct Strikeforce banner, Bellator and Titan FC.

The American Top Team product scored a second-round knockout of Jorge Patino at Titan FC 40 on Aug. 5 and will attempt to pick up his second victory in a 15-day stretch at Means’ expense.

With the change to the card, UFC 202 now includes:

MAIN CARD
Champ Conor McGregor vs. Nate Diaz – non-title welterweight bout
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Hyun Gyu Lim vs. Mike Perry
Sabah Homasi vs. Tim Means

PRELIMINARY CARD
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
Raquel Pennington vs. Elizabeth Phillips
Chris Avila vs. Artem Lobov
Cortney Casey vs. Randa Markos
Lorenz Larkin vs. Neil Magny
Colby Covington vs. Max Griffin
Ning Guangyou vs. Marlon Vera
Alberto Uda vs. Marvin Vettori

Kemal
10-08-2016, 08:38
https://www.youtube.com/watch?v=CCcwn8AHmfo

Kemal
10-08-2016, 08:38
https://www.youtube.com/watch?v=RsapiVt-DYc

train2grow
10-08-2016, 13:31
Counting Down....

Wat heb ik zin in dit gevecht, hoop op een overwinning voor Mcgregor...
Echter zie ik de kans niet zo heel erg groot.

Monster
10-08-2016, 13:34
McGregor heeft Diaz de eerste keer onderschat, maar dit keer wint hij...

McGregor op knockout in ronde 2 of 3

my2cents
10-08-2016, 14:48
McGregor heeft Diaz de eerste keer onderschat, maar dit keer wint hij...

McGregor op knockout in ronde 2 of 3

Volgens mij is Diaz maar keer KO gegaan in zijn carričre, dus dat lijkt mij hem niet worden.

Volgens mij kan McGregor alleen winnen op punten, alleen die Diaz broers blijven komen.... Geloof dat het over 5 rondes is (niet?) en dat lijkt mij dus nog een extra nadeel voor Connie ;-)

DonMMA
10-08-2016, 14:49
Volgens mij is Diaz maar keer KO gegaan in zijn carričre, dus dat lijkt mij hem niet worden.

Volgens mij kan McGregor alleen winnen op punten, alleen die Diaz broers blijven komen.... Geloof dat het over 5 rondes is (niet?) en dat lijkt mij dus nog een extra nadeel voor Connie ;-)

Ja het is de main event. Dus 5 rounds.

Suplex
10-08-2016, 15:12
Volgens mij is Diaz maar keer KO gegaan in zijn carričre, dus dat lijkt mij hem niet worden.

Volgens mij kan McGregor alleen winnen op punten, alleen die Diaz broers blijven komen.... Geloof dat het over 5 rondes is (niet?) en dat lijkt mij dus nog een extra nadeel voor Connie ;-)

3 jaar geleden tegen Josh thomson ging hij zitten na een high kick
Hij is 1x gesubt maar dat is geloof ik ruim 10 jaar geleden de rest van zijn verlies partijen was op beslissing

e-type
10-08-2016, 15:36
Volgens mij is Diaz maar keer KO gegaan in zijn carričre, dus dat lijkt mij hem niet worden.


Zo dacht ik ook bij de partij van Lawler..

Bromios
10-08-2016, 17:42
Het is MMA dus het kan met 1 goede klap over zijn. Dat hebben we dit jaar wel gezien.

Maar realistisch gezien: McGregor kan alleen winnen als hij zijn koppie er bij houd want Diaz heeft op alle deelgebieden voordeel. En hij moet hem ook in 1 x volledig knock-out slaan of trappen want als hij hem aanslaat moet hij het op de grond afmaken en zelfs een groggy Diaz is beter op de grond.

Ik zie nog 1 optie om te winnen voor McGregor en dat is een dokter stoppage. Dat is ook het enige waar de UFC nog enige invloed op kan uitoefenen om hun cash-cow te beschermen. Diaz gaat weer bloeden vanwege zijn scar tissue dus als de dokter het niet meer ziet zitten haalt hij hem uit de wedstrijd.

NightmareUFC
10-08-2016, 22:08
https://www.youtube.com/watch?v=QIsLABumPEk

pronk
10-08-2016, 23:51
Hij moet het dus echt van zijn "KO" power hebben.

nsk thaiboksen
10-08-2016, 23:52
Ik dacht dat ook allemaal, totdat ik Diaz-Dos Anjos zag. Mac doet toch een gewoon een Dos Anjos'je en gaat los op dat voorste been? Dan is Diaz na een ronde niks meer.

nsk thaiboksen
10-08-2016, 23:54
Nou, als je van dat filmpje onder de indruk moet zijn...

Bromios
11-08-2016, 00:16
Ik dacht dat ook allemaal, totdat ik Diaz-Dos Anjos zag. Mac doet toch een gewoon een Dos Anjos'je en gaat los op dat voorste been? Dan is Diaz na een ronde niks meer.

Dat zou logisch zijn maar in de praktijk zie je dat zelfs ervaren kickboksers dat niet consequent volhouden in een partij als ze er dat niet honderden uren ingeslepen hebben.

Achteruit lopen zoals Condit deed tegen Nick en steeds maar low-kicks en je sleept die partij binnen maar ik denk niet dat Conor dat gaat doen. Die wil spectaculair winnen om zijn verlies te wreken.

Superstick
11-08-2016, 15:38
Nog ruim een week, ik kan amper wachten.Het voordeel voor McGregor is dat Diaz ook gewoon stand-up wil winnen. Hij gaat niet zo heel snel naar de grond. Dus daar moet McGregor gebruik van maken. Maar hoe krijg je Diaz KO? Dat is lang geleden.. Misschien inderdaad toch flink gebruik gaan maken van low-kicks om zo de snelheid er uit te krijgen?

de Stiep
11-08-2016, 17:50
Ik ben het met Bromios eens.

"Ik zie nog 1 optie om te winnen voor McGregor en dat is een dokter stoppage. Dat is ook het enige waar de UFC nog enige invloed op kan uitoefenen om hun cash-cow te beschermen. Diaz gaat weer bloeden vanwege zijn scar tissue dus als de dokter het niet meer ziet zitten haalt hij hem uit de wedstrijd".

Het gaat om de centen en niet wie er nu beter is. Dana wil alleen knaken uit de vechters melken.

LightHeavyWeight
11-08-2016, 20:11
Conor kan het winnen op movement, snel in and out komen. De sfeer is wel heel erg makkelijk omgeslagen, McGregor van alleskunner tot nietsnut zo te zien. Hij is toch ook nog steeds favoriet bij de bookies.

nsk thaiboksen
11-08-2016, 20:20
Dat zou logisch zijn maar in de praktijk zie je dat zelfs ervaren kickboksers dat niet consequent volhouden in een partij als ze er dat niet honderden uren ingeslepen hebben.


Ja, nou je het zegt. Dat zag je zelfs bij Hoost vs. Sapp (2, geloof ik). Hoost duidelijk aan het winnen dmv lowkicks, gaat ie opeens boksen met als resultaat verlies op KO/stoppage.

Ook laatst nog bij Josh Jauncey tijdens Glory A'dam. Had zeker succes met lowkicks in ronde 1, maar daarna heeft ie er bijna geen gegeven en partij heel dik verloren op punten omdat ie bleef boksen met een bokser.

Vreemd...

e-type
11-08-2016, 21:38
Even een mededeling voor de gokkers onder de forumbroeders: jullie hebben vanaf vandaag een week de tijd om jullie parlay voor de Main Card van UFC 202 door te geven.

link (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?134881-UFC-202-Main-Card-Parlay)

(de overige bets komen begin volgende week)

Kemal
12-08-2016, 08:00
https://www.youtube.com/watch?v=HFyHiX-yR18

Kemal
12-08-2016, 08:00
https://www.youtube.com/watch?v=SbSi_HrXmFM

Kemal
12-08-2016, 08:00
https://www.youtube.com/watch?v=W6rJr3hp3-I

BIG Lebowski
13-08-2016, 01:40
Ik begrijp dat Nate lange tijd zwaar is onder betaald en veelal niet meer dan € 16.000 per partij heeft ontvangen. Schrijnend als je het vergelijkt met wat Conor per partij pakt. Erg aardig om te zien dat Nate volop mee is gaan draaien en aan alle kanten financieel voordeel behaalt. Nate heeft wat mij betreft ook om deze reden wel de hoogste gun factor.

Minotauro
13-08-2016, 11:49
Ik begrijp dat Nate lange tijd zwaar is onder betaald en veelal niet meer dan € 16.000 per partij heeft ontvangen. Schrijnend als je het vergelijkt met wat Conor per partij pakt. Erg aardig om te zien dat Nate volop mee is gaan draaien en aan alle kanten financieel voordeel behaalt. Nate heeft wat mij betreft ook om deze reden wel de hoogste gun factor.

Oh oke

mario the count
13-08-2016, 12:39
Ik begrijp dat Nate lange tijd zwaar is onder betaald en veelal niet meer dan € 16.000 per partij heeft ontvangen. Schrijnend als je het vergelijkt met wat Conor per partij pakt. Erg aardig om te zien dat Nate volop mee is gaan draaien en aan alle kanten financieel voordeel behaalt. Nate heeft wat mij betreft ook om deze reden wel de hoogste gun factor.
Conor is dan wel weer de reden dat Diaz een leuke cent verdient nu.

pronk
13-08-2016, 13:10
Conor is dan wel weer de reden dat Diaz een leuke cent verdient nu.

Idd , hij mag hem wel dankbaar zijn.

chbat
13-08-2016, 16:39
https://www.youtube.com/watch?v=HM_LiTusvdU

NightmareUFC
13-08-2016, 20:42
https://www.youtube.com/watch?v=wwSWvxp7NQU

hypergiant
14-08-2016, 04:36
https://www.youtube.com/watch?v=kiqzKDP7LfE

hypergiant
14-08-2016, 04:45
http://www.mma-core.com/img/p/o/Eating_at_Greens_and_proteins_I_m_an_animal_Conor_ McGregor_Instagram_Post_August_10_2016-122506.jpg

hypergiant
14-08-2016, 04:48
http://cdn.scrapdigest.com/wp-content/uploads/2016/08/naaaate-1004x1024.jpg

Kemal
14-08-2016, 10:03
https://www.youtube.com/watch?v=we7XgK4gzKc

Kemal
14-08-2016, 10:03
https://www.youtube.com/watch?v=z8StYm5xA_w

Kemal
14-08-2016, 10:11
UFC 202 lineup set with Magny vs. Larkin as featured UFC Fight Pass prelim

The lineup is set for the UFC’s return to Las Vegas’ new T-Mobile Arena at the upcoming UFC 202 event.

The event takes place Saturday and airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass.

The lineup features 11 bouts, five of which air on the pay-per-view main card.

The headliner is the highly anticipated welterweight rematch between Nate Diaz (19-10 MMA, 14-8 UFC) and Conor McGregor (19-3 MMA, 7-1 UFC). Diaz submitted McGregor in a shocking result at UFC 196, a fight he took as a late-replacement.

The co-main event features highly ranked light heavyweights when Anthony Johnson (21-5 MMA, 12-5 UFC), ranked No. 3 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA light heavyweight rankings, takes on No. 5 ranked Glover Teixeira (25-4 MMA, 8-2 UFC).

Rounding out the main card is a trio of welterweight bouts featuring Donald Cerrone (30-7 MMA, 17-4 UFC) vs. No. 15 ranked Rick Story (19-8 UFC, 12-6 UFC), Hyun Gyu Lim (13-5-1 MMA, 3-2 UFC) vs. Mike Perry (6-0 MMA, 0-0 UFC) and Tim Means (25-7-1 MMA, 7-4 UFC) vs. Sabah Homasi (11-5 MMA, 0-0 UFC).

The featured FS1 prelim bout sees No. 8 ranked bantamweight Cody Garbrandt (9-0 MMA, 4-0 UFC) taking on veteran brawler Takeya Mizugaki (21-9-2 MMA, 8-4 UFC) while welterweights Lorenz Larkin (17-5 MMA, 4-5 UFC) and Neil Magny (18-4 MMA, 11-3 UFC) clash in the UFC Fight Pass featured prelim.

The complete UFC 202 card includes:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Champ Conor McGregor vs. Nate Diaz – non-title welterweight bout
Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
Donald Cerrone vs. Rick Story
Hyun Gyu Lim vs. Mike Perry
Sabah Homasi vs. Tim Means

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
Raquel Pennington vs. Elizabeth Phillips
Chris Avila vs. Artem Lobov
Cortney Casey vs. Randa Markos

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 6 p.m. ET)
Lorenz Larkin vs. Neil Magny
Colby Covington vs. Max Griffin
Ning Guangyou vs. Marlon Vera
Alberto Uda vs. Marvin Vettori

Suplex
14-08-2016, 12:35
http://cdn.scrapdigest.com/wp-content/uploads/2016/08/naaaate-1004x1024.jpg

Diaz ziet er goed uit word een zware pot voor conor.

Kemal
15-08-2016, 09:56
https://www.youtube.com/watch?v=Kqgc079aeyM

Kemal
15-08-2016, 09:56
https://www.youtube.com/watch?v=QWrDbRNbwzk

Kemal
15-08-2016, 09:56
https://www.youtube.com/watch?v=Kjd7Yhk_zoc

Kemal
15-08-2016, 09:56
https://www.youtube.com/watch?v=xWqS3kFLeuA

Kemal
15-08-2016, 09:57
https://www.youtube.com/watch?v=cQ8hqCmNwuQ

Kemal
15-08-2016, 09:57
https://www.youtube.com/watch?v=zwYgWXoH7TQ

Willem033
15-08-2016, 16:10
De eerste embedded staat ook online.
Heb echt zin in zaterdag.

pronk
15-08-2016, 20:27
https://www.youtube.com/watch?v=Q2FvDU3gJkM

donalexandro
16-08-2016, 09:30
https://www.youtube.com/watch?v=lIQ3YVPhBDI

Voor de mensen die The Mac Life nog niet kennen. Het zijn vlogs/backstage beelden over het leven van Mcgregor.
Voor meer beelden check: https://www.youtube.com/channel/UC789h3eqw0H1HqGmIsI26OA

:thup::thup::thup:

Kemal
16-08-2016, 10:04
https://www.youtube.com/watch?v=hTWrAK6_Ob0

Willem033
16-08-2016, 13:58
Mooi ook te zien dat Struve weer hij de blackzillians traint.

e-type
16-08-2016, 20:04
Het wedkantoor voor de Main Card van UFC 202 is geopend!

link (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet)


NB: de combo-bets worden donderdag gemaakt, wedden kan dan tot en met zaterdag 20 augustus 23:30uur.

Suplex
17-08-2016, 00:16
Volgens mij niet handig van conor om zichzelf zo op zijn lichaam te laten slaan een week voor je partij.

Kemal
17-08-2016, 08:14
https://www.youtube.com/watch?v=v-q4jgsNrec

Kemal
17-08-2016, 08:26
https://www.youtube.com/watch?v=4nc-bWQTXmQ

mario the count
17-08-2016, 19:37
Het wedkantoor voor de Main Card van UFC 202 is geopend!

link (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet)


NB: de combo-bets worden donderdag gemaakt, wedden kan dan tot en met zaterdag 20 augustus 23:30uur.
Top thanx, wederom goed bezig.

Suplex
17-08-2016, 22:14
Vanavond is de pre fight press conference .

Suplex
17-08-2016, 23:27
Conor McGregor is nog steeds niet aanwezig op de pers conferentie .

Dana is niet blij

S.B.
17-08-2016, 23:35
What de fuck gebeurde daar?

Willem033
17-08-2016, 23:36
Haha prachtig, dit echt oorlog

thijss
17-08-2016, 23:37
Hahaha wat een kermis weer!

Willem033
17-08-2016, 23:38
Snap alleen niet waarom Nate weg liep.

thijss
17-08-2016, 23:39
Heeft iemand gezien waarom Nate opeens weg liep?

Willem033
17-08-2016, 23:40
Dit zijn iig weer extra ppv's

thijss
17-08-2016, 23:47
https://www.youtube.com/watch?v=R9sakOiN8Lg

S.B.
18-08-2016, 00:01
I call fake!
Al ziet dat mobiele filmpje er ook wel oke uit. Volgens mij was het team van Diaz op weg naar team MCG.

pronk
18-08-2016, 00:19
https://www.youtube.com/watch?v=CZ-1fkPEwtU

pronk
18-08-2016, 00:20
https://www.youtube.com/watch?v=v-q4jgsNrec

BIG Lebowski
18-08-2016, 02:43
Mooi feest!

hypergiant
18-08-2016, 02:51
Diaz heeft Mcgregor weer van stuk gebracht. Hij kwam met opzet te laat om vervolgens zijn ding te doen, maar wat Diaz deed had hij niet verwacht. Hij werd uitgelokt en ging er op in. Je zag hem nog aan Dana vragen waarom hij niet terug mocht komen zitten.

hypergiant
18-08-2016, 03:20
Interview vlak na de persconferentie


https://www.youtube.com/watch?v=_I1HVUvhtQk

Kemal
18-08-2016, 05:50
https://www.youtube.com/watch?v=ABOU7JFRiBE

Kemal
18-08-2016, 05:52
https://www.youtube.com/watch?v=kL8D9d0egj4

Kemal
18-08-2016, 06:20
https://www.youtube.com/watch?v=S3ieflG2NlQ

Superstick
18-08-2016, 11:11
En toch oogt McGregor niet zo zeker van zijn zaak als 'ie vroeger deed.. De druk is ook wel heel hoog voor hem natuurlijk. Diaz wil alleen maar cashen, hem interesseert winnen of verliezen minder dan McGregor.
Ik zie niet hoe McGregor moet gaan winnen eigenlijk. Diaz is bijna niet KO te krijgen en ze gaan in die vijf ronden echt wel een aantal keren naar de grond. En dan? Wat iemand eerder zei is natuurlijk wel mogelijk: een doctor stoppage.

Lionheart
18-08-2016, 13:55
Damnn Conor, ik vond het een baas 1e klas altijd..
Maar zijn hoogmoed breekt hem nu echt op, te laat komen en het heel nonchalant wegwuiven..
Nee ik hoop dat Nate weer keihard wint, het liefst op keiharde KO.

S.B.
18-08-2016, 15:23
Nate heeft hem echt gebroken, niks meer over van de zelfverzekerd MCG.

e-type
18-08-2016, 19:20
De combo-bets voor de Main Card van UFC 202 staan inmiddels open in het wedkantoor!

link (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?134905-UFC-202-Main-Card-Parlay-(combo-betting))

e-type
18-08-2016, 19:41
Snap alleen niet waarom Nate weg liep.

On Wednesday night, Diaz appeared on UFC Tonight and provided a brief explanation for his actions.

"Like I said, that guy [McGregor] walks in like he was the show," he said of McGregor, who arrived at around 1:30pm, nearly half an hour after the conference was scheduled to start. "But I thought the show was over, so I left the show."

http://www.mmafighting.com/2016/8/18/12531204/nate-diaz-gives-his-side-to-ufc-202-press-conference-melee

Like a boss

http://www.vitamin-ha.com/wp-content/uploads/2013/06/Like-a-Boss-Meme-06.jpg

LightHeavyWeight
18-08-2016, 20:29
Wat een treurigheid dat gooien, man man man.

my2cents
18-08-2016, 21:13
Wat een treurigheid dat gooien, man man man.

Teken van onmacht...

Diaz geeft - in tegenstelling tot al die andere tegenstanders van Conor - gewoon geen fuck om dat gelul van hem.... En dat maakt hem gek!!

S.B.
19-08-2016, 08:10
That guy walked in like he was the show, but when I left, the show was over.
So who is the show? (Diaz, Nate. 2016)

LightHeavyWeight
19-08-2016, 08:18
Teken van onmacht...

Diaz geeft - in tegenstelling tot al die andere tegenstanders van Conor - gewoon geen fuck om dat gelul van hem.... En dat maakt hem gek!!

Volgens mij is het gewoon toneelspel, maar dan van een treurig niveau. En we hebben het erover dus dat zal de bedoeling wel zijn.

Kemal
19-08-2016, 09:59
https://www.youtube.com/watch?v=7_fom5JGFMs

Kemal
19-08-2016, 09:59
https://www.youtube.com/watch?v=bDgeWTD9pxc

Kemal
19-08-2016, 09:59
https://www.youtube.com/watch?v=YZr_nRb1XWg

nak su kau
19-08-2016, 10:23
Ik hoop dat Conor Mcregror wint omdat ik geloof dat dit alleen maar goed is voor de sport en in het bijzonder voor de UFC.

Maar zoals superstick zei, zie ik ook een Conor Mcgregor die steeds minder zelfverzekerd oogt naarmate we dichterbij de wedstrijddag komen.
Ook nog een opvallende detail is dat in episode 5 van de embedded series je de frustratie, irritatie en boosheid bij Conor ziet die hij normaliter veroorzaakte bij z'n tegenstanders.

Ik zie Nate winnen omdat hij gewoon goed is en hij oogt relaxt en geniet van het moment. Ik denk dat dit soort factoren op dit niveau een grote impact kunnen hebben.

Kemal
19-08-2016, 10:28
Welkom op Mixfight nak su kau!

donalexandro
19-08-2016, 10:28
Fox Sports 2 zend het uit, weet niet of het ook op de gratis zender te zien zal zijn. Wel heel de avond UFC plezier!

https://s3.postimg.org/69sc5f8hf/19_8_2016_9_27_13.png

nak su kau
19-08-2016, 10:46
Welkom op Mixfight nak su kau!

Dank voor het warme welkom Kemal ;)

e-type
19-08-2016, 11:56
Fox Sports 2 zend het uit, weet niet of het ook op de gratis zender te zien zal zijn. Wel heel de avond UFC plezier!

https://s3.postimg.org/69sc5f8hf/19_8_2016_9_27_13.png


Gaaf dat ze ook de documentaire 'The Notorious' laten zien. Die's echt heel leuk.

S.B.
19-08-2016, 12:10
Voor het eerst weer eens een nachtje kijken.
Cant. Fucking. Wait.

nak su kau
19-08-2016, 12:40
Voor het eerst weer eens een nachtje kijken.
Cant. Fucking. Wait.

Inderdaad, ik moet zeggen dat de hype en the feeling in de buurt komt Floyd vs Manny.

Los gezien van het feit dat die partij vervolgens een zware teleurstelling was.

Toch wel petje af voor Conor Mcgregor die de halve wereld heeft aangetrokken om te kijken naar de UFC en dit toch in een zeer korte tijd.

Ik heb bijvoorbeeld even naar de laatste ppv nummers van Floyd gekeken en die waren maximaal 550.000 buys, zet dat tegenover de laatste partij van Conor Mcgregor 1900.000 buys.

Al met al is iedere MMA fan gebaat bij een winst van Conor Mcgregor ook al mag je hem niet of zie je hem het liefst verliezen.
Besef dat bij een winst van Conor Mcgregor de UFC alleen maar groter en groter word (en nee Conor is niet groter dan de UFC voor alle duidelijkheid)

S.B.
19-08-2016, 12:45
Omdat hij vocht tegen een nobody. Manny tegen Mayweather deed 5 miljoen.

nak su kau
19-08-2016, 12:59
Omdat hij vocht tegen een nobody. Manny tegen Mayweather deed 5 miljoen.

Een nobody zou ik het niet noemen maar nee inderdaad als ik een fanatieke ppv buyer was had ik ook niet betaald voor die wedstrijd.
Dat maakt het niet minder knap van Conor dat hij dit soort prestaties op zijn leeftijd en de records van de ufc in zo een korte tijdsbestek heeft weten te breken.

Ik vraag me af of Floyd op 27/28 jarige leeftijd ook zulke nummers deed.

hypergiant
19-08-2016, 13:44
Waarom zou iedere fan gebaat moeten zij bij een winst van Mcgregor? Het bedrijf is voor 4 miljard verkocht, dat is meer dan de waarde van Real Madrid. De UFC is al behoorlijk groot en mainstream. Dan nog begrijp ik niet waarom het voor een fan beter zou moeten zijn als de ufc nog groter zou worden, staat dat gelijk aan een betere organisatie, betere partijen of meer rechten aan de vechters?

Mcgregor zit er voor zichzelf, dat heeft hij meerdere malen aangegeven. We hoeven ook weer niet te doen alsof hij symbool is voor een 'grotere doel'.

nak su kau
19-08-2016, 14:10
Waarom zou iedere fan gebaat moeten zij bij een winst van Mcgregor? Het bedrijf is voor 4 miljard verkocht, dat is meer dan de waarde van Real Madrid. De UFC is al behoorlijk groot en mainstream. Dan nog begrijp ik niet waarom het voor een fan beter zou moeten zijn als de ufc nog groter zou worden, staat dat gelijk aan een betere organisatie, betere partijen of meer rechten aan de vechters?

Mcgregor zit er voor zichzelf, dat heeft hij meerdere malen aangegeven. We hoeven ook weer niet te doen alsof hij symbool is voor een 'grotere doel'.

Om de simpele reden dat de UFC mede door de groei van de afgelopen jaren nu ook makkelijker de Europese markt kan betreden en gala's kan organiseren in bijvoorbeeld Nederland (letterlijke bewoordingen van James Elliot de general manager van de UFC ) Dit betekent inderdaad meerdere vechters die gescout kunnen worden, betere partijen (heel goed).

Uiteraard zit Conor Mcgregor er niet voor jouw of voor mij dat is mij ook wel duidelijk, wel kan je er niet omheen (check de feiten, zijn laatste partijen hebben zoveel inkomsten binnengebracht) dat de UFC sinds Conor erin zit meer aandacht heeft gekregen.

De punten die je opnoemt vind ik niet eens zo gek, waarom zou dat bijvoorbeeld niet kunnen als de UFC blijft groeien ?

e-type
19-08-2016, 14:17
We moeten McGregor natuurlijk niet zo groot maken als hijzelf al denkt dat ie is.

LightHeavyWeight
19-08-2016, 14:32
We moeten McGregor natuurlijk niet zo groot maken als hijzelf al denkt dat ie is.

Vrienden van mij die weinig met MMA hebben kennen alleen McGregor. Hij is zo viral gegaan dat hij qua naam (HELAAS) toch wel zo groot is.

hypergiant
19-08-2016, 14:41
Om de simpele reden dat de UFC mede door de groei van de afgelopen jaren nu ook makkelijker de Europese markt kan betreden en gala's kan organiseren in bijvoorbeeld Nederland (letterlijke bewoordingen van James Elliot de general manager van de UFC ) Dit betekent inderdaad meerdere vechters die gescout kunnen worden, betere partijen (heel goed).

Uiteraard zit Conor Mcgregor er niet voor jouw of voor mij dat is mij ook wel duidelijk, wel kan je er niet omheen (check de feiten, zijn laatste partijen hebben zoveel inkomsten binnengebracht) dat de UFC sinds Conor erin zit meer aandacht heeft gekregen.

De punten die je opnoemt vind ik niet eens zo gek, waarom zou dat bijvoorbeeld niet kunnen als de UFC blijft groeien ?


Mcgregor heeft een grote bijdrage geleverd in het promoten van de ufc, dat kun je niet ontkennen. Ook hebben ze nog genoeg mogelijkheden om uit te breiden naar markten in Europa en Azië en Latijns Amerika (buiten Brazilië om). Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet per definitie beter hoeft te zijn als de UFC groter zou worden of dat er meer vechters worden gecontracteerd. Ik denk dat ze met 300 elite vechters en met mindere evenementen, maar wel met goede cards, zelfs een beter product zouden kunnen leveren dan 600 vechters en elke week een evenement.

e-type
19-08-2016, 15:12
Vrienden van mij die weinig met MMA hebben kennen alleen McGregor. Hij is zo viral gegaan dat hij qua naam (HELAAS) toch wel zo groot is.

MMA is met Ronda al aardig mainstream gegaan en Conor is daar een verlengstuk van. Maar de beste man is niet de reden dat de UFC aan het expanderen is.

nak su kau
19-08-2016, 15:21
Mcgregor heeft een grote bijdrage geleverd in het promoten van de ufc, dat kun je niet ontkennen. Ook hebben ze nog genoeg mogelijkheden om uit te breiden naar markten in Europa en Azië en Latijns Amerika (buiten Brazilië om). Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet per definitie beter hoeft te zijn als de UFC groter zou worden of dat er meer vechters worden gecontracteerd. Ik denk dat ze met 300 elite vechters en met mindere evenementen, maar wel met goede cards, zelfs een beter product zouden kunnen leveren dan 600 vechters en elke week een evenement.

Klopt dat de groei van een organisatie per definitie niet altijd beter hoeft te zijn, maar ik kijk graag naar de feiten. Feit is dat het tot nu toe beneficial voor de UFC is geweest dat ze inderdaad een figuur hebben rondlopen als Conor Mcgregor en dat ze de afgelopen jaren de stijgende lijn hebben weten vast te houden als het gaat om groei van de organisatie.

Uiteindelijk verschillen we niet veel, kort samengevat doel jij op de kwaliteit en niet op de kwantiteit. Naar mijn mening kan de groei die de UFC nu maakt en blijft maken ook zorgen voor kwaliteit. Laten we wel eerlijk zijn Conor Mcgregor is hier op alle vlakken een toegevoegde waarde maar hoe zal dat zijn als hij straks voor de tweede keer verliest van Nate ??

nak su kau
19-08-2016, 15:22
MMA is met Ronda al aardig mainstream gegaan en Conor is daar een verlengstuk van. Maar de beste man is niet de reden dat de UFC aan het expanderen is.

niet DE reden nee, ik geloof echter wel een van de redenen.

ruud
19-08-2016, 15:32
Voor mij persoonlijk is McGregor de reden geweest om de UFC echt te gaan volgen.

Ik keek voorheen wel naar de prestaties van NL-vechters in de UFC en naar vechters die ik nog ken uit de tijd dat ik Pride volgde (Wanderlei Silva, Rampage, Liddell, enz) maar echt volgen deed ik de UFC niet, laat staan dat er 's nachts voor op bleef of mijn bed uitkwam. Voorheen wist ik niet eens van het bestaan van de 145 lbs divisie af. De komst van Conor heeft dit wel veranderd. Nu blijf ik wakker / sta ik op voor de UFC en ook daarnaast volg ik er veel meer van.

Conor heeft gewoon een sterke (mediagenieke) persoonlijkheid die hem zo interessant maakt en hij kan daarnaast ook nog een potje knokken. Wat overigens niet betekent dat ik hoop dat hij zaterdag wint ;-)

Bromios
19-08-2016, 15:45
Ik vind figuren als McGregor een drama voor de sport. Voor mij is de UFC is een organisatie die de beste vechters heeft rondlopen. Degenen die een grote bek hebben mogen van mij naar de WWE. Door Conor denkt de halve wereld verkeerd over MMA.

Geen omhooggevallen figuren die dankzij een grote bek, goede matchmaking en een groot talent voor Sonja Bakkeren net doen of de organisatie van hun is. Voor mij is Diaz de last man standing tegen de WWE'isering van de UFC.

nak su kau
19-08-2016, 15:54
Ik vind figuren als McGregor een drama voor de sport. Voor mij is de UFC is een organisatie die de beste vechters heeft rondlopen. Degenen die een grote bek hebben mogen van mij naar de WWE. Door Conor denkt de halve wereld verkeerd over MMA.

Geen omhooggevallen figuren die dankzij een grote bek, goede matchmaking en een groot talent voor Sonja Bakkeren net doen of de organisatie van hun is. Voor mij is Diaz de last man standing tegen de WWE'isering van de UFC.

Zou je dit kunnen concretiseren ? Waarom figuren als Conor een drama zijn voor de sport ?

De geschiedenis heeft laten zien dat dit soort figuren juist altijd goed voor de sport zijn geweest (mits ze ook goed kunnen vechten uiteraard).

Kijk naar een Mohammed Ali, Mike Tyson, Floyd Mayweather, Adrien Broner. Stuk voor stuk allemaal atleten met een sterke persoonlijkheid die de sport in hun tijdperk groter hebben gemaakt.

Met alle respect maar kijk naar Rico Verhoeven een topatleet, zeer netjes beschaafd en een rolmodel voor velen, toch slaagt hij er niet in om de sport groter te maken en naar een nieuw niveau te tillen. Dit soort sporten zijn afhankelijk van de Mohammed Ali's, Mayweathers enz/

Een van de toptrainers in Amerika Mike Garcia (kan het fout gespeld hebben) trainer van onder andere Maidana heeft onlangs nog in een interview gehoopt op een nieuwe figuur zoals Conor maar dan in de box wereld. Zo kan ik nog wel doorgaan.

S.B.
19-08-2016, 17:29
Zou je dit kunnen concretiseren ? Waarom figuren als Conor een drama zijn voor de sport ?
De geschiedenis heeft laten zien dat dit soort figuren juist altijd goed voor de sport zijn geweest (mits ze ook goed kunnen vechten uiteraard).
Kijk naar een Mohammed Ali, Mike Tyson, Floyd Mayweather, Adrien Broner. Stuk voor stuk allemaal atleten met een sterke persoonlijkheid die de sport in hun tijdperk groter hebben gemaakt.


Het is een kwestie van ''ik vind''. De meningen zijn verdeeld over die de sport groot hebben gemaakt, Floyd heeft dat naar mijn idee bijvoorbeeld niet. Tyson en Ali zijn klassen apart.

Mcgregor heeft relatief nog weinig laten zijn, hij komt van 75 kg en sloopt een 65 kg divisie, dat is een prestatie maar er zijn er meer die dat kunnen denk ik. Vergis je trouwens niet, hij heeft het tot zijn partij tegen Mendes redelijk cadeau gekregen.

Klassikl
19-08-2016, 17:46
Ik vind figuren als McGregor een drama voor de sport. Voor mij is de UFC is een organisatie die de beste vechters heeft rondlopen. Degenen die een grote bek hebben mogen van mij naar de WWE. Door Conor denkt de halve wereld verkeerd over MMA.

Geen omhooggevallen figuren die dankzij een grote bek, goede matchmaking en een groot talent voor Sonja Bakkeren net doen of de organisatie van hun is. Voor mij is Diaz de last man standing tegen de WWE'isering van de UFC.

Haha kom op man. Je laat je wel volkomen kennen :lol:.

Als de Diaz broers geen grote mond hebben dan heeft niemand een grote mond. Verschillende keren dat het volledig uit de hand is gelopen. Shields vs Miller, WSOF partij met iemand uit hun kamp. Paar keer in de UFC. Over verkeerd over MMA denken gesproken.
Dat is ook juist de reden dat deze partij zo populair is.

YoMarK
19-08-2016, 17:57
hij komt van 75 kg en sloopt een 65 kg divisie, dat is een prestatie maar er zijn er meer die dat kunnen denk ik. Vergis je trouwens niet, hij heeft het tot zijn partij tegen Mendes redelijk cadeau gekregen.
Ehm, en waarom zouden vechters als ze de cut zouden kunnen maken dat niet gewoon doen dan?
Conor is een erg grote 145-er, en moet echt enorm z'n best doen om het te halen, maar vrijwel al die gasten doen dat. Sommige zelfs nog extremer. Al met al is dit ook een skill(alhoewel niet erg verstandig wellicht).

Verder vind ik niet dat Conor iets kado heeft gekregen wat betreft gevechten. Zijn last-minute partij tegen Mendez was er alleen maar omdat Aldo toen uitviel én Conor tóch de partij tegen Mendez(waarvan iedereen zei dat het een slechte matchup zou zijn) aan nam.
Mendez was de beste die beschikbaar was, ook al was hij niet op topconditie. Dat kun je Conor toch niet aanrekenen?

Z'n andere partijen waren ook tegen goede tegenstanders.

Ik heb er in ieder geval zin in. Ik denk dat Conor wint als hij iets beter geconditioneerd is én ipv iedere stoot 100% te geven het op 95% houd.

kruikenstad goes bjj
19-08-2016, 18:04
Het is een kwestie van ''ik vind''. De meningen zijn verdeeld over die de sport groot hebben gemaakt, Floyd heeft dat naar mijn idee bijvoorbeeld niet. Tyson en Ali zijn klassen apart.

Mcgregor heeft relatief nog weinig laten zijn, hij komt van 75 kg en sloopt een 65 kg divisie, dat is een prestatie maar er zijn er meer die dat kunnen denk ik. Vergis je trouwens niet, hij heeft het tot zijn partij tegen Mendes redelijk cadeau gekregen.
redelijk cadeau gekregen? mag je vinden maar ik vind winst partijen over poirier en met name max holloway nou niet bepaald easy wins.

e-type
19-08-2016, 19:39
niet DE reden nee, ik geloof echter wel een van de redenen.

Eens.

En ook met Bromios. Doordat Conor z'n eigen partijtjes mag uitkiezen, gaan meerdere vechters dat doen: kijk naar Bisping en Woodley. Dat doet de sport op lange termijn geen goed. Het entertainment wel, maar willen we daar echt naartoe?
Zodat alleen de meest media interessante vechters nog maar mogen vechten? Dan had Miocic nooit de belt gehad, want die werd lang door uncle Dana uit de spotlights gehouden.

Leuk al die verhalen dat er nu mensen zijn die opblijven om Conor te zien vechten, maar 'k slaap er geen minuut minder om. Behalve als Overeem straks lekker voor de belt gaat knallen blijf ik op, maar verder kijk ik lekker via Torrent. Sowieso ben ik wel benieuwd naar waar die stijging PPVs vandaan komen. Ierland ongetwijfeld.

pronk
19-08-2016, 19:49
Ik vind totaal niet dat Conor de partij tegen Chad cadeau heeft gekregen , maar van de 170lb naar 145lb zijn er maar weinig die er succes mee hebben behaald.
Als je kijkt naar BJ penn , diego sanchez ,clay guida kwamen allemaal te kort en nu Anthony Pettis ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

nak su kau
19-08-2016, 19:53
Eens.

En ook met Bromios. Doordat Conor z'n eigen partijtjes mag uitkiezen, gaan meerdere vechters dat doen: kijk naar Bisping en Woodley. Dat doet de sport op lange termijn geen goed. Het entertainment wel, maar willen we daar echt naartoe?
Zodat alleen de meest media interessante vechters nog maar mogen vechten? Dan had Miocic nooit de belt gehad, want die werd lang door uncle Dana uit de spotlights gehouden.

Leuk al die verhalen dat er nu mensen zijn die opblijven om Conor te zien vechten, maar 'k slaap er geen minuut minder om. Behalve als Overeem straks lekker voor de belt gaat knallen blijf ik op, maar verder kijk ik lekker via Torrent. Sowieso ben ik wel benieuwd naar waar die stijging PPVs vandaan komen. Ierland ongetwijfeld.


Volgens mij was dat al lang voordat Conor in de picture was dat mensen zelf hun partijen uitkozen, waren wel uitzonderingen zoals dat nu waarschijnlijk is. Maar is het juist niet zo bij Conor dat hij vecht tegen iedereen, maakt niet uit wie ? Zo is dat naar mijn weten altijd gegaan alleen gijzelt hij inderdaad de UFC titel nu onnodig lang omdat hij nog een appeltje te schillen heeft met Nate.

Ik ben in ieder geval wel benieuwd of hij zich kan revancheren, alleen kan ik me echt niet bedenken hoe hij dit gaat doen tegen iemand die nooit moe schijnt te worden, een stalen kin heeft en juist daar waar Conor niet zo goed in is het grapplen en jiujitsu een meester is.
Dan komt hier nog bij kijken dat de partij op 77 kilo is afgesproken..nog een voordeel voor Nate die op de wedstrijd dag zwaarder zal zijn en dat op 5 rondes.

oeiiii

e-type
19-08-2016, 20:41
Volgens mij was dat al lang voordat Conor in de picture was dat mensen zelf hun partijen uitkozen, waren wel uitzonderingen zoals dat nu waarschijnlijk is. Maar is het juist niet zo bij Conor dat hij vecht tegen iedereen, maakt niet uit wie ? Zo is dat naar mijn weten altijd gegaan alleen gijzelt hij inderdaad de UFC titel nu onnodig lang omdat hij nog een appeltje te schillen heeft met Nate.

Ik ben in ieder geval wel benieuwd of hij zich kan revancheren, alleen kan ik me echt niet bedenken hoe hij dit gaat doen tegen iemand die nooit moe schijnt te worden, een stalen kin heeft en juist daar waar Conor niet zo goed in is het grapplen en jiujitsu een meester is.
Dan komt hier nog bij kijken dat de partij op 77 kilo is afgesproken..nog een voordeel voor Nate die op de wedstrijd dag zwaarder zal zijn en dat op 5 rondes.

oeiiii


't kwam voor, maar nu lijkt het meer regel dan uitzondering... En dat Conor tegen iedereen vecht, valt nog wel mee hoor. Voorlopig alleen Diaz, maar dat lijkt voor hem op een deceptie uit te lopen, dus ik vraag me af wat ie gaat doen als ie morgen weer tapt. En dat ie een gewichtsklasse hoger tegen RDA wilde vechten, ook daar is ie niet uniek in.

Maarreuh, ik kijk evengoed uit naar deze partij hoor :thup:

Bromios
19-08-2016, 22:00
Zou je dit kunnen concretiseren ? Waarom figuren als Conor een drama zijn voor de sport ?

De geschiedenis heeft laten zien dat dit soort figuren juist altijd goed voor de sport zijn geweest (mits ze ook goed kunnen vechten uiteraard).

Kijk naar een Mohammed Ali, Mike Tyson, Floyd Mayweather, Adrien Broner. Stuk voor stuk allemaal atleten met een sterke persoonlijkheid die de sport in hun tijdperk groter hebben gemaakt.

Met alle respect maar kijk naar Rico Verhoeven een topatleet, zeer netjes beschaafd en een rolmodel voor velen, toch slaagt hij er niet in om de sport groter te maken en naar een nieuw niveau te tillen. Dit soort sporten zijn afhankelijk van de Mohammed Ali's, Mayweathers enz/

Een van de toptrainers in Amerika Mike Garcia (kan het fout gespeld hebben) trainer van onder andere Maidana heeft onlangs nog in een interview gehoopt op een nieuwe figuur zoals Conor maar dan in de box wereld. Zo kan ik nog wel doorgaan.

De mensen die speciaal voor Conor kijken zijn weer weg zodra Conor pleite is. Dat doet volgens mij niks voor de sport. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal jaren achter elkaar dominant geweest; dat klopt; maar hebben de sport niet gemaakt. Boksen was al groot.

Ik ben in Rotterdam geweest en daar heb ik echt geen "nieuwe" UFC fans gezien. Allemaal mensen die de vechtsport al jaren een warm hart toedragen. Dus het Conor effect valt denk ik wel mee. De internationale expansie van de UFC komt denk ik niet echt door Conor.

De UFC klampt zich aan Conor vast om een aantal redenen maar de belangrijkste is dat hij de enige is die nog over is. Alle titels gaan bij elke partij over op een ander dus slecht te hypen vechters. Jones uit de picture. Rousey weg. Sage al een keer verloren en laatst eentje cadeau gekregen.

Ik heb mijn centen op Diaz staan maar verwacht een doctor stoppage in het voordeel van McGregor. DE belangen zijn te groot om de winst naar Nate te laten gaan. Nate wordt gestopt door de dokter. Nate is woest. McGregor maakt zich kwaad want wil zogenaamd nog door. Boem. Partij 3 in de maak.

joshhgv
19-08-2016, 23:43
Je-zus wat een kontverhaal.



De mensen die speciaal voor Conor kijken zijn weer weg zodra Conor pleite is. Dat doet volgens mij niks voor de sport. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal jaren achter elkaar dominant geweest; dat klopt; maar hebben de sport niet gemaakt. Boksen was al groot.

Ik ben in Rotterdam geweest en daar heb ik echt geen "nieuwe" UFC fans gezien. Allemaal mensen die de vechtsport al jaren een warm hart toedragen. Dus het Conor effect valt denk ik wel mee. De internationale expansie van de UFC komt denk ik niet echt door Conor.

De UFC klampt zich aan Conor vast om een aantal redenen maar de belangrijkste is dat hij de enige is die nog over is. Alle titels gaan bij elke partij over op een ander dus slecht te hypen vechters. Jones uit de picture. Rousey weg. Sage al een keer verloren en laatst eentje cadeau gekregen.

Ik heb mijn centen op Diaz staan maar verwacht een doctor stoppage in het voordeel van McGregor. DE belangen zijn te groot om de winst naar Nate te laten gaan. Nate wordt gestopt door de dokter. Nate is woest. McGregor maakt zich kwaad want wil zogenaamd nog door. Boem. Partij 3 in de maak.

pronk
20-08-2016, 01:25
Vrienden van mij die weinig met MMA hebben kennen alleen McGregor. Hij is zo viral gegaan dat hij qua naam (HELAAS) toch wel zo groot is.

klopt , dat viel me ook op ik hoor veel mensen die totaal niks met MMA hebben praten over Conor mcgregor.
.

Stannos
20-08-2016, 01:35
Je-zus wat een kontverhaal.

lol.

Dat hele teamdiaz gedoe is trouwens best wel funest voor de ufc.
Die lui zijn niet goed bij hun hoofd.. beetje flesjes water gooien en Conor zijn team uitlokken, het zag er best wel triest uit...
Chris Avila (die tegen Lobov vecht) ziet er ook uit alsof die net een dikke joint heeft gerookt en het enige wat Nick Diaz doet is uitgaan in Vegas.
Ben echt benieuwd waar Nate mee gaat komen morgen want het lijkt niet alsof zijn teamgenoten het echt serieus nemen.

pronk
20-08-2016, 01:58
https://www.youtube.com/watch?v=OOVj1Zkj55M

pronk
20-08-2016, 02:04
lol.

Dat hele teamdiaz gedoe is trouwens best wel funest voor de ufc.
Die lui zijn niet goed bij hun hoofd.. beetje flesjes water gooien en Conor zijn team uitlokken, het zag er best wel triest uit....

klopt ,ik vind het elke keer het middelvinger opsteken beetje triest kinderachtig, voorheen kon ik het nog wel begrijpen als hij boos was, maar nu wordt het meer een kinderachtig trademark.

Kemal
20-08-2016, 07:56
https://www.youtube.com/watch?v=YuwCQlTtbBI

Kemal
20-08-2016, 07:57
UFC 202 weigh-in results

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Featherweight champ Conor McGregor (168) vs. Nate Diaz (170.5) – non-title welterweight bout
Anthony Johnson (205.5) vs. Glover Teixeira (205.5)
Donald Cerrone (170) vs. Rick Story (171)
Hyun Gyu Lim (171) vs. Mike Perry (169)
Sabah Homasi (170.5) vs. Tim Means (171)

PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)
Cody Garbrandt (135) vs. Takeya Mizugaki (136)
Raquel Pennington (135.5) vs. Elizabeth Phillips (134)
Chris Avila (146) vs. Artem Lobov (144.5)
Cortney Casey (116) vs. Randa Markos (116)

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 6 p.m. ET)
Lorenz Larkin (170.75) vs. Neil Magny (171)
Colby Covington (171) vs. Max Griffin (170.5)
Alberto Uda (185.5) vs. Marvin Vettori (185.5)

LightHeavyWeight
20-08-2016, 10:21
Ik zat in Rotterdam naast me 2 mensen de regels nog uit te leggen. Dat was overigens meer dan prima, je moet ooit ergens beginnen met de sport volgen maar om mij heen zaten niet alleen maar pure mma-fans van het eerste uur.

mario the count
20-08-2016, 10:38
Die Mike Perry greep het moment ook mooi om zich eigen voor lul te zetten, wat een kwast!

my2cents
20-08-2016, 10:50
De mensen die speciaal voor Conor kijken zijn weer weg zodra Conor pleite is. Dat doet volgens mij niks voor de sport. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal jaren achter elkaar dominant geweest; dat klopt; maar hebben de sport niet gemaakt. Boksen was al groot.

Ik ben in Rotterdam geweest en daar heb ik echt geen "nieuwe" UFC fans gezien. Allemaal mensen die de vechtsport al jaren een warm hart toedragen. Dus het Conor effect valt denk ik wel mee. De internationale expansie van de UFC komt denk ik niet echt door Conor.

Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.

nak su kau
20-08-2016, 12:07
Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.

x2!

e-type
20-08-2016, 12:28
Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.


lol. Zelfs Mousasi begon met trash talken. Als je een shift naar WWE goed voor de sport vindt...
Yep, de UFC wordt populair ja.

ruud
20-08-2016, 12:36
Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.

X3

donalexandro
20-08-2016, 12:39
Hebben jullie allemaal Fox Sports? Zo niet, hoe gaan jullie het kijken aangezien PPV niet beschikbaar is in NL...

S.B.
20-08-2016, 13:05
Je kan een dagpas kopen van Fox!

donalexandro
20-08-2016, 13:24
Je kan een dagpas kopen van Fox!

Niet meer volgens mij, kan het nergens vinden.

e-type
20-08-2016, 14:56
Niet meer volgens mij, kan het nergens vinden.http://www.foxsports.nl/abonneren/go/630

mario the count
20-08-2016, 15:44
Ik kijk het morgenochtend wel weer, het wakker blijven snachts gaat me tegenwoordig toch niet heel goed meer af:)

e-type
20-08-2016, 16:02
WWE ;)


https://www.instagram.com/p/BJU7dD8jrmx/?taken-by=bewarmers

Jantje
20-08-2016, 20:37
https://www.youtube.com/watch?v=jq7z5UwLX_0

Boxingfan
20-08-2016, 20:50
Hoe werkt het met die dagpas van fox
Moet ik m nu alvast kopen? Kan ik m dan via mn tel kijken? Wat kost het?

Boxingfan
20-08-2016, 20:58
Oke heb net voor 7.95 dagpas besteld en als t goed is is die 24 uur geldig.. Ben benieuwd. Iemand anders die m ook besteld heeft?

e-type
20-08-2016, 21:38
Je kan de dagpas kopen en de 24 hr gaan in zodra je gaat kijken.


Edit: ow. Zie nu dat je 'm al hebt. Veel plezier!! Ik blijf vannacht lekker liggen, wehehe.

weks
20-08-2016, 22:41
vanaf hoe laat is de main card te zien op fox?!
ga toch eerst ff wat slaap pakken want m'n kinderen zijn gewoon op morgenvroeg

raoul-gtr
20-08-2016, 23:03
Ok ik heb een dagpas besteld , ik kan dus nu via de laptop smartphone kijken... Maar kan ik nou ook via de tv kijken ? Ik heb Apple tv maar snap er geen reet van'

raoul-gtr
20-08-2016, 23:07
04:00

DonMMA
20-08-2016, 23:13
Je kan de dagpas kopen en de 24 hr gaan in zodra je gaat kijken.


Edit: ow. Zie nu dat je 'm al hebt. Veel plezier!! Ik blijf vannacht lekker liggen, wehehe.

Kan de dagpas niet meer vinden..........

DonMMA
20-08-2016, 23:19
http://www.foxsports.nl/abonneren/go/630

Heb het ook net via deze link gedaan. Maar op de site zelf is de link naar een dagpas nu niet te vinden

Thanks e-type!!

weks
20-08-2016, 23:41
gewoon streamen naar apple tv zoals je gewend bent
zo doe ik het ook
afspelen via m'n iPhone en bekijken op tv via apple tv
niet anders dan normaal



0400?!! thanks!

e-type
20-08-2016, 23:54
Prelims beginnen om 0:30, tweede serie om 2:00 en Main Card om 4:00.

Of morgenochtend met een bakkie troost en de site van Bert Kops 😄

raoul-gtr
21-08-2016, 00:15
gewoon streamen naar apple tv zoals je gewend bent
zo doe ik het ook
afspelen via m'n iPhone en bekijken op tv via apple tv
niet anders dan normaal



0400?!! thanks!ja 04:00 ok thanks nee ik zocht t foxsport icoontje op apple tv maar dat staat er dus niet . Dus gewoon streamen vanaf de fox site dus.

nak su kau
21-08-2016, 00:16
Iemand nog een betje gelegd op unibet ?

Zo ja, wat zijn de meest realistische en meest winstgevende bets als je die in een combinatie vorm met andere mma partijen legt.

Amsterdam'r
21-08-2016, 04:39
Artem unaniem de 1-0 voor team McGregor gescoord, als Conor zijn gameplan deelt, zie ik hem ook winnen.

Amsterdam'r
21-08-2016, 04:51
Garbrandt ook weer spectaculair! Snelle K.O. :pimp:!

weks
21-08-2016, 05:08
fox hapert enorm. slecht weer hier hoop dat dit zo
voorbij is
iemand een back up link?!

raoul-gtr
21-08-2016, 05:12
Hier perfect geen problemen

weks
21-08-2016, 05:14
zal weer aan mijn geweldige ziggo verbinding liggen

Risn
21-08-2016, 06:04
Omg, eindelijk is het dan bijna zover! Ik zit er helemaal klaar voor.. :D

Suplex
21-08-2016, 06:20
Zo ben er helemaal klaar voor

Nu eerst rumble die glover nokkie gaat slaan

S.B.
21-08-2016, 06:37
Nu eerst rumble die glover nokkie gaat slaan
Zo. Dat kan je wel zeggen...

Suplex
21-08-2016, 07:40
Surprise , suprise motherfuckers.
Lekkere pot hoor hele partij op het puntje van me stoel gezeten

steftheboxer
21-08-2016, 07:43
niemand een werkende stream naast Fox?

raoul-gtr
21-08-2016, 07:45
Wat een pot goeiedag , halve hartverzakking! Heel de ppv was trouwens goed

S.B.
21-08-2016, 07:46
Zal hem morgen nog eens terug kijken, vond de beslissing nu onterecht.

Minotauro
21-08-2016, 07:57
Onterecht? 1, 2 en 4 waren voor McGregor volgens mij en ronde 3 flink voor Diaz. 47-47 of 48-47 voor McGregor was op zijn plaats. Mooie partij, was net op tijd gelukkig, maar erg genoten!

Amsterdam'r
21-08-2016, 08:04
Oke..wow. Was voor McGregor, en heeft me vCash goed gedaan (moet nog worden bijgewerkt!), partij was een echte thriller..kreeg af en toe flashbacks van de eerste pot en was bang op dezelfde afloop, maar McGregor was dit keer niet dusdanig aangeslagen en vocht daarintegen nog wel degelijk intelligent naarmate de partij vorderde. Dat weglopen ziet er misschien niet heel goed uit, maar heeft wel bijgedragen aan de uiteindelijke winst. Ik hoopte dat hij z'n gameplan van de eerste anderhalve ronde, 5 rondes vol kon houden (lowkicks, (counter-)punches). Trapte helaas steeds minder, waardoor Diaz beter in het gevecht kwam, en telkens de clinch op zocht. Hoewel Conor het aardig deed in de clinch en enkele takedown pogingen goed afstopte, had ik het voor mijn zenuwen liever anders gezien! Die knockdowns eerder in de partij gaven mijn inziens terecht de doorslag in de uiteindelijke scoring van de juryleden.Nu de trilogy compleet maken, dit keer op 155lbs.